SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu kan je niet meer giegelen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Giegel verbrand aan hete chocolademelk.
je moet ook geen hartverzakking ervan krijgenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Auwwwwwwwnet een grote zware rol plastic op m'n grote teen laten vallen. Gvd dat doet pijn, voel m'n hart erin kloppen
Moest lachenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ook geen hartverzakking ervan krijgen
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ook geen hartverzakking ervan krijgen
oh shit. Straks krijg je zon losteenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Auwwwwwwwnet een grote zware rol plastic op m'n grote teen laten vallen. Gvd dat doet pijn, voel m'n hart erin kloppen
auwquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Oh jee, er zit er weer eentje te spieden op ledematen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
o
[..]
oh shit. Straks krijg je zon losteen
Mja ging ook weer snelquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
dankje, hey puzzie kom je even buurten, weekend is weer voorbij
Puzziequote:
Geen groenten?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
kippenpoten met paprika, ui, peper, gember en knoflook, rijst erbij
quote:
en voor een nieuwe teenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gauw langs Dokter Ballie van Snackstein om je hart weer goed te zetten
quote:
je kan naar buiten fles. het is droogquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, er zit er weer eentje te spieden op ledematen hoor
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
kippenpoten met paprika, ui, peper, gember en knoflook, rijst erbij
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan naar buiten fles. het is droog
oh jeequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee verkeerd gelegen , last van mijn rug/nek
quote:
Ik heb een kippenrookworst gehaald. Ben benieuwd. En spekjes.quote:
Ik dacht dat je paprikapoeder bedoelde voor op de kippenpoten.quote:
Kook-zequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een kippenrookworst gehaald. Ben benieuwd. En spekjes.
[..]
Ik dacht dat je paprikapoeder bedoelde voor op de kippenpoten.
Spekjesquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een kippenrookworst gehaald. Ben benieuwd. En spekjes.
[..]
Ik dacht dat je paprikapoeder bedoelde voor op de kippenpoten.
oh gatver. En nu?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn nagel viel er van de week zo af ineens
Wat moet ik er voor doen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie gehoord van de FIRE beweging? das blijkbaar als doel hebben om vanaf je 30ste niet meer te werken.
Kijk ik nu
https://www.npo3.nl/30-en(...)09-2021/POW_05148011
Gemaakt van zwembandjesquote:
5 jaar terug in de tijd gaan in ieder gevalquote:
varkenszwembandjesquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:54 schreef dud0r het volgende:
G
[..]
Gemaakt van zwembandjes
[..]
5 jaar terug in de tijd gaan in ieder geval
Van die sjappies die met vroegpensioen willen, daar moet ik altijd zo'n snuitje van trekken --->quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerst echt onwijs gierig zijn.
in een tent gaan wonen nu ofzo
ja nou ja streven is mooi maar vind 30 wel wat onrealitisch.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die sjappies die met vroegpensioen willen, daar moet ik altijd zo'n snuitje van trekken --->
Niet gezien wel de rview gelezen, die mensen leven extreem zuinigquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie gehoord van de FIRE beweging? das blijkbaar als doel hebben om vanaf je 30ste niet meer te werken.
Kijk ik nu
ja geloof idd niet dat ze van nul beginnenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet gezien wel de rview gelezen, die mensen leven extreem zuinig
je moet een ton hebben en dan goed beleggen dan zou het kunnen
Het streven alleen al wil zeggen dat je schijtongelukkig bent, geniet gewoon van je leven en je werk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja streven is mooi maar vind 30 wel wat onrealitisch.
Ja maar als je dus werkt om te leven dan gaat er dsu iets fout :pquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het streven alleen al wil zeggen dat je schijtongelukkig bent, geniet gewoon van je leven en je werk.
Lijkt me geen bal aan.. zou dan alsnog werk zoeken, gewoon om wat te doen te hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Kijk ik nu
ja zij denken geloof dat ik hun pensioen dus wel genoeg te doen geeftquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me geen bal aan.. zou dan alsnog werk zoeken, gewoon om wat te doen te hebben.
Zeker maar als je jezelf nu kapot werkt om over x tijd niks te kunnen doen heb je een busje gemist in het leven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar als je dus werkt om te leven dan gaat er dsu iets fout :p
In mijn omgeving hoeft niemand te werken maar werken ze allemaal.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me geen bal aan.. zou dan alsnog werk zoeken, gewoon om wat te doen te hebben.
1 meisje uit het programma is op haar 28ste met pensieon gegaan. Heeft een kameel gekocht en is nu dakloosquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker maar als je jezelf nu kapot werkt om over x tijd niks te kunnen doen heb je een busje gemist in het leven.
Dan kun je het beter anders doen, kutwerk tot een bepaalde leeftijd, zuinigzuinigzuinig en schraal leven en dan met het verdiende en uitgespaarde geld leuk werk gaan doen, en dan maar hopen dat je geen rare bulten krijgt op de dag dat je van kutwerk naar leuk werk wil switchenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:02 schreef Karzai het volgende:
Ja werk hebben dat je leuk vindt, maar voor veel mensen is dat niet gegeven
Ik zou wel altijd iets blijven doen als ik genoeg geld heb
Watquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 meisje uit het programma is op haar 28ste met pensieon gegaan. Heeft een kameel gekocht en is nu dakloos![]()
Klinkt als een success story.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 meisje uit het programma is op haar 28ste met pensieon gegaan. Heeft een kameel gekocht en is nu dakloos![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..].
Ze leeft in de natuur en loopt met die kameel door het land
Ach ik zou alleen maar aan de drank raken met zoveel vrije tijdquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kun je het beter anders doen, kutwerk tot een bepaalde leeftijd, zuinigzuinigzuinig en schraal leven en dan met het verdiende en uitgespaarde geld leuk werk gaan doen, en dan maar hopen dat je geen rare bulten krijgt op de dag dat je van kutwerk naar leuk werk wil switchen
Goed beleggen wil iedereen toch.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet gezien wel de rview gelezen, die mensen leven extreem zuinig
je moet een ton hebben en dan goed beleggen dan zou het kunnen
Krijg je er ook een glazen bol bij?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
nu een jongen die volledige stufi leent omdat te investeren blijkbaar
Ja niet werken en genoeg geld eindigt vrij vaak in dat soort shit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ach ik zou alleen maar aan de drank raken met zoveel vrije tijd
Beetje laat nu balliequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Kijk ik nu
Door welk land precies?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..].
Ze leeft in de natuur en loopt met die kameel door het land
Nou. Ze hebben keurig vd Poel al het kopwerk laten doenquote:
Sta je daar. Zonder werk, zonder geld, zonder plan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
oh ze heeft haar kameel weer verkocht om naar ijsland te kunnen gaan
Jeps maar nu maakte het haar gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta je daar. Zonder werk, zonder geld, zonder plan.
ik ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand met een kameel zien lopen in Nederland.
ik heb een collega, zij belegt ook maar met weinig risico.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:24 schreef Karzai het volgende:
ik vond dit wel een interessante aflevering over beleggen in aandelen, als je een beetje slim bent en de middelen hebt kan je uit openbare data voorkennis krijgen over bedrijven en dus een voorsprong hebben.
https://www.vpro.nl/progr(...)l-in-voorkennis.html
Als ik niet gedronken zou hebben had ik veel geld en hersencellen bespaardquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
in het programma zijn het wel allemaal slimme ambitieuze mensen die toch echt veel hebben gelaten in hun jeugd
En volgens mij doe je het nu al niet eens slechtquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik niet gedronken zou hebben had ik veel geld en hersencellen bespaard
Gelukkig heb ik nooit veel gedronken, anders zat ik nu achter de kassa bij de appie.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik niet gedronken zou hebben had ik veel geld en hersencellen bespaard
Labiel wilsonbekwaam wicht moet dat zijn. Volkomen ongeschikt als moeder.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps maar nu maakte het haar gelukkig
Wel leuker dan wat je nu doetquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit veel gedronken, anders zat ik nu achter de kassa bij de appie.
misschien wilt ze wel helemaal geen kinderenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Labiel wilsonbekwaam wicht moet dat zijn. Volkomen ongeschikt als moeder.
appie Heijn chicks hebben ook gevoelensquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit veel gedronken, anders zat ik nu achter de kassa bij de appie.
Had je waarschijnlijk wel leuker werk gehad dan nuquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
hmm okequote:Op zondag 3 oktober 2021 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag 24 graden. Maar de winters zijn doorgaans iets kouder.
Vandaar de kameelquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Labiel wilsonbekwaam wicht moet dat zijn. Volkomen ongeschikt als moeder.
Ze MAG niet eens kinderenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wilt ze wel helemaal geen kinderen
Bliep bliep bliepquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je waarschijnlijk wel leuker werk gehad dan nu
Neuh dat komt gewoon omdat je een FOK!ker bent.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb redelijk wat gedronken toen ik jonger was. Zal ik daardoor nu werken via de sociale werkvoorziening??
nou nou nou meteen weer zo ordinairquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Marieke van de vulploeg aanduwen, op dinsdag Claartje van de servicebalie.
BBuda8 is passender danquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben meer die onhandige 3PO.
Tussen de lege flessen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Marieke van de vulploeg aanduwen, op dinsdag Claartje van de servicebalie.
Lekker najaarsweer.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm oke
24 graden nu is wel lekker
Fire?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Als ik minder sushi eet ben ik misschien ooit ook wel fire
Met een rode panda door Nederland heen lopen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Als ik minder sushi eet ben ik misschien ooit ook wel fire
quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een rode panda door Nederland heen lopen.
ik had probably ergens in een goot belandquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies niet zoals hier, domme en luie mensen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
in het programma zijn het wel allemaal slimme ambitieuze mensen die toch echt veel hebben gelaten in hun jeugd
een keuken van 20 k is ook niet firequote:Op zondag 3 oktober 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies niet zoals hier, domme en luie mensen.
Hey men!quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
Staat @:haags ineens voor de deurcopain
quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Fyre_Festival
Oowquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja financieel vrij te zijn op je 30ste ofzo
En de spekjes?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:48 schreef dud0r het volgende:
Burp.
De kiprookworst viel wat tegen. Volgende keer weer een grove rookworst.
Die waren primaquote:
quote:
Op je 41e vreemde bultjes in je mond en je kont en dan doodgaanquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of 40ste maar in iedergeval nu heel veel laten om zeer vroeg met pensioen te gaan
Betalen die mensen geen huur ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of 40ste maar in iedergeval nu heel veel laten om zeer vroeg met pensioen te gaan
Vreemde bultjes heb ik al vanaf kinds af aanquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op je 41e vreemde bultjes in je mond en je kont en dan doodgaan
ja dat risico loop je iddquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op je 41e vreemde bultjes in je mond en je kont en dan doodgaan
Niet als ze in een tent leven. Wat ballie zei dat ze deden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betalen die mensen geen huur ofzo.
nou 1 stel ging in een caravan wonen. dat meisje van de kameel heeft haar huis verkocht en een ander ging veel kleiner wonenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betalen die mensen geen huur ofzo.
Ben dan ook vrij domquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een keuken van 20 k is ook niet fire
alles voor aan gevinktquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond nog even een auto huren, eens kijken of ze je nog een berg verzekeringen etc. aan wil smeren.
Mja, net wat US zegt: dan ontzeg je jezelf alles. En dan kun je met pensioen en dan krijg je een rare ziekte. Ik hoorde donderdag dat twee collega’s van mijn leeftijd beide kanker hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Via de ANWB kan ik bij sunny-cars boeken; dat is een tussenpartij maar daar heb je dan zo te zien geen gedoe met verzekering maar is het wel even de vraag waar je je auto op moet halen.quote:
Je wil daar bij zo’n barretje zitten he? Kopje koffie, mensen kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit nu thailand stream te kijken. 2300 en 27 graden![]()
ach shitquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, net wat US zegt: dan ontzeg je jezelf alles. En dan kun je met pensioen en dan krijg je een rare ziekte. Ik hoorde donderdag dat twee collega’s van mijn leeftijd beide kanker hebben.
ja zie dat het nu al uitgestorven is maar ja iddquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil daar bij zo’n barretje zitten he? Kopje koffie, mensen kijken
Gewoon beter vandaag lekker leven dan gokken op financiële onafhankelijkheid en een goede gezondheid morgen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, net wat US zegt: dan ontzeg je jezelf alles. En dan kun je met pensioen en dan krijg je een rare ziekte. Ik hoorde donderdag dat twee collega’s van mijn leeftijd beide kanker hebben.
Vrouwelijke collega heeft uitgezaaide longkanker. Al een jaar, maar de immuuntherapiecslaat ineens niet meer aan. En de mannelijke collega blaaskanker. Beide zo rond de 47.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach shit![]()
hoe oud zijn ze en wat voor kanker hebben ze?
Ja, dat lekker leven nu lukt niet helemaalquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon beter vandaag lekker leven dan gokken op financiële onafhankelijkheid en een goede gezondheid morgen.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben daar altijd van die vieze verlichting.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit nu thailand stream te kijken. 2300 en 27 graden![]()
Het begint om 20.00 toch?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega heeft uitgezaaide longkanker. Al een jaar, maar de immuuntherapiecslaat ineens niet meer aan. En de mannelijke collega blaaskanker. Beide zo rond de 47.
geel?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben daar altijd van die vieze verlichting.
ah ja.quote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die vrouw gaat het niet lang meer maken, vrees ik. Zo sneu. Twee kinderen rond de 12
Jawel. Ik heb donderdag een uur met haar zitten praten. Het gaat nu nog redelijk goed met haar. Maar dit is gewoon een kansloos gevecht.quote:
ach jezus. is ze zelf nog wel hoopvol?quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb donderdag een uur met haar zitten praten. Het gaat nu nog redelijk goed met haar. Maar dit is gewoon een kansloos gevecht.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat FF die FIRE beweging te bekijken maar dat zijn gewoon klaplopers die het leven niet meer aankunnen.
Dat zijn al die stoppen met werken sjappies.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat FF die FIRE beweging te bekijken maar dat zijn gewoon klaplopers die het leven niet meer aankunnen.
Ja als je het dan gemaakt hebt allez, maar die griet moet dus bedelen om bij mensen te slapen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn al die stoppen met werken sjappies.
Degenen die het maken vinden werken leuk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je het dan gemaakt hebt allez, maar die griet moet dus bedelen om bij mensen te slapen.
Dan heb je wel echt hekel aan werken.
misschien over paar jaar.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2e huisje aflossen en daarna naar Thailand verhuizen?
zo dat ziet er lekker uit zegquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:17 schreef Karzai het volgende:
even laten pruttelen, 7 uur aan tafel
[ afbeelding ]
ik ben onderweg hoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit wordt heerlijk ook lekker veel gember en knoflook in gedaan
Zuid-Korea of Japan dus.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
of misschien toch ander aziatisch land waar buitenlanders wel wat meer rechten hebben
nee geloof cambodja mag je ook iets bezitten. Werk weet ik nog niet.quote:
Dat Vietnamese eiland Phu Quoc schijnt heel erg in opkomst te zijn, zag daar laatst zo'n drone programma over.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geloof cambodja mag je ook iets bezitten. Werk weet ik nog niet.
maar nog nooit geweest, maar schijnen ze ook prachtige eilanden te hebben
Meh alles is allang dichtquote:
Hoopvol, maar bang. Was wel een tranendal, dat gesprek met haarquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach jezus. is ze zelf nog wel hoopvol?
ach wat naarquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoopvol, maar bang. Was wel een tranendal, dat gesprek met haar
Ja, ik vind het vreselijk voor haar. Ze heeft al zoveel andere medische dingen moeten overwinnen en dan krijgt ze dit bovenop.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach wat naarpff
![]()
kut he hoe het leven kan zijn
en waarom blijft ze nog werken?quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het vreselijk voor haar. Ze heeft al zoveel andere medische dingen moeten overwinnen en dan krijgt ze dit bovenop.
hmm ja ook weer zo.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets omhanden hebben denk ik. Anders zit ze hele dagen te piekeren.
Er is ook niet veel dat je kunt zeggen. Dus ik liet haar vooral haar verhaal vertellen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja ook weer zo.
ja echt fucking naar. Zou ook niet weten wat ik moet zegen in zon gesprek
Vrouwelijke collega van mij ook, die loopt ook op haar eindje met kanker, 38 en twee jonge kinderen, die wil echt perse blijven werken om afleiding te hebben en aanspraak en om nog een beetje nuttig bezig te zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets omhanden hebben denk ik. Anders zit ze hele dagen te piekeren.
Jezus, wat ontzettend jong. Als ik dat lees wil ik het liefste nu ontslag nemen en naar Boedapest vertrekken om zoveel mogelijk uit het leven te halenquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega van mij ook, die loopt ook op haar eindje met kanker, 38 en twee jonge kinderen, die wil echt perse blijven werken om afleiding te hebben en aanspraak en om nog een beetje nuttig bezig te zijn.
ik denk serieus als dat als je het kan doen je het ook moet doenquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wat ontzettend jong. Als ik dat lees wil ik het liefste nu ontslag nemen en naar Boedapest vertrekken om zoveel mogelijk uit het leven te halen
Financieel kan ik het eigenlijk niet. Nou ja, waar een wil is, is wel een weg, maar dan moet ik een Hongaars salaris accepteren. En dan kan ik nog niet de dingen doen die ik zo leuk vindquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk serieus als dat als je het kan doen je het ook moet doen
Ja en die loopt al wat jaartjes te kwakkelen daarmee, paar keer echt ook al slecht geweest.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wat ontzettend jong. Als ik dat lees wil ik het liefste nu ontslag nemen en naar Boedapest vertrekken om zoveel mogelijk uit het leven te halen
maar is het leven daar niet ook goedkoper?quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Financieel kan ik het eigenlijk niet. Nou ja, waar een wil is, is wel een weg, maar dan moet ik een Hongaars salaris accepteren. En dan kan ik nog niet de dingen doen die ik zo leuk vind
Meh. Verschrikkelijk voor die kinderen ookquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die loopt al wat jaartjes te kwakkelen daarmee, paar keer echt ook al slecht geweest.
Sommige dingen wel, maar boodschappen doen is net zo duur als hier. Daarom hoop ik op een remote baan. Beetje redelijk salaris, dan kan ik daar als god in Frankrijk leven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar is het leven daar niet ook goedkoper?
ja maar dat kan je ook niet zeggenquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
In zo’n gesprek dingen gaan zeggen als ‘ach joh, het komt allemaal wel goed’ is ook zo inhoudsloos en dom
Een van haar kinderen heeft reuzengroei ook, haar man is ook zo enorm groot, dat zoontje moet zijn hele jeugd geopereerd worden om de groeischijven af te remmen in zijn ledematen en zijn voeten groeien krom, geloof dat ze hebben uitgerekend dat hij anders dik naar de 2.25 schiet, krijgt ze er ook nog gratis bijquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh. Verschrikkelijk voor die kinderen ook
Dat soort dingen hoor ik mensen wel steeds zeggen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat kan je ook niet zeggen
Nou met longkanker zou ik dat niet zo snel zeggenquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor ik mensen wel steeds zeggen.
Ooh dat had een buurjongen van ons ook. Rare afwijking is dat. En die kreeg ook medicijnen waar hij later weer last van kreegquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van haar kinderen heeft reuzengroei ook, haar man is ook zo enorm groot, dat zoontje moet zijn hele jeugd geopereerd worden om de groeischijven af te remmen in zijn ledematen en zijn voeten groeien krom, geloof dat ze hebben uitgerekend dat hij anders dik naar de 2.25 schiet, krijgt ze er ook nog gratis bij
Nee, ik ook niet. Het is goedbedoeld, maar ook zo nikszeggend. Ik moet wel steeds oppassen dat ik geen vergelijkingen trek met mijn moeder als ik met haar praat. Die had precies hetzelfde. Maar dat zou erg pijnlijk zijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met longkanker zou ik dat niet zo snel zeggen
Die jongen loopt ook echt op de zijkanten van zijn voeten, geloof dat ze wiggen in zijn voeten hebben geslagen om de stand weer enigszins normaal te krijgen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooh dat had een buurjongen van ons ook. Rare afwijking is dat. En die kreeg ook medicijnen waar hij later weer last van kreeg
nee iddquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Het is goedbedoeld, maar ook zo nikszeggend. Ik moet wel steeds oppassen dat ik geen vergelijkingen trek met mijn moeder als ik met haar praat. Die had precies hetzelfde. Maar dat zou erg pijnlijk zijn
WTFquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die jongen loopt ook echt op de zijkanten van zijn voeten, geloof dat ze wiggen in zijn voeten hebben geslagen om de stand weer enigszins normaal te krijgen.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kortom: snel een nieuwe verwenvakantie boeken, ballie
Ook als je buiten het hoogseizoen gaat?quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mja misschien toch thailand volgend jaar maar weet nu alweer dat ze moeilijk gaan doen over de duur
Ze zal wel weer 2 maanden willen ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook als je buiten het hoogseizoen gaat?
ja . staat in je contract dat je max 3 weken aangesloten mag. Zeiden ze in overleg is altij wel wat mogelijk maar dan al het denk ik max 4 weken wordenquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook als je buiten het hoogseizoen gaat?
wie zegt dat nl niet goed leven is dan?quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien is in NL leven wel hartstikke goed als je het er naar maakt.
Je wil langer?quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja . staat in je contract dat je max 3 weken aangesloten mag. Zeiden ze in overleg is altij wel wat mogelijk maar dan al het denk ik max 4 weken worden
Is het op veel vlakken ook zeker.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien is in NL leven wel hartstikke goed als je het er naar maakt.
Zes weken moet toch wel bespreekbaar zijn?quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja minimaal een maand. Liefst 6 weken.
Of je nu hier of in Thailand hele dagen fokt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie zegt dat nl niet goed leven is dan?
ja weet ik niet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zes weken moet toch wel bespreekbaar zijn?
Ja dat wil ik ook wel daar niet vanquote:
voormalig portier van een uitgaansgelegenheid waar ik vandaan kom van vroegah loopt er ook rondquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
genot weer vandaag die BNW-wappies op de dam
Toen ik vrijdag in een gesprek met een recruiter zei dat ik een werkgever zoek die er geen moeite mee heeft dat ik twee maanden per jaar vanuit Boedapest werk, begon ze ook bijna te hyperventilerenquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet.toen ik zei dat ik dat graag deed schrok de bedrijfsleidster al en vroeg of dat dan bij de rest wel mocht
nu was er zelfs een galg opgesteld...quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voormalig portier van een uitgaansgelegenheid waar ik vandaan kom van vroegah loopt er ook rond
2 maanden is eigenlijk ook niks tochquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik vrijdag in een gesprek met een recruiter zei dat ik een werkgever zoek die er geen moeite mee heeft dat ik twee maanden per jaar vanuit Boedapest werk, begon ze ook bijna te hyperventileren
Eigenlijk zou je per jaar gewoon maar 2 maanden moeten werken en de rest vakantiequote:Op zondag 3 oktober 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 maanden is eigenlijk ook niks toch
Wilden ze Mike Pence op gaan hangen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nu was er zelfs een galg opgesteld...
die wappies kijken ook echt alles af van Trumpiaanse domheid.
Hey, dit is een Kaagiaanse concessie. Amerika is geen prio meer, maar een Thais strand is ook goed. Bal, let je op?quote:
nou als dat eens zou kunnenquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je per jaar gewoon maar 2 maanden moeten werken en de rest vakantie
dat klinkt beter dan mijn etenquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
Poah. Nacho schotel meegenomen bij de nieuwe mexicaan
Die kennen ze niet eens; echt wat heb ik een schijthekel aan dat volkquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilden ze Mike Pence op gaan hangen?
Ja ik heb het opgeschrevenquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey, dit is een Kaagiaanse concessie. Amerika is geen prio meer, maar een Thais strand is ook goed. Bal, let je op?
Beter dan niksquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 maanden is eigenlijk ook niks toch
zit hier ook kip door.. en op verzoek zonder maisquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat klinkt beter dan mijn eten
ik heb nog een zak nachos. misschien gooi ik die straks nog wel in de oven met wat cheddar erover
maar maisquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit hier ook kip door.. en op verzoek zonder mais
Daarom werk ik de afgelopen jaren maar 6 maanden per jaar meerquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je per jaar gewoon maar 2 maanden moeten werken en de rest vakantie
oh ja dan is het niet handigquote:
Ik had het over de tijdsduur, niet over de locatiequote:Op zondag 3 oktober 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey, dit is een Kaagiaanse concessie. Amerika is geen prio meer, maar een Thais strand is ook goed. Bal, let je op?
Ja, ze dacht dat die werkgever (klein bedrijf in de Alblasserwaard) dat niet zou willen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel waarom ze al gaat hyperventileren
Werk nou meequote:Op zondag 3 oktober 2021 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het over de tijdsduur, niet over de locatie
Maar ik wil niet naar Thailandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |