Ziek idd.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gadverdamme
Ophangen aan zijn ballen![]()
Ik kan wel wat beters verzinnen voor zo iemand.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gadverdamme
Ophangen aan zijn ballen![]()
Echt wel thuis moet een veilige haven zijn voor kinderen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The simple things are also the most extraordinary things, and only the wise can see them.💕
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel thuis moet een veilige haven zijn voor kinderen..Sowieso ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel thuis moet een veilige haven zijn voor kinderen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel wat beters verzinnen voor zo iemand.
Die is zo oud dat die alweer vergeten is.quote:
Laat ik dat maar niet in het openbaar zeggen.quote:
Kende hem nietquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is zo oud dat die alweer vergeten is.
Dm mag ookquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet in het openbaar zeggen.
Blauw blauw blauw van de Sangriaquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom is de "G" van jouw Groot Britannië eigenlijk blauw?
En hee!
Is niet echt hoorquote:
Niet. He valt dat weer tegenquote:
Makkiequote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon altijdgeslaagd van Said Cinar toch
Klinkt alsof je theorie voor kameelrijden gaat doen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon altijdgeslaagd van Said Cinar toch
Kattekop 😜quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu is het mijn beurt om te zeggen: leef je onder een steen of zo?
Ja maar wij moeten compenseren voor China hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
als je wilt weten hoe hard je genaaid wordt door de overheid
50% belasting hier héquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
In Frankrijk hebben ze de gasprijzen bevroren. Daar doen ze tenminste nog wat.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je mij wel snapt.quote:
Je kent het toch wel of niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt alsof je theorie voor kameelrijden gaat doen?
Nee?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kent het toch wel of niet?
Die betalen geen belastingquote:
Iemand die heel veel heeft verdiend met het aanbieden van theoriecursussen waar de antwoorden worden voorgezegdquote:
Zit je tv te kijken?quote:
Owww was geloof ik al weer een tijdje geleden? Er gaat wel een lichtje branden.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iemand die heel veel heeft verdiend met het aanbieden van theoriecursussen waar de antwoorden worden voorgezegd
Niet echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |