SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
je wordt ziek!quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, het is 21 graden hier en ik heb het ijs- en ijskoud
tijd om even te wandelen danquote:Op maandag 4 oktober 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh. Had ik vorig jaar ook. Krijg je van dat stilzitten op een stoel
nu rust?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Huis is leeg, en ben alweer bij Gergi thuis. Dat ging snel!
Nou ja moet nog een keer terug op gaten in de muur dicht te maken, wat verven. Dan nog eens de schoonmakers binnenlaten. Dan sleuteloverdracht. En tussendoor ook nog hier bij de gemeente inschrijven, dan alle verzekeringen samenvoegen, nieuw kenteken aanvragen omdat ik nu in een ander kanton woon, etc. dus ben er nog wel even mee bezigquote:
oh jeetjequote:Op maandag 4 oktober 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja moet nog een keer terug op gaten in de muur dicht te maken, wat verven. Dan nog eens de schoonmakers binnenlaten. Dan sleuteloverdracht. En tussendoor ook nog hier bij de gemeente inschrijven, dan alle verzekeringen samenvoegen, nieuw kenteken aanvragen omdat ik nu in een ander kanton woon, etc. dus ben er nog wel even mee bezigMaar iets meer rust wel
Plus dat het niet echt een heel dikke boterham is, dus het moet echt je roeping zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, first to rise, last to sleep. Hondenbaan.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eigenlijk bijna het zelfde als nu![]()
Dat meisje waar ik dat huisje van huur in thailand heeft al paar keer de vraag gehad of ze de kikkers kan laten stoppen met kwaken
Hm hm, oke.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, piemel bijkans mee versleten
Hallooooow Middeleeuwenschquote:Op maandag 4 oktober 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
nieuw kenteken aanvragen omdat ik nu in een ander kanton woon
Hoop gedoe.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja moet nog een keer terug op gaten in de muur dicht te maken, wat verven. Dan nog eens de schoonmakers binnenlaten. Dan sleuteloverdracht. En tussendoor ook nog hier bij de gemeente inschrijven, dan alle verzekeringen samenvoegen, nieuw kenteken aanvragen omdat ik nu in een ander kanton woon, etc. dus ben er nog wel even mee bezigMaar iets meer rust wel
maar voldoe je aan de gestelde eisen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ow, een like uit België![]()
Lijkt me een beetje een kenau met zo’n veeleisend profiel.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar voldoe je aan de gestelde eisen?
quote:Geen mannen met kinderen, geen onbeleefde mannen & geen oneerbare voorstellen! Ook geen bedriegers, (ex-)criminelen, (ex-)verslaafden ...
Copy paste die eisen hier eens?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen mannen met kinderen, geen onbeleefde mannen & geen oneerbare voorstellen! Ook geen bedriegers, (ex-)criminelen, (ex-)verslaafden ...quote:
quote:
Geen mannen met kinderen, geen onbeleefde mannen & geen oneerbare voorstellen! Ook geen bedriegers, (ex-)criminelen, (ex-)verslaafden ...quote:
Wat een zeikwijf.quote:
Nog wel een beetje kunnen slapen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[qoute]Geen mannen met kinderen, geen onbeleefde mannen & geen oneerbare voorstellen! Ook geen bedriegers, (ex-)criminelen, (ex-)verslaafden ...
Nee, dat ga ik zo maar eens doenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog wel een beetje kunnen slapen?
Die is iets te vaak door een Marokkaan gewipt dus.quote:
Amai, het is gedaan precies.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Welke?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
Dit is een goede voor je ene openingszin die je laatst had verzonnen @:budapestenaar
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
]Ze ziet eruit alsof ze een kast vol zweepjes heeft.
Allez, ik heb al geen goesting meer.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amai, het is gedaan precies.
Nou ja, die eerste eis zou ik ook kunnen stellen.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, die eerste eis zou ik ook kunnen stellen.
Ja, die wel. Maar zo’n hele disclaimer in je profiel vind ik toch wel een tikje raarquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, die eerste eis zou ik ook kunnen stellen.
Misschien iets te vaak alleen "hoi, neuken" in d'r inbox gekregen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die wel. Maar zo’n hele disclaimer in je profiel vind ik toch wel een tikje raar
Ik denk dat dit een beetje gebaseerd is op eerdere ervaringen op dit platformquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die wel. Maar zo’n hele disclaimer in je profiel vind ik toch wel een tikje raar
Kan het me niet voorstellen met die foto’squote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien iets te vaak alleen "hoi, neuken" in d'r inbox gekregen.
het is een wandelende horrorfilm?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen met die foto’s
Ze ziet eruit alsof ze een kast vol zweepjes heeft.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is iets te vaak door een Marokkaan gewipt dus.
Of ze heeft net zoveel mensenkennis als een toffee
Oh, voor zat kerels is alleen weten dat het een vrouw is genoeg hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.. die berichten negeer je gewoon. Dit profiel schreeuwt "zeikwijf met teveel baggage".quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien iets te vaak alleen "hoi, neuken" in d'r inbox gekregen.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, voor zat kerels is alleen weten dat het een vrouw is genoeg hoor.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ons huisfruitje zegtquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.. die berichten negeer je gewoon. Dit profiel schreeuwt "zeikwijf met teveel baggage".
Oke, bedankt voor deze informatie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er nog geen stijve pink van krijgen
Ja, ok.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.. die berichten negeer je gewoon. Dit profiel schreeuwt "zeikwijf met teveel baggage".
"Eis: een hartslag."quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor deze informatie.
Even goed raken met die zweep en je pink doet een paar dagen niets meer hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er nog geen stijve pink van krijgen
auw.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even goed raken met die zweep en je pink doet een paar dagen niets meer hoor.
@dud0rquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even goed raken met die zweep en je pink doet een paar dagen niets meer hoor.
Grappig genoeg zijn m'n vingers zo'n beetje het enige flexibele wat ik heb.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Pinken zijn toch van zichzelf al stijf?
Jij drinkt je thee met je pink omhoog?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Die van mij is reuze flexibel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
cbt is niks voor mij.quote:
Thee is voor meisjes, zieke mensen en vrouwenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jij drinkt je thee met je pink omhoog?
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij is reuze flexibel.
nee niet die.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_behavioral_therapy ?
Hoe weet je dat het geen bots zijn?quote:
Maar het ging over pinken.quote:
dan pasquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn lat ligt vrij hoog![]()
Straks als je een jaar of 70 bent snap je dat
Ben jij 70+ ?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn lat ligt vrij hoog![]()
Straks als je een jaar of 70 bent snap je dat
ik las wat andersquote:
Toevallig net thee gedronken, omdat ik een beetje ziek ben en de koffie niet zo goed smaakt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thee is voor meisjes, zieke mensen en vrouwen
Nah, die zit gewoon nog op een zolderkamer ergens.quote:
Gezelligquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die zit gewoon nog op een zolderkamer ergens.
Traplift.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je 70+ bent kun je ook nog steeds op een zolderkamer zitten.
gewoon zo'n geel bordje er bij zettenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Dak van de kantine op het werk lekt altijd als het flink heeft geregend maar op de één of andere manier bedenkt niemand oh laat ik dat even opruimen. Dus ik heb het nu ook maar laten liggen.
Ik heb een keer gelijkquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toevallig net thee gedronken, omdat ik een beetje ziek ben en de koffie niet zo goed smaakt.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Heb al in de werkapp gezet dat ik best een cursus hoe-hou-ik-een-dweil-vast wil geven.
Hoe voelt dat ?quote:
SNEL, BEL DE KRANT OM DEZE UNIEKE GEBEURTENIS VAST TE LATEN LEGGENquote:
ik begon te lezen:quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Heb al in de werkapp gezet dat ik best een cursus hoe-hou-ik-een-dweil-vast wil geven.
vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetboeiquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Dak van de kantine op het werk lekt altijd als het flink heeft geregend maar op de één of andere manier bedenkt niemand oh laat ik dat even opruimen. Dus ik heb het nu ook maar laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |