SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
oh het is lunch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik thuis ben kan ik helemaal los met gebakken eitjes en spekof soepjes
Maar als ik op kantoor ben, moet het iets mobiels zijn
Ontbijt en lunch, maar ik ontbijt altijd ergens rond 11.00 uur, bijna Intermitted Fasting.quote:
ahaquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontbijt en lunch, maar ik ontbijt altijd ergens rond 11.00 uur, bijna Intermitted Fasting.
Idd.. klinkt als een soort SOAquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Overnight oats Klinkt als een ernstige ziekte
Soort bonkige schimmel die je 's nachts ontwikkelt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Overnight oats Klinkt als een ernstige ziekte
Het schijnt niet verkeerd te zijn, terwijl ik altijd had geleerd om wel te ontbijten.quote:
Ik neem het liefst de tijd voor een uitgebreid ontbijtjequote:
Ik heb dit tegenwoordig voor kwark en soep: https://www.kambukka.be/collections/foodjarsquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik thuis ben kan ik helemaal los met gebakken eitjes en spekof soepjes
Maar als ik op kantoor ben, moet het iets mobiels zijn
Ik wil graag slachtofferhulp bellenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pure doodsangst voor een introvert
Herkenbaar.. ik krijg het eerste uur dat ik uit mn nest gerold kom niks door mn strot..quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het schijnt niet verkeerd te zijn, terwijl ik altijd had geleerd om wel te ontbijten.
Maar ja.. nooit zin in ontbijt.. vooral niet heel vroeg in de ochtend
klinkt als een side shop voor bukakkequote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit tegenwoordig voor kwark en soep: https://www.kambukka.be/collections/foodjars
Works like a charm!
Kambukkaquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit tegenwoordig voor kwark en soep: https://www.kambukka.be/collections/foodjars
Works like a charm!
Sorry, je hulplijnen zijn op.... 50/50 maar doen dan?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag slachtofferhulp bellen
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Works like a charm!
Da hoeft ook niet, deze houd het warm tot aan de lunch ongeveer.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
We hebben volgens mij geen magnetron op het werk
hij speelt het witte koekjes spel met zichzelf?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me eet altijd binnen een minuut als hij wakker is een koekje dat hij op zijn nachtkastje klaar heeft gelegd om zijn darmen aan de slag te krijgen.
Ja hoiiiii met US, hoe kan ik u helpen?"quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag slachtofferhulp bellen
O dat is een idee! Maar dan vreet ik die waarschijnlijk ;s nachts al op.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me eet altijd binnen een minuut als hij wakker is een koekje dat hij op zijn nachtkastje klaar heeft gelegd om zijn darmen aan de slag te krijgen.
Wel verdorie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorry, je hulplijnen zijn op.... 50/50 maar doen dan?
vieze vrienden heb jijquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Overal, als heb maar niet teveel isquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ff checken... waar mag ik allemaal goud?
mot niet hebben dat ik straks oooordinaaiiiiir ben
Ik heb zelf ook geen magnetronquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da hoeft ook niet, deze houd het warm tot aan de lunch ongeveer.
Loop je daar met een heet potje vocht rond op kantoorquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da hoeft ook niet, deze houd het warm tot aan de lunch ongeveer.
Ja, hoi met 4E, ik had net de lapo en ik heb dit nog steeds niet verwerkt..quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoiiiii met US, hoe kan ik u helpen?"
Mooi... zit nog safe denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overal, als heb maar niet teveel is
Ik steek nog liever een werkende vlammenwerper in beide oren.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooruit, je mag je schoonmoeder nog bellen
maar jouw kraan staat wel in je handbereik als je kookt?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen magnetron![]()
Welkom in 4E's keuken, omstreeks 1832
"Ai, dit klinkt vrij ernstig, wat voor kleur onderbroek heeft u momenteel aan?"quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoi met 4E, ik had net de lapo en ik heb dit nog steeds niet verwerkt..
Je hoeft hem niet elke keer mee te nemen als je naar de koffieautomaat looptquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar met een heet potje vocht rond op kantoor
Broccoli-gehaktsoep met lijkballen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar met een heet potje vocht rond op kantoor
Normale mensen drinken koffie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Je bedoelt de waterput?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
j
[..]
maar jouw kraan staat wel in je handbereik als je kookt?
Koffie en een peuk werkt anders ook altijd welquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Vle... ehhhhh wat zegt u ? !!!quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ai, dit klinkt vrij ernstig, wat voor kleur onderbroek heeft u momenteel aan?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |