quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Niet iedereen heeft het. Dus je kunt gewoon aanmelden.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:54 schreef Fosive het volgende:
De grootste reden voor mij om niet mee te doen aan First Dates is dat je gedwongen een genant introfilmpje moet maken
De kritieken op FOK!forum zijn reden 2quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het. Dus je kunt gewoon aanmelden.
Dat moet je met een hele grote korrel zout nemen hèquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:54 schreef Fosive het volgende:
[..]
De kritieken op FOK!forum zijn reden 2
Louter opbouwende kritiek!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:54 schreef Fosive het volgende:
[..]
De kritieken op FOK!forum zijn reden 2
Verdomme Joopquote:
Zuiden. Doet elke aflevering hetzelfdequote:
888 een optie?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Waar blijft de ondertiteling. Die dove kan ik beter verstaan
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:57 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Herken de signalen bij een beroerte
Simpel provinciaaltje. Leek het. Maar gewoon Leiden.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:01 schreef Fosive het volgende:
Er is iets aparts aan deze guy, maar ik kan er de vinger nog niet op leggen
Deed mn zus ook ooit toen ze nog stewardess wilde wordenquote:
Mwaaaahquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:03 schreef Caland het volgende:
Pauline is wel iets te hoog gegrepen voor deze gast gok ik.
HR-dame, dus dan kan je wachten op een exit-gesprek.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:03 schreef Caland het volgende:
Pauline is wel iets te hoog gegrepen voor deze gast gok ik.
Hij is chauffeur voor een autodealerquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor werk doet deze simpele gast?
Die zetten de auto's altijd zo mooi neer in de showroomquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is chauffeur voor een autodealer
Beetje gek verhaal
Ja je zal meer willen dan een vrouw zoals dit. Kom nou toch.quote:
Rennen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je ziet haar bingo hebben in haar hoofd bij 'rennen'.
Volgens mij had ze dat al toen ze binnenkwam.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je ziet haar bingo hebben in haar hoofd bij 'rennen'.
En hij is zelf niet lelijk oid dus die match slaat nergens op.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon smaak, jij had wel op date met haar gegaan?
Oh die las ik andersquote:
Alle red flags over het niet hebben van een relatie gingen bij haar af zo leek het.quote:
Vandaag nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Staat diamond painting al op onze bingokaart?
Frank Lammers?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die man van al die supermarkt reclames
Die acteur ook. Net deze simpele man
Frank Lammers?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die jaquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:15 schreef Poefbank het volgende:
Het achterlijke broertje van Frank Lammers
Al besprokenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oké manquote:
Leukquote:
In het bos nog welquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede date even wezen dp-en. Maar geen relatie voor de jongens. Joh.
dp-en?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede date even wezen dp-en. Maar geen relatie voor de jongens. Joh.
Ja, het was druk vanavond.quote:
Zou zo maar kunnen.quote:
Het is een knappe jongen maar hij knippert nooit met zijn ogen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:24 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vind die barman zo'n wazige guy, ben blijkbaar de enige? Maar snap ik ook wel als je daar de hele dag staat en maar een keer per opname een drankje hoeft te serveren
Als je morgen op tijd voor de aflevering bent, kunnen we het in de groep gooien.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:24 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vind die barman zo'n wazige guy, ben blijkbaar de enige? Maar snap ik ook wel als je daar de hele dag staat en maar een keer per opname een drankje hoeft te serveren
Het is een neuspiercing in huidskleur volgens mijquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Het lijkt alsof ze wat rare wratten onder haar neus heeft. Of harde stukjes snot.
Lekker Star Wars, Star Trek, magic kaarten. Lekker man.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:28 schreef DKUp het volgende:
Fan van Harry Potter, Lord of the Rings, Marvel etc.
Fijn
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:30 schreef Fosive het volgende:
[..]
Het is een neuspiercing in huidskleur volgens mij
Het ziet er iig niet uit
Zooooquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:32 schreef Poefbank het volgende:
Hij zou wel eens een verbod bij de lokale zwembad kunnen hebben
Lijkt me sowieso een vrij pijnlijke plek voor een gaatje.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:30 schreef Fosive het volgende:
[..]
Het is een neuspiercing in huidskleur volgens mij
Het ziet er iig niet uit
blacked?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft een zwarte tijd gehad.
De bingo is weer blij….
Wel stevig, als ze echt zes was.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een soort van Parnassia zo te horen.
Psychische problemen kunnen heel vroeg ontstaan. Ik dacht zestien te horen overigens.quote:
16 jaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Psychische problemen kunnen heel vroeg ontstaan. Ik dacht zestien te horen overigens.
Maar ik luister half…..
Beetje vreemd inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:55 schreef Fosive het volgende:
Ik betaal eerst, en daarna stuur ik een Tikkie (zodat het voor de buhne lijkt alsof ik alles betaal)
En slikken danquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:56 schreef DKUp het volgende:
Liefde is onvoorwaardelijk voor iemand gaan en van iemand houden
Genegenheid en warmte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |