SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoomballen valt nog wel een huehue mee te maken maar heb ik nu geen zin inquote:
@Jimbo ga eens heel snel uit die treinquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:03 schreef mschol het volgende:
yay, opweg naar huis, een of andere bontkraag heeft een kapsalon meegenomen in de tram, klapjosti![]()
Vond ik ookquote:
neequote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kapsalon gehad, toevallig ??![]()
de laatste keer dat ik in de trein zat heb ik drie prullenbakken mogen vullenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:jimbo ga eens heel snel uit die trein
tram != treinquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:jimbo ga eens heel snel uit die trein
Ik las trein 🤷🏼♂️quote:
Oke Natasj.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Reaching for something in the distance
So close you can almost taste it
Release your inhibitions
TMZ?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:29 schreef dud0r het volgende:
https://www.tmz.com/2021/(...)poste-san-francisco/
@:cherrylips
Goed snelquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:33 schreef LTVDK het volgende:
De pizza was er gewoon in 10 minutenWas wel goed warm
Ja normaal duurt het wel een minuut of 25, enige keer dat ik het zo snel heb gehad is toen ze een keer de verkeerde hadden geleverd en de vervangpizza werd gebrachtquote:
O wat vet!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:29 schreef dud0r het volgende:
3 minuutjes in de magnetron en hup op de scooterquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:33 schreef LTVDK het volgende:
Nee dit wordt gewoon vers gebakken en met de auto bezorgdquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 minuutjes in de magnetron en hup op de scooter
Nog even het definitieve bericht van de FBI afwachten. Neem aan dat die er ook nog wat over zullen zeggen als het inderdaad zo is.quote:
Het zat al meteen in m’n hoofdquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
Staring at the blank page before you
register wallquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.independent.c(...)-poste-b1933514.html
Ik ben nog niet heel overtuigd eigenlijk.
Dat is wel snel.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit ook boeiend hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:29 schreef dud0r het volgende:
zal ik jou volgende keer ook taggenquote:
Ibiza?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga mijn tas zo maar eens inpakken.
weten we na al deze jaren al wat een pama is onderhand??quote:
Wat ga je doeeeeenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
0 0 Pamaquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weten we na al deze jaren al wat een pama is onderhand??
vakantiequote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pama_(Groningen) ?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weten we na al deze jaren al wat een pama is onderhand??
Ik vind het laatste toch het leukste klinken.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
0 0 Pama
Pama is een gemeente in de Oostenrijkse deelstaat Burgenland, gelegen in het district Neusiedl am See (ND). De gemeente heeft ongeveer 1000 inwoners.
Bron: nl.wikipedia.org
2 0 0 Pama
Pama kan verwijzen naar: Pama (departement), een departement van Burkina Faso Pama (Burkina Faso), een stad in Burkina Faso Pama (Groningen), een gehucht in de provincie Groningen Pama (Oostenrijk), e [..]
3 0 0 Pama
Pama is een streek gelegen in het Humsterland tussen de dorpen Kommerzijl en Niehove in de gemeente Zuidhorn in de Nederlandse provincie Groningen. Dit gebied vormde in de 15e en 16e eeuw eigendom van [..]
4 0 0 Pama
Pama is een streek gelegen in het Humsterland tussen de dorpen Kommerzijl en Niehove in de gemeente Zuidhorn in de Nederlandse provincie Groningen. Dit gebied vormde in de 15e en 16e eeuw eigendom van [..]
5 0 0 Pama
Pama is een stad in Burkina Faso en is de hoofdplaats van de provincie Kompienga. Pama telt naar schatting 8000 inwoners.
toch Groninger hequote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het laatste toch het leukste klinken.
nee je hebt worstjesquote:
huehuehuequote:
Dat hoeft nou ook weer nietquote:
hoezo?quote:
veel plezier alvast!quote:
waar is dat ook alweer van?quote:
oh ja.quote:
je woont in het oosten, hoe is dat centraalquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tijd-ver-vooruit-was
WAAROM HELEMAAL IN ASSEN GODVERDOMME
DENK IK CENTRAAL TE WONEN MAAR NEEEE
Ga je daarna toch koffie drinken bij Amaquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze woont centraal in het oostenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
je woont in het oosten, hoe is dat centraal
Die wenkbrauw trouwensquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Goede tetten.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Frida was juist de eerste die voor de compleet ongeschoren vagina gingquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die wenkbrauw trouwens![]()
Elke keer stoor ik me er weer aan.
Je zou zeggen dat heel wat generaties Neaderthalers haar voor gingenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frida was juist de eerste die voor de compleet ongeschoren vagina ging
Wat zat er nou in je goodie bag?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat heel wat generaties Neaderthalers haar voor gingen
Ongeschoren vagina's zijn ook vies.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frida was juist de eerste die voor de compleet ongeschoren vagina ging
Ja als bewustje dan, kan ook komen omdat ze zich niet eens meer kon scheren nadat er een bus in haar vagina had gezeten.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat heel wat generaties Neaderthalers haar voor gingen
Ik krijg altijd pijn aan m'n ogen van geurkaarsenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:08 schreef Ama het volgende:
Mijn woonkamer ruikt echt vet lekker naar koekjes ofzo. Ik ga nog een paar van deze geurkaarsen kopen.
Nou ja vies..vies..dat maak jij ervan, omdat je beetje butje bent.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ongeschoren vagina's zijn ook vies.
Run Buda, ruuuuuuun!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit, helemaal vergeten.![]()
Ik ga ‘m NU halen!
je moet ook niet zo dichtbij er boven gaan hangen dat je oogballen verbrandenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg altijd pijn aan m'n ogen van geurkaarsen
Butjequote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja vies..vies..dat maak jij ervan, omdat je beetje butje bent.
Oh daar heb ik gelukkig nooit last van.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De wedstrijd die ik zondag heb overgeslagen was ook lekker. Dat was 200km door de blubber op de mtb.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alstuquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ButjeDat woord heb ik al sinds m'n studententijd niet meer gehoord.
Wel een goede tip, komt die uit eigen ervaring voort?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet ook niet zo dichtbij er boven gaan hangen dat je oogballen verbranden
Oh dat is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wedstrijd die ik zondag heb overgeslagen was ook lekker. Dat was 200km door de blubber op de mtb.
Die griet die ik ken en wat kennissen deden wel mee, leuk uitgereden, zij gewonnen zelfs. Mooi zou je denken, ze kunnen allemaal nauwlijks meer zien en zitten onder de rode bulten.
Schijnt dat de haren van de processierups in de modder zaten.
Oh, saaiquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Niks te eten helaas![]()
Mok, paar sokken, tijdschrift, flesje water.
Wel een fijne mok?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Niks te eten helaas![]()
Wat is butje?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja vies..vies..dat maak jij ervan, omdat je beetje butje bent.
Die exclusieve?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Beetje geurkaars binnenshuis aansteken scheelt je wel een maand van je leven.
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een goede tip, komt die uit eigen ervaring voort?
Veel geurkaarsen bevatten stoffen die niet goed zijn voor je gezondheid. Geurkaarsen zijn vaak gemaakt van paraffine. Als die stof wordt aangestoken, komen er vaak chemicaliën zoals aceton, benzeen en kleine roetdeeltjes vrij. Die zijn net zo ongezond voor je als uitlaatgassen.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel geurkaarsen bevatten stoffen die niet goed zijn voor je gezondheid. Geurkaarsen zijn vaak gemaakt van paraffine. Als die stof wordt aangestoken, komen er vaak chemicaliën zoals aceton, benzeen en kleine roetdeeltjes vrij. Die zijn net zo ongezond voor je als uitlaatgassen.
Waarvan kwam die goodie bag dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Niks te eten helaas![]()
* koopt 302892 stuks, misschien dat ik dan 1 dag minder hoef te werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Beetje geurkaars binnenshuis aansteken scheelt je wel een maand van je leven.
Had je wel wijn en kaarsjes?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou zat ik gisteravond in bad en vond ik er niks aan
Ja saai toch, of je moet een prachtige zinnenprikkelende badkamer hebben of een magnifiek uitzicht.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou zat ik gisteravond in bad en vond ik er niks aan
Wat fijn dat je weer even je mening moeten melden.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel geurkaarsen bevatten stoffen die niet goed zijn voor je gezondheid. Geurkaarsen zijn vaak gemaakt van paraffine. Als die stof wordt aangestoken, komen er vaak chemicaliën zoals aceton, benzeen en kleine roetdeeltjes vrij. Die zijn net zo ongezond voor je als uitlaatgassen.
Tegelijkertijd aanstekenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* koopt 302892 stuks, misschien dat ik dan 1 dag minder hoef te werken
En diep inhalerenquote:
Nee, ik ben niet zo dol op wijn en kaarsjes lagen er niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je wel wijn en kaarsjes?
Helaas is het geen mening maar een feitquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat fijn dat je weer even je mening moeten melden.
Mja, vond de badkamer niet zo geweldig. Wel schoon, maar niet bijzonder. En gelijk naast de wc zat de glazen schuifdeur naar de kamer. Kun je niet eens op je gemak gerriën als je daar met je partner bent. Wie verzint zoietsquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja saai toch, of je moet een prachtige zinnenprikkelende badkamer hebben of een magnifiek uitzicht.
Wijn is vaak bahquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dol op wijn en kaarsjes lagen er niet.
wat zit er nou in het doosje Buda? 👀quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel eerst Wattenschijfje in veiligheid brengen
Had ik in Antwerpen een keer, dat hotel tegenover het stadhuis, alles glas en spierwit, de plee was zo'n soort vissenkom in het midden van de kamer en ik had me toch een lading whisky op de avond en nacht ervoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, vond de badkamer niet zo geweldig. Wel schoon, maar niet bijzonder. En gelijk naast de wc zat de glazen schuifdeur naar de kamer. Kun je niet eens op je gemak gerriën als je daar met je partner bent? Wie verzint zoiets
Ja, ik zal hem even met haar naar buiten sturenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel eerst Wattenschijfje in veiligheid brengen
Zo’n metalen mokquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zit er nou in het doosje Buda? 👀
O nou ja lekker netflixen in het warme water is ook relaxedquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dol op wijn en kaarsjes lagen er niet.
Ja, soms is het te doen, maar het is nu niet zo dat ik op een terrasje lekker ga wijnen met de meidenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms vind ik rode wijn wel lekker. Maar meestal heb ok er gewoon geen behoefte aan
Ja, je wil toch gewoon een plee met een goede deur die geurloos afsluit?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik in Antwerpen een keer, dat hotel tegenover het stadhuis, alles glas en spierwit, de plee was zo'n soort vissenkom in het midden van de kamer en ik had me toch een lading whisky op de avond en nacht ervoor.
Ik had er de rust niet voorquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
O nou ja lekker netflixen in het warme water is ook relaxed
Het middelpunt van Nederland is vijf km verderopquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
je woont in het oosten, hoe is dat centraal
Ik denk dat je de visuele weergave van het schouwspel ook liever overslaatquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je wil toch gewoon een plee met een goede deur die geurloos afsluit?
Als ik jou moet geloven ga ik morgen nog dood.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas is het geen mening maar een feit
Was een uur lang in lichte paniek aan de schijt en de kots, gelukkig kende ze me al een paar dagen langerquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms is het te doen, maar het is nu niet zo dat ik op een terrasje lekker ga wijnen met de meiden
Ja, het was wel matglas, maar dan nogquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je de visuele weergave van het schouwspel ook liever overslaat
Ze is niet in lichte paniek naar de lobby gevlucht?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een uur lang in lichte paniek aan de schijt en de kots, gelukkig kende ze me al een paar dagen langer
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind jou ook niet zo’n Gooise Vrouwen-tiepje
En dat is een compliment
Je moet hem vooral niet laten vallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens gebruik geen föhn als je in bad zit.
Einde bericht.
I think she still adored me.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is niet in lichte paniek naar de lobby gevlucht?
Dat hebben we toch geleerd van gtst? Of zou dat een broodrooster geweest zijn ... hmquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens gebruik geen föhn als je in bad zit.
Einde bericht.
Met Wattenschijfje als mode-accessoire in je handtasje.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee, dat ben ik inderdaad niet
M'n hotel in Londen heeft ook zo'n badkamer met wanden die deels matglas zijn. Wel leuk dat je tijdens het douchen tv kunt kijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Frits van Houten? Was dat geen tv?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hebben we toch geleerd van gtst? Of zou dat een broodrooster geweest zijn ... hm
Dat klinkt hip en duur?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hotel in Londen heeft ook zo'n badkamer met wanden die deels matglas zijn. Wel leuk dat je tijdens het douchen tv kunt kijken.
Jaaaa, ehm.. dat zou ook wel kunnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Frits van Houten? Was dat geen tv?
Ik ken mensen die spa blauw voor hun hondje bestellenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Wattenschijfje als mode-accessoire in je handtasje.
In deze sc zie ik alleen dimmy dat doenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Is wijn zuipen met vriendinnen op een terrasje nu ook al juist erg raar?
Nee, is niet raar, maar ik drink geen wijnquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het middelpunt van Nederland is vijf km verderop
Alsof jou het wat boeit of iemand je raar vindtquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Martine Hafkamp?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaa, ehm.. dat zou ook wel kunnen.
Best een powervrouw.. even een tv in het bad laten plonzen
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Wattenschijfje als mode-accessoire in je handtasje.
Ik verblijf altijd in mijn standaardhotel in Bloomsbury. Eenvoudig maar degelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nu is het duur. Toen het vijf jaar geleden openging was het te doen.
Ja ok chocolademelk, koffie, Limoncello, Bosch kraanwater, champagne, thee of aardbeiendrinkyoghurt dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is niet raar, maar ik drink geen wijndus dan neem ik wat anders
Hippe draagzakquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja of zal ik een wandelwagen voor haar kopen.. ik twijfel nog
Dat jij al die namen nog kent johquote:
Misschien volgende keer maar eens iets anders zoekenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verblijf altijd in mijn standaardhotel in Bloomsbury. Eenvoudig maar degelijk
Of een tuinbroek kopenquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat jij al die namen nog kent joh
Ibis Euston is erg fijn, maar erg prijzigquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien volgende keer maar eens iets anders zoeken
Ik weet al waar het door komtquote:
En jij hebt het denk ik over die steen waar op staat middelpunt van nederland of niet?quote:Amersfoort wordt vaak geografisch middelpunt van Nederland genoemd, of kadastraal middelpunt, omdat de Onze Lieve Vrouwetoren het centrale punt is van de stereografische projectie van de Nederlandse topografische kaarten en van de Rijksdriehoekscoördinaten.
ik heb alleen van die insectverjaagkaarsenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb trouwens gewoon kaarsen. Eigenlijk van die vetpotten voor buiten, wachtende op lekker weer![]()
Maar geen geur
Andersom juistquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jou het wat boeit of iemand je raar vindt
Gin & tonicquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok chocolademelk, koffie, Limoncello, Bosch kraanwater, champagne, thee of aardbeiendrinkyoghurt dan.
Nee is echt zo. Maar wat weet jij nou he.quote:
Rien Hoogendoorn was toch z’n broer?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Volgens Wikipedia is hij vermoord door z'n tweelingbroer. Dat kan ik me dan weer niet herinneren.
Renault Espacequote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet al waar het door komt
[..]
En jij hebt het denk ik over die steen waar op staat middelpunt van nederland of niet?
Neen, ik mis wat ?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ook lekker op zijn tijd, ken je die van Jonnie?
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel een tikje oudbakken.
Hm, interessantquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanradertje wel vind ik.
https://www.wijnenendranken.nl/wijnenendranken.nl/gin-jonnie
Zijn meerdere mensen die aan het editten zijn he. Net als die modjes hier af en toequote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Wikipedia maakt er ook een zooitje van. Eerst zeggen ze dat z'n tweelingbroer een tv in het bad heeft geflikkerd en dan dat het z'n secretaresse Hannie was.
Nee maar dat is verder van 5 km of 6.4quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat Amersfoort ver weg is.
In het bos bij Lunteren toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat Amersfoort ver weg is.
Het moet weer zo ordinair hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter en chiquer dan de dildo van Thérèse in ieder geval.
Prijzig.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanradertje wel vind ik.
https://www.wijnenendranken.nl/wijnenendranken.nl/gin-jonnie
Dat vond ik dus ook toen ik die vond op mijn hotelkamer, ik denk dat het echtpaar Boer even een progressief toevalletje hadquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het moet weer zo ordinair hoor.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeee, er zit koriander inquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prijzig.
https://www.rutte.com/nl/spirit/celery-gin/
Deze, uit Dordrecht, schijnt ook goed te zijn.
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeee, er zit koriander in
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook toen ik die vond op mijn hotelkamer, ik denk dat het echtpaar Boer even een progressief toevalletje had
Zet op het boodschappenlijstje.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prijzig.
https://www.rutte.com/nl/spirit/celery-gin/
Deze, uit Dordrecht, schijnt ook goed te zijn.
Ik zou gewoon proeven hoorquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrij onsmakelijk als je net heerlijk gegeten hebt kan ik je vertellen.
Drink smakelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ‘m een keer kopen. Hun winkel zit bij mij om de hoek
ja denk ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Geloof dat ik zo maar eens richting mijn bed ga
Schiet me ineens iets te binnen, keer een feestje gehad in Vught, laatste huis aan de linkerhand vanaf Den Bosch, bijzonder mooie locatie is dat met een heuse Wodka-en-Gin-kelder onder de weg door, kennis van me is helemaal into Wodka dus wij op strooptocht in die kelders, ik ben twee dagen vermist geblevenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ‘m een keer kopen. Hun winkel zit bij mij om de hoek
Overal aanbellen en vragen of ze een UitStralink kennenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet me ineens iets te binnen, keer een feestje gehad in Vught, laatste huis aan de linkerhand vanaf Den Bosch, bijzonder mooie locatie is dat met een heuse Wodka-en-Gin-kelder onder de weg door, kennis van me is helemaal into Wodka dus wij op strooptocht in die kelders, ik ben twee dagen vermist gebleven
Wel beter dan een wijnkelderquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet me ineens iets te binnen, keer een feestje gehad in Vught, laatste huis aan de linkerhand vanaf Den Bosch, bijzonder mooie locatie is dat met een heuse Wodka-en-Gin-kelder onder de weg door, kennis van me is helemaal into Wodka dus wij op strooptocht in die kelders, ik ben twee dagen vermist gebleven
Kasteeltje Valk, scheelt je speurenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Overal aanbellen en vragen of ze een UitStralink kennen
4E gaat er gelijk op af met haar speurcaviaquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kasteeltje Valk, scheelt je speuren
Ik heb Azure al ingespannen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
4E gaat er gelijk op af met haar speurcavia
Die snuffelt beter dan Wattenschijfje en Marshmellow?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb Azure al ingespannen hoor
Gewoon een zinneloze een paar 100 euro geven voor dat klusje joh.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
We krijgen nieuw bed vrijdag, dacht snel ff de hele slaapkamer sausen en Schilderen. Bed eruit, gordijnen, tv en kapjes eraf. Afplakken, spuiten met Airless droger erin bed erin en ineens is het 22:00
Die zal nog wel die inktvis spelletjes aan het kijken zijn ...quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ligt al in de airvrijer of ze is het intvippen spel aan het kijken.
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal nog wel die inktvis spelletjes aan het kijken zijn ...
@bitterbalquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Atom bomb baby little atom bomb
I want her in my wigwam
She's just the way I want her to be
A million times hotter than TNT
[ afbeelding ]
quote:
quote:Nog 23 minuten inktvis
Ja lekker en ik geen vrije dag zekerquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een zinneloze een paar 100 euro geven voor dat klusje joh.
ik had deze a-bomb vanavond aan staanquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Atom bomb baby little atom bomb
I want her in my wigwam
She's just the way I want her to be
A million times hotter than TNT
[ afbeelding ]
Oehquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foundation is wel echt een serie voor jou.
Vet, mooi aanlichten in een nis in huis, helemaal top.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:21 schreef Ama het volgende:
https://gspawn.com/camarasaurus-dinosaur-leg-fossil/ ik wil dit. Wie heeft er even 20.000 voor me? @:uitstraling @:ettovanbelgie
Mischien heeft de action die straks in plastic?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:21 schreef Ama het volgende:
https://gspawn.com/camarasaurus-dinosaur-leg-fossil/ ik wil dit. Wie heeft er even 20.000 voor me? @:uitstraling @:ettovanbelgie
Met koekjesgeur.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mischien heeft de action die straks in plastic?
Is toch anders.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mischien heeft de action die straks in plastic?
Zolang je die niet anaal inbrengt.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:29 schreef Ama het volgende:
Ik heb het idee dat ik doodga zal het door de geurkaars komen?
Staat de rest van het huis in de fik?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:29 schreef Ama het volgende:
Ik heb het idee dat ik doodga zal het door de geurkaars komen?
Apple+ of hoe het heet. Of Pirate Bay.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat foundation ziet er goed uit wel. Mooie Britse acteurs, goede stemmen, geen Will smith, waar te zien?
Nee ik denk echt dat die geurkaars dodelijk is.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat de rest van het huis in de fik?
Hoop ik trouwens niet want ik lig best lekker op de bank.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat de rest van het huis in de fik?
Wat CL zegt.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat foundation ziet er goed uit wel. Mooie Britse acteurs, goede stemmen, geen Will smith, waar te zien?
Die stemquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perfecte hautaine rol voor hem dit ook.
en om nou daarvoor van de bank te komen is ook weer zoquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoop ik trouwens niet want ik lig best lekker op de bank.
hoop het hier ook. dan kan ik nog wat buitentraining er in krijgen deze weekquote:
Ja dat ga ik alleen doen als eten op is.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
en om nou daarvoor van de bank te komen is ook weer zo
En terechtquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ga ik alleen doen als eten op is.
dat kan ook op de bankquote:
Ja maar ik moet toch tandenpoetsen enz dan kan ik net zo goed naar bed toe lopen.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja pech hier dat hier dat balkon er voor zit :p Dus dat hoor ik nooit
Nee precies. De galerij is overdekt dus die regen komt nooit tegen die ruit.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja pech hier dat hier dat balkon er voor zit :p Dus dat hoor ik nooit
mja hoor de maas dus dat is ook goed :pquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
https://www.klankbank.com/natuurgeluiden/rain/
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik moet toch tandenpoetsen enz dan kan ik net zo goed naar bed toe lopen.
Je hebt ook van die tien uur regenvideos op youtubequote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor het hier niet in dit huis. Zo jammer.
Ja maar die zijn dan weer zo overdreven, met onweer en in een bos ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt ook van die tien uur regenvideos op youtube
Heerlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die zijn dan weer zo overdreven, met onweer en in een bos ofzo.
dat is wel rustgevendquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus heeft zo'n dakraam in de woonkamer en als het dan regent
Kijk je naar dat dakraam en ineens zie je twee rode ogen vol haat terug staren.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus heeft zo'n dakraam in de woonkamer en als het dan regent
dat is frisquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt van het weekend drie graden 's nachts.
Ik dacht waar ken ik hem nou van die oude grijze met die bekakte stem. Jarred Harris.quote:
tijd voor winterdekbedquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt van het weekend drie graden 's nachts.
Staat op Prime toch? Heb het boek ook nog liggenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht waar ken ik hem nou van die oude grijze met die bekakte stem. Jarred Harris.
Maar dat was die geweldige rol in The Terror.
Die je echt gezien moet hebben trouwens.
eerst schakelen naar het herfst dekbedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |