SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WElk dier heeft het chillste leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de kat of dat wijfquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef Ama het volgende:
Er liep vandaag iemand met haar kat aan een tuigje door de Jumbo. Kon alleen maar denken oh ze zoekt aandacht.
Dat is toch niet leuk voor het beestje zelf? En sinds wanneer zijn katten toegestaan in de supermarkt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef Ama het volgende:
Er liep vandaag iemand met haar kat aan een tuigje door de Jumbo. Kon alleen maar denken oh ze zoekt aandacht.
Ja dat vroeg ik me ook allemaal af nadat ik dat dacht.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk voor het beestje zelf? En sinds wanneer zijn katten toegestaan in de supermarkt.Leuk als je een kattenallergie hebt.
Hamster denk ik.. gewoon overdag slapen en 's nachts een feestje bouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WElk dier heeft het chillste leven?
Maar meeste hamsters leven in veel te kleine kooitjes met hamsterwatten enz.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hamster denk ik.. gewoon overdag slapen en 's nachts een feestje bouwen.
Stel je voor dat iedereen zo'n kat, cavia, konijn, hond, papegaai aan een tuigje meeneemt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook allemaal af nadat ik dat dacht.
Ja, maar daarvoor moet je wél bij CL zijnquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar meeste hamsters leven in veel te kleine kooitjes met hamsterwatten enz.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zorgen dat je geen kinderen hebt, een roedel lieve huisdieren en wat goede vrienden, een lekkere lieve leuke levenspartner, leuk werk en genoeg centjes naar je zin, klaar, zo simpel is het allemaal.
Even de geit mee.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen zo'n kat, cavia, konijn, hond, papegaai aan een tuigje meeneemt.
Kan ik net zo goed naar de kinderboerderij.
Ik heb wel een paar goede vrienden. De rest schort het wat aanquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zorgen dat je geen kinderen hebt, een roedel lieve huisdieren en wat goede vrienden, een lekkere lieve leuke levenspartner, leuk werk en genoeg centjes naar je zin, klaar, zo simpel is het allemaal.
Of de orka meequote:
Ik weet wel hoe een goede hamsterkooi eruit moet zien maar dat laatste ben ik niet zo goed in.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor moet je wél bij CL zijn
Incl. hamsterscaping
Lijkt mij dat daar ook superveel tijd in gaat zittenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een goede hamsterkooi eruit moet zien maar dat laatste ben ik niet zo goed in.Dat het ook allemaal heel mooi en natuurlijk lijkt.
Al die harenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:28 schreef Ama het volgende:
Geen kinderen is je ook al geluktquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar goede vrienden. De rest schort het wat aan
Ja denk ik ook wel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij dat daar ook superveel tijd in gaat zitten
hamsterscaping klinkt alsof je die hamster gaat scherenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incl. hamsterscaping
Eerst beestje ophalen, dan ergens een aquarium rochelen. En plek zoeken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incl. hamsterscaping
O jaquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen kinderen is je ook al gelukt
En als dat lukt, kun je het ook met de cavia proberenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje in een wandelwagentje
PPPPPPFRRRRTTT, beeldscherm onder de theequote:Op maandag 4 oktober 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje in een wandelwagentje
Heel simpel, beesten horen dood te zijn in een supermarkt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen zo'n kat, cavia, konijn, hond, papegaai aan een tuigje meeneemt.
Kan ik net zo goed naar de kinderboerderij.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
hamsterscaping klinkt alsof je die hamster gaat scheren
Was eens in België op vakantie aan de kust, echt tientallen van die hondenwagentjes gezien. Laat ze lopen, idioten, die beesten vinden het strand fantastisch.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PPPPPPFRRRRTTT, beeldscherm onder de thee
Ik was een weekje geleden in Rotterdam en daar zag ik een kinderwagen, dus ik dacht van: oh daar zal wel een suf kind in zitten, maar nee.. een hond..
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PPPPPPFRRRRTTT, beeldscherm onder de thee
Ik was een weekje geleden in Rotterdam en daar zag ik een kinderwagen, dus ik dacht van: oh daar zal wel een suf kind in zitten, maar nee.. een hond..
Nee, zo'n rare windhond kruising. Meer poot dan hond.quote:
Ook vaak geweest jaquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:33 schreef Ama het volgende:
Toen ik nog een hamster had, en later ratten, ging ik ook altijd naar een knaagdierenbeurs in Houten volgens mij.Hadden ze altijd wel toffe spullen te koop voor in je kooi enz.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof dat ik zelf het meeste geniet van deze running gag
Ja, ik snap dit ook niet.. ze hebben toch poten gekregen.. hoe moeten ze anders hun energie kwijt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was eens in België op vakantie aan de kust, echt tientallen van die hondenwagentjes gezien. Laat ze lopen, idioten, die beesten vinden het strand fantastisch.
Waren het niet alleen maar hondenpoten?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zo'n rare windhond kruising. Meer poot dan hond.
Daar ben ik paar jaar geleden geweest, wel fucking bruut (en soms beetje zielig) wat daar te vinden is.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook vaak geweest jaTwee jaar geleden voor het laatst.
Ik wilde ook altijd graag naar die reptielenbeurs die erbij zat, daar hadden ze agamen en spinnen.
Ja, hoe leuk ik beesten ook vind, ik vind het ook een beetje viezig in een winkel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel simpel, beesten horen dood te zijn in een supermarkt.
Ja dat herken ik wel, was op het laatst altijd beetje dubbel gevoel. Ik kocht er altijd wel knaagdierensnacks enz en keertje gemeet daar met mensen van hamsterforum.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar het was ook wel zielig dus elke keer kwam ik met een vervelend gevoel thuis. Stond er weer zo'n debiel met stokstaartjes en gordeldieren en vleermuizen.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als dat lukt, kun je het ook met de cavia proberen
quote:Ik wist het wel
Laatste keer stond er ook een grote kooi op de grond met wat kleine konijntjes en cavia's erin, stond verder niemand bij. En iedereen maar steeds in die kooi graaien en die beesten helemaal opfokken. Heb de kooi dicht gedaan en hem samen met nog iemand onder zo'n stand geschoven. Wat een stress voor die beestjes.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ben ik paar jaar geleden geweest, wel fucking bruut (en soms beetje zielig) wat daar te vinden is.
Zat ook nog een hond aan vast, maar geen idee of het een opgezette was, want zo goed keek ik nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren het niet alleen maar hondenpoten?
Ja van het hamsterforum met de Amerikaanse fuif ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel, was op het laatst altijd beetje dubbel gevoel. Ik kocht er altijd wel knaagdierensnacks enz en keertje gemeet daar met mensen van hamsterforum.![]()
Maar het is wel de grootste beurs dacht ik voor reptielen en knaagdieren (levend en dood hehe). Maar laatste keer viel het knaagdierengedeelte erg tegen vond ik, toen ik daar toch al was voor de reptielen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatste keer stond er ook een grote kooi op de grond met wat kleine konijntjes en cavia's erin, stond verder niemand bij. En iedereen maar steeds in die kooi graaien en die beesten helemaal opfokken. Heb de kooi dicht gedaan en hem samen met nog iemand onder zo'n stand geschoven. Wat een stress voor die beestjes.
Ja, was één kleine hal. Wel allemaal troep voor de cavia's gekocht natuurlijk. En m'n zus wat net begonnen met hamsterscaping dus die had er ook genoeg te zien.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is wel de grootste beurs dacht ik voor reptielen en knaagdieren (levend en dood hehe). Maar laatste keer viel het knaagdierengedeelte erg tegen vond ik, toen ik daar toch al was voor de reptielen.
Wat grappig dat we dit beide zo herkennen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van het hamsterforum met de Amerikaanse fuif ofzoHet was wel handig omdat al die webshops daar een kraampje hadden en je dus lekker kon vergelijken en niet steeds apart verzendkosten hoefde te betalen.
Had zelfs eens toegangskaartjes gewonnen bij Q Music ofzo.
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu wil ik eigenlijk alleen maar slapen.
We zijn waarschijnlijk stiekem langs elkaar heen gelopenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat grappig dat we dit beide zo herkennen.
Teveel khd gegeten zeker hequote:Op maandag 4 oktober 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Teveel gegeten. Nu wil ik eigenlijk alleen maar slapen.
Was in het verleden toch een stuk groter? Althans in mijn gedachte wel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, was één kleine hal. Wel allemaal troep voor de cavia's gekocht natuurlijk. En m'n zus wat net begonnen met hamsterscaping dus die had er ook genoeg te zien.
Kans is best groot haha.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zijn waarschijnlijk stiekem langs elkaar heen gelopen
Ja, en ook met allemaal katten en uilen enzo.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Was in het verleden toch een stuk groter? Althans in mijn gedachte wel.
Mwah ik ben sinds ik 12 ben ofzo al gewend om alleen met de trein te reizen. Doet me allemaal weinig als ik naar het westen toe moet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Is dat voor jou geen hele wereldreis?
koolhydratenquote:
Pak ongekookte pasta opknauwen, dan leer je het wel weer af voor eventjes.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil ook khd eten, boehoehoehoe
Ik zou er gewoon geen zin in hebben om zo'n tijd in de trein te zittenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah ik ben sinds ik 12 ben ofzo al gewend om alleen met de trein te reizen. Doet me allemaal weinig als ik naar het westen toe moet.
Oh ik vermaak me altijd wel. Moet het nu ook om de week.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon geen zin in hebben om zo'n tijd in de trein te zitten
Je moet toch wat.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon geen zin in hebben om zo'n tijd in de trein te zitten
Hoe lang ben je dan onderweg eigenlijk?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vermaak me altijd wel. Moet het nu ook om de week.
Koolhydraten, oftewel suikersquote:
Klinkt echt heerlijkquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak ongekookte pasta opknauwen, dan leer je het wel weer af voor eventjes.
Niet als je blijft eten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koolhydraten, oftewel suikersDaar krijg je laat in de middag die dip van
Ik ga binnenkort naar Drenthe.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
Alles wat leuk is zit toch buiten Drenthe hehe.
Ik denk dat ik dan opgenomen moet worden.quote:
Ik morgenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Drenthe.
wat?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan opgenomen moet worden.
Ze zien me rollen enzo?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan opgenomen moet worden.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koolhydraten, oftewel suikersDaar krijg je laat in de middag die dip van
Mijn suikerwaarden zijn te hoog en als ik dan khd door blijf eten dan denk ik niet dat dit op lange termijn goed gaat.quote:
Ik had dat ook bij mac -eten tijdens de lunch.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Laat in de middag valt vroeg vandaag.
oh zo.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn suikerwaarden zijn te hoog en als ik dan khd door blijf eten dan denk ik niet dat dit op lange termijn goed gaat.
quote:
quote:
Oh wat sjiekquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Zurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdiburrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr motortje
We naderen de 19.00 zon onder genotquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Zurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdiburrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr motortje
Ik denk te weinig beweging en een slecht voedingspatroon + ik at gewoon teveelquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo.
weet je ook waarom je zo reageert op koolhydraten?
ben je ook te dik?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk te weinig beweging en een slecht voedingspatroon + ik at gewoon teveel
Dus ik ben benieuwd of mijn nieuwe leefstyle vruchten afwerpt of dat ik gewoon genetisch mislukt ben
beetje wel he.quote:
ja bedoel dat niet zo slecht eigenlijkquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje wel he.
"hey 4ebe ben jij een dikkie dik??"
Ballie in the house hoor
Niet iedereen is een tientonner.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje wel he.
"hey 4ebe ben jij een dikkie dik??"
Ballie in the house hoor
Voel je je al beter?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk te weinig beweging en een slecht voedingspatroon + ik at gewoon teveel
Dus ik ben benieuwd of mijn nieuwe leefstyle vruchten afwerpt of dat ik gewoon genetisch mislukt ben
Klopt. Dat is een skill die niet iedereen heeftquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
zittend werk doen en zorgen dat je niet teveel aankomt lijkt mij ook een te lastige opgave
minder etenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
zittend werk doen en zorgen dat je niet teveel aankomt lijkt mij ook een te lastige opgave
Check.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Hoe klinken die dan?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze klinkt altijd wel als een volslank persoon.
als pavarottiquote:
ja ik weet ook niet me bezielde toen ik dat typtequote:
Nou nou nouquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Deur tot deur 2 uurtjes.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan onderweg eigenlijk?
ik eet thuis minder dan dat ik op kantoor at. hier loop ik niet constant langs de snoepjes enzo. op kantoor wel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nah ook moeilijk. zeker als je thuiswerkt
je had snoepjes op kantoor?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik eet thuis minder dan dat ik op kantoor at. hier loop ik niet constant langs de snoepjes enzo. op kantoor wel.
Die stonden dan precies in het looppad richting drinken /wc
Och gosquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Wat een lelijk mormeltje.
https://www.nu.nl/achterk(...)ennis-met-mambo.html
Thuis scheelt het wel dat je bepaalde dingen gewoon niet in huis kan halen. Niet zo veel onderweg zijn scheelt ook weer in de langs de weg-vreterij.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik eet thuis minder dan dat ik op kantoor at. hier loop ik niet constant langs de snoepjes enzo. op kantoor wel.
Die stonden dan precies in het looppad richting drinken /wc
Wij hadden een poos stroopwafelsquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden een poos stroopwafelsEn we hebben we weleens bewust een marketingactie verzonnen met chocolade zodat we de restanten konden eten
[..]
Wij hadden een poos stroopwafelsEn we hebben we weleens bewust een marketingactie verzonnen met chocolade zodat we de restanten konden eten
[..]
Valt me nog mee voor OV. Blijft wel een aardig reisje.quote:
Oh ben een half uur vergeten haha, het is 2,5 uur. Maar ja heb het voor hem over.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt me nog mee voor OV. Blijft wel een aardig reisje.
Net voor corona waren foodtrucks op het toppunt van hun populariteit, het vrijdagmiddagrecord staat op 7 foodtrucks op de parkeerplaats voor het pand, hele pand stond daar te vreten en te dansen en te sjansenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ietjes afvallen en dat gaat al aardigquote:
Gelukkigquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ietjes afvallen en dat gaat al aardig
Voorheen sportte ik ook 2x per week + 1x per week naar de pwny (stal uitmesten, pony beweging geven) en nu doe ik helemaal niets.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
ik denk als ik zittend werk had gedaan end e dingen had gegeten die ik nu eet ik dus nu wel dik was geweest
Eendenkontje, dikke hangers, knieën bij elkaar en voeten naar buiten staande?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, wat is te dik.. ik heb een normale gangbare kledingmaat, gelukkig
oh das best wel een verandering dan toch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorheen sportte ik ook 2x per week + 1x per week naar de pwny (stal uitmesten, pony beweging geven) en nu doe ik helemaal niets.
Dus nu even wat portiecontrole en anders eten.
Ook dagelijkse beweging.
Ben nog steeds van plan om yoga te doen, maar nog niet gedaan.
Een eendenkont nu is toch in?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eendenkontje, dikke hangers, knieën bij elkaar en voeten naar buiten staande?
Neequote:Op maandag 4 oktober 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eendenkontje, dikke hangers, knieën bij elkaar en voeten naar buiten staande?
Klopt en vanwege mijn verhuizing en ik kon mijn abo niet meenemen, omdat ik dan 20 minuten in de auto moet zitten en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das best wel een verandering dan toch?
is dat sporten gestopt vanwege corona?
ja zeker motivatiegezienquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt en vanwege mijn verhuizing en ik kon mijn abo niet meenemen, omdat ik dan 20 minuten in de auto moet zitten en daar heb ik geen zin in.
Kan ook wel even kijken naar een sportschool bij mijn werk in de buurt, maar iets in de woonplaats is misschien wel praktischer
Duckfeeesquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, kan me niet voorstellen, dat ziet ze zo dom en broeds uit.
is dat een kardashian kont?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je je gewoon kleed als een Hollands meisje zeker.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rondjes lopenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Fanatiek noemen we dat , straks het lichaam van een jonge god dat ik de vrouwen van me moet afslaanquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij bent wat doorgeslagen
geruchten gaan dat het een vn de leden van massive attack is dacht ikquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:16 schreef Ama het volgende:
Zullen we er ooit achter komen hoe Banksy eruit ziet?
weten we dat nu niet dan?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:16 schreef Ama het volgende:
Zullen we er ooit achter komen hoe Banksy eruit ziet?
quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fanatiek noemen we dat , straks het lichaam van een jonge god dat ik de vrouwen van me moet afslaan
Ja maar geruchten heb ik niks aan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geruchten gaan dat het een vn de leden van massive attack is dacht ik
Vanwaar die psycho lachquote:
komt hij nooit in het openbaar?quote:
Doe eens niet zo engquote:
Vast wel maar de mensen om hem heen weten het goed geheim te houden, althans neem aan dat er wel mensen in zijn directe omgeving zijn die weten wie hij is.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
helpquote:
ja. hele potten.quote:
misschien weet die het wel niet eensquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:25 schreef Ama het volgende:
Misschien heeft Banksy wel een man of vrouw en die moet dan ook natuurlijk altijd stil zijn. Lijkt me best lastig.
Oke, het is al goed.quote:
Extra zware lettersquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, het is al goed.
Ik was wel benieuwd hoe een volslank persoon klinkt via internet
Ja, heerlijk toch ?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
Soms is het hier net One Flew over the Cuckoo's Nest.
Of misschien komt het door mijn toetsenbordquote:
In bad?quote:
quote:
dat klinkt wel zwaar jaquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of misschien komt het door mijn toetsenbord
TYPTYPTYP
Ik kon een keer m'n eigen huis niet vindenquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:36 schreef Ama het volgende:
Iemand kan mijn huis niet vinden.Alsof het zo moeilijk is.
Morbide obesitas, jwzquote:
Dat is ook wel lastig.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon een keer m'n eigen huis niet vinden
Klinkt herkenbaar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook jaquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar.
Ter verdediging, ik was net verhuist.
dat zie ik mijzelf ook nog wel een keer gebeurenquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan bij je buurvrouw in bed kruipen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zie ik mijzelf ook nog wel een keer gebeuren
Als Gaston en Winston bij je voor de deur staat dan ben je vast blij.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:57 schreef Haags het volgende:
Ik word dus helemaal leip van de postcodeloterij he
Ja uiteraard.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als Gaston en Winston bij je voor de deur staat dan ben je vast blij.
Nou.. als iemand in die show met een Haags accent langskomt dan weten we hoe je eruit ziet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Ik maak wel kans om in de tv show van deal of no deal te komen trouwens.
Ik heb niet echt een Haags accent eigenlijk. Ik kan het wel hoor, plat Haags als het moet. Maar liever niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. als iemand in die show met een Haags accent langskomt dan weten we hoe je eruit ziet.
Na tig jaar van zending is de boel daar nog niet aan kant, dus ik ga er niet vanuit dat ze ooit nog zonder honger kunnenquote:
Maar dan heb je ook watquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:33 schreef Haags het volgende:
Moet ie alleen wel 441 kilometer voor lopen.
Herstelquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn overnachtingshotel voor mijn Kroatië reis is bekend. In Denkendorf even buiten Stuttgart
Voor Afrika of zoquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb aan ze gedacht toen ik m'n tosti at.
Genieten he, ik mag morgen irl weer.. en dan gelijk 2 stuks.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, dat geouwehoer in die meetings
Gewoon eens op tafel slaan dat het zo niet meer kan. Zit je vandaag ook op kantoor of vanuit Buda mansion?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, dat geouwehoer in die meetings
Wij spaarden vroeger melkdoppen voor die mensenquote:
Ik heb vandaag 5 uur in meetings gezeten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genieten he, ik mag morgen irl weer.. en dan gelijk 2 stuks.
Denk dat ik mezelf uit het raam gooi
Vandaag in de Buda Tower. Maar ik ga dit inderdaad weer aankaarten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon eens op tafel slaan dat het zo niet meer kan. Zit je vandaag ook op kantoor of vanuit Buda mansion?
Ik zou harstikke dood zijnquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 5 uur in meetings gezeten.
Ik erger(de) me altijd aan mensen die aan me vroegen toen ik me depressief voelde hoe dat kan en dan meteen de vergelijking maken met Afrika. Zo van Hoe kun jij je somber voelen terwijl de kinderen in Afrika helemaal niks hebben??quote:
Wat zijn dat voor hulpverleners? Mensen die iemand verder de put in pratenquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik erger(de) me altijd aan mensen die aan me vroegen toen ik me depressief voelde hoe dat kan en dan meteen de vergelijking maken met Afrika. Zo van Hoe kun jij je somber voelen terwijl de kinderen in Afrika helemaal niks hebben??
Die mensen hebben er echt totaal geen verstand van
En dat waren ook nog eens " hulpverleners"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er komt nog wel activiteit uit je. Misschien ben je wel een vulkaan, dat kan ook.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook. Ook vreselijk koud en een beetje stijf.
Hier valt het echt mee met meetings. De nutteloze vergaderingen zijn sowieso al geschrapt en extern hoef ik bijna nergens meer bij te zitten in projectmeetings.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag in de Buda Tower. Maar ik ga dit inderdaad weer aankaarten.
Misschien na werktijd even een lekkere wandeling maken? Ik ook zo met Wattenschijfjequote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook. Ook vreselijk koud en een beetje stijf.
Precies...quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor hulpverleners? Mensen die iemand verder de put in praten
Die mensen hebben het dan niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik erger(de) me altijd aan mensen die aan me vroegen toen ik me depressief voelde hoe dat kan en dan meteen de vergelijking maken met Afrika. Zo van Hoe kun jij je somber voelen terwijl de kinderen in Afrika helemaal niks hebben??
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je alleen maar moet kijken naar mensen die het erger hebben.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien na werktijd even een lekkere wandeling maken? Ik ook zo met Wattenschijfje
Loopt die los of heb je een tuigje?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien na werktijd even een lekkere wandeling maken? Ik ook zo met Wattenschijfje
quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mag ze aan het riempje? Beetje snuffelen. Beetje ravotten met een bosmuis.
Mr. Wattenschijf mag deze keer mee, die mag wel zonder tuigjequote:Op maandag 4 oktober 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loopt die los of heb je een tuigje?
Benieuwd naar de Schilderswijk en Stationsbuurtquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:49 schreef Haags het volgende:
Ik lees net dat waar ik woon in Den Haag ruim 70% is gevaccineerd, dat is het hoogste in Den Haag.
De rest een stuk lager.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:49 schreef Haags het volgende:
Ik lees net dat waar ik woon in Den Haag ruim 70% is gevaccineerd, dat is het hoogste in Den Haag.
Die zijn het laagste, nog geen 30%quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Benieuwd naar de Schilderswijk en Stationsbuurt
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zijn het laagste, nog geen 30%
Goh.
Je bedoelt in huize Haags?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:49 schreef Haags het volgende:
Gelijk meppen.quote:
mezelf op m'n oog stompen heeft weinig nut denk ikquote:
Voor je smaak qua vrouwen maakt het weinig uit, die had je toch al niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
mezelf op m'n oog stompen heeft weinig nut denk ik
quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
mezelf op m'n oog stompen heeft weinig nut denk ik
Niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Goh.
Klopt. Daarom heb ik je vriendin ook een paar keer gebruiktquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor je smaak qua vrouwen maakt het weinig uit, die had je toch al niet.
Jezus wat slechtquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn zusje ook toch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Daarom heb ik je vriendin ook een paar keer gebruikt
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Daarom heb ik je vriendin ook een paar keer gebruikt
Nee daar begin ik niet aan. Die heeft al 8 kinderen van 10 verschillende vaders. Dan ben ik vast de volgende.quote:
muur eromheen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is een hoogrisico gebied.
CODE ROOD!
quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Goh.
Dat is vrij laat.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Ik mag volgende week de 2de eindelijk eens halen.
Oei,was het ernstig?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb corona gehad maandje na mijn eerste.
Nee, alleen 2 dagen een snotneus gehad. Alleen laten testen omdat mijn vriend corona had dus kans leek me erg aannemelijk dat ik het dan ook had en idd maar ik ben eigenlijk niet ziek geweest.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee, alleen 2 dagen een snotneus gehad. Alleen laten testen omdat mijn vriend corona had dus kans leek me erg aannemelijk dat ik het dan ook had en idd maar ik ben eigenlijk niet ziek geweest.
Bloemkool.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vandaag? ik doe simpel soep met stokbrood.
met kaassaus?quote:
ik heb een kind dus neequote:Op maandag 4 oktober 2021 17:05 schreef Ama het volgende:
Maar dat hebben vast wel meer mensen denk ik?
quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat spul ga ik niet droog zitten vreten.
Zijn wij de enige hier met kinderen 🤔🤔🤔quote:
Eerste paar jaar (denk twee jaar) zijn het ergste dan neem je letterlijk alles over van de creché wat daar ook heerst. Daarna bouw je iets van immuniteit op of zo want ben zelden meer ziek geweest.quote:
Hmm ik kan zo snel niemand anders bedenken, ja Los.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn wij de enige hier met kinderen 🤔🤔🤔
Ja dat is zo. Maar het komt vandaag niet uit de oven.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uit de oven met wat kruiden erop is lekker
zegt me niks.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm ik kan zo snel niemand anders bedenken, ja Los.
dan is saus wel een beetje benodigd hequote:Op maandag 4 oktober 2021 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar het komt vandaag niet uit de oven.
Koen, Molo.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm ik kan zo snel niemand anders bedenken, ja Los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |