SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
nederlanders?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal van dat volk op instagram dat Squid Game niet met ondertiteling kan kijken want dat leidt te veel af![]()
Als je sinds groep 3 nooit sneller hebt leren lezen kan het toch een probleem zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal van dat volk op instagram dat Squid Game niet met ondertiteling kan kijken want dat leidt te veel af![]()
Ja de leessnelheid bij Netflix ligt aardig hoog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nederlanders?
Mijn buurman uit den haag die kijkt dus nooit netflix omdat hij niet snel genoeg mee kan lezen. Dat is wel sneu hoor
Speciaal voor de Amerikanen hebben ze dequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog zeggen 'Amerikanen' maar toen was het topic dicht.
Ik ben ooit tweede geworden met snellezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je sinds groep 3 nooit sneller hebt leren lezen kan het toch een probleem zijn.
Netflixproofquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit tweede geworden met snellezen.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de leessnelheid bij Netflix ligt aardig hoog.
Volgens mij 42 tekens per regel, 15 tekens per seconde.quote:
Oh dit wist ik niet hahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij 42 tekens per regel, 15 tekens per seconde.
Er zijn ook zenders die 37 tekens per regel en soms 12 tekens per seconde hebben.
Energie telt niet als eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:05 schreef Karzai het volgende:
50% belasting op energie, eerste levensbehoefte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Energie telt niet als eerste levensbehoefte.warm eten en verwarming acht ik wel als eerste levensbehoefte en dat argument dat je kan kiezen is natuurlijk onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zouden eigenlijk voor de minima die nu dus zo veel aan gas gaan betalen ook een toeslag moeten betalenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
warm eten en verwarming acht ik wel als eerste levensbehoefte en dat argument dat je kan kiezen is natuurlijk onzin
Ja nog meer geld rondpompen aan toeslagen, krijg je alleen maar gelazer van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk voor de minima die nu dus zo veel aan gas gaan betalen ook een toeslag moeten betalen
ja, kun je vinden, maar zo werkt hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
warm eten en verwarming acht ik wel als eerste levensbehoefte en dat argument dat je kan kiezen is natuurlijk onzin
Dubs zijn irritant.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Speciaal voor de Amerikanen hebben ze dedub
daarom stem ik geen vvdquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kun je vinden, maar zo werkt het
ja maar die mensen kunnen het niet meer betalen. Of ze moeten de gasprijzen verlagenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nog meer geld rondpompen aan toeslagen, krijg je alleen maar gelazer van.
Geen idee of dat er wat mee te maken heeft, maar het zou kunnenquote:
Alle andere partijen geven van alles gratis weg namelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee of dat er wat mee te maken heeft, maar het zou kunnen![]()
Gewoon laagste tarief, hoeft ook weer niet gratis, dit is gewoon uitmelkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle andere partijen geven van alles gratis weg namelijk.
daar betaal je toch wegenbelasting voor?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:19 schreef Karzai het volgende:
Voor benzine snap ik nog wegen moeten onderhouden worden
Dat is toch Duits?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Dark per ongeluk op Engelstalig staan, schrok ik even van
ook nog jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar betaal je toch wegenbelasting voor?
Die is Duits toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Dark per ongeluk op Engelstalig staan, schrok ik even van
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik vond het al niet kloppen met de monden, dacht even dat ik een beroerte had gehadEn ook 'Dit was toch Duits?'
Later zette ik een Amerikaanse film aan en ik vond Natalie Portman ineens heel goed Duits spreken.
jeetje kan je je niet even inhouden en dat na het avondeten doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb chocola op en nu hoef ik geen avondeten meer.
Gras is groen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje kan je je niet even inhouden en dat na het avondeten doen?
Over een half uur heb je weer hongerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Gras is groen.
Stroopwafeltje voor toe en lekker naar bedquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Gras is groen.
Hoef je in ieder geval niet meer naar de supermarktquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Gras is groen.
Gewoon een goede warme maaltijd straksquote:
Warme douche en daarna in de fryer duikenquote:
Dat klinkt wel goed jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Warme douche en daarna in de fryer duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |