Daar kun je op wachten maar dan zijn ze iig uit huis.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Hij gaat ze allemaal naar de tuin verhuizen
Dan zou ik 5 katten nemen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Daar kun je op wachten maar dan zijn ze iig uit huis.
Nope maar ik ben blij je weer een paar daagjes te zienquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:27 schreef Snowsquall het volgende:
Heeft er iemand nog een samenvatting in vogelvlucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vinden wij, maar je zo aan die mensen dat een geestelijke achterstand hebben. Het zullen je buren maar zijn.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Arie had het nooit zo ver moeten laten komen, 150 vogels op een zoldertje, doe normaal man.
zo af en toe post ik wel eens mee, vanavond weinig telefoon en zoquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope maar ik ben blij je weer een paar daagjes te zien
ik had met die muizen al eerder aan de bel getrokken en anders een tros katten op zolder gedouwd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat vinden wij, maar je zo aan die mensen dat een geestelijke achterstand hebben. Het zullen je buren maar zijn.
Via het dakraam op de zolder van de buren bedoel je?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik had met die muizen al eerder aan de bel getrokken en anders een tros katten op zolder gedouwd.
Dat is een kenmerk van mensen met een (kleine) beperking. Die kunnen geen maat houden met bepaalde dingen en zien niet in dat dat niet kan. 2 Vogels in een kooi is geen probleem (al hoort een vogel daar niet in naar mijn mening maar dat terzijde) en dat snappen mensen met een normale ontwikkeling. Maar zodra je een kleine beperking hebt, mis je dit inzicht, sla je door en worden 2 vogels er 4, 10, 50 en tot slot 100+. En zelf zien ze niet in dat dat niet kan vanwege alle bezwaren (stank, ongedierte, enz.). Zelf zijn ze er volledig van overtuigd dat ze alles onder volledige controle hebben en alles wuiven ze weg en komt door iets anders dan hun doorgeslagen vogel verzameldrift.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Arie had het nooit zo ver moeten laten komen, 150 vogels op een zoldertje, doe normaal man.
Wat stoerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:19 schreef matthijst het volgende:
Flikker toch op man, die gast moet echt een paar stompen op z'n neus hebben.
Ze kunnen het niet helpen. Ze weten niet beter.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:19 schreef matthijst het volgende:
Flikker toch op man, die gast moet echt een paar stompen op z'n neus hebben.
Ze zijn een beetje hoe noem je dat, achter?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:27 schreef Snowsquall het volgende:
Heeft er iemand nog een samenvatting in vogelvlucht?
Dat niet, maar het lucht wel ff opquote:
Begonnen met 2?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |