SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het eng?quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
https://forum.nl/nl/agend(...)ames?date=05-10-2021
Dit ziet er gaaf uit om naartoe te gaan.
En ik heb net een puppy geaaid
Nee, die paardenbeffers zeiden dat ik afgelopen maandag terug moest bellen. Ik bellen 'wij zijn een weekje met vakantie'quote:
proostquote:
Hmmm, vervelend dat het zo lang duurtquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, die paardenbeffers zeiden dat ik afgelopen maandag terug moest bellen. Ik bellen 'wij zijn een weekje met vakantie'veel
morgen weer bellen
Moet zeggen dat het nu wel redelijk ok gaat, maar dat ik wel zeker weet dat 't over paar weken weer feest is
Verstandigquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:12 schreef dud0r het volgende:
ik ga een chocolate chip smartie cookie eten. kijken of dat een beetje lekker is
af en toe ben ik dat wel.quote:
Zegt me niks die naam. Er zijn er helaas wel meer.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Robin Thicke is dus ook een IQ loze aap.
Van (hoog gay stemmetje) “blurred lines”quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zegt me niks die naam. Er zijn er helaas wel meer.
Dank je. Duurt nog wel even voor het begint. Alleen de keepers zijn al aan de warming-up begonnenquote:
Zelfs al zou het waar zijn: Find somebody who caresquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou het waar zijn: Find somebody who cares
tis leuke satiere van de zender die dat programma uitzendquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou het waar zijn: Find somebody who cares
Oh, kan. Heb verder niet geklikt, alleen naar de titel gekeken. Nodigde niet echt uit tot klikken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tis leuke satiere van de zender die dat programma uitzend
Ja is goed 😈quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, 1.5 week nog zag ik
Zullen we gaan klappen?
Succes met de verhuizing!quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:38 schreef kwiwi het volgende:
Nou, alle spullen zijn ingepakt, verhuizers komen morgen alles ophalen voor de opslag. Laatste nacht in m'n oude huisje, slapen op m'n matras die op de grond ligt.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes met de verhuizing!
Altijd zo raar, de laatste avond, vind ik
Ja, dat is lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:12 schreef dud0r het volgende:
ik ga een chocolate chip smartie cookie eten. kijken of dat een beetje lekker is
Nee dat was het niet. Het viel vies tegen.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Het viel vies tegen.
Dan ben ik al klaar denk ik. Lang geleden dat ik een serie er zo doorheen jas. Ga zo beginnen met aflevering 6.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb die wel eens in de VS gehad, vers. Warm en beetje zacht nog in het midden, heerlijk
Ohja die vond ik ook tof.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond "You" zo verslavend. 1e seizoen in 1 dag gekeken
O ja moet die nog afkijkenquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook die docu over Bob Ross gezien.
Wtf, die geldwolven.![]()
@:Ama
Wel een beetje sad eindequote:
Ik heb een Stalin koelkastmagneetquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En de documentaire van Stalinmaar dat is een beetje mijn dingetje
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een Stalin koelkastmagneet
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een Stalin koelkastmagneet
Niet leuk ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, binnenkort een nachtje Roden boeken met mr. Wattenschijf
daarom vind ik cookies van subway zo lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb die wel eens in de VS gehad, vers. Warm en beetje zacht nog in het midden, heerlijk
Ik brak die wel eens in stukjes en mixte het dan in goed vanilleijsquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom vind ik cookies van subway zo lekker
Tweede en derde seizoen kun je overslaanquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Begin zo aan Midnight Mass. net klaar met het eerste seizoen van Fargo.
Welke docu precies?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En de documentaire van Stalinmaar dat is een beetje mijn dingetje
Gergi z'n dingetje is Hitler.. rare jongens die Hongaarse Duitsers.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke docu precies?
Is Stalin jouw dingetje?
Van ons ook wel een beetje toch?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke docu precies?
Is Stalin jouw dingetje?
Deze was van de Albert Heijn. Dan zijn de gewone triple chocolate chip cookies van ze een stuk lekkerderquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Vind ik ook interessant hoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi z'n dingetje is Hitler.. rare jongens die Hongaarse Duitsers.
Precies.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, alles wat communistisch is
Dat is 5u rijden zie ikquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook interessant hoorIs Berchtesgaden ver weg voor jullie?
Zonde, moet gewoon weer terug naar die goeie oude tijdquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boedapest verliest dat wel steeds meer. Zeker nu ze het ov zo’n boost geven.
Ja, ik hield wel van die piepende, roestige metro’squote:Op zondag 3 oktober 2021 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde, moet gewoon weer terug naar die goeie oude tijd
Dolfje.. doet me ineens weer denken aan alfred jodokus kwakquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Not great, not terrible![]()
Boeiende omgeving. Beetje zoeken naar sporen van Dolfje
Meneer of cavia?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
4E is Wattenschijfje instoppen zeker?
Jeugdsentimentquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
D
[..]
Dolfje.. doet me ineens weer denken aan alfred jodokus kwak
Ik denk het wel, maar zou er zelf nooit opgekomen zijnquote:
Wel goeie docuquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook die docu over Bob Ross gezien.
Wtf, die geldwolven.![]()
@:Ama
Denk voor de mensen zelf wel fijn? Alleen jammer voor ons sovjetmeukjesliefhebbers.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boedapest verliest dat wel steeds meer. Zeker nu ze het ov zo’n boost geven.
Stalin's Daughterquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke docu precies?
Is Stalin jouw dingetje?
Ja, toen ik er woonde was ik er ook blij mee. Aan deze dingen hield je echt een gehoorbeschadiging overquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk voor de mensen zelf wel fijn? Alleen jammer voor ons sovjetmeukjesliefhebbers.
Hmmm, op Netflix?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stalin's Daughter
Nou nee niet specifiek mijn dingetje, maar ik vind dat soort dictators wel interessant
Meer vrijquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
dacht toch echt dat ik morgen om 11 moest beginnennu om 1700
Niet blij mee ?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
dacht toch echt dat ik morgen om 11 moest beginnennu om 1700
Uhm ja, heb hem dit weekend nog gezienquote:
Zet ik op mijn lijstjequote:Op zondag 3 oktober 2021 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja, heb hem dit weekend nog gezien
oeh klinkt goed, soort van cookie dough ben en Jerry'squote:Op zondag 3 oktober 2021 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik brak die wel eens in stukjes en mixte het dan in goed vanilleijs
Ja schitterend.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, toen ik er woonde was ik er ook blij mee. Aan deze dingen hield je echt een gehoorbeschadiging over![]()
Ik hoor net van mr. Wattenschijf dat wij ook Prime hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet ik op mijn lijstje![]()
Ja, tragisch verhaal is dat.
Film over Stalin op Prime is ook tof.
niet zoveel vrij nemen danquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want kom zo niet aan mijn uren
Das kak..quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want kom zo niet aan mijn uren
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor net van mr. Wattenschijf dat wij ook Prime hebbenHeeft ie kennelijk al 4x gezegd, maar heb het niet opgeslagen of zo
Dat zijn wel de bestequote:Op zondag 3 oktober 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Film heeft wat trekjes van een klucht, maar wel heel goed gemaakt
Ja, klucht is misschien het verkeerde woord. Nou ja, kijk ‘m maarquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn wel de beste![]()
Ben benieuwd, denk dat ik er aankomend weekend eens voor ga zitten
Nu mentale voorbereiding op de werkweek enzo
Is dat lekker?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar eens slaap - lekker thee zetten, heb het frisjes
Heb stiekem al in de e-mail geneusd en het lijkt mee te vallen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, klucht is misschien het verkeerde woord. Nou ja, kijk ‘m maar
Ja, ik zit alweer een beetje nerveuzig te worden
Uhm, het gaat welquote:
Balliebal, jij werkt in de bediening. Vraag jij ook altijd aan gasten of het eten goed is op het moment dat ze hun mond vol duwen met voer?quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb stiekem al in de e-mail geneusd en het lijkt mee te vallen.
Ik spreek ook liever nooit wat af op zondagavond, om die reden![]()
nee spreek 4 dagen af 32 uur. Dan is de bedoeling dta je mij 32 over 4 dagen in roostert toch?quote:
ja wacht specifiek op dat moment zodat die blaadjes sla er uit hangenquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Balliebal, jij werkt in de bediening. Vraag jij ook altijd aan gasten of het eten goed is op het moment dat ze hun mond vol duwen met voer?
of het gesmaakt heeft als alle borden bijna afgelikt zijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Balliebal, jij werkt in de bediening. Vraag jij ook altijd aan gasten of het eten goed is op het moment dat ze hun mond vol duwen met voer?
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd al gedacht.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
das een ongeschreven regel dat je het precies dan vraagt
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik heb bewust geen mail geīnstalleerd, anders ga ik dat ook doen in het weekend. Heb wel zaterdag om 1 uur ‘s nachts mijn laptop aangezet omdat ik me ineens afvroeg of ik wel de goede advertentie had aangeleverd voor een blad
ben je zelf toch ook bij?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee spreek 4 dagen af 32 uur. Dan is de bedoeling dta je mij 32 over 4 dagen in roostert toch?
Wát? Tijdens de wekelijkse badkamerschoonmaak?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb wel zaterdag om 1 uur ‘s nachts mijn laptop aangezet omdat ik me ineens afvroeg of ik wel de goede advertentie had aangeleverd voor een blad
Oi, ik kan ook lekker anijsmelk maken.quote:
4 dagen. vaste dagen niet en vaste tijden is al helemaal onmogelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je zelf toch ook bij?
heb je geen vaste werkdagen en tijden afgesproken?
Dat krijgen jullie aangeleerd om te doen hé.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wacht specifiek op dat moment zodat die blaadjes sla er uit hangen
Ja dat ook ja. Vragen of je nog wat wil drinken terwijl je nog een half glas hebt maar als je niks meer hebt zijn ze nergens te vindenquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
of het gesmaakt heeft als alle borden bijna afgelikt zijn
Ja dit krijgen we allemaal aangeleerdquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat krijgen jullie aangeleerd om te doen hé.
[..]
Ja dat ook ja. Vragen of je nog wat wil drinken terwijl je nog een half glas hebt maar als je niks meer hebt zijn ze nergens te vinden
Wel herkenbaar.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:44 schreef dud0r het volgende:
Ja dat ook ja. Vragen of je nog wat wil drinken terwijl je nog een half glas hebt maar als je niks meer hebt zijn ze nergens te vinden
Ja, gelukkig welquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, dat houdt je dan toch bezig, maar je hebt wel de goede advertentie doorgegeven ?
Mja, om die redenen heb ik op mijn privé-telefoon geen teams of werk-outlook geīnstalleerd.
Ben echt blij dat ik geen werktelefoon meer heb.![]()
Je bent dan onbewust toch met werk bezig
Ik zet m'n werktelefoon gewoon uit. Maar moet zeggen dat ik bij m'n huidige werkgever tot nu toe geen emails in het weekend krijg.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, dat houdt je dan toch bezig, maar je hebt wel de goede advertentie doorgegeven ?
Mja, om die redenen heb ik op mijn privé-telefoon geen teams of werk-outlook geīnstalleerd.
Ben echt blij dat ik geen werktelefoon meer heb.![]()
Je bent dan onbewust toch met werk bezig
Viesdikquote:
precies de reden dat ik werk en privé telefoon apart houd en ook geen dual sim telefoon wil.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet m'n werktelefoon gewoon uit. Maar moet zeggen dat ik bij m'n huidige werkgever tot nu toe geen emails in het weekend krijg.
Daarnaquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wát? Tijdens de wekelijkse badkamerschoonmaak?
Goede start van je week enzoquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, gelukkig welAnders had ik morgen met een relletje gezeten
![]()
Ik wil zelfs geen whatsappgroepen van mijn werk op mijn privételefoon. En mijn werktelefoon gaat op vrijdag op 17.00 uur uit
waardeloze baan dan zeg.. onregelmatig ten topquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4 dagen. vaste dagen niet en vaste tijden is al helemaal onmogelijk.
of die paar uren worden op andere dagen geregeld?quote:Dus dan ga je niet iemand 27 uur inroosteren ofzo.
Ja, true.. die zette ik om half 5 op vrijdag standaard gewoon uit. Maandag ben je weer de eerste.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet m'n werktelefoon gewoon uit. Maar moet zeggen dat ik bij m'n huidige werkgever tot nu toe geen emails in het weekend krijg.
ja horeca.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
waardeloze baan dan zeg.. onregelmatig ten top
[..]
of die paar uren worden op andere dagen geregeld?
Dat lijkt me echt kut.. en hoe lang van tevoren kunnen ze je dagen/tijden nog wijzigen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4 dagen. vaste dagen niet en vaste tijden is al helemaal onmogelijk.
Dus dan ga je niet iemand 27 uur inroosteren ofzo.
Lag er iets plat waar iets aan gedaan moest worden of zo?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede start van je week enzoGelijk heel de week verpest.
Ik heb dat dus wel en ik ontkom er helaas niet aan.
Iemand appte dan ook gisterochtend, maar volgens mij had niemand daar echt zin in, want er reageerde maar 1 collega
ze maakt nu het rooster per weekquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut.. en hoe lang van tevoren kunnen ze je dagen/tijden nog wijzigen?
Dat leren managers in de horeca dan weerquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja horeca.![]()
Nee want dan krijg je dat je 5 dagen gaat werken om aan die 32 uur te komen. Maar afspraak is 4. Heb het echt al zovaak aangegeven nu. Dit staat los van mijn vakantie of dat ik zogenaamd zoveel vrij vraag. Dat doe ik dus niet
Lekker als je prive plannen wil makenquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze maakt nu het rooster per weekOmdat er opties op zalen staan dus dan weet ze niet zeker of ze mensen nog moet inroosteren. Voor volgende week heb ik het rooster dus nog niet
Dat weet i niet maar dat doen ze wel in overleg trouwens dat wijzigenquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut.. en hoe lang van tevoren kunnen ze je dagen/tijden nog wijzigen?
Nee, het ging over een feestje of zo, maar geen idee, want het boeit me verder ook vrij weinig en zeker in het weekendquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lag er iets plat waar iets aan gedaan moest worden of zo?
"Omdat het brood nog bevroren is".quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vraag nu elke week aan haar wanneer het rooster eens komt.Vraagt ze hoezo?:D
Maar is het dan niet lastig om iemand precies 32u in te roosteren verdeeld over 4 dagen, of is het max 32u?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
maar goed onregelmatige vind ik niet erg. Maar 4 dagen 32 uur is gewoon 4 dagen 32 uur .
het is 32 uur. Dus dat is 8.5 uur met je pauzequote:Op zondag 3 oktober 2021 21:52 schreef kwiwi het volgende:
M
[..]
Maar is het dan niet lastig om iemand precies 32u in te roosteren verdeeld over 4 dagen, of is het max 32u?
OMDAT IK WIL WETEN OF IK BUDA'S SCHOONMAAK LIVESTREAM DEZE WEEK KAN VOLGEN TUTHOLA.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vraag nu elke week aan haar wanneer het rooster eens komt.Vraagt ze hoezo?:D
Dat is toch superkut?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
maar anders ga ik vragen om een nul uren contract
Nieuwe hobby?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kijk al twee uur naar auto's die niet rijden.
je bent file spotter voor de ANWB?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kijk al twee uur naar auto's die niet rijden.
Spannend... ?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou bouw ik geen minuren en kan ik op vakantie wanner ik wil
Nascar, maar het regent. En wordt verplaatst naar morgen. Toppp.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent file spotter voor de ANWB?
ah!quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nascar, maar het regent. En wordt verplaatst naar morgen. Toppp.
Ja maar dan kunnen ze ook gewoon toedeledoekie zeggen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou bouw ik geen minuren en kan ik op vakantie wanner ik wil
Dacht dat je in de file stondquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nascar, maar het regent. En wordt verplaatst naar morgen. Toppp.
Watquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja en ik keek dit wekend naar een stel uit Bangkok (?) die hun overleden kind had laten invriezen, maar nu weet ik niet of dat nu alleen het hoofd was of ook het lichaam.
Anyway, ze hadden dat kind Einz genoemd.
Daarna kregen ze nog een nieuw kind en die hebben ze Einz Einz genoemd.
Ehhh
ja dat wel. Maar heb altjid nul uur contracten gehadquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze ook gewoon toedeledoekie zeggen.
Ik zit met mijn luie reet op de bank.quote:
Een vage docu op Netflixquote:
moest gniffelenquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja en ik keek dit wekend naar een stel uit Bangkok (?) die hun overleden kind had laten invriezen, maar nu weet ik niet of dat nu alleen het hoofd was of ook het lichaam.
Anyway, ze hadden dat kind Einz genoemd.
Daarna kregen ze nog een nieuw kind en die hebben ze Einz Einz genoemd.
Ehhh
Je werkt nooit 0 uren toch?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wel. Maar heb altjid nul uur contracten gehad
vrouwen hebben geen reet, maar een derrierequote:Op zondag 3 oktober 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit met mijn luie reet op de bank.
Beterquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit met mijn luie reet op de bank.
drerriequote:Op zondag 3 oktober 2021 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen reet, maar een derriere
Nee hoor, ik heb gewoon een reet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen reet, maar een derriere
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een reet.
Had je werkelijk anders verwacht?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedenk mij nu dat het rode panda filmpje niet heb gezien
Neuhquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je werkelijk anders verwacht?
Wutquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Nu al mailtje terug omdat ik nogal chagrijnig was vanwege dar geëmmer met het portal. De fout ligt bij hen, dat geeft ie toe, maar toch is ie kwaad op mij omdat hij het na 5 weken nog steeds niet gefikst heeft.
Oké!
Weer die Italiaan?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Nu al mailtje terug omdat ik nogal chagrijnig was vanwege dar geëmmer met het portal. De fout ligt bij hen, dat geeft ie toe, maar toch is ie kwaad op mij omdat hij het na 5 weken nog steeds niet gefikst heeft.
Oké!
Nog steeds je Italiaanse Romeo?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Oké!
lolquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Oké!
Italiaans temperament.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n passief agressief mailtje met delen van mijn mail tussen aanhalingstekens. Staat nog net geenachter.
Blijft een Italiaan. Beetje ruzie maken is daar een teken van pure liefde.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n passief agressief mailtje met delen van mijn mail tussen aanhalingstekens. Staat nog net geenachter.
Ja natuurlijk. Als JIJ maar harder achter hem aan gezeten had, had hij het nu misschien wel gefikst gehadquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Oké!
Correct en tevens juist. Keihard aan de arbeid weerquote:
arbeit macht freiquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Keihard aan de arbeid weer
Het lijkt op de foto feller want lastig om echt goed op de foto te krijgen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog een lamp in het donker foto?
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stomquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
nicequote:Op zondag 3 oktober 2021 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Het lijkt op de foto feller want lastig om echt goed op de foto te krijgen.
[ link | afbeelding ]
Stuur Joopquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Fwp, ik overweeg om gewoon maar in bed te gaan liggen, maar ik moet eerst nog wat zooi opruimen voor dat kan.
Dus blijf ik maar zitten.
Nou nou nouquote:
die creme de brie? Nee ik vind dat schimmelkorstje erbij wel een essentieel onderdeel eigenlijkquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die smeerbare van president al keer geprobeerd?
Nee want in het echt is het wel een tikje minder erg.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
ni
[..]
nicevind je het niet te overheersend?
Die zit in een spelletje.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die creme de brie? Nee ik vind dat schimmelkorstje erbij wel een essentieel onderdeel eigenlijk
oh ja dan is die smeerbare minder jaquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die creme de brie? Nee ik vind dat schimmelkorstje erbij wel een essentieel onderdeel eigenlijk
Gewoon uitzettenquote:
Dan moet ik opstaan. Moeite ditdat.quote:
Ik snap je probleem en voel je pijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan. Moeite ditdat.
een dekentjequote:Op zondag 3 oktober 2021 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Het lijkt op de foto feller want lastig om echt goed op de foto te krijgen.
[ link | afbeelding ]
Aflevering 4 van American horror stories is gaafquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want in het echt is het wel een tikje minder erg.
heb je ook geschoren benen? Dat maakt het extra fijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
straks bedje opmaken met vers gewassen spul
voortaan een stekkerdoos met afstandsbediening regelenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan. Moeite ditdat.
pestkoud ineens weer dus handigquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een mand vol dekentjes naast de bank. ❤️
Drie kan ik niet echt inkomen. Vier beter ja? Misschien zo dan even kijken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aflevering 4 van American horror stories is gaaf
Gewoon altijd dekentje.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pestkoud ineens weer dus handig
Ja 4 is echt beter. Ben er bijna mee klaar volgens mijquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Drie kan ik niet echt inkomen. Vier beter ja? Misschien zo dan even kijken.
nee, ik ga mn benen toch niet scherenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je ook geschoren benen? Dat maakt het extra fijn
het voelt met zon vers bed echt zo fijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik ga mn benen toch niet scheren
dat vrouwen nou al hun haar van hun lichaam afwillen hebben prima, maar ik ben niet zo raar
Hij zit nu op z'n laptop te spelen, dus dat doet niet zoveel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
voortaan een stekkerdoos met afstandsbediening regelen
"Per my last e-mail.."quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha “janklach huillie”roepen tegen klanten komt toch minder over
Klopt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:22 schreef Ama het volgende:
Dit is niet het weekend van de gezellige series.
gamen op een laptop? wat voor nep vent is datquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zit nu op z'n laptop te spelen, dus dat doet niet zoveel.
Och, hij speelt normaal op (vorige gen) console, dus laptop is krachtiger.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gamen op een laptop? wat voor nep vent is dat
quote:
HS"hdsah'sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb anijsmelk (iedereen even kotsen) en slaapthee, dus als ik zo achter mijn toetsenbord in slaap val, weet ik waar het aan ligt
Wattenschijfje, ben jij het?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HS"hdsah'sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Beetje groot voor mij +1quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt wel een beetje een pausmobielboot.. maar vind het wel gave dingen die sealines.
en de restquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje groot voor mij +1gasten ontvangen hoef ik toch nooit. Dit ding zal ook wel weer richting de 7-8 ton gaan.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HS"hdsah'sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Wattenschijfje die ineens sisseltong kan ?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
nee het was jouw hoofd op het toetsenbordquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wattenschijfje die ineens sisseltong kan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |