SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk altijd alles met originele audio, dat Koreaans kost inderdaad wat meer energie dan standaard Engels, maar denk dat dat ook gewoon is omdat je het niet gewend bent.
Verder vraag ik me nog afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Fleischmeister op 26-10-2021 00:23:54 ]Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
Heb t met de originele taal gekeken, en nu is mijn Koreaans niet meer wat het geweest is..quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:12 schreef Declan-Harp het volgende:
33 miljoen euro?! Ik had toch minstens een miljard verwacht
Ik keek met Engelse dubs en vond het allemaal maar raar.
Zoveel mogelijk geld winnen.quote:Op maandag 15 november 2021 19:55 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet wat het spelelement is in het elkaar vermoorden, het ging toch enkel om de 6 spellen ?
quote:Er komt officieel een Engelstalige serie van Squid Game. David Fincher is bezig met de ontwikkeling hiervan. Zijn versie van Squid Game zal zich afspelen in Amerika.
(Bron: Deadline)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |