abonnement Unibet Coolblue
pi_201673050
Hallo allemaal. Ik heb een vraag ik heb drie weken geleden mijn eerste prik gekregen. Ik heb 1 dag een pijnlijk arm gehad maar daarna nergens last van. Begin deze week voel ik mij elke dag al duizelig, alsof ik ga flauwvallen. Verder geen hoofdpijn of buikpijn of stress ofzo.. Ik heb mijn collega gevraagd of hij dit ook ervaarde hij zei ja. En na de tweede prik werd het nog erger. Hij had voor de prik nergens last van maar nu vaak duizelig en moe. Ik begin nu wel te twijfelen aan mijn tweede prik dinsdag. Graag advies gewenst alvast bedankt !
pi_201673080
Voelde alleen beetje grieperig dag erna, beetje moe, was snel over.
.
pi_201673172
Lijkt me verstandig even langs de huisarts te gaan voor medisch advies en dat niet hier te vragen.

Overigens is drie weken na de vaccinatie niet echt meer van een bijwerking te spreken, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201673182
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:47 schreef Drakedoge3 het volgende:
Hallo allemaal. Ik heb een vraag ik heb drie weken geleden mijn eerste prik gekregen. Ik heb 1 dag een pijnlijk arm gehad maar daarna nergens last van. Begin deze week voel ik mij elke dag al duizelig, alsof ik ga flauwvallen. Verder geen hoofdpijn of buikpijn of stress ofzo.. Ik heb mijn collega gevraagd of hij dit ook ervaarde hij zei ja. En na de tweede prik werd het nog erger. Hij had voor de prik nergens last van maar nu vaak duizelig en moe. Ik begin nu wel te twijfelen aan mijn tweede prik dinsdag. Graag advies gewenst alvast bedankt !
Je kan ter plekke bij priklocatie een arts een advies vragen. Of anders ff huisarts langs.
Ik denk dat jezelf staan verbeelden, je vreest voor de prik. Daardoor ervaart je het. onbewust stressen zeg maar.
Bovendien niet iedereen reageert hetzelfde bij de prik. Kans is groot dat je hetzelfde zal ervaren als bij 1e prik.

Ik heb zelf al twee prikken gehad, had ik alleen maar pijnlijk op arm. Verder niets.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_201673189
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:58 schreef miss_sly het volgende:
Lijkt me verstandig even langs de huisarts te gaan voor medisch advies en dat niet hier te vragen.

Overigens is drie weken na de vaccinatie niet echt meer van een bijwerking te spreken, lijkt me.
Pardon?!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Spellchecker donderdag 7 oktober 2021 @ 19:18:38 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201673956
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:58 schreef miss_sly het volgende:
Lijkt me verstandig even langs de huisarts te gaan voor medisch advies en dat niet hier te vragen.

Overigens is drie weken na de vaccinatie niet echt meer van een bijwerking te spreken, lijkt me.
Nee dan is het chronisch.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201675190
pi_201676331
Even je huisarts bellen en melding doen bij het Lareb?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')