SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Dat dacht ik ook toen ik ineens Bobbie las.quote:
tijgernootjes die niet meer te krijgen zijnquote:
Eeeuhm...quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Smurriepapjes = het resultaat als je op zondagochtend toch geil bent ook al stond je om 05:00 nog op de bar te wiebeldansen.
[ afbeelding ]
prettyquote:
Said no one ever.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Schat, heb je zin in een smurriepapje?"
Zo klink je als iemand van 77.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor straks appeltaart met slagroom
geefquote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor straks appeltaart met slagroom
Het *kan* wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is geen baking soda, dat kun je niet eten.
Ik link appeltaart met slagroom nu niet per se aan iemand van 77?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klink je als iemand van 77.
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dudor is 77.quote:
Een viesdikke psychopaat van 77?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dudor is 77.
En hij was al psychopaat of zo vorige week.
tijd voor een spuitje. Kost de maatschappij te veel geld dit soort gekutquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een viesdikke psychopaat van 77?
golden earring genotquote:
Als ik het eens voor het zeggen hadquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tijd voor een spuitje. Kost de maatschappij te veel geld dit soort gekut
Klinkt op zich niet heel verkeerd, behalve dat er mensen zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:04 schreef Karzai het volgende:
Arke bustour naar een Duitse kerstmarkt en dan tussenstop bij de toekan voor koffie en appeltaart met slagroom
Mensen tussen de 7 en 77 gaan helemaal niet zo tochtig op zoete troep als ze een beetje ontwikkeld zijn, dat komt op latere leeftijd pas weer, ruik maar eens in een bejaardenhuis naar keuze, net of je Sjakie's Chocoladefabriek binnenloopt, mits de luiers recentelijk verschoond zijn dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik link appeltaart met slagroom nu niet per se aan iemand van 77?
Daar ga je al.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen tussen de 7 en 77 gaan helemaal niet zo tochtig op zoete troep als ze een beetje ontwikkeld zijn, dat komt op latere leeftijd pas weer, ruik maar eens in een bejaardenhuis naar keuze, net of je Sjakie's Chocoladefabriek binnenloopt, mits de luiers recentelijk verschoond zijn dan.
volgens mij ben jij de enige in dit topic die dat vindtquote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veelzeggend welquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige in dit topic die dat vindt
Maar schat je weet toch dat US alleen maar met ontwikkelde mensen omgaatquote:
Het is geen koeienstal.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen tussen de 7 en 77 gaan helemaal niet zo tochtig op zoete troep als ze een beetje ontwikkeld zijn, dat komt op latere leeftijd pas weer, ruik maar eens in een bejaardenhuis naar keuze, net of je Sjakie's Chocoladefabriek binnenloopt, mits de luiers recentelijk verschoond zijn dan.
Nooit opgevallen dat mensen in hun laatste levensjaar alleen nog maar gebakjes, snoepjes, cakejes en vlaaien eten?quote:
groentesoep met pentgekookte vermicelli.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind verpleeghuizen eerder naar een soort hartige lucht ruiken, eerder een soepfabriek. Beetje vergelijkbaar als iemand cupasoup zit te nassen in de kantoortuin.
Nee, sommige kunnen op het laatst niets meer eten. Niet dat dit een jaar duurt, maar het was met niet echt opgevallenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dat mensen in hun laatste levensjaar alleen nog maar gebakjes, snoepjes, cakejes en vlaaien eten?
watquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
groentesoep met pentgekookte vermicelli.
Dit ook ja, te zoute doodgekookte groentesoep.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind verpleeghuizen eerder naar een soort hartige lucht ruiken, eerder een soepfabriek. Beetje vergelijkbaar als iemand cupasoup zit te nassen in de kantoortuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |