abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 oktober 2021 @ 10:52:53 #201
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_201629826
Put these foolish ambitions to rest.
pi_201629988
Je kan die koppen zo in de plenaire zaal ophangen.

Citius, Altius, Fortius.
pi_201630002
Tering die valpartijen, bruut. :o

Heerlijke emotie ook. _O_
Jack does it in real time...
  maandag 4 oktober 2021 @ 11:25:33 #204
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201630140
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 10:37 schreef Fretwork het volgende:
"En vooraan liep Gianni Moscon, racistische vechtersbaas, almaar verder weg, in een stijl die al zijn stijlloosheid naast de fiets moest zien te overstemmen, en ja: Moscons normaal gesproken met het blote oog nauwelijks waarneembare gunfactor groeide met elke meter, met elke glibber, met elke leegloper achteraan, met elke onzeker ingeschatte bocht, met elke spat hemeldiarree die hij uit zijn ogen veegde, tot de gunfactor zo was gegroeid dat hij elk moment op kamers zou kunnen gaan wonen. En voort ging Moscon, op zoek naar een zekere zege, een dik verdiende overwinning voor het wielersmaldeel der onprettige types, een minderheid in het profwielrennen, maar nee: eerst liep zijn band leeg, daarna zijn benen en tenslotte zijn geest."

Frank _O_
_O_
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 11:40:39 #205
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201630295
Reauw is enigszins ziedend.
quote:
Luke Rowe has responded to critics blaming him for crashing Mads Pedersen during Paris-Roubaix by calling them "nuts" and telling them to "go f**k yourself".

The Ineos Grenadiers rider was involved in a crash with the former world champion in the Arenberg forest after suffering a front wheel puncture, losing control of his bike.

Race footage shows Rowe ahead of a small group on the cobbled section on the right-hand side of the road, swinging back over to the middle as he loses speed, one rider swerving out of the way before Pedersen went into the back of him.

"I've been bombarded with messages about causing a crash on Mads Pedersen in the forest in Arenberg, you're nuts, you are nuts," Rowe said in a video posted to Instagram.

"If you're one of them who sent me a message you are nuts. I had a front wheel puncture, I had no control on the bike. If you're one of those who sent me a message try riding a f**king bike through the forest of Arenberg with a front wheel puncture. I was trying to stay to the right, the front wheel started to go, I swung to the left, Mads hit me at 40km/h."

Clearly irritated by those getting in contact to share their thoughts, Rowe had a message for them.

"If you're one of those who sent me a message I'm going to try and say it as politely as I can, go f**k yourself."

Rowe had been involved in the early break during Roubaix, forging his way up the road before his puncture.

He eventually finished in 67th place, 20 minutes down, leading a group across the line containing team-mate Michał Kwiatkowski, Kasper Asgreen, Tim Declerq, Max Schachmann and Dylan Groenewegen.

https://www.cyclingweekly(...)tter_impression=true
pi_201630334
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:40 schreef Slobeend het volgende:
Reauw is enigszins ziedend.
[..]

Erg mooi
  maandag 4 oktober 2021 @ 11:45:18 #207
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201630352
Roid rage
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_201630471
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:09 schreef Aguero het volgende:
Je kan die koppen zo in de plenaire zaal ophangen.

[ afbeelding ]
Ineens is daar de oplossing voor het Zwarte Pieten probleem.

Gewoon de Goedheiligman met een aantal Parijs Roubaix Renners laten komen, de meestal zijn toch al gewend om knecht te worden genoemd.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_201630484
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:45 schreef Szura het volgende:
Roid rage
Roweid rage.
Jack does it in real time...
  maandag 4 oktober 2021 @ 11:59:54 #210
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_201630497
Ik snap hem wel.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 4 oktober 2021 @ 12:01:20 #211
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_201630527
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:09 schreef Aguero het volgende:
Je kan die koppen zo in de plenaire zaal ophangen.

[ afbeelding ]
Holy shit, wat een vette foto. Welke renner is dit?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_201630569
Het zag er nogal knullig uit dat hij middenop de strook probeerde op te stappen, er zat echter geen kwade bedoeling bij natuurlijk.
Jack does it in real time...
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 12:04:49 #213
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201630573
twitter
pi_201631012
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:01 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Holy shit, wat een vette foto. Welke renner is dit?
Zou Stan de Wulf zijn.
Citius, Altius, Fortius.
pi_201635832
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Schijnbaar is Gilbert de enige renner die dit ook heeft, bijzonder statistiek. VDP gaat alleen niet aan de lijst van Gilbert komen.
pi_201635849
Is de Italiaan al een beetje gekalmeerd?
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:50:34 #217
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201636638
twitter


RegenGod
pi_201637187
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

RegenGod
NOS had ook een piek van 1,9 miljoen zag ik. Dat is ook vrij zeldzaam voor wielerkoersen tegenwoordig.
pi_201637344
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:15 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
NOS had ook een piek van 1,9 miljoen zag ik. Dat is ook vrij zeldzaam voor wielerkoersen tegenwoordig.
Geen F1 en slecht weer dus dan moet je iets.
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 21:55:37 #220
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201644060
Colbrelli is wel een beetje zuinigjes in zijn applaus voor Mathieu.

twitter
pi_201644608
quote:
Besliste bandenkeuze over Parijs-Roubaix? Winnaar Sonny Colbrelli gered door tubeless: “Ik won de sprint met twee lekke banden”

Opvallende bekentenis van wielrenner Sonny Colbrelli in La Gazzetta dello Sport van dinsdag: de Italiaanse winnaar van Parijs-Roubaix bleek tijdens de koers twee keer lek te zijn gereden, maar moest naar eigen zeggen dankzij zijn ‘tubeless’ banden geen enkele keer stoppen. “Ik kwam aan met lekke banden”, vertelt hij.

Betere reclame voor zijn nieuwe ‘tubeless’ banden had Continental zich waarschijnlijk niet kunnen wensen. Colbrelli reed er zondag, één dag voor het product voor het grote publiek beschikbaar werd, Parijs-Roubaix mee en dankt in de Italiaanse sportkrant zijn banden voor zijn overwinning. “Ik heb twee keer lek gereden”, zegt hij. “De eerste keer al in één van de eerste secties, de twee keer in het Arenbergwoud. Maar het schuim in de tubeless, een soort stopverf, verstopte het gat. Daardoor hoefde ik gelukkig niet te stoppen.”

Colbrelli was naar eigen zeggen vertrokken met een bandendruk van 3,4 bar vooraan en 3,8 bar achteraan. Na de aankomst had hij ondanks zijn twee lekken nog 3 bar vooraan en 2,8 bar achteraan. ‘Tubeless’-banden zijn banden die geen gebruikmaken van een binnenband om de band op spanning te houden. In plaats daarvan hebben ze luchtdichte velgen, een luchtdichte band en antilekvloeistof. Het is die antilekvloeistof, “de stopverf”, die Colbrelli dankte voor het dichten van het lek.

Lekke banden speelden een cruciale rol tijdens Parijs-Roubaix. Zo kreeg Gianni Moscon pech net toen hij alleen op weg leek naar de zege en verloor hij kostbare tijd toen hij moest afstappen en een nieuwe fiets kreeg. Ook nummer vijf Yves Lampaert mocht achteraf klagen. De sterkste man van Deceuninck-Quick Step stond maar liefst drie keer aan de kant met pech. “Ik zeg het niet rap van mezelf, maar ik ben bijna zeker dat ik de sterkste man in koers was”, vertelde hij achteraf.

Voor de kenners: Colbrelli reed met de spiksplinternieuwe Continental Grand Prix 5000 S TR, bij Deceuninck - Quick-Step kozen ze voor hun vertrouwde Specialized Turbo Cotton Hell of the North.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')