SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het eng?quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
https://forum.nl/nl/agend(...)ames?date=05-10-2021
Dit ziet er gaaf uit om naartoe te gaan.
En ik heb net een puppy geaaid
Nee, die paardenbeffers zeiden dat ik afgelopen maandag terug moest bellen. Ik bellen 'wij zijn een weekje met vakantie'quote:
proostquote:
Hmmm, vervelend dat het zo lang duurtquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, die paardenbeffers zeiden dat ik afgelopen maandag terug moest bellen. Ik bellen 'wij zijn een weekje met vakantie'veel
morgen weer bellen
Moet zeggen dat het nu wel redelijk ok gaat, maar dat ik wel zeker weet dat 't over paar weken weer feest is
Verstandigquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:12 schreef dud0r het volgende:
ik ga een chocolate chip smartie cookie eten. kijken of dat een beetje lekker is
af en toe ben ik dat wel.quote:
Zegt me niks die naam. Er zijn er helaas wel meer.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Robin Thicke is dus ook een IQ loze aap.
Van (hoog gay stemmetje) “blurred lines”quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zegt me niks die naam. Er zijn er helaas wel meer.
Dank je. Duurt nog wel even voor het begint. Alleen de keepers zijn al aan de warming-up begonnenquote:
Zelfs al zou het waar zijn: Find somebody who caresquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou het waar zijn: Find somebody who cares
tis leuke satiere van de zender die dat programma uitzendquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou het waar zijn: Find somebody who cares
Oh, kan. Heb verder niet geklikt, alleen naar de titel gekeken. Nodigde niet echt uit tot klikken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tis leuke satiere van de zender die dat programma uitzend
Ja is goed 😈quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, 1.5 week nog zag ik
Zullen we gaan klappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |