Fawry denkt dus puur aan zichzelf. Is een grote relnicht maar als hij nergens meer mag komen trekt hij zijn keutel terug .stoere vent hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 09:57 schreef Michellee het volgende:
[..]
Echt hilarisch dit liedje![]()
Fawry heeft zelf toegegeven dat hij niet meer de heftige juice wil brengen want hij wil ook naar premieres en uitgenodigd worden op feestjes.
Ik snap uberhaupt niet dat iemand naar de rumag theater show gaat, wat doen ze daar, de hele avond zinnen oplezen zonder punten?
Fawry wil liever vriendjes zijn met Monica Geuze, Anna Nooshin etc en wil graag zelf bekend worden. Daar komt bij dat de andere juice kanalen met zijn idee aan de haal zijn gegaan en hij het niet meer kan bijbenen. Dus ja dan maar neerkijken op de mensen die succesvoller zijn en doen alsof je het toch niet meer leuk vondquote:Op zondag 29 mei 2022 09:57 schreef Michellee het volgende:
[..]
Echt hilarisch dit liedje![]()
Fawry heeft zelf toegegeven dat hij niet meer de heftige juice wil brengen want hij wil ook naar premieres en uitgenodigd worden op feestjes.
Ik snap uberhaupt niet dat iemand naar de rumag theater show gaat, wat doen ze daar, de hele avond zinnen oplezen zonder punten?
zelden zo’n raar wezen als fawry gezien. Die wil ook echt beroemd worden om het ‘beroemd zijn’. Heb je dan een leven zeg… dat er nog mensen naar die talkshow komen. Kijkcijfers zijn bedroevend.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:07 schreef JaneDoe het volgende:
Heb geen zin om dat Rumag filmpje met Talitha te bekijken, maar aan de comments op YouTube te zien mis ik weinig. Daar wordt Fawry trouwens ook aangesproken op zijn schijnheiligheid
VERGEET.DE.PUNTEN.NIETquote:
Toen hij nog alleen in zijn bed lag en al die realityshow aan het afzeiken was, vond ik hem echt grappig. Maar sinds hij bij rumag zit, is het echt te triest voor woorden. Die zogenaamde ruzies met Rene.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
zelden zo’n raar wezen als fawry gezien. Die wil ook echt beroemd worden om het ‘beroemd zijn’. Heb je dan een leven zeg… dat er nog mensen naar die talkshow komen. Kijkcijfers zijn bedroevend.
De uitslag van de rebus is gepubliceerdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Voor de puzzelliefhebbers. Wie lost deze even op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het niet op haar IM, wat was de oplossing?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:20 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
De uitslag van de rebus is gepubliceerd
Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:20 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
De uitslag van de rebus is gepubliceerd
Zou dit op Yvonne zelf slaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:27 schreef JourneyBlue het volgende:
Ik hoorde dat het was:
hoogmoed komt voor de val
nog geen bevestiging.
Spionnenlegerbot
@:knapplasstig
Huidig aantal betalende leden: 2949
Inkomsten: 29490 euro.
Daling na laatste check: 37 leden
Laatste (roddelactiviteit) 1 dagen
update:
-Uitleg eerder getoonde rebus dit weekend.
Er komt een publicatie over.
Puzzel:
[ afbeelding ]
Er zat toch een dreigend bericht voor?quote:
Samantha? André?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Er zat toch een dreigend bericht voor?
Iets als: "voor de BN'er die dacht dat de storm is gaan liggen" ofzo?
In ieder geval wordt er achter de schermen hard aan iets gewerkt en volgt er dit weekend een publicatie.
Over wie zou dit gaan, wie had er last van een (media-)storm en dacht dat de storm was gaan liggen, maar hoogmoed komt voor de val?
A Marco
B Danny
C Thijs
D Carlo
E Ali B
F
G
En het antwoord is: Danny,,,quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:27 schreef JourneyBlue het volgende:
Ik hoorde dat het was:
hoogmoed komt voor de val
Spionnenlegerbot
@:knapplasstig
update:
-Uitleg eerder getoonde rebus dit weekend.
Er komt een publicatie over.
Puzzel:
[ afbeelding ]
Dat zijn er toch weer ruim 100 meer dan afgelopen vrijdag...doet ze goed met die maffe woordpuzzel waar geen hint uit te halen viel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:31 schreef JourneyBlue het volgende:
Over een half uur een artikel in de Telegraaf...
[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:14 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.instagram.com/p/CfDmtOTIk24/
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |