SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
oh het is lunch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik thuis ben kan ik helemaal los met gebakken eitjes en spekof soepjes
Maar als ik op kantoor ben, moet het iets mobiels zijn
Ontbijt en lunch, maar ik ontbijt altijd ergens rond 11.00 uur, bijna Intermitted Fasting.quote:
ahaquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontbijt en lunch, maar ik ontbijt altijd ergens rond 11.00 uur, bijna Intermitted Fasting.
Idd.. klinkt als een soort SOAquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Overnight oats Klinkt als een ernstige ziekte
Soort bonkige schimmel die je 's nachts ontwikkelt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Overnight oats Klinkt als een ernstige ziekte
Het schijnt niet verkeerd te zijn, terwijl ik altijd had geleerd om wel te ontbijten.quote:
Ik neem het liefst de tijd voor een uitgebreid ontbijtjequote:
Ik heb dit tegenwoordig voor kwark en soep: https://www.kambukka.be/collections/foodjarsquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik thuis ben kan ik helemaal los met gebakken eitjes en spekof soepjes
Maar als ik op kantoor ben, moet het iets mobiels zijn
Ik wil graag slachtofferhulp bellenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pure doodsangst voor een introvert
Herkenbaar.. ik krijg het eerste uur dat ik uit mn nest gerold kom niks door mn strot..quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het schijnt niet verkeerd te zijn, terwijl ik altijd had geleerd om wel te ontbijten.
Maar ja.. nooit zin in ontbijt.. vooral niet heel vroeg in de ochtend
klinkt als een side shop voor bukakkequote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit tegenwoordig voor kwark en soep: https://www.kambukka.be/collections/foodjars
Works like a charm!
Kambukkaquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit tegenwoordig voor kwark en soep: https://www.kambukka.be/collections/foodjars
Works like a charm!
Sorry, je hulplijnen zijn op.... 50/50 maar doen dan?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag slachtofferhulp bellen
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Works like a charm!
Da hoeft ook niet, deze houd het warm tot aan de lunch ongeveer.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
We hebben volgens mij geen magnetron op het werk
hij speelt het witte koekjes spel met zichzelf?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me eet altijd binnen een minuut als hij wakker is een koekje dat hij op zijn nachtkastje klaar heeft gelegd om zijn darmen aan de slag te krijgen.
Ja hoiiiii met US, hoe kan ik u helpen?"quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag slachtofferhulp bellen
O dat is een idee! Maar dan vreet ik die waarschijnlijk ;s nachts al op.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me eet altijd binnen een minuut als hij wakker is een koekje dat hij op zijn nachtkastje klaar heeft gelegd om zijn darmen aan de slag te krijgen.
Wel verdorie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorry, je hulplijnen zijn op.... 50/50 maar doen dan?
vieze vrienden heb jijquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Overal, als heb maar niet teveel isquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ff checken... waar mag ik allemaal goud?
mot niet hebben dat ik straks oooordinaaiiiiir ben
Ik heb zelf ook geen magnetronquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da hoeft ook niet, deze houd het warm tot aan de lunch ongeveer.
Loop je daar met een heet potje vocht rond op kantoorquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da hoeft ook niet, deze houd het warm tot aan de lunch ongeveer.
Ja, hoi met 4E, ik had net de lapo en ik heb dit nog steeds niet verwerkt..quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoiiiii met US, hoe kan ik u helpen?"
Mooi... zit nog safe denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overal, als heb maar niet teveel is
Ik steek nog liever een werkende vlammenwerper in beide oren.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooruit, je mag je schoonmoeder nog bellen
maar jouw kraan staat wel in je handbereik als je kookt?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen magnetron![]()
Welkom in 4E's keuken, omstreeks 1832
"Ai, dit klinkt vrij ernstig, wat voor kleur onderbroek heeft u momenteel aan?"quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoi met 4E, ik had net de lapo en ik heb dit nog steeds niet verwerkt..
Je hoeft hem niet elke keer mee te nemen als je naar de koffieautomaat looptquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar met een heet potje vocht rond op kantoor
Broccoli-gehaktsoep met lijkballen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar met een heet potje vocht rond op kantoor
Normale mensen drinken koffie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Je bedoelt de waterput?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
j
[..]
maar jouw kraan staat wel in je handbereik als je kookt?
Koffie en een peuk werkt anders ook altijd welquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Vle... ehhhhh wat zegt u ? !!!quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ai, dit klinkt vrij ernstig, wat voor kleur onderbroek heeft u momenteel aan?"
Dit zou voor iedere kantonrechter in Nederland een geldige reden zijn voor ontslag op staande voet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broccoli-gehaktsoep met lijkballen.
Roken in de ochtend is wel echt viesquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
Logfu
[..]
Koffie en een peuk werkt anders ook altijd wel
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou voor iedere kantonrechter in Nederland een geldige reden zijn voor ontslag op staande voet.
Ik heb geen ritmequote:Op maandag 4 oktober 2021 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vooral slecht in ritme: enige regelmatige is avondeten rond 20:00-20:30
FTFYquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roken in de ochtend is wel echt vies
Joahhhh beetje elk jaar hetzelfdequote:
Jij bent sowieso anti-roken, dus tjaquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roken in de ochtend is wel echt vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Goed tijdstip, het liefst later, maar dan krijg ik weer gewiewel vanaf de andere kant.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vooral slecht in ritme: enige regelmatige is avondeten rond 20:00-20:30
Heb je guilty feet?quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had laatst mijn oud papier niet goed gerecycled..
Moest ik naar de kartonrechter.Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Nee hoor. Heb tien jaar gerooktquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso anti-roken, dus tja
We gaan nog ff een lang weekend in een huisje met herfst maar willen nog iets langer weg met kerst. Misschien ook wel over de waterquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joahhhh beetje elk jaar hetzelfde![]()
Ik had bedacht ergens aan het begin van het jaar voor de verandering in december eens een keer het water weer over te steken richting tropische oorden. Jaaaaa vakantiedagen zijn een beetje op na afgelopen zomer
Jij?
Oh ok, je kwam hier weleens wat fanatieker over wat betreft mensen die rokenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb tien jaar gerookt![]()
Doe wat je niet laten kunt.
Ik kom wel vaker wat fanatiek overquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok, je kwam hier weleens wat fanatieker over wat betreft mensen die roken
Oh lekker. Lang weekend moet hier ook nog wel lukken. Ik wil eigenlijk nog wel ff weg ergens in december. We zien wel. Vaak zijn het toch een beetje van die last minute besluiten hier.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gaan nog ff een lang weekend in een huisje met herfst maar willen nog iets langer weg met kerst. Misschien ook wel over de water
True, truequote:Op maandag 4 oktober 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker wat fanatiek over
Ik wil ook nogquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh lekker. Lang weekend moet hier ook nog wel lukken. Ik wil eigenlijk nog wel ff weg ergens in december. We zien wel. Vaak zijn het toch een beetje van die last minute besluiten hier.
mja.. ik ben tijden als dit al 20 jaar gewend..quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed tijdstip, het liefst later, maar dan krijg ik weer gewiewel vanaf de andere kant.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed tijdstip, het liefst later, maar dan krijg ik weer gewiewel vanaf de andere kant.
quote:
Die heineken 0.0 ook wel. Maar nu slapenquote:
Ik heb de smaak wel weer te pakkenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had wel een beetje 'van weg gaan wil ik nog meer weg gaan'
Nee, proef weinig verschil eigenlijkquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als water terwijl je eigenlijk zin hebt in whisky?
Beetje als neuken met condoom of 3.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als water terwijl je eigenlijk zin hebt in whisky?
Hoppaquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
https://www.dumpert.nl/item/100011432_e8f56b1a
'Ja maar daar is het ook errug!!~1!'quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Stieren'vechten' zonder de stier te doden vind ik prima, als je zelfs daar op tegen ben moet je het lot van stieren in Nederland eens checken
Stierenrennen in Pamploma kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Stieren'vechten' zonder de stier te doden vind ik prima, als je zelfs daar op tegen ben moet je het lot van stieren in Nederland eens checken
Zou wel treurig zijn als Captain Kirk met een boem het leven uit gaatquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)lue-origin~a1fff6cf/
Toepasselijk einde wel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou wel treurig zijn als Captain Kirk met een boem het leven uit gaat
Aan de ene kant wel, maar niet best voor dat Blue Origin, gaat lang blijven hangen, Capt Kirk vermoordquote:
Facebook-topman Mark Zuckerberg heeft maandagavond in enkele uren tijd voor bijna 7 miljard dollar aan vermogen verloren op de beurs in New York.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Live blog
https://www.nu.nl/tech/61(...)ng-bij-facebook.html
dan zou toch alles en iedereen wakker moeten zijn geschud om wat aan dit soort bedrijven te doenquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Live blog
https://www.nu.nl/tech/61(...)ng-bij-facebook.html
niet rouwig omquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Facebook-topman Mark Zuckerberg heeft maandagavond in enkele uren tijd voor bijna 7 miljard dollar aan vermogen verloren op de beurs in New York.
Mensen wiens hersenen wat haperen en die vatbaar zijn voor complotverzinsels hebben in ieder geval een schone luier nodig.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou toch alles en iedereen wakker moeten zijn geschud om wat aan dit soort bedrijven te doen
maar goed, men slaapt liever @:bitterbal
[..]
niet rouwig om
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
Nu.NL heeft een liveblog ingesteld voor de storing bin FB :’)
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis de cavia-advertenties op fb.
Ik ben een wrak, morgen.quote:
www.marktplaats.nl?quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit je heel de avond naar links en rechts te swipen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je heel de avond naar links en rechts te swipen?
Badquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Hotel morgen ziet er prima uit. Hoop dat ik na het geborrel nog even in bad kan
Aaaawquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Een beertje voor Wattenschijfje de cavia.
Jup. Iemand heeft een flink foutje gemaaktquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef mschol het volgende:
als ik zo e.e.a. lees is facebook letterlijk weg (en dus niet down) van internet door een mogelijke configuratiefout..
en remote kunnen ze het waarschijnlijk niet oplossen (dan was het wel al gefixt) , er moeten mensen terplaatse (datacenters) gaan om shit te fixen
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef mschol het volgende:
ik heb hier een bad.. doe er echt niks mee
Jaaaaaquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawEen lieve zachtaardige mannetjescaaf?
In mijn vorige appartement had ik een badkamer ter grootte van een postzegelquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mis ik nog steeds in dit appartement
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef mschol het volgende:
als ik zo e.e.a. lees is facebook letterlijk weg (en dus niet down) van internet door een mogelijke configuratiefout..
en remote kunnen ze het waarschijnlijk niet oplossen (dan was het wel al gefixt) , er moeten mensen terplaatse (datacenters) gaan om shit te fixen
Ik ook, laat je dat bad vollopen, lekker spulleke erin, kaarsjes aan, spring........en dan na 3 minuten, pompiedompiedom wat lig ik hier eigenlijk zinloos te niksen in mijn eigen lichaamssappen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef mschol het volgende:
mja.. vooral dom dat ze niet een volledig seperaat nood managment netwerk hebben om toch remote bij van alles te kunnenquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaa
[..]
In mijn vorige appartement had ik een badkamer ter grootte van een postzegelNa de renovatie werd besloten dat voortaan de wasmachine IN die postzegel stond = nog minder ruimte.
Nu heb ik een badkamer met een bad en ik ga eigenlijk veel te weinig, alhoewel ik afgelopen weekend er nog in ben geweest.
Hotels met een bad zijn altijd favoriet
Schiet ‘m neer!quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Er rijdt iemand op een benzine scooter door d3 maastunnel
Vast een boefquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, even douchen en het struikgewas op mijn gezicht bijwerken.
Ben nu een soort Rasbutin.
en dat is bijzonder?quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Hadden we vroeger thuis ook, als er iemand 1x per jaar er in ging was het al veelquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef mschol het volgende:
Gewoon investeren in een krachtige hemeldouche en de duurste natuurstenen die je kunt betalen voor aan de muur, zooooo heerlijk ontspannend is dat, haat aan gore lauwe daabse baden, powershowers zijn de bomquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mag ze dan eerst speeddaten?
Ik heb heel lang een bad gehad en lag er zeker in de winter vaak in. Volgnde huis moet weer een bad hebben
Wie gaat er dan ook op dit tijdstip lopend door die grote enge stadquote:
Je hebt 2 aparte tunnels. 1 voor auto verkeer en 1 voor voetgangers en fietsers en elektrische scooters.quote:
Ik ben veel enger.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op dit tijdstip lopend door die grote enge stad
gestoorde stad, snap wel dat men er lak aan heeftquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt 2 aparte tunnels. 1 voor auto verkeer en 1 voor voetgangers en fietsers en elektrische scooters.
Hij ging met een benzine scooter er doorheen en dat mag dis niet daarom ga k altijd over erasmusbrug
Hij is stoerder dan jij bentquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt 2 aparte tunnels. 1 voor auto verkeer en 1 voor voetgangers en fietsers en elektrische scooters.
Hij ging met een benzine scooter er doorheen en dat mag dis niet daarom ga k altijd over erasmusbrug
Goed punt, goed puntquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben veel enger.
*voegt vampier smiley toe*
Ja k durf dat niet nee. Buiten dat het niet magquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is stoerder dan jij bent
Klinkt goed.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
Badderen![]()
![]()
Lekker kaarsjes aan, achtergrond muziekje, flesje rode wijn
Straks volgen de blikjes bierquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
De bovenburen van ton en ria gooien peuken op hun balkon. Het dringende verzoek dat niet meer te doen
De fles zal wel hetzelfde smaken, de inhoud daarentegen..quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een nieuw geopende fles smaakt altijd beter dan een die al open staat
Gewoon gezellig hier zijn?quote:
Als ze BGP weer instant laten leren ontploft de Aarde tot voorbij de manen van Jupiter.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft daar een medewerker “the mondays”![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)herstellen~a92e7f63/
Oh okquote:
Ahwww jazeker, aan zo'n piepklein tafeltje en dan beertjes met een strikjequote:Op maandag 4 oktober 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mag ze dan eerst speeddaten?
Ik heb heel lang een bad gehad en lag er zeker in de winter vaak in. Volgnde huis moet weer een bad hebben
Moeten we maar weer ouderwets DM'enquote:
En dat je brief naar je penvriend(in) in Amerika er een maand over deed voordat ie aankwam.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ach zo voelt het weer een beetje zoals vroegah. Toen men nog telefoons had met draaischijf
Ik vind natuurstenen in een badkamer vaak ook een beetje gorig ogen. Ik heb liever gewoon witte tegels.quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon investeren in een krachtige hemeldouche en de duurste natuurstenen die je kunt betalen voor aan de muur, zooooo heerlijk ontspannend is dat, haat aan gore lauwe daabse baden, powershowers zijn de bom
Postcrossingquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En dat je brief naar je penvriend(in) in Amerika er een maand over deed voordat ie aankwam.
Liefdesbrieven in geheimtaal naar mijn Spaanse vriendinnetje in Zaragoza omdat haar vader me anders af zou maken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En dat je brief naar je penvriend(in) in Amerika er een maand over deed voordat ie aankwam.
Wit is goor juistquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind natuurstenen in een badkamer vaak ook een beetje gorig ogen. Ik heb liever gewoon witte tegels.
oeh kijk die vloerquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wit is goor juist![]()
Zoiets gewoon, https://www.trendir.com/sensory-sky-shower-by-dornbracht/
En als je echt een kwakboel centjes hebt dan zorg je voor het fossiel van een T-Rex in die stenen
Toch had dat wel wat. Alhoewel ik er nu ook de moeite niet meer voor kan doen om 6 kantjes vol te pennen. Maar toen was zo'n brief nog een kunstwerkje waar je aandacht aan besteedde.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefdesbrieven in geheimtaal naar mijn Spaanse vriendinnetje in Zaragoza omdat haar vader me anders af zou maken.
cola.. denk aan je tandglazuur meiskequote:Op maandag 4 oktober 2021 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een nieuw geopende fles smaakt altijd beter dan een die al open staat
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wit is goor juist![]()
Zoiets gewoon, https://www.trendir.com/sensory-sky-shower-by-dornbracht/
En als je echt een kwakboel centjes hebt dan zorg je voor het fossiel van een T-Rex in die stenen
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh kijk die vloer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja vet tochquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh kijk die vloer![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wel een feestje om dat op zaterdagavond schoon te maken [ afbeelding ]
Ik had in een hotel laatst grijze natuurstenen tegels. Maar dan zie je dus helemaal niet of dat een beetje schoon is of dat het heel vies is. Vond het toch een beetje ongemakkelijk.
Ja joh en als je een brief terug kreeg was dat echt zo'n geluksmomentje van verliefde spanning.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toch had dat wel wat. Alhoewel ik er nu ook de moeite niet meer voor kan doen om 6 kantjes vol te pennen. Maar toen was zo'n brief nog een kunstwerkje waar je aandacht aan besteedde.
doe ik nog hoor, brieven schrijvenquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toch had dat wel wat. Alhoewel ik er nu ook de moeite niet meer voor kan doen om 6 kantjes vol te pennen. Maar toen was zo'n brief nog een kunstwerkje waar je aandacht aan besteedde.
Denk dat ik er ook 1x per jaar in zou zitten..quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:41 schreef mschol het volgende:
nopes. Iedereen liet het gewoon scannen zonder problemenquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was er veel QR-zeurvolk vanavond?
Waarom geen lief bedquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. Iedereen liet het gewoon scannen zonder problemen
Ik heb die douche wel nodig ‘a ochtends om snel wakker te worden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:29 schreef CherryLips het volgende:
's Avonds douchen
's ochtends niet douchen
Ik zat er afgelopen winter bijna elk weekend wel in.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat ik er ook 1x per jaar in zou zitten..
een meneer die vond wel dat wij eigenlijk ook allemaal gevaccineerd moesten zijn. Heeft die ook wel een punt natuurlijk.quote:
Maar het duurt zo lang en 's avonds kan ik lekker scrubben en haarmaskers doen enzoquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb die douche wel nodig ‘a ochtends om snel wakker te worden.
Goed als t moet sta ik gelijk scherp hoor. Maar toch liever een douche.
Ieder z’n ding :pquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er afgelopen winter bijna elk weekend wel in.
Douchen? 5 minuten werkquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het duurt zo lang en 's avonds kan ik lekker scrubben en haarmaskers doen enzo
Ik woon hier nu bijna negen jaar en voor vorig jaar zat ik er ook zelden inquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ieder z’n ding :p
In een hotel enzo duik ik er wel altijd in :p
Maar ook toen ik nog bij m’n ouders woonde stapte ik er nooit in.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe ik nog hoor, brieven schrijven
Dit ja, in hotels welquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ieder z’n ding :p
In een hotel enzo duik ik er wel altijd in :p
Maar ook toen ik nog bij m’n ouders woonde stapte ik er nooit in.
Die ooit een diafragma heeft gehoordquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:36 schreef bitterbal het volgende:
@:Uitstraling
https://9gag.com/gag/aEpremN
geniaal tochquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ooit een diafragma heeft gehoord
Pitaatje heeft pleinvreesquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die hamster de hele avond 1 keer even gezienzou ze pleinvrees hebben?
Zijn nachtdierenquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die hamster de hele avond 1 keer even gezienzou ze pleinvrees hebben?
jammerquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Whatsapp leeft weer mensen. Nu de rest nog
Beperkt dan, hier nog nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Whatsapp leeft weer mensen. Nu de rest nog
auwquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, ik heb mijn supersterke magneten een stapeltje van 3 en een stapeltje van 4 op elkaar laten klappen, ze lijken niet stuk te zijn maar geen idee of ik ze weer uit elkaar krijg. Het stukje vingerhuid, wat er tussen zat is wel stuk.
mja, fuck bankenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:05 schreef Karzai het volgende:
Contant geld wordt ook afgeschaft als het aan de banken ligt
Contant geld is toch alleen maar junken en criminelen handigquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:05 schreef Karzai het volgende:
Contant geld wordt ook afgeschaft als het aan de banken ligt
En marktplaatsquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Contant geld is toch alleen maar junken en criminelen handig
Laat het fles niet horen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Contant geld is toch alleen maar junken en criminelen handig
Vandaag naar de provincie die in de middeleeuwen is blijven steken, toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een achterlijk ding is die rugzak die ik een tijd geleden heb gekocht. Past amper wat in.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag naar de provincie die in de middeleeuwen is blijven steken, toch?
Altijd jammer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een achterlijk ding is die rugzak die ik een tijd geleden heb gekocht. Past amper wat in.
Welke is het?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom fabrikanten zo'n plat ding maken
Een Eastpak. Maar ik weet niet meer welk model.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke is het?
dan weet ik wat ik moet mijden
Ga je gevulde koeken kopen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het land van de hunebedden en Ama.
Wel een beetje een duurdere tassenshop, lekker leer sniffen, toch een van de olfactorische cadeautjes van het leven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar sowieso niet online bestellen maar naar een tassenwinkel gaan
Tap tap tap.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Hamster heeft vannacht de voerbak geplunderd. Lust nog geen groente, is ze niet gewend denk ik.
Najaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas staat Emmen niet op het programma.
Ik wil toch geen Louis Vuitton-rugzakquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een beetje een duurdere tassenshop, lekker leer sniffen, toch een van de olfactorische cadeautjes van het leven.
Echt he. Is hij in de buurt....quote:
Welk dorpje zit je eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil toch geen Louis Vuitton-rugzak
Extreem gemeenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2x kort in de file gestaan en niemand stopt met praten
Ik wil naar huis
Gemiste kans dit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas staat Emmen niet op het programma.
Goed ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kopje verwenkoffie maken en de grootste koptelefoon kopen die je kunt vinden, als statement.
Heb je een hamsterquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Hamster heeft vannacht de voerbak geplunderd. Lust nog geen groente, is ze niet gewend denk ik.
Streek een balpen in hun ogen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2x kort in de file gestaan en niemand stopt met praten
Ik wil naar huis
ja ooit wel gedaan maar las daarna een keer ergens een artikel dat de test eigenlij niet echt betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
US en Bal, hebben jullie deze test al gedaan?
https://www.16personalities.com/nl
Ik ben dus een INFJ-T
Wel eruit trekken en opnieuw gebruiken, anders heb ik 4 balpennen nodig en die heb ik niet.quote:
Het is een indicatie. Maar dat type komt echt precies overeen met hoe ik benquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ooit wel gedaan maar las daarna een keer ergens een artikel dat de test eigenlij niet echt betrouwbaar is.
weet niet meer welke het was
Kan je de ogen naar mij opsturen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eruit trekken en opnieuw gebruiken, anders heb ik 4 balpennen nodig en die heb ik niet.
ja ik zag bij die ene van mij ook wel veel overeenkomstenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een indicatie. Maar dat type komt echt precies overeen met hoe ik ben
Fijn he dat je toch weer in een hokje geduwd mag worden door een willekeurige internetsitequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie wel, ik wil nog een andere sporttas.quote:
Bij mij klopt hij ook precies.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht alle grote merken welquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen op deze zonnige dag, helaas weer 4 minuten korter.
Sommige merken lippenbalsem bevatten salicylzuur, waar je lippen juist schraal van worden, zodat je er nog meer op smeert.
Wel benieuwd welke merken dan.
Je hoeft het niet zo serieus te nemen. En Meyers-Briggs bestaat al heel lang.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn he dat je toch weer in een hokje geduwd mag worden door een willekeurige internetsite
Daarom is dat ene Franse merk waar elk pubergrietje mee loopt toch jarenlang verboden geweest?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen op deze zonnige dag, helaas weer 4 minuten korter.
Sommige merken lippenbalsem bevatten salicylzuur, waar je lippen juist schraal van worden, zodat je er nog meer op smeert.
Wel benieuwd welke merken dan.
Aah, ik had jou ook inderdaad als campagnevoerder of als protoganist ingeschatquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij klopt hij ook precies.
ENFP-A
“Campagnevoerder” persoonlijkheid
Het maakt me niet uit wat je voor een werk doet. Ik wil weten waar je naar hunkert – en of je durft te dromen over het vervullen van je hartenwens. Het interesseert me niet hoe oud je bent. Ik wil weten of je het risico wilt nemen een dwaas te lijken – voor de liefde – voor je dromen – voor het avontuur van het feit dat je in leven bent.
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft het niet zo serieus te nemen. En Meyers-Briggs bestaat al heel lang.
De uitgebreide Myers-Briggs test is zelfs in gebruik als assessment bij topfuncties, klopt exact.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft het niet zo serieus te nemen. En Meyers-Briggs bestaat al heel lang.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik ook nietMaar gisteren ging het er urenlang over hier
Zeker zeker, geef me een hart, brein of zieltje te veroveren dat me boeit en ik doe en kan het.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, ik had jou ook inderdaad als campagnevoerder of als protoganist ingeschat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De uitgebreide Myers-Briggs test is zelfs in gebruik als assessment bij topfuncties, klopt exact.
Boks.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
US en Bal, hebben jullie deze test al gedaan?
https://www.16personalities.com/nl
Ik ben dus een INFJ-T
Heb ooit een hele dag zulke testen zitten doen voor een dikke betrekking, daarna kwamen er twee psychologen de resultaten met me bespreken en die keken erg streng en een tikje ontdaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit is natuurlijk maar een verkorte versie. Maar als indicatie wel grappig. En bij mij vielen best wat dingen op hun plek, om er eens even een cliché in te gooien
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ooit een hele dag zulke testen zitten doen voor een dikke betrekking, daarna kwamen er twee psychologen de resultaten met me bespreken en die keken erg streng en een tikje ontdaan
Het ging me om de rest van de letters, de I leek me duidelijk.quote:
"Meneer US u bent uitermate geschikt voor deze dikke betrekking maar nog beter zou u gewoon opgenomen worden in een witte jas met hele lange mouwen."quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ooit een hele dag zulke testen zitten doen voor een dikke betrekking, daarna kwamen er twee psychologen de resultaten met me bespreken en die keken erg streng en een tikje ontdaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |