SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WElk dier heeft het chillste leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de kat of dat wijfquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef Ama het volgende:
Er liep vandaag iemand met haar kat aan een tuigje door de Jumbo. Kon alleen maar denken oh ze zoekt aandacht.
Dat is toch niet leuk voor het beestje zelf? En sinds wanneer zijn katten toegestaan in de supermarkt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef Ama het volgende:
Er liep vandaag iemand met haar kat aan een tuigje door de Jumbo. Kon alleen maar denken oh ze zoekt aandacht.
Ja dat vroeg ik me ook allemaal af nadat ik dat dacht.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk voor het beestje zelf? En sinds wanneer zijn katten toegestaan in de supermarkt.Leuk als je een kattenallergie hebt.
Hamster denk ik.. gewoon overdag slapen en 's nachts een feestje bouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WElk dier heeft het chillste leven?
Maar meeste hamsters leven in veel te kleine kooitjes met hamsterwatten enz.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hamster denk ik.. gewoon overdag slapen en 's nachts een feestje bouwen.
Stel je voor dat iedereen zo'n kat, cavia, konijn, hond, papegaai aan een tuigje meeneemt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook allemaal af nadat ik dat dacht.
Ja, maar daarvoor moet je wél bij CL zijnquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar meeste hamsters leven in veel te kleine kooitjes met hamsterwatten enz.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zorgen dat je geen kinderen hebt, een roedel lieve huisdieren en wat goede vrienden, een lekkere lieve leuke levenspartner, leuk werk en genoeg centjes naar je zin, klaar, zo simpel is het allemaal.
Even de geit mee.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen zo'n kat, cavia, konijn, hond, papegaai aan een tuigje meeneemt.
Kan ik net zo goed naar de kinderboerderij.
Ik heb wel een paar goede vrienden. De rest schort het wat aanquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zorgen dat je geen kinderen hebt, een roedel lieve huisdieren en wat goede vrienden, een lekkere lieve leuke levenspartner, leuk werk en genoeg centjes naar je zin, klaar, zo simpel is het allemaal.
Of de orka meequote:
Ik weet wel hoe een goede hamsterkooi eruit moet zien maar dat laatste ben ik niet zo goed in.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor moet je wél bij CL zijn
Incl. hamsterscaping
Lijkt mij dat daar ook superveel tijd in gaat zittenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een goede hamsterkooi eruit moet zien maar dat laatste ben ik niet zo goed in.Dat het ook allemaal heel mooi en natuurlijk lijkt.
Al die harenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef Ama het volgende:
Geen kinderen is je ook al geluktquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar goede vrienden. De rest schort het wat aan
Ja denk ik ook wel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij dat daar ook superveel tijd in gaat zitten
hamsterscaping klinkt alsof je die hamster gaat scherenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor moet je wél bij CL zijn
Incl. hamsterscaping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |