SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu kan je niet meer giegelen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Giegel verbrand aan hete chocolademelk.
je moet ook geen hartverzakking ervan krijgenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Auwwwwwwwnet een grote zware rol plastic op m'n grote teen laten vallen. Gvd dat doet pijn, voel m'n hart erin kloppen
Moest lachenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ook geen hartverzakking ervan krijgen
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ook geen hartverzakking ervan krijgen
oh shit. Straks krijg je zon losteenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Auwwwwwwwnet een grote zware rol plastic op m'n grote teen laten vallen. Gvd dat doet pijn, voel m'n hart erin kloppen
auwquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Oh jee, er zit er weer eentje te spieden op ledematen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
o
[..]
oh shit. Straks krijg je zon losteen
Mja ging ook weer snelquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
dankje, hey puzzie kom je even buurten, weekend is weer voorbij
Puzziequote:
Geen groenten?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
kippenpoten met paprika, ui, peper, gember en knoflook, rijst erbij
quote:
en voor een nieuwe teenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gauw langs Dokter Ballie van Snackstein om je hart weer goed te zetten
quote:
je kan naar buiten fles. het is droogquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, er zit er weer eentje te spieden op ledematen hoor
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
kippenpoten met paprika, ui, peper, gember en knoflook, rijst erbij
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan naar buiten fles. het is droog
oh jeequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee verkeerd gelegen , last van mijn rug/nek
quote:
Ik heb een kippenrookworst gehaald. Ben benieuwd. En spekjes.quote:
Ik dacht dat je paprikapoeder bedoelde voor op de kippenpoten.quote:
Kook-zequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een kippenrookworst gehaald. Ben benieuwd. En spekjes.
[..]
Ik dacht dat je paprikapoeder bedoelde voor op de kippenpoten.
Spekjesquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een kippenrookworst gehaald. Ben benieuwd. En spekjes.
[..]
Ik dacht dat je paprikapoeder bedoelde voor op de kippenpoten.
oh gatver. En nu?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn nagel viel er van de week zo af ineens
Wat moet ik er voor doen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie gehoord van de FIRE beweging? das blijkbaar als doel hebben om vanaf je 30ste niet meer te werken.
Kijk ik nu
https://www.npo3.nl/30-en(...)09-2021/POW_05148011
Gemaakt van zwembandjesquote:
5 jaar terug in de tijd gaan in ieder gevalquote:
varkenszwembandjesquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:54 schreef dud0r het volgende:
G
[..]
Gemaakt van zwembandjes
[..]
5 jaar terug in de tijd gaan in ieder geval
Van die sjappies die met vroegpensioen willen, daar moet ik altijd zo'n snuitje van trekken --->quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerst echt onwijs gierig zijn.
in een tent gaan wonen nu ofzo
ja nou ja streven is mooi maar vind 30 wel wat onrealitisch.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die sjappies die met vroegpensioen willen, daar moet ik altijd zo'n snuitje van trekken --->
Niet gezien wel de rview gelezen, die mensen leven extreem zuinigquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie gehoord van de FIRE beweging? das blijkbaar als doel hebben om vanaf je 30ste niet meer te werken.
Kijk ik nu
ja geloof idd niet dat ze van nul beginnenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet gezien wel de rview gelezen, die mensen leven extreem zuinig
je moet een ton hebben en dan goed beleggen dan zou het kunnen
Het streven alleen al wil zeggen dat je schijtongelukkig bent, geniet gewoon van je leven en je werk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja streven is mooi maar vind 30 wel wat onrealitisch.
Ja maar als je dus werkt om te leven dan gaat er dsu iets fout :pquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het streven alleen al wil zeggen dat je schijtongelukkig bent, geniet gewoon van je leven en je werk.
Lijkt me geen bal aan.. zou dan alsnog werk zoeken, gewoon om wat te doen te hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Kijk ik nu
ja zij denken geloof dat ik hun pensioen dus wel genoeg te doen geeftquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me geen bal aan.. zou dan alsnog werk zoeken, gewoon om wat te doen te hebben.
Zeker maar als je jezelf nu kapot werkt om over x tijd niks te kunnen doen heb je een busje gemist in het leven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar als je dus werkt om te leven dan gaat er dsu iets fout :p
In mijn omgeving hoeft niemand te werken maar werken ze allemaal.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me geen bal aan.. zou dan alsnog werk zoeken, gewoon om wat te doen te hebben.
1 meisje uit het programma is op haar 28ste met pensieon gegaan. Heeft een kameel gekocht en is nu dakloosquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker maar als je jezelf nu kapot werkt om over x tijd niks te kunnen doen heb je een busje gemist in het leven.
Dan kun je het beter anders doen, kutwerk tot een bepaalde leeftijd, zuinigzuinigzuinig en schraal leven en dan met het verdiende en uitgespaarde geld leuk werk gaan doen, en dan maar hopen dat je geen rare bulten krijgt op de dag dat je van kutwerk naar leuk werk wil switchenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:02 schreef Karzai het volgende:
Ja werk hebben dat je leuk vindt, maar voor veel mensen is dat niet gegeven
Ik zou wel altijd iets blijven doen als ik genoeg geld heb
Watquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 meisje uit het programma is op haar 28ste met pensieon gegaan. Heeft een kameel gekocht en is nu dakloos![]()
Klinkt als een success story.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 meisje uit het programma is op haar 28ste met pensieon gegaan. Heeft een kameel gekocht en is nu dakloos![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..].
Ze leeft in de natuur en loopt met die kameel door het land
Ach ik zou alleen maar aan de drank raken met zoveel vrije tijdquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kun je het beter anders doen, kutwerk tot een bepaalde leeftijd, zuinigzuinigzuinig en schraal leven en dan met het verdiende en uitgespaarde geld leuk werk gaan doen, en dan maar hopen dat je geen rare bulten krijgt op de dag dat je van kutwerk naar leuk werk wil switchen
Goed beleggen wil iedereen toch.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet gezien wel de rview gelezen, die mensen leven extreem zuinig
je moet een ton hebben en dan goed beleggen dan zou het kunnen
Krijg je er ook een glazen bol bij?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
nu een jongen die volledige stufi leent omdat te investeren blijkbaar
Ja niet werken en genoeg geld eindigt vrij vaak in dat soort shit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ach ik zou alleen maar aan de drank raken met zoveel vrije tijd
Beetje laat nu balliequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Kijk ik nu
Door welk land precies?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..].
Ze leeft in de natuur en loopt met die kameel door het land
Nou. Ze hebben keurig vd Poel al het kopwerk laten doenquote:
Sta je daar. Zonder werk, zonder geld, zonder plan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
oh ze heeft haar kameel weer verkocht om naar ijsland te kunnen gaan
Jeps maar nu maakte het haar gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta je daar. Zonder werk, zonder geld, zonder plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |