SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
je wordt ziek!quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, het is 21 graden hier en ik heb het ijs- en ijskoud
tijd om even te wandelen danquote:Op maandag 4 oktober 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh. Had ik vorig jaar ook. Krijg je van dat stilzitten op een stoel
nu rust?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Huis is leeg, en ben alweer bij Gergi thuis. Dat ging snel!
Nou ja moet nog een keer terug op gaten in de muur dicht te maken, wat verven. Dan nog eens de schoonmakers binnenlaten. Dan sleuteloverdracht. En tussendoor ook nog hier bij de gemeente inschrijven, dan alle verzekeringen samenvoegen, nieuw kenteken aanvragen omdat ik nu in een ander kanton woon, etc. dus ben er nog wel even mee bezigquote:
oh jeetjequote:Op maandag 4 oktober 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja moet nog een keer terug op gaten in de muur dicht te maken, wat verven. Dan nog eens de schoonmakers binnenlaten. Dan sleuteloverdracht. En tussendoor ook nog hier bij de gemeente inschrijven, dan alle verzekeringen samenvoegen, nieuw kenteken aanvragen omdat ik nu in een ander kanton woon, etc. dus ben er nog wel even mee bezigMaar iets meer rust wel
Plus dat het niet echt een heel dikke boterham is, dus het moet echt je roeping zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, first to rise, last to sleep. Hondenbaan.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eigenlijk bijna het zelfde als nu![]()
Dat meisje waar ik dat huisje van huur in thailand heeft al paar keer de vraag gehad of ze de kikkers kan laten stoppen met kwaken
Hm hm, oke.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, piemel bijkans mee versleten
Hallooooow Middeleeuwenschquote:Op maandag 4 oktober 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
nieuw kenteken aanvragen omdat ik nu in een ander kanton woon
Hoop gedoe.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja moet nog een keer terug op gaten in de muur dicht te maken, wat verven. Dan nog eens de schoonmakers binnenlaten. Dan sleuteloverdracht. En tussendoor ook nog hier bij de gemeente inschrijven, dan alle verzekeringen samenvoegen, nieuw kenteken aanvragen omdat ik nu in een ander kanton woon, etc. dus ben er nog wel even mee bezigMaar iets meer rust wel
maar voldoe je aan de gestelde eisen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ow, een like uit België![]()
Lijkt me een beetje een kenau met zo’n veeleisend profiel.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar voldoe je aan de gestelde eisen?
quote:Geen mannen met kinderen, geen onbeleefde mannen & geen oneerbare voorstellen! Ook geen bedriegers, (ex-)criminelen, (ex-)verslaafden ...
Copy paste die eisen hier eens?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen mannen met kinderen, geen onbeleefde mannen & geen oneerbare voorstellen! Ook geen bedriegers, (ex-)criminelen, (ex-)verslaafden ...quote:
quote:
Geen mannen met kinderen, geen onbeleefde mannen & geen oneerbare voorstellen! Ook geen bedriegers, (ex-)criminelen, (ex-)verslaafden ...quote:
Wat een zeikwijf.quote:
Nog wel een beetje kunnen slapen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[qoute]Geen mannen met kinderen, geen onbeleefde mannen & geen oneerbare voorstellen! Ook geen bedriegers, (ex-)criminelen, (ex-)verslaafden ...
Nee, dat ga ik zo maar eens doenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog wel een beetje kunnen slapen?
Die is iets te vaak door een Marokkaan gewipt dus.quote:
Amai, het is gedaan precies.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Welke?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
Dit is een goede voor je ene openingszin die je laatst had verzonnen @:budapestenaar
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
]Ze ziet eruit alsof ze een kast vol zweepjes heeft.
Allez, ik heb al geen goesting meer.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amai, het is gedaan precies.
Nou ja, die eerste eis zou ik ook kunnen stellen.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, die eerste eis zou ik ook kunnen stellen.
Ja, die wel. Maar zo’n hele disclaimer in je profiel vind ik toch wel een tikje raarquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, die eerste eis zou ik ook kunnen stellen.
Misschien iets te vaak alleen "hoi, neuken" in d'r inbox gekregen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die wel. Maar zo’n hele disclaimer in je profiel vind ik toch wel een tikje raar
Ik denk dat dit een beetje gebaseerd is op eerdere ervaringen op dit platformquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die wel. Maar zo’n hele disclaimer in je profiel vind ik toch wel een tikje raar
Kan het me niet voorstellen met die foto’squote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien iets te vaak alleen "hoi, neuken" in d'r inbox gekregen.
het is een wandelende horrorfilm?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen met die foto’s
Ze ziet eruit alsof ze een kast vol zweepjes heeft.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is iets te vaak door een Marokkaan gewipt dus.
Of ze heeft net zoveel mensenkennis als een toffee
Oh, voor zat kerels is alleen weten dat het een vrouw is genoeg hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.. die berichten negeer je gewoon. Dit profiel schreeuwt "zeikwijf met teveel baggage".quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien iets te vaak alleen "hoi, neuken" in d'r inbox gekregen.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, voor zat kerels is alleen weten dat het een vrouw is genoeg hoor.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ons huisfruitje zegtquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.. die berichten negeer je gewoon. Dit profiel schreeuwt "zeikwijf met teveel baggage".
Oke, bedankt voor deze informatie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er nog geen stijve pink van krijgen
Ja, ok.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.. die berichten negeer je gewoon. Dit profiel schreeuwt "zeikwijf met teveel baggage".
"Eis: een hartslag."quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor deze informatie.
Even goed raken met die zweep en je pink doet een paar dagen niets meer hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er nog geen stijve pink van krijgen
auw.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even goed raken met die zweep en je pink doet een paar dagen niets meer hoor.
@dud0rquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even goed raken met die zweep en je pink doet een paar dagen niets meer hoor.
Grappig genoeg zijn m'n vingers zo'n beetje het enige flexibele wat ik heb.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Pinken zijn toch van zichzelf al stijf?
Jij drinkt je thee met je pink omhoog?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Die van mij is reuze flexibel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
cbt is niks voor mij.quote:
Thee is voor meisjes, zieke mensen en vrouwenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jij drinkt je thee met je pink omhoog?
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij is reuze flexibel.
nee niet die.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_behavioral_therapy ?
Hoe weet je dat het geen bots zijn?quote:
Maar het ging over pinken.quote:
dan pasquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn lat ligt vrij hoog![]()
Straks als je een jaar of 70 bent snap je dat
Ben jij 70+ ?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn lat ligt vrij hoog![]()
Straks als je een jaar of 70 bent snap je dat
ik las wat andersquote:
Toevallig net thee gedronken, omdat ik een beetje ziek ben en de koffie niet zo goed smaakt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thee is voor meisjes, zieke mensen en vrouwen
Nah, die zit gewoon nog op een zolderkamer ergens.quote:
Gezelligquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die zit gewoon nog op een zolderkamer ergens.
Traplift.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je 70+ bent kun je ook nog steeds op een zolderkamer zitten.
gewoon zo'n geel bordje er bij zettenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Dak van de kantine op het werk lekt altijd als het flink heeft geregend maar op de één of andere manier bedenkt niemand oh laat ik dat even opruimen. Dus ik heb het nu ook maar laten liggen.
Ik heb een keer gelijkquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toevallig net thee gedronken, omdat ik een beetje ziek ben en de koffie niet zo goed smaakt.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Heb al in de werkapp gezet dat ik best een cursus hoe-hou-ik-een-dweil-vast wil geven.
Hoe voelt dat ?quote:
SNEL, BEL DE KRANT OM DEZE UNIEKE GEBEURTENIS VAST TE LATEN LEGGENquote:
ik begon te lezen:quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Heb al in de werkapp gezet dat ik best een cursus hoe-hou-ik-een-dweil-vast wil geven.
vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetboeiquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Dak van de kantine op het werk lekt altijd als het flink heeft geregend maar op de één of andere manier bedenkt niemand oh laat ik dat even opruimen. Dus ik heb het nu ook maar laten liggen.
Werkkamp voor schoonmaken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begon te lezen:
heb al in een werkkamp gezeten
Ik ga zo broodje bal eten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetboei
Dat zal ook indruk maken in de werkappquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begon te lezen:
heb al in een werkkamp gezeten
Ik gebruik dat woord best vaak op kantoor.quote:
zo'n vette smerige gehaktbal druipend van vet en glanzend van olie?quote:
zo'n lekkere uit een pan jusquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo'n vette smerige gehaktbal druipend van vet en glanzend van olie?
Nee haha, zo'n bakje van de Jumbo wat nog even de oven in moet.quote:
Gewoon een avondje neuken kan allichtquote:Op maandag 4 oktober 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
dat als je er in bijt je hele kin onder het sap/vet zitquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo'n vette smerige gehaktbal druipend van vet en glanzend van olie?
ohquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Nee haha, zo'n bakje van de Jumbo wat nog even de oven in moet.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat als je er in bijt je hele kin onder het sap/vet zit
dat is veel te weinig glimmend vetquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn was hangt buiten te drogen in het zonnetje.
Dat.
Dit.
Kan.
In.
Oktober.
dat soort dingen durf ik nooitquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Heb net wel chocolade gekocht bij Die Grenze.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat is veel te weinig glimmend vet
Hoezo niet? Het valt hoogstens tegen.quote:
Oh prima te doen op een broodje. En van proberen ga je niet dood he.quote:
en als het van rundergehakt is maakt het ook niet uit als het niet helemaal gaar zou zijn. zolang het gekoeld gebleven isquote:
Warm is het nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn was hangt buiten te drogen in het zonnetje.
Dat.
Dit.
Kan.
In.
Oktober.
Hoeneer ga jij eens daten op dat soort sites?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een avondje neuken kan allicht
Niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer ga jij eens daten op dat soort sites?
Ik vind altijd ergens gek om jou dit te zien zeggen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat snap ikquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind altijd ergens gek om jou dit te zien zeggen.
lekker soppen in de sappen van de gehaktbalquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb net wel chocolade gekocht bij Die Grenze.
ga twd kijkenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
Jongens nu ben ik weer in een zwart gat terecht gekomen qua series nu ik Squid Game heb gezien.
Meh, durf ik niet. Te veel moeite, te veel verwachtingen, te veel hoop, te veel teleurstelling. Ik hou het leven liever simpel. Uiteindelijk kom je dan net zo verquote:
ja daarom juistquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het valt hoogstens tegen.
Voor iedereen is er wel een site toch.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer ga jij eens daten op dat soort sites?
Eh, voor die drie euro. Minder erg dan matige sushi.quote:
Pffquote:Experts vrezen dat het steeds moeilijker wordt om Brian Laundrie (23) te vinden, de verloofde van de vermoorde YouTubester Gabby Petito (22). Het tropisch klimaat in het zuiden van Florida zorgt er immers voor dat forensisch bewijsmateriaal veel sneller verdwijnt. En dat geldt ook voor een eventueel stoffelijk overschot. “Dat kan hier in minder dan vijf tot zeven dagen veranderen in een skelet”, zegt Chris Boyer van de National Association for Search and Rescue (NASAR) aan CNN.
Bakje met 2 is zelfs 2 euro.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, voor die drie euro. Minder erg dan matige sushi.
Ik heb het nu heel warm, maar het net een halve liter warme thee gedronkenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm is het nietMaar zonnetje is lekker
In ieder frotje past een courgette dus zeg nooit nooit.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, durf ik niet. Te veel moeite, te veel verwachtingen, te veel hoop, te veel teleurstelling. Ik hou het leven liever simpel. Uiteindelijk kom je dan net zo ver
5-7 dagen? Dat is wel heel snelquote:
Oooh, ik zag alleen bakjes met kleintjes op de site staan, die zijn 2nogwat.quote:
Lekker klam en vochtig, 30+ gradenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5-7 dagen? Dat is wel heel snel
Ja maar als dat zo is dan gaat dit nog heel moeilijk worden. Sowieso als hij echt dood is dan komen er geen antwoorden. Kom maar door met die docu op Netflix.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, swampy daar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
huehuehuequote:Op maandag 4 oktober 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker klam en vochtig, 30+ graden
Huehuequote:Op maandag 4 oktober 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker klam en vochtig, 30+ graden
oh nee joh. Helemaal niet meer gesprokenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog op date met Baldie?
in 5 tot 7 dagen veranderen in een skeletquote:
ik ontken allesquote:
Fles en Buda zijn beschikbaar, strike like a rattler now.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee joh. Helemaal niet meer gesproken
Eten krokodillen ook botten enz? Dan vinden ze helemaal niets meer terugquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in 5 tot 7 dagen veranderen in een skelet![]()
in 5 tot 7 uur opgegeten worden door de krokodillen
We hebben gewoon veel brandstof nodig.quote:
Al het wc-papier weer gehoard?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
haha dus ik even een rondje lopen, nog geen kilometer. Kom ik terug, zegt die zonweringdude "hey ze stonden net aan de deur met je boodschappen"
Nooit meer aan gedacht
Varkens wel. Die laten alleen tanden en kiezen over.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten krokodillen ook botten enz? Dan vinden ze helemaal niets meer terug
Nee daar heb ik nog genoeg van, naar jullie begrippenquote:
Er valt nog een fort mee te bouwen? Bij minder ben ik inmiddels teleurgesteld.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nog genoeg van, naar jullie begrippen
Nou misschien zou dat nog wel kunnen maar je moet er dan niet op gaan schieten. Niet ZO'N fortquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er valt nog een fort mee te bouwen? Bij minder ben ik inmiddels teleurgesteld.
Krokodillen poepen eens in de zoveel tijd een soort gele smurrie uit met de plakkerige restanten van botten en hoeven.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten krokodillen ook botten enz? Dan vinden ze helemaal niets meer terug
Inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben gewoon veel brandstof nodig.
Volgens mij doet een luiaard dat ook.. eens in de zoveel tijd bedoel ik dan...quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krokodillen poepen eens in de zoveel tijd een soort gele smurrie uit met de plakkerige restanten van botten en hoeven.
1 x per week. En daarvoor gaan ze naar de grond toe.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij doet een luiaard dat ook.. eens in de zoveel tijd bedoel ik dan...
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krokodillen poepen eens in de zoveel tijd een soort gele smurrie uit met de plakkerige restanten van botten en hoeven.
dacht al, botten en hoevenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijft zo lekker plakken in die kontharen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft zo lekker plakken in die kontharen.
quote:
Och, m'n plant vangt ook dingen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat een luiaard een vleeseter is. Dat die moet jagen op zijn voedsel
Dan hebben we binnenkort geen luiaards meerquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat een luiaard een vleeseter is. Dat die moet jagen op zijn voedsel
Vleesetende luiaard, dat beest op volle snelheid achter een eekhoorntje of vogel aan, kut weer te langzaam en te lui, hongerrrrrrrrquote:
eet die dan ook zichzelf opquote:
Nou, laat maar zitten hoorquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij krijgt 'ie zichzelf niet zo geweldig verteerd.quote:
Moeten we Solo gaan mentionen? Of hoe moeten we dit begrijpen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
Ik zie ook wel mogelijkheden, een paar vrijgezellen hier.
Ik zat me al een tijdje af te vragen wat 'ie zou doen als er twee bekjes te dicht bij elkaar zaten, maar die hapt 'ie gewoon vast dus.quote:
Bedoel voor jullie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we Solo gaan mentionen? Of hoe moeten we dit begrijpen?
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
No offence, maar ik val niet op Fles
Er zitten hier ook dames hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teleurstelling wel dit..quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Evolutionair gezien, niet echt het handigste mechanismequote:Op maandag 4 oktober 2021 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat me al een tijdje af te vragen wat 'ie zou doen als er twee bekjes te dicht bij elkaar zaten, maar die hapt 'ie gewoon vast dus.
Hehehehe, nope.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Evolutionair gezien, niet echt het handigste mechanisme
Zijn ze trouwens moeilijk in onderhoud? Ik vind ze wel heel leuk, maar dacht dat ze wat lastiger warenquote:
Ja als je zo moeilijk doet blijf je wel vrijgezel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal KLB-kloontjes joh. Fake news
Neuh, goed zonnig neerzetten en ze continu in een laagje (regen)water laten staan, verder hebben ze niet echt wat nodig eigenlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze trouwens moeilijk in onderhoud? Ik vind ze wel heel leuk, maar dacht dat ze wat lastiger waren
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als je zo moeilijk doet blijf je wel vrijgezel.
Moeilijk doen is toch de kern van dit topicquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat klinkt echt als een plant voor mij.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, goed zonnig neerzetten en ze continu in een laagje (regen)water laten staan, verder hebben ze niet echt wat nodig eigenlijk.
ik dacht etenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeilijk doen is toch de kern van dit topic
heb je die lekkere vette bal al weggeslobberd?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
nou dat is ook niet erg lief van jequote:Op maandag 4 oktober 2021 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Cactussen en vleeseters mol ik altijd.
Beetje als een puber met een rubberen ruggengraat.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Evolutionair gezien, niet echt het handigste mechanisme
het ene is het gevolg van het anderquote:
Ah, de mensheidquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als een puber met een rubberen ruggengraat.
Retemakkelijk hoor, ik gooi er af en toe een plons water bij en dat was het. Irritantste is regenwater opvangen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat klinkt echt als een plant voor mij.
Ik heb twee cactussen gekregen en die krijgen elke maand een spuitje water en dat is het.. ze stonden zelfs een aantal weken geleden in bloei
Hoe dan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Cactussen en vleeseters mol ik altijd.
zo klonk het wel evenquote:
Ja dat ook, de eerste keer.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pokon erbij zodat de voetjes verbranden?
Venus vliegenval: altijd natte voeten en zoveel mogelijk zon. Wel absoluut geen kraanwater.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Te veel water, te weinig water, te veel zon, te weinig zon.
O, dan was het het kraanwater. Of de verwarming.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Venus vliegenval: altijd natte voeten en zoveel mogelijk zon. Wel absoluut geen kraanwater.
Zie dat bedoel ik nouquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zo wat verwendquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Venus vliegenval: altijd natte voeten en zoveel mogelijk zon. Wel absoluut geen kraanwater.
waarom geen echteenthequote:Op maandag 4 oktober 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk wil ik ook wel een nepenthe, maar ik weet niet zo goed waar ik 'm op kan hangen.
Therethere.gifquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie dat bedoel ik nouZo gaat het elke keer
Droge lucht helpt ze niet nee, klopt. Al zal je dan eerder merken dat het water sneller foetsie is. En voeding uit de grond willen ze gewoon niet, daarom vangen ze beestjes.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dan was het het kraanwater. Of de verwarming.
Beetje de natuurlijke omgeving emuleren. Hij heeft er immers niet voor gekozen om op een droge vensterbank te moeten wonen, dus een beetje verwennen kan geen kwaad.quote:
Badkamer?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk wil ik ook wel een nepenthe, maar ik weet niet zo goed waar ik 'm op kan hangen.
Te donker en niet zoveel beestjes voor 'm.quote:
M'n huis is sowieso altijd heel droog, zelfs met al die waterbakjes aan de verwarming.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Droge lucht helpt ze niet nee, klopt. Al zal je dan eerder merken dat het water sneller foetsie is. En voeding uit de grond willen ze gewoon niet, daarom vangen ze beestjes.
Ik heb maar gewoon zo'n bevochtiger neergezet en een metertje. Voor m'n thea's.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n huis is sowieso altijd heel droog, zelfs met al die waterbakjes aan de verwarming.
Ik weet niet of de cavia's er vrolijk van worden. Meteen aan de longontsteking.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon zo'n bevochtiger neergezet en een metertje. Voor m'n thea's.
Net hoeveel afstand er tussenzit lijkt me? Het scheelt wel een hoop statisch gedoe.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of de cavia's er vrolijk van worden. Meteen aan de longontsteking.
Statische cavia'squote:Op maandag 4 oktober 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoeveel afstand er tussenzit lijkt me? Het scheelt wel een hoop statisch gedoe.
Pehehehehehequote:Op maandag 4 oktober 2021 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Statische cavia'sDrie keer over je hoofd wrijven en dan blijven ze aan het plafond plakken.
Jaquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je die lekkere vette bal al weggeslobberd?
vrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetboeieloeioeioeiquote:
Moet toch iets eten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetboeieloeioeioei
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Retemakkelijk hoor, ik gooi er af en toe een plons water bij en dat was het. Irritantste is regenwater opvangen.![]()
En er rekening mee houden dat ze in winterslaap gaan en dus niet perse dood-dood zijn. Ook wel handig.![]()
Verder heb ik ook eigenlijk alleen maar vetplanten en m'n dramaqueens, maar doordat de dramaqueens zo duidelijk laten merken dat ze dorst hebben, gaat dat ook best goed.
ik zou wel een cactus willen zijnquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ik heb dus ergens gelezen dat cactussen ook een soort winterslaap hebben en dan geen water mogen.
Vet handig!
Wedden dat ik een kilo kaas ofzo krijg in de vorm van R2-D2 ofzo.quote:
Je hoeft alleen maar 'bevochtiger' te zeggen of er zal ergens wel een caaf stuk gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of de cavia's er vrolijk van worden. Meteen aan de longontsteking.
Ja, maar dan kan je geen sushi meer eten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou wel een cactus willen zijn
hmm.. lijkt me qua levertijd niet echt raadzaam, tenzij je van schimmelkaas houdtquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Wedden dat ik een kilo kaas ofzo krijg in de vorm van R2-D2 ofzo.
Hmm nee laat maar dan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm.. lijkt me qua levertijd niet echt raadzaam, tenzij je van schimmelkaas houdt
nee maar dat mis ik dan ook niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je geen sushi meer eten.
Tenzij je bij CL of Ama staat, dan ga je dood.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat mis ik dan ook niet.
Gewoon lekker warm in de volle zon. Geen gezeik.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij je bij CL of Ama staat, dan ga je dood.
Dan moet je oppassen voor kamelen en dromedarissen, die eten je opquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee liever een wilde cactus ergens in de woestijn dan
Peyote.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee liever een wilde cactus ergens in de woestijn dan
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je oppassen voor kamelen en dromedarissen, die eten je op
en geen spek eten als cactusquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
aaarg, zelfs als cactus dus geen stressvrij leven
Lekker mensen prikkelenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou wel een cactus willen zijn
heel je lijf vol met zonne"steken"quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mis je dan ook niet.
enige wat je doet is in de zon staan
ik een stokbroodje slangquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een kruidenboterstokbroodje in de fryer gedaan. Ben benieuwd
weet je hoe koud het in de woestijn wordt in de nacht?quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mis je dan ook niet.
enige wat je doet is in de zon staan
Nee, sorryquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
In jouw geval zou je ook een kaktus zijn ipv een cactus.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Daar kan ik dan tegen tochquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet je hoe koud het in de woestijn wordt in de nacht?
of dacht je dat er 24 uur per dag zon was
Eeeuhm, je leeft samen met andere nijlpaarden en orka'squote:Op maandag 4 oktober 2021 14:21 schreef dud0r het volgende:
Als nijlpaard of orka heb je wel een redelijk stressvrij leven.
Volgens mij moet je als nijlpaard uitkijken voor andere nijlpaardenquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:21 schreef dud0r het volgende:
Als nijlpaard of orka heb je wel een redelijk stressvrij leven.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In jouw geval zou je ook een kaktus zijn ipv een cactus.
En voor hun rondslingerende poep.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als nijlpaard uitkijken voor andere nijlpaarden
ja en dan ondertussen andere beesten klappen die je niet aan staan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eeeuhm, je leeft samen met andere nijlpaarden en orka's
Ik denk dat ik een solitair nijpaard of solitaire Orka zou zijnquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en dan ondertussen andere beesten klappen die je niet aan staan.
komen ze je bladeren kappen om een hutje van te bouwenquote:
maar dan willen ze je kokosnoten hebben... dikke stressssquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
maar dan willen ze je kokosnoten hebben... dikke stressss
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een solitair nijpaard of solitaire Orka zou zijn
even aan ballie haar kokosnoten grabbelen huehuehuequote:Op maandag 4 oktober 2021 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
maar dan willen ze je kokosnoten hebben... dikke stressss
Clippy kreeg veel haat hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
Een paperclip, die hebben best een rustig bestaan
Dit zou ik zijn, idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |