SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wil daar per oogbal een pakje verwenkoffie voorquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je de ogen naar mij opsturen?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil daar per oogbal een pakje verwenkoffie voor
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
"Bemiddelaars worden geleid door hun principes en niet door logica, opwinding of praktische overwegingen. Bij het bepalen van hoe het verder moet, zullen ze eer, schoonheid, moraal en deugd als leidraad nemen. Ze worden geleid door de zuiverheid van hun bedoelingen, niet door beloningen en straffen."
Ja, dit ben jij wel
Accurate.quote:Advocates are the most likely personality type to describe themselves as “people watchers”.
Yeps, deze M.B testen kloppen altijd, ex van me had dat als hobby, die was me constant kirrend aan het doorzagen en aan het ontledenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
"Bemiddelaars worden geleid door hun principes en niet door logica, opwinding of praktische overwegingen. Bij het bepalen van hoe het verder moet, zullen ze eer, schoonheid, moraal en deugd als leidraad nemen. Ze worden geleid door de zuiverheid van hun bedoelingen, niet door beloningen en straffen."
Ja, dit ben jij wel
EX for a reasonquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, deze M.B testen kloppen altijd, ex van me had dat als hobby, die was me constant kirrend aan het doorzagen en aan het ontleden
Ik voel deze.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook wel echt die T en niet de A.
https://www.16personaliti(...)lent-advocate-infj-t
quote:Regret can color Turbulent Advocates’ future actions either positively or negatively: positively, if they are motivated to make up for past missteps; negatively, if these personalities become caught up in guilt or anger. This can be especially devastating if they believe they have harmed others.
Is dat zoals een horoscoop die ook voor iedereen klopt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, deze M.B testen kloppen altijd, ex van me had dat als hobby, die was me constant kirrend aan het doorzagen en aan het ontleden
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat zoals een horoscoop die ook voor iedereen klopt?
Nee joh, die assessments kloppen altijd precies, there is no escape.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou van Buda mag ik het niet al te serieus nemen andersquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, die assessments kloppen altijd precies, there is no escape.
volgens mijn horoscoop moet ik vandaag aan essentiële oliën, vochtige doekjes en aerobics doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van Buda mag ik het niet al te serieus nemen anders
Wel fijn als je in een hokje zit waar je niet meer uit kunt komen dan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, die assessments kloppen altijd precies, there is no escape.
Vochtige doekjes?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens mijn horoscoop moet ik vandaag aan essentiële oliën, vochtige doekjes en aerobics doen.
Maar geen excuses, overdenken en mezelf zielig vinden. Dat mag niet volgens de sterren.
Mooi. Aan de gang dan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens mijn horoscoop moet ik vandaag aan essentiële oliën, vochtige doekjes en aerobics doen.
Maar geen excuses, overdenken en mezelf zielig vinden. Dat mag niet volgens de sterren.
Filmen gaarne.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je je karakter verloochenen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel fijn als je in een hokje zit waar je niet meer uit kunt komen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |