SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag meer een "huppelt over het toetsenbord en gaat op de s zitten" voor me.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wattenschijfje die ineens sisseltong kan ?
Cavia's kennende is dit scenario heel goed mogelijkquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag meer een "huppelt over het toetsenbord en gaat op de s zitten" voor me.
Daarom.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's kennende is dit scenario heel goed mogelijk
Psssst Koen, brokjessss ? Psssst ?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Klappertanden kan de caaf hier als de beste maar sissen? Het is geen Marokkaan
Shh hey koensshquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Misschien vinden ze het een geslaagde foto. Ik bedoel, als je ziet wat sommigen als profielfoto's kiezen...quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden mensen door hebben dat ze chagrijnig op de foto staan bij de recensies van een hotel ?
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Psssst Koen, brokjessss ? Psssst ?
quote:
zo zou ik zijn als cavia. vanuit mijn hokquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Psssst Koen, brokjessss ? Psssst ?
Vakantiefotos's, foto's met kinderen, met een glas wijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het een geslaagde foto. Ik bedoel, als je ziet wat sommigen als profielfoto's kiezen...
Geef dat beest eens een dekentje joh. Die heeft het gewoon koud.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo zou ik zijn als cavia. vanuit mijn hok
Uitje met de stichting, weer ?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Iemand hier nog op de dam geweest vandaag?
nee wel de stream gekeken :pquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
oeh, anijsmelkquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb anijsmelk (iedereen even kotsen) en slaapthee, dus als ik zo achter mijn toetsenbord in slaap val, weet ik waar het aan ligt
Was kennelijk een forse vandaagquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitje met de stichting, weer ?
Neuh ik liep gewoon in de stromende regen over het industrieterreinquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
LinkedIn is het nieuwe feesboekquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vakantiefotos's, foto's met kinderen, met een glas wijn
Op een LinkedIn profiel
Hoooookeuy
ik heb mn toelage niet betaald, mocht niet meequote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Je bent de eerste die positief is over anijsmelkquote:
Ik had betere dingen te doen. Mijn Sim moest met d'r kat naar de dierenarts.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb ook lekker gelopen maar precies op de schaarde droge momentenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh ik liep gewoon in de stromende regen over het industrieterrein
Nog ff en ze hebben niets meer te doen als de maatregelen zijn opgehevenquote:
Ik had vandaag wel verse pepernoten, dat is wel lekker anijsquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent de eerste die positief is over anijsmelk
Zouden ze dan iets zinnigs gaan doen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog ff en ze hebben niets meer te doen als de maatregelen zijn opgeheven
Tuurlijk wel, die hebben nu als hobby tegen alles demonstreren. Vinden wel weer een nieuw punt om over te zeiken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog ff en ze hebben niets meer te doen als de maatregelen zijn opgeheven
Ja man... verschrikkelijk.quote:
Werd pas eind van de middag echt droog, had geen zin om daar op te gaan wachtenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb ook lekker gelopen maar precies op de schaarde droge momenten
Nee, dan is agenda 2030 aan de beurtquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zouden ze dan iets zinnigs gaan doen?
Cloudseeding in Limburg.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die hebben nu als hobby tegen alles demonstreren. Vinden wel weer een nieuw punt om over te zeiken.
You will own nothing and you'll be happy.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan is agenda 2030 aan de beurt
En vergeet al die arme door politici misbruikte kinderen nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan is agenda 2030 aan de beurt
Ik heb vanochtend ook lekker in de regen gelopen. Goede jas aan en gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd pas eind van de middag echt droog, had geen zin om daar op te gaan wachten
Pastafaris niet belachelijk makenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cloudseeding in Limburg.
* Aluminiumhoedje opzet (of een vergiet, mag ook)
Uhm, nou Wattenschijfje heette eerst Barracuda (vond ik wel lollig, want ik heb ook een Azure), maar Wattenschijfje is veel te lief voor zo'n naam en ze is sneeuwwit en rond. Dus mja.. die naam was wel snel gevondenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij die naam Wattenschijfje @:4BE?
Die kunnen daar wel tegen hoor.quote:
Creëer tekorten !quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
You will own nothing and you'll be happy.
@bitterbalquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou Wattenschijfje heette eerst Barracuda (vond ik wel lollig, want ik heb ook een Azure), maar Wattenschijfje is veel te lief voor zo'n naam en ze is sneeuwwit en rond. Dus mja.. die naam was wel snel gevonden
Oh ja.. die drinken ook kinderbloed enzoquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vergeet al die arme door politici misbruikte kinderen niet
Barracudaquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou Wattenschijfje heette eerst Barracuda (vond ik wel lollig, want ik heb ook een Azure), maar Wattenschijfje is veel te lief voor zo'n naam en ze is sneeuwwit en rond. Dus mja.. die naam was wel snel gevonden
Misschien leuk voor mijn toekomstige Duitse Herder of zal ik die Stuka noemen ?quote:
Doe Luxy.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien leuk voor mijn toekomstige Duitse Herder of zal ik die Stuka noemen ?
Of.. Blondiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Corona heeft het er zeker niet beter op gemaaktquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hum... ik vroeg me dus wel wat af.. al die wappies enzo.. is dat nu door de jaren heen erger geworden of is dat altijd hetzelfde gebleven en durven mensen gewoon meer achter een toetsenbord of zo?
Volgens mij is het wel erger nu.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hum... ik vroeg me dus wel wat af.. al die wappies enzo.. is dat nu door de jaren heen erger geworden of is dat altijd hetzelfde gebleven en durven mensen gewoon meer achter een toetsenbord of zo?
Veel plezierquote:
Ik heb hier serieus nog nooit van gehoord.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona heeft het er zeker niet beter op gemaakt
Ik vind het echt bizar en gewon een beetje eng.quote:
Ik kende het tot ongeveer anderhalf uur geleden ook niet, maar de autootjes reden niet en ik had een nieuw pak reclamefolders.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus nog nooit van gehoord.
Had ik hiervan moeten weten ?
* Kruipt onder steen vandaan
De meeste zijn niet origineel genoeg zelf een conspiracy te bedenkenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het echt bizar en gewon een beetje eng.
Al heb ik wel het idee dat de meesten elkaar gewoon aan het herhalen zijn.
Makkelijker toegang tot informatie (of die nou correct of incorrect is) makkelijker om het te verspreiden en gelijkgestemden kan je ook makkelijker vinden.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kende het tot ongeveer anderhalf uur geleden ook niet, maar de autootjes reden niet en ik had een nieuw pak reclamefolders.![]()
Wat voor hont?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oom zet een 3min durend filmpje op FB waarmee hij dmv woef woef te zingen zijn hond feliciteert.
Ja, eens. Ik denk dat het vooral komt doordat het zoveel makkelijker te vinden is nu, je hoeft niet meer naar obscure hoekjes, het staat gewoon op feesboek.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het echt bizar en gewon een beetje eng.
Al heb ik wel het idee dat de meesten elkaar gewoon aan het herhalen zijn.
Nee, het is net alsof ik steeds hetzelfde stukje tekst lees.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De meeste zijn niet origineel genoeg zelf een conspiracy te bedenken
En je weet het.. alles wat op feesboek hep gestaan is waar.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik denk dat het vooral komt doordat het zoveel makkelijker te vinden is nu, je hoeft niet meer naar obscure hoekjes, het staat gewoon op feesboek.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oom zet een 3min durend filmpje op FB waarmee hij dmv woef woef te zingen zijn hond feliciteert.
Ik was ook niet van plan om het te gaan kijken, maar Luxy gaat me nog wel een tijdje bijblijven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat over kinderen, dus dan wil ik het niet kennen.
En vergeet LinkedIn nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je weet het.. alles wat op feesboek hep gestaan is waar.
Geldt ook voor YouTube
Ja, Hugo is in het echt 87 jaarquote:
Blegh!quote:
Nee Lucious da's een normale naamquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om het te gaan kijken, maar Luxy gaat me nog wel een tijdje bijblijven.
En als YouTube het verwijderd betekent dat dat het waar was want censuur enzoquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je weet het.. alles wat op feesboek hep gestaan is waar.
Geldt ook voor YouTube
Yup dan heb je de waarheid teveel blootgelegdquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als YouTube het verwijderd betekent dat dat het waar was want censuur enzo
Mijn kind is nog steeds jong en die zit vol kinderbloedquote:
Dat staat er ook niet.quote:
Dobbyquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet.![]()
Niet dat ik Lucius kan lezen zonder Harry Potter associatie, maar da's een ander verhaal.
Absoluutquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als YouTube het verwijderd betekent dat dat het waar was want censuur enzo
Verrek ik las het 2x fout dusquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik Lucius kan lezen zonder Harry Potter associatie, maar da's een ander verhaal.
Oh okeequote:Op zondag 3 oktober 2021 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee post 250k. Voor jou stelt dat niks voor
Lucius is een lelijke oud-voetballer van PSV @Bomenverzamelingquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Theoquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lucius is een lelijke oud-voetballer van PSV @:bomenverzameling
Wel een cultheldquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lucius is een lelijke oud-voetballer van PSV @:bomenverzameling
Maar ze worden vast gesponsord door Lu. Vreten ze de hele dag door Bastognekoeken?quote:
En de Joden maar zeuren over vroeger, ik vind dit echt schandalig veel erger.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Het was hooguit 1,5 min maar voelde wel 5 min
Nog ff en iedereen is een cultheld daarquote:
Ik denk niet dat Vinicius die eer gaat halen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog ff en iedereen is een cultheld daar
Deloitte gaat nu steeksproefsgewijs QR codes van medewerkers vragen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben ook tegen de QR verplichting maar pro vaccinatie.
Als dat nou aanblijft of voor andere zaken gebruikt gaat worden lijkt me niet chill.
Zaterdag nog met mijn dochter naar een terras sta je daar 5 min dom te wachten tot er een tijd heeft om te scannen
Ik blijf nog wel even wakker. Ben net pas thuisquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog ff en iedereen is een cultheld daar
Nee maar als je Lucius al een cultheld noemt heeft PSV deze eeuw alleen al dik driehonderd culthelden gehad. Dan is de sjeu er ook wel een beetje vanaf.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vinicius die eer gaat halen hoor![]()
![]()
![]()
Ja dat was wel peanuts vergeleken met nu.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de Joden maar zeuren over vroeger, ik vind dit echt schandalig veel erger.
Was een zware avond voor je zag ikquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even wakker. Ben net pas thuis
Bij ons gaan al hele Excelsheets rond wie wel of niet een spuitje heeft gehad.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deloitte gaat nu steeksproefsgewijs QR codes van medewerkers vragen.
Gaat wel een grens over, vind ik.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons gaan al hele Excelsheets rond wie wel of niet een spuitje heeft gehad.
Volgens de wet gegevensbescherming mag je nog niet vragen wat iemand heeft als die zich ziek meldt maar dit mag dan wel?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geil. Bangalijsten 2.0quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons gaan al hele Excelsheets rond wie wel of niet een spuitje heeft gehad.
Zal morgen eens voorstellen om separate kantineruimtes te creëren, dan hoeven de wolven en de schapen niet samen te vretenquote:
Tijdens mijn studie-tijd was ik lid van de studievereniging we gingen toen karten met toen nog Delloite en Touche. Zei die jongen van de kartbaan dood leuk Delloite en Tousjee ipv Toesjquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dronk het vroeger vaker, nu heb ik af en toe een craving daarvoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent de eerste die positief is over anijsmelk
Kan gecombineerd worden, je wenst je pielemuis toch niet te steken in een vies ongevaccineerd wijfquote:
eensquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doutzen Kroes dan?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan gecombineerd worden, je wenst je pielemuis toch niet te steken in een vies ongevaccineerd wijf
Onzin.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
eens
maar tegelijkertijd moeten wrrkgevers ook voor veilige werkomgeving zorgen.. dus nogal dubbel
idealiter zijn het gewoon dezelfde lijsten. De lekkerste wijven zijn de gepirkte wijvenquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan gecombineerd worden, je wenst je pielemuis toch niet te steken in een vies ongevaccineerd wijf
een werkgever mag überhaupt niet naar medische gegevens vragen..quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens de wet gegevensbescherming mag je nog niet vragen wat iemand heeft als die zich ziek meldt maar dit mag dan wel?
Nee natuurlijk kan dat niet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
een werkgever mag überhaupt niet naar medische gegevens vragen..
een qr code als dit valt daar imho onder.
Thuiswerken is al anderhalf jaar de de facto norm voor alle negentotvijfslaven en andere witteboordencriminelen hoor. Werkt als een tierelierquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
eens
maar tegelijkertijd moeten wrrkgevers ook voor veilige werkomgeving zorgen.. dus nogal dubbel
Nederland is hierin de grote uitzondering, in de rest van de wereld mag dit wel, gaat kromme situaties opleveren, denk bijvoorbeeld aan multinationals.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
een werkgever mag überhaupt niet naar medische gegevens vragen..
een qr code als dit valt daar imho onder.
vast, maar "alle" bedrijven willen iedereen weer op kantoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuiswerken is al anderhalf jaar de de facto norm voor alle negentotvijfslaven en andere witteboordencriminelen hoor. Werkt als een tierelier
eigenlijk het enige land dat het goed geregelt heeft danquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland is hierin de grote uitzondering, in de rest van de wereld mag dit wel, gaat kromme situaties opleveren, denk bijvoorbeeld aan multinationals.
Maar niet die met vulling. Van die platte met spikkelsquote:
Gast wat is je probleem?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar niet die met vulling. Van die platte met spikkels
Is dat een ongevaccineerde?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze liet ik ook niet staan[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar niet die met vulling. Van die platte met spikkels
ouwe wijven?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij ook al, stelletje ouwe wijven.
Begin september stond de kraam hier alweer. Moet nog eens kijken wat voor speciale ze hebben. Had van het weekend een Nutella bol. Die was lekker.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:11 schreef mschol het volgende:
doe mij maar een goeie oliebol trouwens
die staan er ook alweer
quote:
appelbol kan ik altijd erg waarderenquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begin september stond de kraam hier alweer. Moet nog eens kijken wat voor speciale ze hebben. Had van het weekend een Nutella bol. Die was lekker.
[..]![]()
Tijd dat die ook in de winkel komen
ik vind 2 genoeg hoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja. Als een stel mutsen over koekjes te praten godver grow some balls
Dan vind ik een appelbeignet lekkerder.quote:
Maar dan de versie zoals bij een gebakskraam of zoals van de bakker?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heb ik altijd ready to go in de vriezer
zelfgemaakt
mja ik zou niet weten hoe ik dat zelf zou moeten makenquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heb ik altijd ready to go in de vriezer
zelfgemaakt
Dat is er een die het zaad van psychiatrische patient Baudet geslikt heeft, streept van de lijst.quote:
Appelmoes er inquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ik zou niet weten hoe ik dat zelf zou moeten maken
helaas verschilt het per kraam ook nog eens..
van die appel bollen met appelmoes erin.. ()
of appelbollen met zachte stukjes appel in het midden
dan ga ik voor de ouderwetse appelflap (dus niet de flappen die bij AH liggen)quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan vind ik een appelbeignet lekkerder.
Zag ook al bananen bollen voorbij komen. Klonk ook lekker
kijken of we @bitterbal uit bed krijgenquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Is het hier ineens 24/7 kitchen geworden of zo
Daarna heeft ze hem zwartgemaakt als psychische patiënt. *Zet terug op lijst.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is er een die het zaad van psychiatrische patient Baudet geslikt heeft, streept van de lijst.
bladerdeeg, daar een hele geschilde en geboorde appel op leggen, klokhuisgat vullen met kaneelsuiker en gat afdichten met amandelspijs. bladerdeeg dicht vouwen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dan de versie zoals bij een gebakskraam of zoals van de bakker?
oh die units.. mehquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ik zou niet weten hoe ik dat zelf zou moeten maken
helaas verschilt het per kraam ook nog eens..
van die appel bollen met appelmoes erin.. ()
of appelbollen met zachte stukjes appel in het midden
Een appelflap op z'n tijd is ook lekker ja.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga ik voor de ouderwetse appelflap (dus niet de flappen die bij AH liggen)
vorig jaar voor het eerst zelf gebakken. mijn ma heeft er hele kilos van gebakken toen ze zelf bakte
Gewoon voor uit bed komenquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Oeh het is dat ik net in bed lig anders had ik een appelbol gemaakt.
Zoals bij de bakker dus.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bladerdeeg, daar een hele geschilde en geboorde appel op leggen, klokhuisgat vullen met kaneelsuiker en gat afdichten met amandelspijs. bladerdeeg dicht vouwen.
Spritzen met water en door fijn kristalsuiker rollen. Daarna in zo'n alu schaaltje zetten.
En dan 20 minuten op 180 graden(of in de vriezer en later dooien/afbakken).
Flinke klodder 30+ slagroom er bij
Stond dus gewoon tussen de gekkies vandaag, opzouten ermee.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarna heeft ze hem zwartgemaakt als psychische patiënt. *Zet terug op lijst.
Tevens anti hedendaags feminist![]()
https://twitter.com/EvaVl(...)-slachtoffer-zijn%2F
Ze is tegen die achterlijke smartphone verplichting.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond dus gewoon tussen de gekkies vandaag, opzouten ermee.
Daar heb ik ze ook leren maken m'n jongquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals bij de bakker dus.
Die zijn zo gruwelijk lekker![]()
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar heb ik ze ook leren maken m'n jong
Als ik over een jaar weer tijd en ruimte heb, wil ik zo'n uitrolmachine scoren. Zelf bladerdeeg maken
Haha heb je die niet eens?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar heb ik ze ook leren maken m'n jong
Als ik over een jaar weer tijd en ruimte heb, wil ik zo'n uitrolmachine scoren. Zelf bladerdeeg maken
ik las wat anders. maar even goed huehuehuequote:Op zondag 3 oktober 2021 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een schaaltje kwark in bed. Huehue.
Zou je ook verkruimelde chocolate chip cookies in het klokhuisgat kunnen doen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bladerdeeg, daar een hele geschilde en geboorde appel op leggen, klokhuisgat vullen met kaneelsuiker en gat afdichten met amandelspijs. bladerdeeg dicht vouwen.
Spritzen met water en door fijn kristalsuiker rollen. Daarna in zo'n alu schaaltje zetten.
En dan 20 minuten op 180 graden(of in de vriezer en later dooien/afbakken).
Flinke klodder 30+ slagroom er bij
Zoiets verwachtte ik al.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las wat anders. maar even goed huehuehue
quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou je ook verkruimelde chocolate chip cookies in het klokhuisgat kunnen doen?
waarom niet?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou je ook verkruimelde chocolate chip cookies in het klokhuisgat kunnen doen?
Appel schillen en in blokjes snijden. In een pannetje met klein beetje water, suiker en wat kaneel opwarmen. In bekertje te doen en chocolate chip cookies eroverheen verkruimelen.quote:
Ik moet er nog aan beginnen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Eerste aflevering van Midnight Mass was wel goed trouwens. Ben benieuwd naar de rest.
Klinkt lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appel schillen en in blokjes snijden. In een pannetje met klein beetje water, suiker en wat kaneel opwarmen. In bekertje te doen en chocolate chip cookies eroverheen verkruimelen.
Dit is waarom ik dik ben.
Dat is dan weer wat minder handig. Welke cookies gebruik je ervoor?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Meestal heb ik de chocolate chip cookies al op voor ik de appel heb geschild.
Herkenbaar.quote:
Ik heb gisteren wat extra geknuffeld met het hondje van mijn paquote:Op maandag 4 oktober 2021 07:47 schreef Karzai het volgende:
Speciale dag vandaag, extra lief zijn voor alle beestjes groot en klein, mooi en lelijk
Vanavond biefstukjequote:Op maandag 4 oktober 2021 07:47 schreef Karzai het volgende:
Speciale dag vandaag, extra lief zijn voor alle beestjes groot en klein, mooi en lelijk
O gewoon de goedkope van de AH ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat minder handig. Welke cookies gebruik je ervoor?
quote:Op maandag 4 oktober 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
"Meer mensen dan normaal wilden deze zomermaanden af van hun konijn of cavia, Nederland telt zo'n 600.000 konijnen en knaagdieren."
Ik zou er vanavond eentje ophalen als die persoon me het adres nog geeft.quote:Op maandag 4 oktober 2021 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matcht wel aardig met je marktplaatsvondsten?
Cavia?quote:Op maandag 4 oktober 2021 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er vanavond eentje ophalen als die persoon me het adres nog geeft.
Mensen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hamster. In klein kooitje. Hamster was gratis, voor flutkooi vroegen ze geld
Gerrie's knaagdierenopvangquote:Op maandag 4 oktober 2021 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hamster. In klein kooitje. Hamster was gratis, voor flutkooi vroegen ze geld
kan @kwiwi best regelen in het plaatjequote:Op maandag 4 oktober 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon in Foqueville een 4CL Knaagdierenopvang openen toch?
dat is er 6 meer dan ik heb.quote:
Het looopt echt de spuigaten uitquote:Op maandag 4 oktober 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is er 6 meer dan ik heb.
heb wel een live event vandaag.
event in ms teams. dat wordt dan uitgezonden waar je niet op kan reageren door er doorheen te bleren. wel via de chat. daar zit dan een moderator die bepaalt of je vraag door komt enzoquote:Op maandag 4 oktober 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het looopt echt de spuigaten uit![]()
Wat is een live-event?
Totale onzin is dat ook, alsof je dan nog iets binnen krijgt van het gezemel, tegen de avond denk je als een nat koekje.quote:
ik zal extra aardig zijn voor mn zilvervisjesquote:Op maandag 4 oktober 2021 07:47 schreef Karzai het volgende:
Ik wel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze liet ik ook niet staan[ afbeelding ]
ballebalquote:
en vandaag?quote:
Zeg dit nou niet, dat mens en haar kampsmaak is de reden waarom er in exotische dieren gehandeld wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
@:datismijnmening
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Mijn verwenthee staat ernaastquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dit nou niet, dat mens en haar kampsmaak is de reden waarom er in exotische dieren gehandeld wordt.
wat zit er in verwenthee?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn verwenthee staat ernaast
Echt kamp doet alleen synthetisch.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dit nou niet, dat mens en haar kampsmaak is de reden waarom er in exotische dieren gehandeld wordt.
Kurkuma, kaneel, kardemon, gember, zwarte peper en een klein beetje roomboter.quote:
Dat klinkt... niet erg aangenaam.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kurkuma, kaneel, kardemon, gember, zwarte peper en een klein beetje roomboter.
Dat heeft te maken dat de goede stoffen van de kurkuma dan makkelijker op te nemen zijn, door de zwarte peper en roomboter.
Synthetische cheetah's ?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt kamp doet alleen synthetisch.
Ik zag laatst een traditioneel gerecht wat op het Kamp gegeten werd, kan even niet op de naam komen, maar het zag er niet zo lekker uitquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt kamp doet alleen synthetisch.
Sounds like Yak vomit.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heeft te maken dat de goede stoffen van de kurkuma dan makkelijker op te nemen zijn, door de zwarte peper en roomboter.
klinkt een beetje als die gouden melkquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze heel vaak braadworst op het Kamp.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst een traditioneel gerecht wat op het Kamp gegeten werd, kan even niet op de naam komen, maar het zag er niet zo lekker uitEen soort deeg wat in een pan geknipt werd.
Je proeft niet zoveel van de roomboter, maar je kunt het vergelijken met chaithee en dat is best oke.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt... niet erg aangenaam.
Wat, iets als broeder ofzo?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst een traditioneel gerecht wat op het Kamp gegeten werd, kan even niet op de naam komen, maar het zag er niet zo lekker uitEen soort deeg wat in een pan geknipt werd.
Nee, het valt mee, beetje kruidigquote:
Klopt! Zonder de melk iddquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt een beetje als die gouden melk
En snacks... want dan hebben ze een bekende in de patat zitten en dan gaan ze daar 1x per week heen en bestellen er voor tig euroquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze heel vaak braadworst op het Kamp.
Nee, het was echt een avondmaaltijd.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel aantrekkelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het was echt een avondmaaltijd.
Of het was een soort deeg wat gekookt werd in stukjes of het waren aardappel (gnocchi idee) en dan zo'n saus eroverheen met vlees.
chaitheequote:Op maandag 4 oktober 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je proeft niet zoveel van de roomboter, maar je kunt het vergelijken met chaithee en dat is best oke.
Ik drink het voornamelijk om de bloedsuiker te stabiliseren
Zeg.. het is geen caviapisquote:
Uhm nee, maar ze waren er allemaal heel erg dol op en een of andere tante moest dat komen komen, want ze wisten het recept nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel aantrekkelijk.
yup, ruim half uur eerder dan dat ik er moet zijn. kan ik lekker rustig opstartenquote:
kamp? wat voor kamp?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ze zit toch al..quote:
Grote honden zijn ook populair daar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lage mensen zijn meestal wel van de grote katten.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee, maar ze waren er allemaal heel erg dol op en een of andere tante moest dat komen komen, want ze wisten het recept niet
ik heb nog nooit kombucha geprobeerdquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had afgelopen weekend gemberkombucha bij m'n HF-doos. Bah.
En Beretta'squote:Op maandag 4 oktober 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grote honden zijn ook populair daar.
Ja, daarom.. mag ze lekker blijven zittenquote:
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.quote:
Volgens mij is normale komboucha al niet te hachelen, laat staat met zoiets heftigs als gember, lolquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had afgelopen weekend gemberkombucha bij m'n HF-doos. Bah.
Oh nog wel netjesquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:21 schreef mschol het volgende:
bus slaat doodleuk 2 haltes over (1 is degene waar ik moet zijn)
hij is nu terug aan het rijden, maar is duidelijk niet aan het opletten
Aaah ja, dat hebben wij ook. Van die roadshows of townhalls of hoe je die onzin ook noemtquote:Op maandag 4 oktober 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
event in ms teams. dat wordt dan uitgezonden waar je niet op kan reageren door er doorheen te bleren. wel via de chat. daar zit dan een moderator die bepaalt of je vraag door komt enzo
Het was gratis, laten we het daar maar op houden. Gootsteen lustte het.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is normale komboucha al niet te hachelen, laat staat met zoiets heftigs als gember, lol
Good old Gootsteenquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was gratis, laten we het daar maar op houden. Gootsteen lustte het.
Jup, en dat elke dag weer. Dus ik denk nu standaard als een nat koekje.quote:Op maandag 4 oktober 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale onzin is dat ook, alsof je dan nog iets binnen krijgt van het gezemel, tegen de avond denk je als een nat koekje.
lage?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat de buschauffeurs dan denken: ja niet mijn probleem, le mazzlequote:Op maandag 4 oktober 2021 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, hij zal wel moeten.. anders kom ik in hele andere plaats uit
Ik ben best laag, maar moet niets van katten hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ook niets van deze?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben best laag, maar moet niets van katten hebben.
Koffie heet Kavia in de Romataalquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom.. mag ze lekker blijven zitten
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.
de post waarvan je wist dat die zou komen vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |