SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag meer een "huppelt over het toetsenbord en gaat op de s zitten" voor me.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wattenschijfje die ineens sisseltong kan ?
Cavia's kennende is dit scenario heel goed mogelijkquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag meer een "huppelt over het toetsenbord en gaat op de s zitten" voor me.
Daarom.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's kennende is dit scenario heel goed mogelijk
Psssst Koen, brokjessss ? Psssst ?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Klappertanden kan de caaf hier als de beste maar sissen? Het is geen Marokkaan
Shh hey koensshquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Misschien vinden ze het een geslaagde foto. Ik bedoel, als je ziet wat sommigen als profielfoto's kiezen...quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden mensen door hebben dat ze chagrijnig op de foto staan bij de recensies van een hotel ?
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Psssst Koen, brokjessss ? Psssst ?
quote:
zo zou ik zijn als cavia. vanuit mijn hokquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Psssst Koen, brokjessss ? Psssst ?
Vakantiefotos's, foto's met kinderen, met een glas wijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het een geslaagde foto. Ik bedoel, als je ziet wat sommigen als profielfoto's kiezen...
Geef dat beest eens een dekentje joh. Die heeft het gewoon koud.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo zou ik zijn als cavia. vanuit mijn hok
Uitje met de stichting, weer ?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Iemand hier nog op de dam geweest vandaag?
nee wel de stream gekeken :pquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
oeh, anijsmelkquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb anijsmelk (iedereen even kotsen) en slaapthee, dus als ik zo achter mijn toetsenbord in slaap val, weet ik waar het aan ligt
Was kennelijk een forse vandaagquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitje met de stichting, weer ?
Neuh ik liep gewoon in de stromende regen over het industrieterreinquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
LinkedIn is het nieuwe feesboekquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vakantiefotos's, foto's met kinderen, met een glas wijn
Op een LinkedIn profiel
Hoooookeuy
ik heb mn toelage niet betaald, mocht niet meequote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Je bent de eerste die positief is over anijsmelkquote:
Ik had betere dingen te doen. Mijn Sim moest met d'r kat naar de dierenarts.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb ook lekker gelopen maar precies op de schaarde droge momentenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh ik liep gewoon in de stromende regen over het industrieterrein
Nog ff en ze hebben niets meer te doen als de maatregelen zijn opgehevenquote:
Ik had vandaag wel verse pepernoten, dat is wel lekker anijsquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent de eerste die positief is over anijsmelk
Zouden ze dan iets zinnigs gaan doen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog ff en ze hebben niets meer te doen als de maatregelen zijn opgeheven
Tuurlijk wel, die hebben nu als hobby tegen alles demonstreren. Vinden wel weer een nieuw punt om over te zeiken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog ff en ze hebben niets meer te doen als de maatregelen zijn opgeheven
Ja man... verschrikkelijk.quote:
Werd pas eind van de middag echt droog, had geen zin om daar op te gaan wachtenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb ook lekker gelopen maar precies op de schaarde droge momenten
Nee, dan is agenda 2030 aan de beurtquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zouden ze dan iets zinnigs gaan doen?
Cloudseeding in Limburg.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die hebben nu als hobby tegen alles demonstreren. Vinden wel weer een nieuw punt om over te zeiken.
You will own nothing and you'll be happy.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan is agenda 2030 aan de beurt
En vergeet al die arme door politici misbruikte kinderen nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan is agenda 2030 aan de beurt
Ik heb vanochtend ook lekker in de regen gelopen. Goede jas aan en gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd pas eind van de middag echt droog, had geen zin om daar op te gaan wachten
Pastafaris niet belachelijk makenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cloudseeding in Limburg.
* Aluminiumhoedje opzet (of een vergiet, mag ook)
Uhm, nou Wattenschijfje heette eerst Barracuda (vond ik wel lollig, want ik heb ook een Azure), maar Wattenschijfje is veel te lief voor zo'n naam en ze is sneeuwwit en rond. Dus mja.. die naam was wel snel gevondenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij die naam Wattenschijfje @:4BE?
Die kunnen daar wel tegen hoor.quote:
Creëer tekorten !quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
You will own nothing and you'll be happy.
@bitterbalquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou Wattenschijfje heette eerst Barracuda (vond ik wel lollig, want ik heb ook een Azure), maar Wattenschijfje is veel te lief voor zo'n naam en ze is sneeuwwit en rond. Dus mja.. die naam was wel snel gevonden
Oh ja.. die drinken ook kinderbloed enzoquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vergeet al die arme door politici misbruikte kinderen niet
Barracudaquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou Wattenschijfje heette eerst Barracuda (vond ik wel lollig, want ik heb ook een Azure), maar Wattenschijfje is veel te lief voor zo'n naam en ze is sneeuwwit en rond. Dus mja.. die naam was wel snel gevonden
Misschien leuk voor mijn toekomstige Duitse Herder of zal ik die Stuka noemen ?quote:
Doe Luxy.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien leuk voor mijn toekomstige Duitse Herder of zal ik die Stuka noemen ?
Of.. Blondiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Corona heeft het er zeker niet beter op gemaaktquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hum... ik vroeg me dus wel wat af.. al die wappies enzo.. is dat nu door de jaren heen erger geworden of is dat altijd hetzelfde gebleven en durven mensen gewoon meer achter een toetsenbord of zo?
Volgens mij is het wel erger nu.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hum... ik vroeg me dus wel wat af.. al die wappies enzo.. is dat nu door de jaren heen erger geworden of is dat altijd hetzelfde gebleven en durven mensen gewoon meer achter een toetsenbord of zo?
Veel plezierquote:
Ik heb hier serieus nog nooit van gehoord.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona heeft het er zeker niet beter op gemaakt
Ik vind het echt bizar en gewon een beetje eng.quote:
Ik kende het tot ongeveer anderhalf uur geleden ook niet, maar de autootjes reden niet en ik had een nieuw pak reclamefolders.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus nog nooit van gehoord.
Had ik hiervan moeten weten ?
* Kruipt onder steen vandaan
De meeste zijn niet origineel genoeg zelf een conspiracy te bedenkenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het echt bizar en gewon een beetje eng.
Al heb ik wel het idee dat de meesten elkaar gewoon aan het herhalen zijn.
Makkelijker toegang tot informatie (of die nou correct of incorrect is) makkelijker om het te verspreiden en gelijkgestemden kan je ook makkelijker vinden.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kende het tot ongeveer anderhalf uur geleden ook niet, maar de autootjes reden niet en ik had een nieuw pak reclamefolders.![]()
Wat voor hont?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oom zet een 3min durend filmpje op FB waarmee hij dmv woef woef te zingen zijn hond feliciteert.
Ja, eens. Ik denk dat het vooral komt doordat het zoveel makkelijker te vinden is nu, je hoeft niet meer naar obscure hoekjes, het staat gewoon op feesboek.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het echt bizar en gewon een beetje eng.
Al heb ik wel het idee dat de meesten elkaar gewoon aan het herhalen zijn.
Nee, het is net alsof ik steeds hetzelfde stukje tekst lees.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De meeste zijn niet origineel genoeg zelf een conspiracy te bedenken
En je weet het.. alles wat op feesboek hep gestaan is waar.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik denk dat het vooral komt doordat het zoveel makkelijker te vinden is nu, je hoeft niet meer naar obscure hoekjes, het staat gewoon op feesboek.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oom zet een 3min durend filmpje op FB waarmee hij dmv woef woef te zingen zijn hond feliciteert.
Ik was ook niet van plan om het te gaan kijken, maar Luxy gaat me nog wel een tijdje bijblijven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat over kinderen, dus dan wil ik het niet kennen.
En vergeet LinkedIn nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je weet het.. alles wat op feesboek hep gestaan is waar.
Geldt ook voor YouTube
Ja, Hugo is in het echt 87 jaarquote:
Blegh!quote:
Nee Lucious da's een normale naamquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om het te gaan kijken, maar Luxy gaat me nog wel een tijdje bijblijven.
En als YouTube het verwijderd betekent dat dat het waar was want censuur enzoquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je weet het.. alles wat op feesboek hep gestaan is waar.
Geldt ook voor YouTube
Yup dan heb je de waarheid teveel blootgelegdquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als YouTube het verwijderd betekent dat dat het waar was want censuur enzo
Mijn kind is nog steeds jong en die zit vol kinderbloedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |