abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 november 2021 @ 23:36:50 #76
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_202093618
woont die Yo nou in Nederland, Los Angeles en op Ibiza tegelijk?
Elke insta foto is ze weer ergens anders hoe kan dat 👀
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_202095222
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 23:36 schreef dikkedaniel het volgende:
woont die Yo nou in Nederland, Los Angeles en op Ibiza tegelijk?
Elke insta foto is ze weer ergens anders hoe kan dat 👀
Die zal wel flink op en neer vliegen. Dat Wesley zijn kind af en toe wil zien snap ik.

Hoe ze dat doet met het onderwijs van haar zoon is me een raadsel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 november 2021 @ 10:14:35 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202095839
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 23:36 schreef dikkedaniel het volgende:
woont die Yo nou in Nederland, Los Angeles en op Ibiza tegelijk?
Elke insta foto is ze weer ergens anders hoe kan dat 👀
Ze woont in LA, gaat vaak naar Ibiza (vakantiehuis) en in NL woont haar ex-man, :).

Toevoeging: villa in Ibiza is geërfd van haar vader, ;).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 9 november 2021 @ 15:21:29 #79
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_202099717
dus ze woont wel echt in LA, dan heeft ze blijkbaar wel geld. Blijkbaar verdient influenzer goed, voor de rest doet ze niet zoveel vgm. Echt acteren kan ze niet, elke serie of Netflix film met Yo flopt gigantisch. Haar zoon heeft dus blijkbaar geen leerplicht. Wordt zeker prof voetballer net als papa.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 november 2021 @ 17:02:14 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202100844
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:21 schreef dikkedaniel het volgende:
dus ze woont wel echt in LA, dan heeft ze blijkbaar wel geld. Blijkbaar verdient influenzer goed, voor de rest doet ze niet zoveel vgm. Echt acteren kan ze niet, elke serie of Netflix film met Yo flopt gigantisch. Haar zoon heeft dus blijkbaar geen leerplicht. Wordt zeker prof voetballer net als papa.
Xess Xava zal wel iets van een ‘wereldschool’ doen of homeschooling. Zijn basis ligt in principe (nu) in LA. Hij praat ook voornamelijk Engels als ik de filmpjes op Yo d’r Insta altijd zie.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202100871
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:21 schreef dikkedaniel het volgende:
dus ze woont wel echt in LA, dan heeft ze blijkbaar wel geld. Blijkbaar verdient influenzer goed, voor de rest doet ze niet zoveel vgm. Echt acteren kan ze niet, elke serie of Netflix film met Yo flopt gigantisch. Haar zoon heeft dus blijkbaar geen leerplicht. Wordt zeker prof voetballer net als papa.
Of goede allimentatie?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 november 2021 @ 17:08:01 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202100903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:21 schreef dikkedaniel het volgende:
dus ze woont wel echt in LA, dan heeft ze blijkbaar wel geld. Blijkbaar verdient influenzer goed, voor de rest doet ze niet zoveel vgm. Echt acteren kan ze niet, elke serie of Netflix film met Yo flopt gigantisch. Haar zoon heeft dus blijkbaar geen leerplicht. Wordt zeker prof voetballer net als papa.
Oh en influencer zijn zal inderdaad lekker verdienen als je Yolanthe bent, lijkt me. Maar ze was al niet arm; haar vader heeft haar ook veel nagelaten (waaronder de villa in Ibiza en, maar pin me er niet op vast, ook wel een aantal miljoenen).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202101067
Aan financiën heeft ze heus geen gebrek om dat leven te leiden. Quote schatte het in 2019 nog op ca. 19 miljoen na de scheiding. En ze had zelf ook nog wel wat voor die tijd. Plus inkomsten uit wat acteren, presenteren, opdraven in tv programma's, influencen en haar modellenwerk her en der...die kan nog wel tig keer de wereld rond. :Y
pi_202101483
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:24 schreef Duiker64 het volgende:
Aan financiën heeft ze heus geen gebrek om dat leven te leiden. Quote schatte het in 2019 nog op ca. 19 miljoen na de scheiding. En ze had zelf ook nog wel wat voor die tijd. Plus inkomsten uit wat acteren, presenteren, opdraven in tv programma's, influencen en haar modellenwerk her en der...die kan nog wel tig keer de wereld rond. :Y
En de alimentatie van Wesley, aangezien ze op papier nog steeds getrouwd zijn. Daar zal die best wat voor betalen.
pi_202101594
Met die tieten en kont is geld vaak een formaliteit, die hoeft als ze aan de grond komt maar op één sjeik te klimmen en dan vlieg je weer 20 keer business class op LAX.

Ik ken die Roelvink alleen niet, ik dacht dat het over rapper donnie ging, van die Frans duits plaat.
-nee-
  donderdag 25 november 2021 @ 21:24:48 #86
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_202341593
fake news everybody..

quote:
25-11-2021
Er gingen een tijdje geruchten rond dat Donny Roelvink en Yolanthe Cabau aan het daten zouden zijn. Beiden stellen ze dat dit niet het geval is, maar eigenlijk vindt Donny dat wel jammer. Hij hoopt stiekem toch dat hij kans maakt op een date met Yolanthe…

Contact tussen Donny en Yolanthe
De geruchten over Donny en Yolanthe begonnen bij een video waarin te zien was dat de twee samen op een feestje waren. ,,Er wordt meer van gemaakt dan er is. We stonden te kletsen en even te dansen, maar nu wordt er van gemaakt dat we een relatie hebben, dat is natuurlijk niet waar”, legt Donny uit in weekblad Weekend.

Wel geeft Donny toe dat er wel degelijk contact is geweest tussen hem en Yolanthe. ,,We hebben weleens geappt en even contact gehad. Maar nee, ik heb niet gezoend met Yolanthe”, vertelt hij. ,,Ik schaam me er ook zeker niet voor dat er een gerucht rondgaat. Maar als er wel wat gebeurd zou zijn, had ik het gewoon gezegd.”

‘Het is een schitterende vrouw’
Stiekem hoopte Donny dat hij wél kon zeggen dat er iets gebeurd was. ,,Misschien stiekem wel, ja. Misschien hoop ik er zelfs nog wel op”, vertelt Donny, die eigenlijk hoopt dat hij nog steeds een kans bij haar maakt. ,,Het is wel een schitterende vrouw. Ik denk wel één van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb. En een heel gezellige vrouw vooral ook, daarom ben ik ook met haar op een feestje geweest.”

bron ditjendatjes
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 13 december 2021 @ 20:18:14 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_202605205
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Xess Xava zal wel iets van een ‘wereldschool’ doen of homeschooling. Zijn basis ligt in principe (nu) in LA. Hij praat ook voornamelijk Engels als ik de filmpjes op Yo d’r Insta altijd zie.
Xess zit gewoon op school in LA.De Kinder Kids Christian Preschool. Hij is pas net leerplichtig geworden, dat is daar pas vanaf zes. Daarom kon ze makkelijk heen en weer pendelen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_202618258
Ik schaam me ervoor dat ik dit topic heb gelezen en het nog interessant vond ook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')