SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
nederlanders?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal van dat volk op instagram dat Squid Game niet met ondertiteling kan kijken want dat leidt te veel af![]()
Als je sinds groep 3 nooit sneller hebt leren lezen kan het toch een probleem zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal van dat volk op instagram dat Squid Game niet met ondertiteling kan kijken want dat leidt te veel af![]()
Ja de leessnelheid bij Netflix ligt aardig hoog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nederlanders?
Mijn buurman uit den haag die kijkt dus nooit netflix omdat hij niet snel genoeg mee kan lezen. Dat is wel sneu hoor
Speciaal voor de Amerikanen hebben ze dequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog zeggen 'Amerikanen' maar toen was het topic dicht.
Ik ben ooit tweede geworden met snellezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je sinds groep 3 nooit sneller hebt leren lezen kan het toch een probleem zijn.
Netflixproofquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit tweede geworden met snellezen.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de leessnelheid bij Netflix ligt aardig hoog.
Volgens mij 42 tekens per regel, 15 tekens per seconde.quote:
Oh dit wist ik niet hahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij 42 tekens per regel, 15 tekens per seconde.
Er zijn ook zenders die 37 tekens per regel en soms 12 tekens per seconde hebben.
Energie telt niet als eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:05 schreef Karzai het volgende:
50% belasting op energie, eerste levensbehoefte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Energie telt niet als eerste levensbehoefte.warm eten en verwarming acht ik wel als eerste levensbehoefte en dat argument dat je kan kiezen is natuurlijk onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zouden eigenlijk voor de minima die nu dus zo veel aan gas gaan betalen ook een toeslag moeten betalenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
warm eten en verwarming acht ik wel als eerste levensbehoefte en dat argument dat je kan kiezen is natuurlijk onzin
Ja nog meer geld rondpompen aan toeslagen, krijg je alleen maar gelazer van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk voor de minima die nu dus zo veel aan gas gaan betalen ook een toeslag moeten betalen
ja, kun je vinden, maar zo werkt hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
warm eten en verwarming acht ik wel als eerste levensbehoefte en dat argument dat je kan kiezen is natuurlijk onzin
Dubs zijn irritant.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Speciaal voor de Amerikanen hebben ze dedub
daarom stem ik geen vvdquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kun je vinden, maar zo werkt het
ja maar die mensen kunnen het niet meer betalen. Of ze moeten de gasprijzen verlagenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nog meer geld rondpompen aan toeslagen, krijg je alleen maar gelazer van.
Geen idee of dat er wat mee te maken heeft, maar het zou kunnenquote:
Alle andere partijen geven van alles gratis weg namelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee of dat er wat mee te maken heeft, maar het zou kunnen![]()
Gewoon laagste tarief, hoeft ook weer niet gratis, dit is gewoon uitmelkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle andere partijen geven van alles gratis weg namelijk.
daar betaal je toch wegenbelasting voor?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:19 schreef Karzai het volgende:
Voor benzine snap ik nog wegen moeten onderhouden worden
Dat is toch Duits?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Dark per ongeluk op Engelstalig staan, schrok ik even van
ook nog jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar betaal je toch wegenbelasting voor?
Die is Duits toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Dark per ongeluk op Engelstalig staan, schrok ik even van
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik vond het al niet kloppen met de monden, dacht even dat ik een beroerte had gehadEn ook 'Dit was toch Duits?'
Later zette ik een Amerikaanse film aan en ik vond Natalie Portman ineens heel goed Duits spreken.
jeetje kan je je niet even inhouden en dat na het avondeten doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb chocola op en nu hoef ik geen avondeten meer.
Gras is groen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje kan je je niet even inhouden en dat na het avondeten doen?
Over een half uur heb je weer hongerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Gras is groen.
Stroopwafeltje voor toe en lekker naar bedquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Gras is groen.
Hoef je in ieder geval niet meer naar de supermarktquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Gras is groen.
Gewoon een goede warme maaltijd straksquote:
Warme douche en daarna in de fryer duikenquote:
Dat klinkt wel goed jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Warme douche en daarna in de fryer duiken
Ik zit vol goede ideeën. Dat weet je toch ondertussen wel.quote:
keek net voor een suana in rotterdam maar je hebt alleen sketchy prive sauna'squote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit vol goede ideeën. Dat weet je toch ondertussen wel.
Daar gebeuren vast hele inwendige dingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keek net voor een suana in rotterdam maar je hebt alleen sketchy prive sauna's
Met happy ending?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keek net voor een suana in rotterdam maar je hebt alleen sketchy prive sauna's
ja dat zou mij niet verbazenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gebeuren vast hele inwendige dingen.
heb ik al, en 2de ga ik nu niet aanschaffenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens jongens![]()
https://nl.pepper.com/aan(...)fOj4z8PxoEg0iABDNe7Q
@:Mschol
oh die heb je:Dquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik al, en 2de ga ik nu niet aanschaffen
Kost ook geen drol.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens jongens![]()
https://nl.pepper.com/aan(...)fOj4z8PxoEg0iABDNe7Q
@:Mschol
Daar was ik al geweest gekkie. Daar kwam de chocola vandaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval niet meer naar de supermarkt
Ja dan is het gewoon je eigen schuld hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar was ik al geweest gekkie. Daar kwam de chocola vandaan.
Shoarma?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan is het gewoon je eigen schuld hoor
Heb je wel wat lekkers voor Pitaatje gehaald?
Gisteren meelwormen voor dr gehaaldquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan is het gewoon je eigen schuld hoor
Heb je wel wat lekkers voor Pitaatje gehaald?
blij dat ik geen hamster benquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren meelwormen voor dr gehaaldze hoeft ze niet.
Beestje is ook niks gewend volgens mij.
Die kreeg zeker alleen maar droog huismerkvoer van de actionquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren meelwormen voor dr gehaaldze hoeft ze niet.
Beestje is ook niks gewend volgens mij.
En die cavia's lusten die ook meelwormen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat hamsters ook wel een spinnetje lusten.
Ja denk het. Heb het bakje meegekregen maar ik zie er weinig zaadjes in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kreeg zeker alleen maar droog huismerkvoer van de action
Nee die eten geen dierlijke eiwitten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die cavia's lusten die ook meelwormen?
huehuequote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
Onze spin lust ook ook wel een hamster.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
Onze spin lust ook ook wel een hamster.
quote:
De slangen ook wel.quote:
Ja niet een hele natuurlijk hequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
maar een spin die hamster lust gaat mij echt paar stappen te ver
Die spin is best groot hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
maar een spin die hamster lust gaat mij echt paar stappen te ver
nee fles. gewoon een hele hamsterquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet een hele natuurlijk hegewoon een hamsterdijfileetje gemarineerd van de grill of zo.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pizza extra 4 kazen besteld met extra kaas
[..]
nee fles. gewoon een hele hamster
kaasquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hoort het. @EttovanBelgiequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Riperkrite is lekker.quote:
Vast met veel kaas.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:31 schreef Ama het volgende:
Had ik al gezegd dat we dit jaar een kerstdiner op het werk hebben?
Nee.Wat is het menu?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:31 schreef Ama het volgende:
Is dit een uitnodiging?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:31 schreef Ama het volgende:
Ja dat is een verrassing natuurlijk. Als niet lekker is bestel ik savonds wel een pizza haha.quote:
Als jij je naam op de lijst in de kantine zet mag je vast komen.quote:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij elkaar op schoot en oppassen dat je geen vork in je oor krijgt.
Denken in oplossingenquote:
Voorkomen dat er een vork in je oor zitquote:
Voorgesneden sla is het werk van de duivel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
Er zat een bedorven blaadje sla tussen mijn voorgesneden kropje, of het was een dode natte naaktslak
Bacteriehaard 1 wereldwijd op rottende katten langs de weg na, ik trap er nu echt niet meer in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorgesneden sla is het werk van de duivel.
Mijn dochter heeft vorige week een slak gevonden en in een potje gestopt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
Er zat een bedorven blaadje sla tussen mijn voorgesneden kropje, of het was een dode natte naaktslak
Wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft vorige week een slak gevonden en in een potje gestopt.
Ze noemt hem “Gerrit de Slak” en zit vol bewondering elke dag te kijken wat ie doet.
Had ze laatst savonds het potje niet dichtgedaan. Is Gerrit eruit geslopen en heeft het halve rouwkaartje met foto van mijn schoonmoeder opgegeten (no Joke)
Sochtends “GERRIT HEEFT OMA OPGEGETEN!”
Kinderen die dieren mishandelen worden later psychopaten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze noemt hem “Gerrit de Slak” en zit vol bewondering elke dag te kijken wat ie doet.
Had ze laatst savonds het potje niet dichtgedaan. Is Gerrit eruit geslopen en heeft het halve rouwkaartje met foto van mijn schoonmoeder opgegeten (no Joke)
Goed zo, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bacteriehaard 1 wereldwijd op rottende katten langs de weg na, ik trap er nu echt niet meer in.
e geeft Gerrit elke dag verse blaadjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen die dieren mishandelen worden later psychopaten.
Oke, dan is ze eigenlijk de reïncarnatie van Moeder Theresaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Z
[..]
e geeft Gerrit elke dag verse blaadjes
Wat heeft een slak jou ooit misdaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Slakken zijn geen lieve dieren maar vieze lage nutteloze snotfrutsels, wereldwijd uitroeien die hap, die paar vogeltjes die ze eten voeren we wel bij met vogelzaad.
Euuuuhhh ze zijn wel goed voor de grond enzo... en daar komt jouw voorverpakte sla vandaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Slakken zijn geen lieve dieren maar vieze lage nutteloze snotfrutsels, wereldwijd uitroeien die hap, die paar vogeltjes die ze eten voeren we wel bij met vogelzaad.
Jaja jij denkt kinderen…mij niet bellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan is ze eigenlijk de reïncarnatie van Moeder Theresa
Probeerde me net te vermoorden door in sla dood te gaan zitten wezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft een slak jou ooit misdaan?
Verzinnen we ook wel wat op, op die grondquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euuuuhhh ze zijn wel goed voor de grond enzo... en daar komt jouw voorverpakte sla vandaan
Ik bedoelde dus eigenlijk voorverpakte slak, ipv sla.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verzinnen we ook wel wat op, op die grond
Dat sowieso, Martienquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja jij denkt kinderen…mij niet bellen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk voorverpakte slak, ipv sla.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ballies lijfsmuziek https://www.dumpert.nl/item/100011518_fdb66cee
Ik haal hem vanavond nog op!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kun je die vleesetende slak van Los op schoonloeder afsturen?
"Kek es hier, kadootje voor oe, hij hiet Gerrit, aait um mar es"quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haal hem vanavond nog op!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kek es hier, kadootje voor oe, hij hiet Gerrit, aait um mar es"
Heb je honger ?quote:
Oh nee, jij hebt chocolade opquote:
En avondeten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, jij hebt chocolade op
De decadentiequote:
Is ook bedtijdquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Donderdag en vrijdag werken en dan gewoon 5 weken vrij![]()
![]()
Ik had te veel uren opgespaard de laatste jaren. Eigenlijk zou ik drie weken vrij zijn, week werken en dan twee weken vrij. Maar de verhuizing gaat in die ene week dat ik zou werken vallen. Dus heb ik de laatste week van de vakantie verplaatst naar de week van de verhuizing..quote:
nicequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had te veel uren opgespaard de laatste jaren. Eigenlijk zou ik drie weken vrij zijn, week werken en dan twee weken vrij. Maar de verhuizing gaat in die ene week dat ik zou werken vallen. Dus heb ik de laatste week van de vakantie verplaatst naar de week van de verhuizing..
Matigquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hele doos naar je onderweg, met kruidenboter
Leiaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
hoe heet die prinses ook weer uit star wars? Leila?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
oh god dat touwtje trekken in inktvissen spel
Noem het gewoon Squid Game.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
oh god dat touwtje trekken in inktvissen spel
een koe?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:26 schreef Ama het volgende:
Even kijken wie ze van hier zoeken in opsporing verzocht.
Niemand hier is Marokkaans toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:26 schreef Ama het volgende:
Even kijken wie ze van hier zoeken in opsporing verzocht.
Wie is hier nu de baas?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Mevrouw wil dr pilletjes niet opeten hoor
Carambaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg mijn kalimba niet meer goed gestemd
Fristiquote:
Goeiemoggelquote:
Ken jij de serie “Weird Sceince” nog?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Fristi wel lekker maar boer het steeds op.
Ik ken volgens mij alleen de film.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken jij de serie “Weird Sceince” nog?
En nu ik dit zeg, hoor je dan ook de tune weer voor je en zie je 2 nerds een kortsluiting en een blondine?
Jep dan zijn er (op tv) opgegroeid in dezelfde tijd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij alleen de film.
Maar heb nu wel een deuntje in m'n hoofd.
Had een heel andere tune in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jep dan zijn er (op tv) opgegroeid in dezelfde tijd.![]()
Dit was jouw seriequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik als vroege 40+er ken die hele serie niet
Deze ken ik.quote:
Checkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's langggg geleden....
@:oa komt nog heeeeel af en toe buurten
Ben je gevallen dat je op z'n kop hangt?quote:
Ijs is voor als het warm is buiten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dus? altijd tijd voor ijs.
en in winter ook natuurijs, win-win situatie
Nee, ik ben aan de andere kant van de wereld: Drenthequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je gevallen dat je op z'n kop hangt?
nope, ijs is voor altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ijs is voor als het warm is buiten.
Heb je die meegenomen vanuit huis om daar o te hangenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
En zelfs hier kom ik Boedapest tegen
[ afbeelding ]
Ja, doe ik standaardquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je die meegenomen vanuit huis om daar o te hangen
Snap ik wel. Anders kan je niet slapen natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik wel. Anders kan je niet slapen natuurlijk
Je hoefde maar 2 maanden op antwoord te wachten!quote:
goed te doen toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
Je hoefde maar 2 maanden op antwoord te wachten!
ik moet om 8:30 in Dordt zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm nou ja, ik moet morgen om7 uur aantreden bij het ontbijt, dus zo maar naar bed
Was gewoon aan het playstationenquote:
quote:
Alles ok hier!quote:
Dit was zo leuk.quote:
O ja die serie was met Vanessa Angel? En de film met Kelly LeBrock.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jep dan zijn er (op tv) opgegroeid in dezelfde tijd.![]()
genoeg drukte en gedoe maar mag niet klagenquote:
Welk spelletje speelde gijquote:
Ik heb net nog chocolade naar binnen geschovenquote:
Fallout 4quote:
heb ik toch niet in huisquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker gevulde champignonsoep met spekjes
quote:Je moet een keer hier gaan eten
Shoarma van knolselderij
De lijst wordt samengesteld door meer dan duizend culinaire experts. Zij roemen Noma omdat het eten "nooit hetzelfde is" en er verrassende ingrediënten worden gebruikt. Zo serveert het restaurant een "baanbrekende" shoarma gemaakt van knolselderij en een gerecht van de poot, hersens en hart van een eend, waarbij ook een veer en snavel worden geserveerd
https://nos.nl/artikel/24(...)estaurant-ter-wereld
De tijd van eindeloos saaie werkdagen ligt ver achter me. Dat heeft overigens geen nadelige invloed op de dagelijkse hoeveelheid koffie!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg drukte en gedoe maar mag niet klagen
Niet echt actief meer op Fok jij zegt je pohi
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:01 schreef OA het volgende:
[..]
De tijd van eindeloos saaie werkdagen ligt ver achter me. Dat heeft overigens geen nadelige invloed op de dagelijkse hoeveelheid koffie!
Eensquote:
wel lekker op tijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, wel d'r oude huis. sleuteloverdracht
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
toch wel ff raar en ff slikken je ouderlijk huis zo leeg te zien
en om aardig wat van m'n eigen history eigenhandig weg te gooienquote:
En zo hoort het ook! Theequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de theebende is nog steeds zwaar in de minderheid
Snap ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
toch wel ff raar en ff slikken je ouderlijk huis zo leeg te zien
Spullen uit je jeugd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en om aardig wat van m'n eigen history eigenhandig weg te gooien
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even luchtje geschept.
[ afbeelding ]
Kom nog eens langs als je in de buurt bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:08 schreef OA het volgende:
Aangezien ik m'n aantal posts dit jaar vanavond heb verdrievoudigd, ga ik maar weer![]()
yupquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:08 schreef OA het volgende:
Aangezien ik m'n aantal posts dit jaar vanavond heb verdrievoudigd, ga ik maar weer![]()
In Sassenheim?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom nog eens langs als je in de buurt bent
quote:
O ja, staat Assen, niet Sassen(heim)quote:
Je favo knuffel?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yupkon maar erg beperkt zaken meenemen, erg beperkte ruimte hier
Lijkt me raar als er andere mensen in wonen. Mijn huis is gesloopt. Was wel apart. Sta je daar terwijl de bulldozer door je slaapkamer knalt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik
Ik kom soms nog wel langs die van mij, ook werk gerelateerd. Paar maanden geleden had ik zelfs post voor dat adres. Best raar als je zo naar de voordeur loopt en dan niet de sleutel in het slot kan steken...
Ver weg?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Binnenkort voor het eerst in mijn leven een taxi bestellen. Voor mijn vakantie moet ik om 6.30 bij de busopstapplaats zijn en op dat tijdstip rijdt er nog geen OV naar dat punt toe..
kunnen we elkaar de hand schudden..quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Binnenkort voor het eerst in mijn leven een taxi bestellen. Voor mijn vakantie moet ik om 6.30 bij de busopstapplaats zijn en op dat tijdstip rijdt er nog geen OV naar dat punt toe..
Vd Valk is een prostitutie warzonequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even luchtje geschept.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vd Valk is een prostitutie warzone
Wel in EHV, maar te ver om heen te wandelen..quote:
Sowieso in Drenthe veel prostitutie, chronische armoede en lager IQ dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vd Valk is een prostitutie warzone
Ik twee keer in Nederland dan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen we elkaar de hand schudden..
ook maar 1x ooit een taxi genomen
O, dan kost het geen klein fortuin in elk gevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel in EHV, maar te ver om heen te wandelen..
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso in Drenthe veel prostitutie, chronische armoede en lager IQ dan gemiddeld.
Even op de deuren bonzenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niks van gemerkt. Ook geen collega opgepikt.
Ik had misschien zelfs niet voor deze reis gekozen als de opstapplaats verder weg zou zijn...quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan kost het geen klein fortuin in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |