abonnement Unibet Coolblue
pi_201627343


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_201627518
Weekend dump.
pi_201627519
Sorry moest ff wat cashen
Vakman pur sang
pi_201627525
quote:
9s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:26 schreef Gehrman het volgende:
Weekend dump.
:?
  Redactie Frontpage maandag 4 oktober 2021 @ 01:42:45 #5
4530 crew  Crazy Harry
pi_201627898
Investeren in de top 10 levert meer op dan enkel investeren in bitcoin:
https://www.reddit.com/r/(...)erformance_analysis/
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201628646
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 01:42 schreef Crazy Harry het volgende:
Investeren in de top 10 levert meer op dan enkel investeren in bitcoin:
https://www.reddit.com/r/(...)erformance_analysis/
Achteraf zijn dat soort uitspraken altijd makkelijk.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201629050
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 01:42 schreef Crazy Harry het volgende:
Investeren in de top 10 levert meer op dan enkel investeren in bitcoin:
https://www.reddit.com/r/(...)erformance_analysis/
Je zin had ook kunnen zijn: "Investeren in Dogecoin en/of Ethereum levert meer op dan enkel investeren in Bitcoin." De overige coins staan allemaal (dik) in de min. Het ene project heeft geluk gehad aan een autistische multimiljardair en het andere project was over het algemeen wel bekend dat daar meer rendement over tijd in heeft gezeten. Dit is een open deur intrappen en achteraf is dat makkelijk lullen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Redactie Frontpage maandag 4 oktober 2021 @ 09:59:37 #8
4530 crew  Crazy Harry
pi_201629343
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:32 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je zin had ook kunnen zijn: "Investeren in Dogecoin en/of Ethereum levert meer op dan enkel investeren in Bitcoin." De overige coins staan allemaal (dik) in de min. Het ene project heeft geluk gehad aan een autistische multimiljardair en het andere project was over het algemeen wel bekend dat daar meer rendement over tijd in heeft gezeten. Dit is een open deur intrappen en achteraf is dat makkelijk lullen.
De analyse is tussen bitcoin en de top10, waarom zou ik die anders gaan uitleggen?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201629549
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 01:42 schreef Crazy Harry het volgende:
Investeren in de top 10 levert meer op dan enkel investeren in bitcoin:
https://www.reddit.com/r/(...)erformance_analysis/
Als je 2015 (of eerder) als startjaar kiest, ziet het er weer heel anders uit.

Over een lange periode zou ik dus voor bitcoin kiezen, het was in 2009 de grootste cryptocoin, nu nog.
pi_201630301
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 01:42 schreef Crazy Harry het volgende:
Investeren in de top 10 levert meer op dan enkel investeren in bitcoin:
https://www.reddit.com/r/(...)erformance_analysis/
Ja duuh

De top 10 is achteraf altijd de beste investering. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Lospedrosa op 04-10-2021 12:51:54 ]
Vakman pur sang
pi_201630796
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:59 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
De analyse is tussen bitcoin en de top10, waarom zou ik die anders gaan uitleggen?
Omdat het misleidend is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201632614
Achteraf gezien was Laszlo een pizza kopen de beste investering van de 21ste eeuw.
pi_201632869
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:59 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
De analyse is tussen bitcoin en de top10, waarom zou ik die anders gaan uitleggen?
Doe die zelfde analyse nog eens maar dan van 1/1/2018 bijvoorbeeld.
pi_201633721
PYR doet alvast alsof BTC uitgebroken is
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:31:42 #15
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201635304
quote:
10s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
PYR doet alvast alsof BTC uitgebroken is
PYR _O_ godencoin
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:42:20 #16
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201636436
Ik post pas sinds kort in dit subforum, omdat ik voor de lol wat crypto heb aangekocht. Lekker met de Shiba Inu hype meegaan. Die gaat sinds vanmiddag echt als een debiel. Opeens 50% gestegen en een nulletje weggenomen uit de prijs per coin. Zal wel net zo hard weer kelderen als een paar 'whales' gaan cashen, maar echt ongelooflijk hoe hard dat kan gaan.

Als deze munt blijft bestaan, wellicht toch een leuk rendement over een paar jaar.
pi_201636540
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:42 schreef Repentless het volgende:
Ik post pas sinds kort in dit subforum, omdat ik voor de lol wat crypto heb aangekocht. Lekker met de Shiba Inu hype meegaan. Die gaat sinds vanmiddag echt als een debiel. Opeens 50% gestegen en een nulletje weggenomen uit de prijs per coin. Zal wel net zo hard weer kelderen als een paar 'whales' gaan cashen, maar echt ongelooflijk hoe hard dat kan gaan.

Als deze munt blijft bestaan, wellicht toch een leuk rendement over een paar jaar.
@Mortaxx leuke rubriek
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 19:47:46 #18
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201636566
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:46 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
@:mortaxx leuke rubriek
Volgens mij heb ik dat verhaal eerder gelezen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201636571
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
PYR _O_ godencoin
Heeft dima al een vrouw gekocht?
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:52:45 #20
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201636696
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:46 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
@:mortaxx leuke rubriek
Ik weet het: shitcoin, scam, marketcap, etc. Misschien over een uur alweer waardeloos. Maar het is leuk om te zien hoe snel dit kan gaan. Naar beneden net zo goed natuurlijk.
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:54:38 #21
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201636750
quote:
10s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Heeft dima al een vrouw gekocht?
Hij kan er 3 kopen nu
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:56:40 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201636789
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik weet het: shitcoin, scam, marketcap, etc. Misschien over een uur alweer waardeloos. Maar het is leuk om te zien hoe snel dit kan gaan. Naar beneden net zo goed natuurlijk.
Wordt geen bagholder
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:06:52 #23
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201637011
quote:
14s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:56 schreef fathank het volgende:

[..]
Wordt geen bagholder
Voor 120 Euro wil ik best het risico lopen om die bagholder te zijn die alles verliest. Ik ga er toch al van uit dat ik het kwijt ben, dus het is gewoon een simpel gokje waar wellicht ooit een leuk rendement uit valt te halen. Zo niet, ook prima. Als ik nu verkoop, heb ik vier tientjes winst. Dat is het niet waard.
pi_201637844
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:42 schreef Repentless het volgende:
Ik post pas sinds kort in dit subforum, omdat ik voor de lol wat crypto heb aangekocht. Lekker met de Shiba Inu hype meegaan. Die gaat sinds vanmiddag echt als een debiel. Opeens 50% gestegen en een nulletje weggenomen uit de prijs per coin. Zal wel net zo hard weer kelderen als een paar 'whales' gaan cashen, maar echt ongelooflijk hoe hard dat kan gaan.

Als deze munt blijft bestaan, wellicht toch een leuk rendement over een paar jaar.
https://www.ibtimes.sg/sh(...)n-within-hours-60546

Even voor 43 miljoen Shiba Inu kopen _O-
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:56:44 #25
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201638146
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:44 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
https://www.ibtimes.sg/sh(...)n-within-hours-60546

Even voor 43 miljoen Shiba Inu kopen _O-
:') Als die vanavond verkoopt, pakt hij/zij 12 miljoen Euro. Overigens wel opmerkelijk dat die aankopen vrijdag en zaterdag niets bijzonders met de prijs hebben gedaan. Ik dacht dat dat bij crypto vrijwel direct iets met de prijs doet? Of is er dan vandaag helemaal voor idiote bedragen aangekocht?
  Forum Admin maandag 4 oktober 2021 @ 21:51:56 #26
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_201639320
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij kan er 3 kopen nu
Slechte ROI
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 4 oktober 2021 @ 23:14:42 #27
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201640823
Shiba Inu ging even voor 22:30 binnen een minuut van +70% naar +20% :') Er zal wel weer iemand flink gecasht hebben vanavond.
pi_201640988
Ready voor wat vuurwerk?

quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:14 schreef Repentless het volgende:
Shiba Inu ging even voor 22:30 binnen een minuut van +70% naar +20% :') Er zal wel weer iemand flink gecasht hebben vanavond.
Gewoon lekker bag holden, voordat je het weet staat ie op een euro!

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2021 23:28:09 ]
  maandag 4 oktober 2021 @ 23:33:15 #29
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201641100
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:26 schreef Piva het volgende:
Ready voor wat vuurwerk?
[..]
Gewoon lekker bag holden, voordat je het weet staat ie op een euro!
:')
pi_201644014
Lekker aan het flirten met die 50k.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201644043
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:14 schreef Repentless het volgende:
Shiba Inu ging even voor 22:30 binnen een minuut van +70% naar +20% :') Er zal wel weer iemand flink gecasht hebben vanavond.
Pompende hont coins is meestal een teken voor een nieuwe alt cycle.
pi_201644571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:20 schreef dimmak het volgende:
Lekker aan het flirten met die 50k.
50.2k :o
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:56:33 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201645133
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:06 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
50.2k :o
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201645368
Een goed niveau om afscheid te nemen van Etherium.

https://www.whatbitcoindi(...)-ethereum-governance

Voor future ref. eth/btc = 0.069

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2021 13:15:49 ]
pi_201647400
Nee man spreid je kansen. De beste tech is niet altijd de tech die het haalt.
What Would Goku Do
pi_201647419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:14 schreef Piva het volgende:
Een goed niveau om afscheid te nemen van Etherium.

https://www.whatbitcoindi(...)-ethereum-governance

Voor future ref. eth/btc = 0.069
Een mening.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201647552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:15 schreef recursief het volgende:

[..]
Een mening.
Goed argument wel.
pi_201647604
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:27 schreef Piva het volgende:

[..]
Goed argument wel.
Het is een mening, niet meer en niet minder.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201648079
Net als je denkt dat Shiba weer naar beneden keldert, stijgt ie weer als een raket, gelukkig vast gehouden :Y)
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:08:48 #40
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201648090
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:23 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Pompende hont coins is meestal een teken voor een nieuwe alt cycle.
Duurt 90 dagen, zo'n alt cycle? Dat las ik. :) Die Shiba gaat echt ongelooflijk op dit moment. Twee weken geleden wat gekocht, sinds zondagavond opeens uit het niets 110% winst op dit moment. Benieuwd wanneer hij crasht.
pi_201648543
Toevallig shiba perongeluk verkeerd gekocht van de week :')

Dus nu winst.

Wat is de volgende munt die misschien ook zo hard gaat stijgen?
pi_201648611
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:30 schreef recursief het volgende:

[..]
Het is een mening, niet meer en niet minder.
Luister de pod eerst eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2021 16:57:02 ]
pi_201648755
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:55 schreef Piva het volgende:

[..]
Luister de pod eerst eens.
kun je zelf niet wat punten toelichten hier luilak
What Would Goku Do
pi_201649530
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:55 schreef Piva het volgende:

[..]
Luister de pod eerst eens.
Waarom denk je dat ik dat niet gedaan heb? Ik heb ook wel eens wat van zijn blogs op Etherean.org gelezen, en daar zet hij vooral zijn visie uiteen. Een mening dus.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201652313
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:14 schreef Repentless het volgende:
Shiba Inu ging even voor 22:30 binnen een minuut van +70% naar +20% :') Er zal wel weer iemand flink gecasht hebben vanavond.
Dat klopt. :7
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:58:14 #46
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201652784
Dat was de 51k
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201653173
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Dat was de 51k
De 52K is al bijna bereikt
pi_201654403
twitter
pi_201655414
*O*
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201655675
Zieke FEG pump
  woensdag 6 oktober 2021 @ 11:55:18 #51
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201657323
HOE KAN JE SHORT EN LONG GAAN TUSSEN SWINGS OP BINANCE?

Ik moet even mijn verhuizing terugverdienen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 oktober 2021 @ 12:04:57 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201657416
Ik vind de huidige ontwikkelingen leuk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage woensdag 6 oktober 2021 @ 13:02:58 #53
4530 crew  Crazy Harry
pi_201657973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:55 schreef Plots het volgende:
HOE KAN JE SHORT EN LONG GAAN TUSSEN SWINGS OP BINANCE?

Ik moet even mijn verhuizing terugverdienen.
Gewoon, zoals altijd, kopen en verkopen

Maar je doelt waarschijnlijk op futures en andere leveraged producten, die zijn niet meer beschikbaar voor Nederlanders
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201659303
Bitcoin heeft er zin in
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:22:10 #55
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201659385
Holy fucking green dildo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 oktober 2021 @ 15:23:16 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201659398
GROEEEEEEN
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:25:26 #57
62913 Blik
The one and Only!
pi_201659427
Dan mogen nu de alts wel volgen
pi_201659491
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:25 schreef Blik het volgende:
Dan mogen nu de alts wel volgen
riple gaat iig mee
pi_201659503
Een dag zonder grote groene kaars is een dag niet geleefd.
What Would Goku Do
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:36:36 #60
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201659560
Millionaires will be made.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 oktober 2021 @ 15:47:32 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201659690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:25 schreef Blik het volgende:
Dan mogen nu de alts wel volgen
Die komen altijd vertraagd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201659766
Gaat straks wel weer klappen
pi_201659827
Shibagod
pi_201660172
twitter
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:40:56 #65
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201660407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
Shibagod
Enig vermoeden wanneer Shiba gaat crashen? Ik sta nu in twee weken vanuit het niets op 200% winst, echt niet normaal. Maar dit kan toch niet lang doorgaan lijkt me. Als een paar 'whales' gaan cashen, is het gauw weer over.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:55:12 #66
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201660601
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Enig vermoeden wanneer Shiba gaat crashen? Ik sta nu in twee weken vanuit het niets op 200% winst, echt niet normaal. Maar dit kan toch niet lang doorgaan lijkt me. Als een paar 'whales' gaan cashen, is het gauw weer over.
Welkom in crypto.

Als je denkt dat het niet hoger gaat, gaat het hoger.
Als je denkt dat het niet lager kan, gaat het lager.

Aan het einde van de dag zijn wel hoe dan ook fucked. Maar ja, wel leuk.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:57:22 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_201660633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Enig vermoeden wanneer Shiba gaat crashen? Ik sta nu in twee weken vanuit het niets op 200% winst, echt niet normaal. Maar dit kan toch niet lang doorgaan lijkt me. Als een paar 'whales' gaan cashen, is het gauw weer over.
Zou ik gewoon de inzet eraf romen. Maarja, wel sneu als ie dan nog veel meer stijgt. Keuzes, keuzes.
pi_201660700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:57 schreef Rickocum het volgende:

[..]
Zou ik gewoon de inzet eraf romen. Maarja, wel sneu als ie dan nog veel meer stijgt. Keuzes, keuzes.
Winst is winst
Alleen soms minder winst dan je denkt.

Je kan altijd weer instappen namelijk.
Of denk je echt dat btc of anderen altcoins zo hoog blijven staan ?
Nee ik zelf denk het niet .
Ik zie dadelijk alles weer zakken met 25% en dat noemen ze correcties.

Eens kijken wat vrijdag doet als de beurzen weer gaan sluiten en een einde week word gemaakt.
Best kans dat de boel weer inzakt.

We hebben al eerder met btc op 52k staan om daarna gelijk weer te zakken naar 40k.
En met die gedachten handel ik ook.
Kan beste zijn dat ik het fout heb en het is zeker geen garantie.
Dus eens kijken hoe de einde van de week afsluiting word van btc.

Even gekeken
Was een pump van 15 min van 52700 naar 55300.


Aha btc pump verklaart.

https://www.google.com/am(...)oin-legaal-maakt/amp

[ Bericht 6% gewijzigd door suijkerbuijk op 06-10-2021 17:08:18 ]
pi_201660849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:12 schreef recursief het volgende:

[..]
Waarom denk je dat ik dat niet gedaan heb? Ik heb ook wel eens wat van zijn blogs op Etherean.org gelezen, en daar zet hij vooral zijn visie uiteen. Een mening dus.
Pre-mine.
ETH foundation dat een flinke macht heeft.
Ws meer een security dan een decentralised coin.

Mijn verder prima hoor, de eerste 5% is binnen *O*
  woensdag 6 oktober 2021 @ 17:28:23 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_201660951
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:03 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Winst is winst
Alleen soms minder winst dan je denkt.

Je kan altijd weer instappen namelijk.
Of denk je echt dat btc of anderen altcoins zo hoog blijven staan ?
Nee ik zelf denk het niet .
Ik zie dadelijk alles weer zakken met 25% en dat noemen ze correcties.

Eens kijken wat vrijdag doet als de beurzen weer gaan sluiten en een einde week word gemaakt.
Best kans dat de boel weer inzakt.

We hebben al eerder met btc op 52k staan om daarna gelijk weer te zakken naar 40k.
En met die gedachten handel ik ook.
Kan beste zijn dat ik het fout heb en het is zeker geen garantie.
Dus eens kijken hoe de einde van de week afsluiting word van btc.

Even gekeken
Was een pump van 15 min van 52700 naar 55300.


Aha btc pump verklaart.

https://www.google.com/am(...)oin-legaal-maakt/amp
Nee joh. Tuurlijk blijft het niet hoog. Zit er nu al wel langer in. Mensen kunnen -net zoals hier- met mooie grafiekjes komen, maar er hoeft maar iets onvoorziens te gebeuren wat alle mogelijke voorspelling teniet doet. Dus niemand weet het.

Tuurlijk is het wel goed om je in te lezen over vooral de altcoins, maar ook die kunnen door bijzondere omstandigheden omhoogknallen vanuit externe factoren.
  Redactie Frontpage woensdag 6 oktober 2021 @ 17:28:48 #71
4530 crew  Crazy Harry
pi_201660956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Enig vermoeden wanneer Shiba gaat crashen? Ik sta nu in twee weken vanuit het niets op 200% winst, echt niet normaal. Maar dit kan toch niet lang doorgaan lijkt me. Als een paar 'whales' gaan cashen, is het gauw weer over.
Dat had ik ook bij de eerste weken dat ik in Shiba zat, in paar weken tijd honderden procenten omhoog. Gewoon je inzet eruit halen, en een beetje winst, en de rest laten gaan. Shib gaat nog hoger, en sneller dan BTC :P
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201660964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Enig vermoeden wanneer Shiba gaat crashen? Ik sta nu in twee weken vanuit het niets op 200% winst, echt niet normaal. Maar dit kan toch niet lang doorgaan lijkt me. Als een paar 'whales' gaan cashen, is het gauw weer over.
Ik heb voor de lol 100 euro aan Shiba gekocht en nu is het bijna 300 euro waard. Geen flauw idee wanneer het crasht, maar ik laat het lekker staan. Die 100 euro was ik in gedachten al kwijt :P
pi_201660971
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik zie dadelijk alles weer zakken met 25% en dat noemen ze correcties.
Hoe dan?! We hebben net een dip achter de rug. Als we nu 25% dumpen is de chart wel echt kapot...

quote:
Aha btc pump verklaart.
Achteraf naar redenen zoeken :')
  woensdag 6 oktober 2021 @ 17:30:04 #74
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_201660973
Ethereum doet er nog even een tweede run van de dag achteraan. :P
pi_201661049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:29 schreef Piva het volgende:

[..]
Hoe dan?! We hebben net een dip achter de rug. Als we nu 25% dumpen is de chart wel echt kapot...
[..]
Achteraf naar redenen zoeken :')
Die achteraf reden is 2 dagen terug .
Precies wanneer btc gaat pompen.
Geloof me als het uitkomt dat het nep nieuws is
Waar nu al vermoeden van zijn.
Klap zooi zo omlaag.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 17:46:28 #76
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201661125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:57 schreef Rickocum het volgende:

[..]
Zou ik gewoon de inzet eraf romen. Maarja, wel sneu als ie dan nog veel meer stijgt. Keuzes, keuzes.
Dat maakt het inderdaad lastig. Ik kan me ook goed voorstellen dat mensen hier zwaar aan verslaafd raken, want met de altcoins is het gewoon gokken.

Bij Bitcoin en Ethereum varieert de prijs natuurlijk ook enorm, maar die hebben zich mijns inziens (met de uiterst summiere kennis die ik inmiddels heb en dus niks zegt) wel als blijvers bewezen. Even los van eventuele toekomstige regulering dat alles kan veranderen.

Een nieuwe altcoin kan zomaar ophouden te bestaan na een kortstondige hype.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 18:03:56 #77
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201661330
BEARS SHOCKED
BEARS IN DISBELIEF
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201661983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:37 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Die achteraf reden is 2 dagen terug .
Precies wanneer btc gaat pompen.
Geloof me als het uitkomt dat het nep nieuws is
Waar nu al vermoeden van zijn.
Klap zooi zo omlaag.
Oh nee, snel alles verkocht! Stel je voor....

Bitcoin is aan het pompen omdat sinds $29k alle bitcoin verdwenen zijn van de exchanges. Mensen stacken hard. Vandaar een prijs shock omhoog gezien er niet veel bitcoin meer te koop is en mensen alsnog bitcoin willen kopen. (Demand / supply).

twitter

Gaat een dure les worden voor sommige hier. _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2021 19:12:22 ]
pi_201662054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:11 schreef Piva het volgende:

[..]
Oh nee, snel alles verkocht! Stel je voor....

Bitcoin is aan het pompen omdat sinds $29k alle bitcoin verdwenen zijn van de exchanges. Mensen stacken hard. Vandaar een prijs shock omhoog gezien er niet veel bitcoin meer te koop is en mensen alsnog bitcoin willen kopen. (Demand / supply).

[ twitter ]
Gaat een dure les worden voor sommige hier. _O-
Er is niks verdwenen .
Ze staan in een hardware wallet.
Net als sommige ongebruikt hardware wallet van excange.
Of waar denk je dat de excange aan nieuwe handel komt?
Dat hebben ze zelf ergens verstopt .
Later massa coins terug op de excange waardoor dump onstaat .

Tenslotte handel moet altijd lopen.
pi_201662208
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:17 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Er is niks verdwenen .
Ze staan in een hardware wallet.
Net als sommige ongebruikt hardware wallet van excange.
Of waar denk je dat de excange aan nieuwe handel komt?

Tenslotte handel moet altijd lopen.
https://twitter.com/WClementeIII

Bestudeer anders zijn twitter feed van de afgelopen maanden eens. De prijs stijging was so obvious... Maanden voor je shitty bitcoin magazine artikel...

quote:
Dat hebben ze zelf ergens verstopt .
Later massa coins terug op de excange waardoor dump onstaat .
Ik weet niet wat jij smoked, maar doe mij ook wat!
pi_201662532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:28 schreef Piva het volgende:

[..]
https://twitter.com/WClementeIII

Bestudeer anders zijn twitter feed van de afgelopen maanden eens. De prijs stijging was so obvious... Maanden voor je shitty bitcoin magazine artikel...
[..]
Ik weet niet wat jij smoked, maar doe mij ook wat!
We zullen zien wie gelijk gaat krijgen na de weekend.
  Moderator woensdag 6 oktober 2021 @ 19:49:48 #82
18653 crew  D.
pi_201662597
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:45 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
We zullen zien wie gelijk gaat krijgen na de weekend.
Dat zei je afgelopen week ook, en kijk eens hoeveel ongelijk je had.

Dus je kunt het wel iedere week roepen (en FUD verspreiden), dan heb je het zo nu en dan vast goed :Y
pi_201662708
twitter


CryptoRandy blijft ook nog steeds volhouden dat we in een bear market zitten. Wel een vermakelijke troll.
pi_201662741
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:49 schreef D. het volgende:

[..]
Dat zei je afgelopen week ook, en kijk eens hoeveel ongelijk je had.

Dus je kunt het wel iedere week roepen (en FUD verspreiden), dan heb je het zo nu en dan vast goed :Y
Zeker niet de grafiek niet gezien ?
Was een prijs dump naar 40k geweest .
Zeker niet gezien ?
  Moderator woensdag 6 oktober 2021 @ 20:02:16 #85
18653 crew  D.
pi_201662804
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Zeker niet de grafiek niet gezien ?
Was een prijs dump naar 40k geweest .
Zeker niet gezien ?
Welk punt probeer je te maken?

Jij deed een voorspelling, je had het fout.
Nu doe je hem opnieuw.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 20:24:58 #86
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201663273
Vinden jullie suikerbuik ook zo'n leuke act
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201663447
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie suikerbuik ook zo'n leuke act
Nee
  Moderator woensdag 6 oktober 2021 @ 20:46:40 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201663628
Bitcoin _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201663740
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:11 schreef Piva het volgende:

[..]
Oh nee, snel alles verkocht! Stel je voor....

Bitcoin is aan het pompen omdat sinds $29k alle bitcoin verdwenen zijn van de exchanges. Mensen stacken hard. Vandaar een prijs shock omhoog gezien er niet veel bitcoin meer te koop is en mensen alsnog bitcoin willen kopen. (Demand / supply).

[ twitter ]
Gaat een dure les worden voor sommige hier. _O-
pi_201664384
quote:
6s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:54 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Heb je een praatje bij dit plaatje? Wat wil je ermee zeggen?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201664608
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:31 schreef recursief het volgende:

[..]
Heb je een praatje bij dit plaatje? Wat wil je ermee zeggen?
Niets, heb ook een plaatje met het tegenovergestelde maar dit is wat ik wil geloven :)
pi_201664832
Misschien eens kijken wat er in 2017 gebeurde toen de BTC dominance op een ATL stond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201664896
Mochten we 2017 volgen zou dit het moment (of eigenlijk een week eerder) zijn om je winst te pakken van alts en het omzetten naar BTC. Als Bitcoin aan haar echte run begint, vloeit er altbloed door de straten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201664926
Ik heb in een maandje 106k lava gegenereerd en net geswapped voor 1.1k PYR op de VulcanDEX.

met de huidige PYR koers gratis 8.2k euro wtf

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2021 22:10:51 ]
pi_201664974
Hoe werkt dat eigenlijk dat alts niet meestijgen als bitcoin stijgt? Andersom kan ik nog wel inkomen maar #besef me nu ineens dat ik dit specifieke verschijnsel even niet kan verklaren.
What Would Goku Do
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 22:14:37 #96
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201664975
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb in een maandje 106k lava gegenereerd en net geswapped voor 1.1k PYR op de VulcanDEX.

met de huidige PYR koers gratis 8.2k euro wtf
Lekker maat. Ik pak ook 500 dollar per dag
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201665000
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb in een maandje 106k lava gegenereerd en net geswapped voor 1.1k PYR op de VulcanDEX.

met de huidige PYR koers gratis 8.2k euro wtf
Wat ?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201665015
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:14 schreef viagraap het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk dat alts niet meestijgen als bitcoin stijgt? Andersom kan ik nog wel inkomen maar #besef me nu ineens dat ik dit specifieke verschijnsel even niet kan verklaren.
FOMO
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201665027
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:14 schreef viagraap het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk dat alts niet meestijgen als bitcoin stijgt? Andersom kan ik nog wel inkomen maar #besef me nu ineens dat ik dit specifieke verschijnsel even niet kan verklaren.
Ik wel.
Veel mensen zetten hun winst van altcoins naar btc.
Voor al in binance pro nieuwe coins kan je alleen handelen met .
Eth
Btc
Bnb
Bush .
Maar sommige alt coins beperkt met eth of btc .

Voordeel van winst van alt naar btc is vaak zero kosten.
Vooral bij coinbase kan je dat doen zonder coinbase kosten .

Vermoedelijk als de alt coins lekker hoog staan en btc staat lekker laag .
Zetten ze de winst over naar btc en gaat btc stijgen.
Daarna gaat het weer andersom.
Rond pompen van coins waarde.
pi_201665250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:19 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ik wel.
Veel mensen zetten hun winst van altcoins naar btc.
Voor al in binance pro nieuwe coins kan je alleen handelen met .
Eth
Btc
Bnb
Bush .
Maar sommige alt coins beperkt met eth of btc .

Voordeel van winst van alt naar btc is vaak zero kosten.
Vooral bij coinbase kan je dat doen zonder coinbase kosten .

Vermoedelijk als de alt coins lekker hoog staan en btc staat lekker laag .
Zetten ze de winst over naar btc en gaat btc stijgen.
Daarna gaat het weer andersom.
Rond pompen van coins waarde.
Wat.
pi_201666159
Go go shiba
pi_201666787
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:14 schreef viagraap het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk dat alts niet meestijgen als bitcoin stijgt? Andersom kan ik nog wel inkomen maar #besef me nu ineens dat ik dit specifieke verschijnsel even niet kan verklaren.
Mensen zetten hun alts om naar bitcoin omdat ze verwachten dat bitcoin harder stijgt. Pas als het weer alt season lijkt te worden, ruil je het om voor max profit.
pi_201666803
twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201666942
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:32 schreef recursief het volgende:
[ twitter ]
:')
pi_201667012
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:01 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
:')
Goede inhoudelijke reactie hoor.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201667085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 00:24 schreef amp25 het volgende:
Go go shiba
Iemand bij Shiba aardige verdient.
Die heeft zo dip in Shiba ingeslagen dat het even 50% minder werd
Werd wel weer opgepakt daar in tegen maar de dip was echt enkele minuten.
pi_201667163
quote:
13s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:16 schreef recursief het volgende:

[..]
Goede inhoudelijke reactie hoor.
Die gozer is een decentralisatie fetisjist en een boomer.

Wat betreft het technische gedeelte van NFTs ben ik het met hem eens maar het maakt ook niet zoveel uit voor gaming gezien er altijd een centrale element (game studio) boven hangt. Je bent zo sterk als je zwakste schakel.

twitter


Onzin. JPEG NFTs zijn wel onzin ja. Dat hij niet verder komt dan dit geeft alleen maar aan dat hij nogal achterloopt op de ontwikkelingen. Cryptogames voorzien Aziaten met inkomen waarmee ze brood op de plank kunnen krijgen. Hoezo geen intrinsieke waarde? Er is blijkbaar genoeg vraag en aanbod om hierin te kunnen voorzien.

Door deze tweet is hij gewoon af:
twitter


Beetje equivalente van: "jA mAaR BiTCoIn tErRoSmE WiTwAssERIj!11!!!"

Als je dat nog in deze tijden nog zegt ben je wel echt een mongool sorry hoor.

Die dude realiseert zich zeker niet dat de fiat waarmij hij zijn brood betaald verreweg het grootste aandeel heeft in dubieuze zaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2021 08:51:27 ]
pi_201667180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Die gozer is een decentralist fetisjist en een boomer.

Wat betreft het technische gedeelte van NFTs ben ik het met hem eens maar het maakt ook niet zoveel uit voor gaming gezien er altijd een centrale element (game studio) boven hangt. Je bent zo sterk als je zwakste schakel.

[ twitter ]

Onzin. JPEG NFTs zijn wel onzin ja maar cryptogames voorzien aziaten met inkomen waarmee ze brood op de plank kunnen krijgen. Hoezo geen intrinsieke waarde? Er is blijkbaar genoeg vraag en aanbod om hierin te kunnen voorzien.

Door deze tweet is hij gewoon af:
[ twitter ]

Beetje equivalente van: "jA mAaR BiTCoIn tErRoSmE WiTwAssERIj!11!!!"

Die dude realiseert zich zeker niet dat de fiat waarmij hij zijn brood betaald verreweg het grootste aandeel heeft in dubieuze zaken.
Ironisch voor iemand die zo houdt van decentralisatie dat hij de comments heeft uitgezet
pi_201667300
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Die gozer is een decentralisatie fetisjist en een boomer.

Wat betreft het technische gedeelte van NFTs ben ik het met hem eens maar het maakt ook niet zoveel uit voor gaming gezien er altijd een centrale element (game studio) boven hangt. Je bent zo sterk als je zwakste schakel.
Maar dan zijn die NFTs maar bijzaak. Deze draad gaat vooral over NFTs als collectibles, en dan slaat ie de plank niet eens zo heel erg mis.
quote:
[ twitter ]

Onzin. JPEG NFTs zijn wel onzin ja. Dat hij niet verder komt dan dit geeft alleen maar aan dat hij nogal achterloopt op de ontwikkelingen. Cryptogames voorzien Aziaten met inkomen waarmee ze brood op de plank kunnen krijgen. Hoezo geen intrinsieke waarde? Er is blijkbaar genoeg vraag en aanbod om hierin te kunnen voorzien.
[/quotes]Dankzij de cryptogames. Niet per se vanwege de NFTs.

Door deze tweet is hij gewoon af:
[quote]
[ twitter ]

Beetje equivalente van: "jA mAaR BiTCoIn tErRoSmE WiTwAssERIj!11!!!"
Een cliché wellicht, maar wat kun je verder met een JPEG van een steen?
quote:
Als je dat nog in deze tijden nog zegt ben je wel echt een mongool sorry hoor.
Okay.
quote:
Die dude realiseert zich zeker niet dat de fiat waarmij hij zijn brood betaald verreweg het grootste aandeel heeft in dubieuze zaken.
En wat heeft dat met NFTs te maken?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201667390
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:09 schreef recursief het volgende:
Maar dan zijn die NFTs maar bijzaak. Deze draad gaat vooral over NFTs als collectibles, en dan slaat ie de plank niet eens zo heel erg mis.
Dat zeg ik.
pi_201667402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:29 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Iemand bij Shiba aardige verdient.
Die heeft zo dip in Shiba ingeslagen dat het even 50% minder werd
Werd wel weer opgepakt daar in tegen maar de dip was echt enkele minuten.
dat was een mooi moment geweest om bij te kopen, helaas lag ik nog op 1 oor B-)
pi_201667408
twitter


Al is er momenteel zware inflatie (SLP) gaande in Axie. Ze moeten burnmechanismen introduceren anders stort het als een kaartenhuis in elkaar zodra er geen nieuw geld binnenkomt.
pi_201667448
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:44 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Niets, heb ook een plaatje met het tegenovergestelde maar dit is wat ik wil geloven :)
Gonna be though.
pi_201667504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:14 schreef viagraap het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk dat alts niet meestijgen als bitcoin stijgt? Andersom kan ik nog wel inkomen maar #besef me nu ineens dat ik dit specifieke verschijnsel even niet kan verklaren.
Geld stroomt in bitcoin. Prijs gaat omhoog (btc/fiat pair). Dit zorgt ervoor dat de altcoin pairs in fiat stijgen (maar de main link is in bitcoin). Hierdoor cashen altcoin investeerders juist uit in fiat. Altcoins investeerders denken dat ze een goede trade hebben gemaakt, je hebt immers meer fiat dan eerder. In werkelijkheid heb je bitcoin verloren in de trade.

Bekijk deze reeks eens en zie hoeveel mensen hun trades vergelijken in euros en niet in bitcoin.

Zowat iedere trader die ik volg op twitter heeft het over alt bloedbad voor de komende maanden, gezien hun in bitcoin denken en niet in fiat. Dit zorgt voor een extra down presure aangezien hun alts verkopen voor bitcoin (al dan niet tijdelijk).

Dit fenomeen is overings niet echt nieuw, op de gewone beurs investeren mensen in aandelen. Daar kijken de meeste mensen ook naar fiat gains. Zonder hun gains te vergelijken met de bovenliggende index. De meeste mensen zullen wel fiat gains maken, maar de index niet bijhouden over de lange termijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2021 09:35:41 ]
pi_201667522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:20 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
dat was een mooi moment geweest om bij te kopen, helaas lag ik nog op 1 oor B-)
Nee hoor dat denk ik niet.
De inkoop was zo snel dat mijn vermoeden is .
Dat een elite met twee wallet is.
Snel verkopen en een dump maken en gelijk opkopen met de anderen wallet.
De tijd verschil is zo klein dat dit met opzet is gedaan.
Gelijk 50% meer Shiba in je wallet.
pi_201667547
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:45 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
We zullen zien wie gelijk gaat krijgen na de weekend.
Lekkere long term visie wel.
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2021 @ 10:07:55 #117
4530 crew  Crazy Harry
pi_201667795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:20 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
dat was een mooi moment geweest om bij te kopen, helaas lag ik nog op 1 oor B-)
Waarom niet limit orders invoeren die een eventuele dip kopen? Ik hoef niet wakker te zijn hoor, om een dip op te pakken in de coins die ik wil hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:35 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nee hoor dat denk ik niet.
De inkoop was zo snel dat mijn vermoeden is .
Dat een elite met twee wallet is.
Snel verkopen en een dump maken en gelijk opkopen met de anderen wallet.
De tijd verschil is zo klein dat dit met opzet is gedaan.
Gelijk 50% meer Shiba in je wallet.
Wat een onzin. Je kan gewoon doen wat ik hierboven beschreven heb, en een hoop zullen dat ook doen. En dan heb je nog het leger aan botjes die dips kopen.
Zodra er een dip is en de markt denkt dat het meer waard is, dan wordt het gewoon opgekocht door orders die klaar staan.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:11:11 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201667812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb in een maandje 106k lava gegenereerd en net geswapped voor 1.1k PYR op de VulcanDEX.

met de huidige PYR koers gratis 8.2k euro wtf
_O_

Je bent er nog. Dacht dat ze je te pakken hadden genomen op de Vulkanstrase
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201667815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:07 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Waarom niet limit orders invoeren die een eventuele dip kopen? Ik hoef niet wakker te zijn hoor, om een dip op te pakken in de coins die ik wil hebben.
[..]

Had het op Shiba nog niet ingesteld, 3 weken terug ingestapt wou eerst even kijken wat het doet , dit dus :D Beetje dom wel maar zal het alsnog instellen
pi_201668146
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:11 schreef fathank het volgende:

[..]
_O_

Je bent er nog. Dacht dat ze je te pakken hadden genomen op de Vulkanstrase
:')
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:46:26 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201668237
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
:')
c_/
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201668320
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:46 schreef fathank het volgende:

[..]
c_/
Hoe weet je die shit toch altijd :')
pi_201668325
twitter
pi_201668379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat betreft het technische gedeelte van NFTs ben ik het met hem eens maar het maakt ook niet zoveel uit voor gaming gezien er altijd een centrale element (game studio) boven hangt. Je bent zo sterk als je zwakste schakel.
Wat is het nut van een blockchain als er een centraal element (game studio) boven hangt? Kan dat niet veel beter met databases op servers? Behalve dan dat anderen niet zelf zo'n systeem hoeven op te bouwen en te beheren waardoor het laagdrempeliger en aantrekkelijker is voor amateurs en scammers.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:02:57 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_201668402
Is de enige fatsoenlijke manier om uit te cashen op Binance via de binance creditcard?
pi_201668453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:02 schreef Blik het volgende:
Is de enige fatsoenlijke manier om uit te cashen op Binance via de binance creditcard?
Ik betaal alles met mijn binance kaart tegenwoordig. Mocht ik echt fiat nodig hebben stuur ik coins naar Kraken, daar heb je nog de mogelijkheid voor SEPA overboeking.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 oktober 2021 @ 11:11:31 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201668472
Als ik dit zo allemaal lees, dan vraag ik me af waarom ik niet verder kijk dan vooral stablecoins :')

Dan herinner ik me Truebit, en hou ik het daar maar gewoon bij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:16:03 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201668504
Ik betaal al maanden alles met mijn crypto.com creditcard. Handigste manier om uit te cashen eigenlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:17:46 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_201668515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:09 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ik betaal alles met mijn binance kaart tegenwoordig. Mocht ik echt fiat nodig hebben stuur ik coins naar Kraken, daar heb je nog de mogelijkheid voor SEPA overboeking.
En je zet een gedeelte van je crypto op je funding wallet om daar je rekeningen van te betalen?

(sorry, nog even nieuw in deze manier van denken, dus vandaar de n00b-vraag :D)
pi_201668522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kan dat niet veel beter met databases op servers?
Geen idee. Ik heb daar het verstand niet voor om uitspraken over te doen. Verder zit ik niet in crypto voor ideologische redenen maar om gouden dukaten op mijn chest te laten kletteren. En vooralsnog lukt dat aardig. Het lijkt erop dat 'crypto gaming' de volgende trend gaat worden. Mijn bags zijn gevuld.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2021 11:26:38 ]
  Moderator donderdag 7 oktober 2021 @ 11:31:15 #131
18653 crew  D.
pi_201668676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:17 schreef Blik het volgende:

[..]
En je zet een gedeelte van je crypto op je funding wallet om daar je rekeningen van te betalen?

(sorry, nog even nieuw in deze manier van denken, dus vandaar de n00b-vraag :D)
Da’s je eigen keuze. Als je denkt dat er nog wat groei in zit zet je er crypto in, anders de fiat winst die je gepakt hebt
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:34:52 #132
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201668709
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Hoe weet je die shit toch altijd :')
Ik vraag dat meestal voor een vriend
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2021 @ 11:49:19 #133
4530 crew  Crazy Harry
pi_201668848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wat is het nut van een blockchain als er een centraal element (game studio) boven hangt? Kan dat niet veel beter met databases op servers? Behalve dan dat anderen niet zelf zo'n systeem hoeven op te bouwen en te beheren waardoor het laagdrempeliger en aantrekkelijker is voor amateurs en scammers.
Een game studio kan natuurlijk slechts initiërend zijn terwijl het verder decentraal is.
Daarnaast is het met een blockchain inherent 'play-to-earn' te maken terwijl je dat met een database op zou moeten lossen met het opzetten van een marktplaats.
Al maken veel van die games van dat laatste geen gebruik. Volgens mij kan je je Axies nog steeds niet op een andere plek verhandelen dan bij Axie Infinity zelf bijvoorbeeld.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201668911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:49 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Een game studio kan natuurlijk slechts initiërend zijn terwijl het verder decentraal is.
Daarnaast is het met een blockchain inherent 'play-to-earn' te maken terwijl je dat met een database op zou moeten lossen met het opzetten van een marktplaats.
Al maken veel van die games van dat laatste geen gebruik. Volgens mij kan je je Axies nog steeds niet op een andere plek verhandelen dan bij Axie Infinity zelf bijvoorbeeld.
Axie heeft een eigen marketplace.

https://marketplace.axieinfinity.com/axie

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2021 11:57:42 ]
pi_201668925
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:17 schreef Blik het volgende:

[..]
En je zet een gedeelte van je crypto op je funding wallet om daar je rekeningen van te betalen?

(sorry, nog even nieuw in deze manier van denken, dus vandaar de n00b-vraag :D)
Ja, heb in m'n funding wallet iets meer dan 250 BNB staan zodat ik 6% cashback heb. :D
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:59:34 #136
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201668937
twitter


Ik moest hardop gniffelen
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2021 @ 12:00:14 #137
4530 crew  Crazy Harry
pi_201668946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Axie heeft een eigen marketplace.

https://marketplace.axieinfinity.com/axie
Ja, precies. En die zouden dus prima ook elders verhandeld kunnen worden. Maar ipv daarvan houdt men het centraal.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator donderdag 7 oktober 2021 @ 12:30:51 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201669338
quote:
3s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[ twitter ]

Ik moest hardop gniffelen
Je bent geblokkeerd
Je kan @Crypto_Ed_NL niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie

:(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201669523
quote:
87s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je bent geblokkeerd
Je kan @:Crypto_Ed_NL niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie

:(
_O-
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:50:29 #140
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201669525
quote:
87s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je bent geblokkeerd
Je kan @:Crypto_Ed_NL niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie

:(
Welkom bij de club :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:54:51 #141
62913 Blik
The one and Only!
pi_201669565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:58 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ja, heb in m'n funding wallet iets meer dan 250 BNB staan zodat ik 6% cashback heb. :D
Gast, 250 BNB... :D
  Moderator donderdag 7 oktober 2021 @ 12:57:22 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201669594
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:54 schreef Blik het volgende:

[..]
Gast, 250 BNB... :D
Dat is 20k of zo? Valt toch wel mee?

Oh, BNB staat 440 :D Een goeie ton. Not bad :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201669763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:54 schreef Blik het volgende:

[..]
Gast, 250 BNB... :D
Hele zak BNB ooit op 10 dollar per stuk gekocht, dus dit is een gedeelte van mijn fuck you money. :')
pi_201669957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:58 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ja, heb in m'n funding wallet iets meer dan 250 BNB staan zodat ik 6% cashback heb. :D
Wel een brilliante move van CZ.

Waar heb ik het lock in model eerder gehoord? :@
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 oktober 2021 @ 13:38:59 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201669962
quote:
3s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[ twitter ]

Ik moest hardop gniffelen
Ik krijg nog geld van Ed
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201670068
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:38 schreef Piva het volgende:

[..]
Wel een brilliante move van CZ.

Waar heb ik het lock in model eerder gehoord? :@
Weet ik niet, zeg het eens.
pi_201670079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:58 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ja, heb in m'n funding wallet iets meer dan 250 BNB staan zodat ik 6% cashback heb. :D
heej vriend!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:26:15 #148
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201670345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik krijg nog geld van Ed
Zat je ook in dat clubje hier?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 oktober 2021 @ 14:41:29 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201670541
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:26 schreef fathank het volgende:

[..]
Zat je ook in dat clubje hier?
Godzijdank niet :D

Hij smeerde mij een cloudmining dienst aan dat gewoon totaal niet de beloftes na kwam qua opbrengst en ook nog gewoon geheel ophield met geld opbrengen. Later bleek dat hij een belang had in dat bedrijf.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 15:39:02 #150
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_201671083
Wie heeft een leuke coin waar ik naar kan kijken?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 7 oktober 2021 @ 15:49:02 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201671219
Mocht je jpegs willen sparen dan raad ik the sevens aan, voor elke NFT die je in je wallet houdt (voor de snapshot rond de lunch morgen) en niet list tot begin van season 2 krijg je een gratis NFT airdrop. Dus of je verdubbelt je aantal NFT's in de hoop dat de floor price niet zakt (maar die is al heul lang vrij stabiel) of mensen delisten hun NFTs op opensea en floorprice gaat omhoog. Play met relatief weinig risico imo.

https://opensea.io/collection/the-sevens-official
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201671893
dump en pump
pi_201672105
Shiba trekt bitcoin naar beneden _O-
pi_201674632
Kan iemand me vertellen wat de beste app is om wat te gaan kloten met Shitcoins?
pi_201674715
quote:
3s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Mocht je jpegs willen sparen dan raad ik the sevens aan, voor elke NFT die je in je wallet houdt (voor de snapshot rond de lunch morgen) en niet list tot begin van season 2 krijg je een gratis NFT airdrop. Dus of je verdubbelt je aantal NFT's in de hoop dat de floor price niet zakt (maar die is al heul lang vrij stabiel) of mensen delisten hun NFTs op opensea en floorprice gaat omhoog. Play met relatief weinig risico imo.

https://opensea.io/collection/the-sevens-official
Heb trouwens een paar weken geleden in een dip RVP gekocht _O_

Dus nu ben jij persoonlijk aansprakelijk voor eventuele verliezen :). Bij winst komt dit uiteraard louter door mijn eigen genialiteit
pi_201674822
Binance heeft nog steeds geen apenft uitgekeerd .
Dat zal door blijven lopen tot 2023.
Iemand anders dit probleem?
Ik gebruik de btt coin er voor .
pi_201674908
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:28 schreef LeRoyalBers het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de beste app is om wat te gaan kloten met Shitcoins?
Trustwallet
What Would Goku Do
pi_201675851
Als meme coins zo gek gaan doen zal de bull run wel weer snel voorbij zijn...

Logica is ver te zoeken.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:04:28 #159
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201675982
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:32 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Heb trouwens een paar weken geleden in een dip RVP gekocht _O_

Dus nu ben jij persoonlijk aansprakelijk voor eventuele verliezen :). Bij winst komt dit uiteraard louter door mijn eigen genialiteit
Uiteraard :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201676158
Pepe dicks die voor 64 ETH worden verkocht, alsof rijke mensen hun slavengeld niet beter elders kunnen doneren als waterputten in Afrika...
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator donderdag 7 oktober 2021 @ 22:32:49 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201676354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:53 schreef viceversa het volgende:
Als meme coins zo gek gaan doen zal de bull run wel weer snel voorbij zijn...

Logica is ver te zoeken.
Yep.

Bearmarket voor de komende 48 maanden.

Als meme cions para worden dan krijgen we imo juist een bizarre bullrun.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2021 @ 22:44:45 #162
4530 crew  Crazy Harry
pi_201676611
quote:
9s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Yep.

Bearmarket voor de komende 48 maanden.

Als meme cions para worden dan krijgen we imo juist een bizarre bullrun.
para?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2021 @ 22:47:52 #163
4530 crew  Crazy Harry
pi_201676672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:28 schreef LeRoyalBers het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de beste app is om wat te gaan kloten met Shitcoins?
Metamask

Al zijn de web3 wallets zoals Metamask wel wat technisch voor een beginner. Aangezien je het moet vragen, ga ik ervan uit dat je dat bent.
En dan is het misschien beter om eerst bij exchanges als hotbit.io en gate.io te beginnen. Dat zijn exchanges die vrij snel shitcoins opnemen.

Met een web3 wallet je geld vrij snel weglekken door gas fees. Zeker op ethereum.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2021 @ 22:54:17 #164
4530 crew  Crazy Harry
pi_201676795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:38 schreef suijkerbuijk het volgende:
Binance heeft nog steeds geen apenft uitgekeerd .
Dat zal door blijven lopen tot 2023.
Iemand anders dit probleem?
Ik gebruik de btt coin er voor .
Ik heb door Tron in mn account te hebben gewoon ApeNFT gekregen. Maar veel is het toch niet waard, dus je mist niet echt iets.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  donderdag 7 oktober 2021 @ 23:11:34 #165
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201677020
$PYR _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201677036
quote:
13s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:19 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
waterputten in Afrika...
Die dan weer overgenomen worden door de lokale bendes bedoel je?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2021 23:13:53 ]
pi_201677097
quote:
13s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Die dan weer overgenomen worden door de lokale bendes bedoel je?
Nog altijd beter dan 64ETH betalen voor een plaatje van pepe's pik die je kan screenshotten man
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201677108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:44 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
para?
straattaal niet kennen _O-
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201677349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:54 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Ik heb door Tron in mn account te hebben gewoon ApeNFT gekregen. Maar veel is het toch niet waard, dus je mist niet echt iets.
Komt omdat het nog niet op de markt is .
Dat gaat pas in 2023komen.
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2021 @ 23:58:19 #170
4530 crew  Crazy Harry
pi_201677434
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:19 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
straattaal niet kennen _O-
Niemand hier komt op straat, iedereen zit op zn zolderkamer, dus hoezo kom je met straattaal aan?
Daarnaast is dat soort onzintaal meestal geconcentreerd in de Randstad. In tegenstelling tot wat de mensen daar denken, Nederland bestaat uit meer.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201677525
Shiba reverse moon.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:45:42 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201678457
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201678759
quote:
9s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Yep.

Bearmarket voor de komende 48 maanden.

Als meme cions para worden dan krijgen we imo juist een bizarre bullrun.
Was in mei in ieder geval wel het eindstation.
pi_201679569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:58 schreef Crazy Harry het volgende:
Niemand hier komt op straat, iedereen zit op zn zolderkamer, dus hoezo kom je met straattaal aan?
:D _O-
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:21:21 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201679802
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201679968
quote:
Oh dus ik hoef de bitcoin decentralisatie maxis die fappen op een dictator niet serieus te nemen? Verrassend
pi_201680010
quote:
https://www.reddit.com/comments/q3nyse

Veel verschillende geluiden. Ik zit op Telegram in een groepje van bitcoiners die daar zijn maar ook Salvadoranen waar de geluiden ook gemixt zijn. Ik denk dat het voor de Salvadoranen vooral goed is om zo snel mogelijk die Chivo wallet te lozen.

De poster lijkt ook meer wat tegen Bukele te hebben, wat ik goed kan begrijpen. Maar daarmee wel gekleurd.

Edit: in de reacties een reactie over die gast die @fathank post: https://www.reddit.com/r/(...)n/hftj36j/?context=3

[ Bericht 5% gewijzigd door dimmak op 08-10-2021 11:23:42 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201680094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:59 schreef michiel_merk het volgende:
Shiba trekt bitcoin naar beneden _O-
:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201680980
quote:
verrassend, wat had men verwacht in een shithole country
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:23:50 #180
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201681050
quote:
Het hep op reddit gestaan!!!
Laffe huichelaar
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:40:13 #181
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201681182
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Het hep op reddit gestaan!!!
Hebben we hem ook weer :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:44:05 #182
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201681229
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:42 schreef dimmak het volgende:

[..]
https://www.reddit.com/comments/q3nyse

Veel verschillende geluiden. Ik zit op Telegram in een groepje van bitcoiners die daar zijn maar ook Salvadoranen waar de geluiden ook gemixt zijn. Ik denk dat het voor de Salvadoranen vooral goed is om zo snel mogelijk die Chivo wallet te lozen.

De poster lijkt ook meer wat tegen Bukele te hebben, wat ik goed kan begrijpen. Maar daarmee wel gekleurd.

Edit: in de reacties een reactie over die gast die @:fathank post: https://www.reddit.com/r/(...)n/hftj36j/?context=3
Voor een weeksalaris is een app zo geïnstalleerd natuurlijk. Ik zou hetzelfde doen.
Het is ook niet voor niks dat maar 27% een bankrekening heeft. En dat gaat een app die een blikje cola accepteert als gezichtsherkenning niet veel aan veranderen. Althans niet op lange termijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201681307
pi_201681424
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:42 schreef dimmak het volgende:

[..]
https://www.reddit.com/comments/q3nyse

Veel verschillende geluiden. Ik zit op Telegram in een groepje van bitcoiners die daar zijn maar ook Salvadoranen waar de geluiden ook gemixt zijn. Ik denk dat het voor de Salvadoranen vooral goed is om zo snel mogelijk die Chivo wallet te lozen.

De poster lijkt ook meer wat tegen Bukele te hebben, wat ik goed kan begrijpen. Maar daarmee wel gekleurd.

Edit: in de reacties een reactie over die gast die @:fathank post: https://www.reddit.com/r/(...)n/hftj36j/?context=3
Zou me niks verbazen als er wel een kern van waarheid in zit. Arme mensen zitten op andere dingen te wachten dan Bitcoin (voedsel, werk, onderdak etc.), die Chivo wallet heeft een hele zware taak waar het haast niet aan kan voldoen en natuurlijk maken criminelen er misbruik van. Laten we hopen dat het toch de goede kant uitgaat daar de komende maanden/jaren.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201682266
wie heeft shiba losgelaten
pi_201683107
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:53 schreef michiel_merk het volgende:
wie heeft shiba losgelaten
je dikke ..
  Redactie Frontpage vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:45:36 #187
4530 crew  Crazy Harry
pi_201683145
Dit is wel een bevestiging dat institutionele beleggers met crypto bezig zijn:
https://dailyhodl.com/202(...)oin-storage-service/
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:15:12 #188
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201683478
Litebit :r


:r
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:15:28 #189
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201683480
:r
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:21:22 #190
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201683542
Lol litebit

Bestaat dat nog?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201683827
#ONE +40%
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:51:19 #192
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_201683838
Respect voor de mensen die Coinbase gebruiken, ik heb mijn crypto na een dag alweer naar Binance gestuurd.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_201683879
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:40 schreef l1ghted het volgende:

[..]
je dikke ..
Ik zou niet weten wat zijn dikke hoerenmoeder op een snorfiets met de cryptomarkt te maken heeft.

Check deze
@onlogisch
pi_201683971
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:54 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat zijn dikke hoerenmoeder op een snorfiets met de cryptomarkt te maken heeft.

Check deze
@:onlogisch
hahaha
pi_201684169
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:50 schreef l1ghted het volgende:
#ONE +40%
_O_

Alsmede FTM
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:18:58 #196
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201684674
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:50 schreef l1ghted het volgende:
#ONE +40%
Ton gepakt _O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201685060
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ton gepakt _O_
proof
pi_201685115
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ton gepakt _O_
bel Greenpeace er is hier een walvis aangespoeld
What Would Goku Do
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:34:10 #199
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201688607
Nou de winst is binnen.
Kelderen met die hap
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:08:37 #200
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201689159
Voor het weekend toch maar wat in usdt gezet. Kan niet goed gaan na zo'n stijging
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201689931
Winst pakken :')

Fiat :')
pi_201690040
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Winst pakken :')

Fiat :')
Over 10 jaar betalen we allemaal met Shiba Inu
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:57:17 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201691017
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:32 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Heb trouwens een paar weken geleden in een dip RVP gekocht _O_

Dus nu ben jij persoonlijk aansprakelijk voor eventuele verliezen :). Bij winst komt dit uiteraard louter door mijn eigen genialiteit
Gaat wel lekker he ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201691053
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Winst pakken :')

Fiat :')
Dacia :')
Vakman pur sang
pi_201691287
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 08:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Gaat wel lekker he ^O^
Ja zelfs inclusief de flinke gasfeehap 40% up _O_

Al die negatieve PR voor Facebook valt ook precies in hun straatje

Maar als hun main net live gaat komt er dus een tokenswap waar ik waakzaam op moet zijn?
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:54:31 #206
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201691958
Meestal is verkopen voor de token swap wel slim ja.

Mensen hebben geen zin om veel moeite te doen dus vaak zie je een dump voor de swap en weer een wat betere prijs na de swaps. Dan verkopen mensen de erc20 coin en kopen ze een tijdje later wanneer de juiste coins etc op exchanges staan weer in.

Dat is mijn ervaring met eerdere mainnet launches van andere coins iig. Zal hierbij vast niet anders gaan
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201693545
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Winst pakken :')

Fiat :')
omzetten naar BTC neef
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201694314
Hey jongens, goudentip: Verasity

Dank me later
pi_201694325
Th
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:03 schreef Wolf12 het volgende:
Hey jongens, goudentip: Verasity

Dank me later
thankyoubye
Vakman pur sang
pi_201694454
Yo vrienden.

Weet iemand waar je Waves om kan swappen naar btc.

De dex zelfs vraagt 0.001 BTC withdrawal fee :')

[ Bericht 24% gewijzigd door Babushka_btc op 09-10-2021 16:36:28 ]
pi_201695145
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:03 schreef Wolf12 het volgende:
Hey jongens, goudentip: Verasity

Dank me later
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:46 schreef Morphidae het volgende:
Dan wilde ik heel graag nog 1 parel met jullie delen, geen idee of het misschien al niet meer de moeite waard is om in stappen maar ik denk van wel ... ik heb mn geld binnen een maand al verdubbelt en het einde is nog lang niet in zicht.

$VRA https://verasity.io/
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_201695526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:03 schreef Wolf12 het volgende:
Hey jongens, goudentip: Verasity

Dank me later
Gezien helaas niet op de excange die ik gebruik.
Dus nope laat ik het links liggen .
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:06:52 #213
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201696216
Iemand hier die een debitcard via crypto.com heeft?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:42:44 #214
18653 crew  D.
pi_201697644
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand hier die een debitcard via crypto.com heeft?
quote:
3s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik betaal al maanden alles met mijn crypto.com creditcard. Handigste manier om uit te cashen eigenlijk
pi_201698347
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand hier die een debitcard via crypto.com heeft?
yes
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201699633
Truebit :')
pi_201701253
45% dominance today? :@

Het gaat hard en bitcoin is nog niet eens aan het stijgen... 60% incoming?



[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2021 09:24:11 ]
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 10 oktober 2021 @ 09:40:39 #218
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201701420
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 22:28 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
yes
Kun je die ook gebruiken bij winkels of atm? Of zijn er dan nog verborgen kosten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 09:47:30 #219
18653 crew  D.
pi_201701463
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 09:40 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Kun je die ook gebruiken bij winkels of atm? Of zijn er dan nog verborgen kosten
Het is net als die van Binance gewoon een VISA kaart, dus in principe overal te gebruiken waar ze VISA accepteren :Y
pi_201701599
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 09:40 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Kun je die ook gebruiken bij winkels of atm? Of zijn er dan nog verborgen kosten
Anal to mouth?
Vakman pur sang
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 10 oktober 2021 @ 10:15:16 #221
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201701664
quote:
5s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Anal to mouth?
Ga je mond spoelen viespeuk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201701814
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ga je mond spoelen viespeuk
Jij begon :{w
Vakman pur sang
pi_201701888
twitter


wow
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 11:01:35 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201702032
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]

wow
Tering. Is dit spel ontworpen in 1972 of zo?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 10 oktober 2021 @ 11:16:47 #225
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201702166
Wat een graphics. Moet daarvoor vast wel een nieuwe videokaart aanschaffen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201702662
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]

wow
Tfw je dit IRL kunt nabouwen met je PYRwinst _O_
pi_201702734
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]

wow
Mannetje loopt alsof hij in z'n broek heeft gescheten.
  zondag 10 oktober 2021 @ 12:21:53 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201702750
Al die haters _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201703092
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 09:40 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Kun je die ook gebruiken bij winkels of atm? Of zijn er dan nog verborgen kosten
Debit creditcard dus overal te gebruiken waar ze het accepteren (dus geen AH of kleinere speciaalzaken helaas)

Ik heb zelf 3500 dollar gestort en de indigo kaart gekregen waarmee ik cashback krijg van 3% en volledig cashback op Netflix en Spotify. Alles in CRO natuurlijk.

Na 180 dagen mag je de inleg weer opnemen wat voor mij over een maand is. Helaas met de koerswisselingen geen winst/verlies maar wel lekker cashback
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 13:33:31 #230
18653 crew  D.
pi_201703463
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Debit creditcard dus overal te gebruiken waar ze het accepteren (dus geen AH of kleinere speciaalzaken helaas)

Meeste Jumbo's wel :Y
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 10 oktober 2021 @ 13:45:39 #231
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201703617
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Debit creditcard dus overal te gebruiken waar ze het accepteren (dus geen AH of kleinere speciaalzaken helaas)

Ik heb zelf 3500 dollar gestort en de indigo kaart gekregen waarmee ik cashback krijg van 3% en volledig cashback op Netflix en Spotify. Alles in CRO natuurlijk.

Na 180 dagen mag je de inleg weer opnemen wat voor mij over een maand is. Helaas met de koerswisselingen geen winst/verlies maar wel lekker cashback
Aan die kaart zat ik ook te denken. 'gratis' Netflix en Spotify maakt het al de moeite waard
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201703686
Haten op dima's multiverse :')
pi_201706065
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Aan die kaart zat ik ook te denken. 'gratis' Netflix en Spotify maakt het al de moeite waard
Oh ik ben de Airport lounge vergeten :)
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  zondag 10 oktober 2021 @ 17:30:28 #234
62913 Blik
The one and Only!
pi_201707113
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Debit creditcard dus overal te gebruiken waar ze het accepteren (dus geen AH of kleinere speciaalzaken helaas)

Ik heb zelf 3500 dollar gestort en de indigo kaart gekregen waarmee ik cashback krijg van 3% en volledig cashback op Netflix en Spotify. Alles in CRO natuurlijk.

Na 180 dagen mag je de inleg weer opnemen wat voor mij over een maand is. Helaas met de koerswisselingen geen winst/verlies maar wel lekker cashback
De cashbacks krijg je dan ook in CRO?
pi_201707993
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:30 schreef Blik het volgende:

[..]
De cashbacks krijg je dan ook in CRO?
ja
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Redactie Frontpage zondag 10 oktober 2021 @ 22:20:50 #236
4530 crew  Crazy Harry
pi_201710712
quote:
10s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Tering. Is dit spel ontworpen in 1972 of zo?
Pas op hoor dat mag je niet zeggen.

Maar goed, dat het er niet uit ziet, dat het mogelijk doodsaai is om te spelen, wil nog niet zeggen dat je er geen achterlijke bedragen aan kan verdienen.
Second Life was ook geen ruk aan maar daar hebben genoeg mensen aan verdiend
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201710843
$56k
*O*
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201711075
BTC.d up.
Fok is dood.
We kruipen richting de ATH.

Dit gaat een hele mooie bitcoin rally worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2021 23:01:30 ]
pi_201711106
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:30 schreef recursief het volgende:
$56k
*O*
En we hebben ook de 51k getest :')
pi_201711142
Alts worden leeggetrokken
pi_201712447
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:20 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Pas op hoor dat mag je niet zeggen.

Maar goed, dat het er niet uit ziet, dat het mogelijk doodsaai is om te spelen, wil nog niet zeggen dat je er geen achterlijke bedragen aan kan verdienen.
Second Life was ook geen ruk aan maar daar hebben genoeg mensen aan verdiend
NGMI.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 08:00:20 #242
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201712588
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:07 schreef michiel_merk het volgende:
Alts worden leeggetrokken
Dat kan maar 1 ding betekenen *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 08:06:44 #243
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201712623
quote:
6s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dat kan maar 1 ding betekenen *O*
ETH 10k
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 09:55:45 #244
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201713453
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
ETH 10k
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:03:27 #245
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201713522
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:20 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Pas op hoor dat mag je niet zeggen.

Maar goed, dat het er niet uit ziet, dat het mogelijk doodsaai is om te spelen, wil nog niet zeggen dat je er geen achterlijke bedragen aan kan verdienen.
Second Life was ook geen ruk aan maar daar hebben genoeg mensen aan verdiend
NGMI.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:16:58 #246
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201713660
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Aan die kaart zat ik ook te denken. 'gratis' Netflix en Spotify maakt het al de moeite waard
Doen! Ik gebruik hem al een jaar naar alle tevredenheid. Jammer dat ze niet overal VISA accepteren hier, maar het werkt als een trein. Afgelopen weekend nog een nieuwe motor gekocht met mijn CRO kaart _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201713730
Ik probeer vanuit binance app coin over te storten naar Bitvavo om wat uit te laten betalen.
Echter als ik de munt wil withdrawen op binance geeft hij aan dat het adres niet klopt.
Welk adres dien ik hier in te vullen?
Ik dacht zelf dat ik mijn Bitvavo account hier moest invullen, maar blijkbaar klopt dat niet.
Kan iemand mij helpen?
pi_201714032
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:24 schreef lytsewiete het volgende:
Ik probeer vanuit binance app coin over te storten naar Bitvavo om wat uit te laten betalen.
Echter als ik de munt wil withdrawen op binance geeft hij aan dat het adres niet klopt.
Welk adres dien ik hier in te vullen?
Ik dacht zelf dat ik mijn Bitvavo account hier moest invullen, maar blijkbaar klopt dat niet.
Kan iemand mij helpen?
Welke coin?
pi_201714155
BNB en LUNA
pi_201714395
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:04 schreef lytsewiete het volgende:
BNB en LUNA
Iedere coin heeft z'n eigen onderliggende blockchain.

Je moet de coins dus naar je BNB en LUNA wallet-adres bij Bitvavo sturen.

BNB is nog wat "speciaal" op dat vlak, aangezien je Binance Smart Chain en Binance Chain hebt, goed opletten welke je kiest (Binance Smart Chain is het meest voor de hand liggend) en aan beide kanten dezelfde kiezen.

Ik ken Bitvavo niet, dus geen idee welke wallets ze ondersteunen.
pi_201714399
Bitvavo heeft geen LUNA.
pi_201714672
Ok, heeft iemand een idee hoe ik dezen dan kan laten uitbetalen?
Ook de BNB is tijdelijk niet mogelijk om naar Bitvavo te storten.
pi_201714722
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:48 schreef lytsewiete het volgende:
Ok, heeft iemand een idee hoe ik dezen dan kan laten uitbetalen?
Ook de BNB is tijdelijk niet mogelijk om naar Bitvavo te storten.
Je wil het uitbetalen naar ¤ ?

Dan kan je ze op Binance verkopen voor een coin die je wel op Bitvavo kan storten, lijkt me.
Ethereum, Bitcoin, noem maar wat.
pi_201714746
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je wil het uitbetalen naar ¤ ?

Dan kan je ze op Binance verkopen voor een coin die je wel op Bitvavo kan storten, lijkt me.
Ethereum, Bitcoin, noem maar wat.
Ik pak vaak ltc voor die transacties.
pi_201714748
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je wil het uitbetalen naar ¤ ?

Dan kan je ze op Binance verkopen voor een coin die je wel op Bitvavo kan storten, lijkt me.
Ethereum, Bitcoin, noem maar wat.
Beter XLM, want ETH en BTC zijn erg duur om te transferren
pi_201714866
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Beter XLM, want ETH en BTC zijn erg duur om te transferren
Vandaar de "noem maar wat" :P
pi_201714963
Ik krijg nu het bericht dat de uitbetaling minimala 1 BNB dient te zijn..
Daarnast kan ik de Luna alleen converten naar Australische Dollars??
Had me toch beter moetne inlezen denk ik voordat ik begon ;)
pi_201715425
Je kan ze toch beide eerst traden naar andere coin. Die coin naar bitvavo sturen en daar verkopen voor euro's.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_201715452
Los daarvan, het is nog geen tijd om te verkopen, het moet eerst maar eens eind december worden.
pi_201716419
In shitcoins investeren en die dan niet eens weten uit te keren. _O-

NGMI
  maandag 11 oktober 2021 @ 16:20:13 #261
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201717835
Shiba gaat weer lekker vandaag. Er was vorige week een kleine dip, maar de koers is niet meer dramatisch gezakt. Ik ga nu weer richting de 300% winst sinds ik 17 september heb gekocht.

Toch benieuwd wanneer er een grote crash komt. Voorlopig lijken er alleen maar meer 'whales' in te stappen.
  maandag 11 oktober 2021 @ 16:48:02 #262
62913 Blik
The one and Only!
pi_201718136
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:20 schreef Repentless het volgende:
Shiba gaat weer lekker vandaag. Er was vorige week een kleine dip, maar de koers is niet meer dramatisch gezakt. Ik ga nu weer richting de 300% winst sinds ik 17 september heb gekocht.

Toch benieuwd wanneer er een grote crash komt. Voorlopig lijken er alleen maar meer 'whales' in te stappen.
Ik had nog 15 euro in coinbase staan in diverse earn-muntjes. Die heb ik omgewisseld naar SHIB. Nu ruim 21 euro waard, leipe shit hoor.
pi_201718921
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Los daarvan, het is nog geen tijd om te verkopen, het moet eerst maar eens eind december worden.
Gewoon de almachtige BTC rainbow chart volgen _O_
  maandag 11 oktober 2021 @ 18:51:51 #264
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201719284
UP ONLY BOYS

BEARS REKT
BEARS DEAD
BEARS IN DISBELIEF
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 18:52:59 #265
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201719301
Wie beloofde ons die 25k
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 11 oktober 2021 @ 19:02:52 #266
62913 Blik
The one and Only!
pi_201719404
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Debit creditcard dus overal te gebruiken waar ze het accepteren (dus geen AH of kleinere speciaalzaken helaas)

Ik heb zelf 3500 dollar gestort en de indigo kaart gekregen waarmee ik cashback krijg van 3% en volledig cashback op Netflix en Spotify. Alles in CRO natuurlijk.

Na 180 dagen mag je de inleg weer opnemen wat voor mij over een maand is. Helaas met de koerswisselingen geen winst/verlies maar wel lekker cashback
Nog 1 vraag en dan stop ik, kun je zelf ook euro’s storten op de creditcard? Bij Binance kan dit niet en dat maakt het wel minder interessant
pi_201719426
twitter


Pamp it.
pi_201719902
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]

Pamp it.
Op La Palma is dit helemaal misgegaan.
  maandag 11 oktober 2021 @ 19:56:30 #269
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201720184
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
Wie beloofde ons die 25k
Wat een idioot hè :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201720918
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
Wie beloofde ons die 25k
https://techiegamers.com/michael-burry-bitcoiners-twitter/

Michael Burry
pi_201721559
quote:
Oh ja, die is ook al jaren Tesla aan het shorten. Voor wie de koers bijhoudt: niet met heel veel succes.
pi_201722092
Welke altcoins bloeden er eigenlijk dood tov bitcoin wat ik her en der lees? Ik heb bij degenen die daadwerkelijk een usecase hebben gelijkwaardige resultaten als btc en bij Telos uiteraard al helemaal.
What Would Goku Do
pi_201722133
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:02 schreef Blik het volgende:

[..]
Nog 1 vraag en dan stop ik, kun je zelf ook euro’s storten op de creditcard? Bij Binance kan dit niet en dat maakt het wel minder interessant
Je kan dit alleen doen via je crypto wallet of een ander creditcard

Beetje raar dat je niet direct via ideal kan

Zelf maak ik dus eerst geld over naar mijn gratis N26 rekening en via daar heb ik de optie om via creditcard direct te storten op de crypto visa. Kleine omweg.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201722169
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:31 schreef viagraap het volgende:
Welke altcoins bloeden er eigenlijk dood tov bitcoin wat ik her en der lees? Ik heb bij degenen die daadwerkelijk een usecase hebben gelijkwaardige resultaten als btc en bij Telos uiteraard al helemaal.
Bij mij zijn het vooral de low caps dus buiten de top 150
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 21:58:28 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201722678
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:31 schreef viagraap het volgende:
Welke altcoins bloeden er eigenlijk dood tov bitcoin wat ik her en der lees? Ik heb bij degenen die daadwerkelijk een usecase hebben gelijkwaardige resultaten als btc en bij Telos uiteraard al helemaal.
Alles bloedt dood. Dat betekent maar één ding voor BTC _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201722787
quote:
6s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Alles bloedt dood. Dat betekent maar één ding voor BTC _O_
Word later wel weer rondgepompt in de altcoins
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 22:03:54 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201722805
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:03 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Word later wel weer rondgepompt in de altcoins
2017 all over again.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201723784
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:31 schreef viagraap het volgende:
Welke altcoins bloeden er eigenlijk dood tov bitcoin wat ik her en der lees? Ik heb bij degenen die daadwerkelijk een usecase hebben gelijkwaardige resultaten als btc en bij Telos uiteraard al helemaal.
Zet coinmarketcap op bitcoin als valuta en eigenlijk de hele top 100 op shiba na
pi_201724156
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:49 schreef Piva het volgende:

[..]
Zet coinmarketcap op bitcoin als valuta en eigenlijk de hele top 100 op shiba na
En Fantom!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_201724376
quote:
6s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Alles bloedt dood. Dat betekent maar één ding voor BTC _O_
Truebit in de plus @Nattekat
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 00:02:52 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201724404
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:55 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Truebit in de plus @:Nattekat
Staat tragisch tragisch laag momenteel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201724956
Shiba inu totaal nutteloos, nee toch :o
https://www.businessinsid(...)chael-burry-kritiek/
Vakman pur sang
pi_201725636
quote:
6s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Alles bloedt dood. Dat betekent maar één ding voor BTC _O_
Mwa. Hangt af wat voor timeframe je kijkt.
pi_201725953
https://markets.businessi(...)n-supply-cap-2021-10

quote:
"I'll just challenge the group to one other thing. How do you know it ends at 21 million [bitcoins]? You all read algorithms? You guys all believe that? I don't know, I've always been a skeptic of stuff like that," Dimon said, according to Brian Cheung of Yahoo Finance.
:D :D Dat de CEO van JPMorgan er zulke onzin kan uitkramen. Zijn letterlijk een paar regels code die iedereen begrijpt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201725984
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:49 schreef Piva het volgende:

[..]
Zet coinmarketcap op bitcoin als valuta en eigenlijk de hele top 100 op shiba na
Maar is dat allemaal alt-waarde die in bitcoin gaat of nieuwe waarde waardoor de verhouding verandert? Ik zou liever het laatste zien.
What Would Goku Do
pi_201726292
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:34 schreef viagraap het volgende:

[..]
Maar is dat allemaal alt-waarde die in bitcoin gaat of nieuwe waarde waardoor de verhouding verandert? Ik zou liever het laatste zien.
Nieuwe waarde in bitcoin. Bitcoin wordt zwaar in gekocht op de spot market. Dit is al maanden tezien in blockchain data tho. (En hier ook geplaatst). Dit gaat nog wel even door vermoed ik. Hierdoor kan je beter zelfs als je een altcoin investeerder bent, beter tijdelijk in bitcoin gaan. Zelfs ETH gaat rekt nu.

Misschien deze week ook een Bitcoin etf!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2021 10:00:43 ]
pi_201726905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:59 schreef Piva het volgende:

[..]
Nieuwe waarde in bitcoin. Bitcoin wordt zwaar in gekocht op de spot market. Dit is al maanden tezien in blockchain data tho. (En hier ook geplaatst). Dit gaat nog wel even door vermoed ik. Hierdoor kan je beter zelfs als je een altcoin investeerder bent, beter tijdelijk in bitcoin gaan. Zelfs ETH gaat rekt nu.

Misschien deze week ook een Bitcoin etf!
Maar gaat de rest dan rekt tov bitcoin of tov daadwerkelijke waarde (afgezien van de discussie of fiat waarde heeft)? Lijkt mij een beetje misleidend om te stellen dat altcoins doodbloeden als ze minder waard worden tov bitcoin puur en alleen omdat er meer geld van buiten de markt in bitcoin komt.
What Would Goku Do
pi_201727016
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:49 schreef viagraap het volgende:

[..]
Maar gaat de rest dan rekt tov bitcoin of tov daadwerkelijke waarde (afgezien van de discussie of fiat waarde heeft)? Lijkt mij een beetje misleidend om te stellen dat altcoins doodbloeden als ze minder waard worden tov bitcoin puur en alleen omdat er meer geld van buiten de markt in bitcoin komt.
De waarde in bitcoin wordt minder omdat er meer alts worden verkocht want mensen willen nu in bitcoin zitten ipv alts. Daarnaast komt er echter ook meer geld van buitenaf binnen.

Dus ja alts bloeden leeg momenteel.
Uitvinder van de biersmiley.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:39:28 #289
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201727562
@Afwazig eindelijk weer eens een mooie payout

USDN per NSBT for next distribution 0.2548 USDN (0.00000381 Waves + 0.254687 USDN)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201727706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:49 schreef viagraap het volgende:
Maar gaat de rest dan rekt tov bitcoin of tov daadwerkelijke waarde (afgezien van de discussie of fiat waarde heeft)? Lijkt mij een beetje misleidend om te stellen dat altcoins doodbloeden als ze minder waard worden tov bitcoin puur en alleen omdat er meer geld van buiten de markt in bitcoin komt.
Je kan natuurlijk in euros (fiat) blijven rekenen en denken dat je het wel goed doet. Maar je loopt feitelijk meer risico met alts en je returns tegenover bitcoin zijn lager (op dit moment). Oftewel je hebt gewoon verloren met je trades.

Als iemand er anders over denkt en blij is met zijn euro gains, dikke prima voor mij verder :)

Anyways, 50k euro is wel wat lastig te breken zo te zien!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2021 11:52:52 ]
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:19:13 #291
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201728045
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Piva het volgende:

[..]
Je kan natuurlijk in euros (fiat) blijven rekenen en denken dat je het wel goed doet. Maar je loopt feitelijk meer risico met alts en je returns tegenover bitcoin zijn lager (op dit moment). Oftewel je hebt gewoon verloren met je trades.

Als iemand er anders over denkt en blij is met zijn euro gains, dikke prima voor mij verder :)

Anyways, 50k euro is wel wat lastig te breken zo te zien!
_O-

1 BITCOIN = 1 BITCOIN
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201728086
Ik maakte trouwens de “BTC 25K”opmerking maar voorspelde ook een einde jaarsstijging naar hogere waardes dan april.

Dat was zo verkeerd niet in Euro’s zelfs een feit. (20-7-2021)
Vakman pur sang
pi_201728099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]
_O-

1 BITCOIN = 1 BITCOIN
SATS STANDARD!
pi_201728132
Ik heb mn pf altijd in Sats staan maar ik denk dat ik maar overga op USD.

Hopen op nog een altseason zodra Bitcoin z'n ding heeft gedaan.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:41:25 #295
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201728267
12% extra VET in m'n tradezak *O*
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:32:32 #296
131603 Afwazig
Serious business
pi_201730192
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:39 schreef Mortaxx het volgende:
@:afwazig eindelijk weer eens een mooie payout

USDN per NSBT for next distribution 0.2548 USDN (0.00000381 Waves + 0.254687 USDN)
Behoorlijk inderdaad! Na de Waves Exchange IDO (21-10) komen er updates voor Neutrino. Komt goed!
pi_201730249
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:57 schreef dimmak het volgende:

[..]
De waarde in bitcoin wordt minder omdat er meer alts worden verkocht want mensen willen nu in bitcoin zitten ipv alts. Daarnaast komt er echter ook meer geld van buitenaf binnen.

Dus ja alts bloeden leeg momenteel.
Prima koopmomenten dus.
Bitcoindominantie was tenslotte nog 70% aan het begin van februari, de rest is geschiedenis.
blablablabla
pi_201730257
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:32 schreef Afwazig het volgende:
Na de Waves Exchange IDO (21-10)
IDO = initial dump offer?

:@
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:47:56 #299
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201732760
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]
Behoorlijk inderdaad! Na de Waves Exchange IDO (21-10) komen er updates voor Neutrino. Komt goed!
Stake jij ook stable coins in liquidity pools daar? 20% apy voor usdc, 24 voor eurn

Wel interessant als je een tijdje uit crypto wil
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201738511
twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_201738610
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:03 schreef recursief het volgende:
[ twitter ]
Pass
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')