abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 3 oktober 2021 @ 14:03:39 #1
184769 crew  Deisyy
pi_201617295
Het Laatste nieuws:

17 mei 2021:

Samantha heeft een nieuwe Clyde vriend:


29 April 2021

Bijrollen in deze soap voor de moeders van de wel of niet enigste kinderen van Gelmore,
RIP aan de nabestaanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 april 2021:
Samantha meldt via Instagram dat Gilly plotseling is overleden. Eerder circuleerden er al berichten dat er een reanimatie zou plaatsvinden in de straat van Samantha. Enkele uren later meldde ze dat Gilly overleed aan een hartstilstand. Diverse mediakanalen hebben het bericht inmiddels opgepikt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: April 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Juli & Augustus 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: December 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: april 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: september 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: december 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Januari 2021:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De diverse Instagrams:
Samantha (meest recent)
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY

Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse Gilly
April 25 2021: RIP Gilly

Voorgaande ware liefdes <3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 3 oktober 2021 @ 14:29:55 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201617725
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, ze is natuurlijk al 31 ook.
Ja, je zou het niet zeggen als je haar ziet... maar 31 idd :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201618034
Er worden veel foto's en plaatjes gerecycled ... het gedicht 'samen' dat ze vandaag aan haar huidige Clyde opdraagt was in juni 2020 nog voor Gerrit :)
instagram
]
  zondag 3 oktober 2021 @ 17:05:56 #4
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_201620964
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, je zou het niet zeggen als je haar ziet... maar 31 idd :D
Ik ben net zo oud, ben toch wel redelijk blij met wie ik ben en hoe ik eruit zie in vergelijking met Samant. Blij dat ik gewoon lekker kan werken, psyche redelijk sterk is (vooral opgevallen in de afgelopen 3 maanden) en vooral dat ik gezond verstand bezit.
With love :*
pi_201634628
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:46 schreef Duiker64 het volgende:
Er worden veel foto's en plaatjes gerecycled ... het gedicht 'samen' dat ze vandaag aan haar huidige Clyde opdraagt was in juni 2020 nog voor Gerrit :)
[ instagram ]]
Liefde die recyclebaar is
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201654464
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:42 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Liefde die recyclebaar is
Dit is natuurlijk ook geen echte liefde. Al komt dat wel zo op ons over en op die jongen. Het treurige in deze is dat Samantha bijna gegarandeerd zal omslaan en deze jongen aan de kant zet. Een pijnlijke gevolg van borderline. Het is ook steeds van de ene uiterste naar de andere uiterste.

Nu is ze kennelijk weer in de fase beland van alles is goed, mooi en iedereen is gelukkig. En je ziet dat ze vervolgens weer vol goede moed en onwijs (te)veel energie in bepaalde zaken zit te stoppen. Het is simpelweg weer een uiterste, waar de balans totaal ontbreekt. Voor degene die dit nu volgen, die herkennen het patroon inmiddels wel.

Een poos geleden was dit ook al het geval. Toen Naomi nog met Michael was en er ineens een charme offensief gestart was. Toen leek het tussen Samantha en Michael/Naomi ook beter te gaan. Denk dat ze het echt een kans gaven. Samantha sloeg toen ineens compleet om en Naomi was ineens de duivel. Iedereen die dat volgde die denkt in eerste instantie nog, er is serieus iets goed mis. Want een normaal persoon reageert niet zomaar zo. Echter in het geval van Samantha is het heel simpel. Michael poste toen een enkele story met de tekst: borderline.

Zou echt eens een keer willen zien dat Samantha het gewoon rustig aan doet. Want alles zowat wat snel begint eindigt ook snel. Het is nu echt van de ene persoon hup naar de andere persoon.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_201708308
Bij gebrek aan Samantha nieuws, Dootje kadootje de ex van Gelmore heeft ook weer een leuk filmpje op dr Facebook. Vreselijk.
pi_201710120
Een doorsnee zondagavond bij een GHB junk?
pi_201710407
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:35 schreef cofi het volgende:
Een doorsnee zondagavond bij een GHB junk?
Ik was haar al vergeten maar damzzz dat mens is echt geflipt.
quote:
ik mag zeggen ik heb doorgehaald zo voelde het dan hahaha 🥱 maar dan val oma momenteel af en komt die zondag wel aan de beurt nu dadelijk de kindjes even zien hele middag spelen een kadootje kopen met de dames want dit zo is ook niks dus mama is net in slaap gevallen en nu staat mama op en ben net net wakkrgeworden hahah mama komt zo langs dachten jullie !! mama komt niet meer hahahs lieve jaylinn mama gaat zo jou videobellen kijk we hebben al afgesproken ik gs nu klaar maken liefjes !!😍🥰 tot zool
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201710536
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:18 schreef Nikkie321 het volgende:
Bij gebrek aan Samantha nieuws, Dootje kadootje de ex van Gelmore heeft ook weer een leuk filmpje op dr Facebook. Vreselijk.
Oh daar kijk ik ook wel eens. Die is zo fucking verslaafd en gestoord.
pi_201710828
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik was haar al vergeten maar damzzz dat mens is echt geflipt.
[..]

Je verwacht dergelijk gedrag in een serie oid. Dit is gewoon echt….
pi_201711022
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:28 schreef cofi het volgende:

[..]
Je verwacht dergelijk gedrag in een serie oid. Dit is gewoon echt….
Ik kijk best veel series maar zo triest heb ik het nog nooit gezien.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201712353
Oh jammer, filmpje is alweer weg. Ze heeft ook nog een ander account, Smansie Smans, ook zo geweldig.
Er was toch eerst een programma Tygo in de GHB? Misschien kan hij haar helpen. Zat ook die Junita in, dat is ook een vriendin van haar op FB.
pi_201715723
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik was haar al vergeten maar damzzz dat mens is echt geflipt.
[..]

Totaal onleesbaar!
pi_201759829
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 07:01 schreef Nikkie321 het volgende:
Ze heeft ook nog een ander account, Smansie Smans, ook zo geweldig.
Ze heeft er wel meer: Do Smans, Mo Smans, Smansie Smanske, Dootje Kadootje en Kadootje van Dootje. Om de paar dagen staat er weer wat op een ander account, dan is ze waarschijnlijk met haar wauze kop de inlog van de één weer ff kwijt en gaat ze op de ander verder.
pi_201761206
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:20 schreef soapie het volgende:

[..]
Totaal onleesbaar!
Nou ik kan het wel volgen, en mijn hart wordt er ijskoud van.
Volgens mij schrijft ze dat ze wegens een kater de afspraak om haar uit huis geplaatste kinderen te ontmoeten, laat schieten :'( :'( :'(
In plaats van kadootjes voor ze kopen en ontmoeten werd het in slaap vallen en videobellen. Met een haha tussendoor :r
Clap your hands if you're working too hard
pi_201761236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:53 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Nou ik kan het wel volgen, en mijn hart wordt er ijskoud van.
Volgens mij schrijft ze dat ze wegens een kater de afspraak om haar uit huis geplaatste kinderen te ontmoeten, laat schieten :'( :'( :'(
In plaats van kadootjes voor ze kopen en ontmoeten werd het in slaap vallen en videobellen. Met een haha tussendoor :r
:Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201761318
Ze woont in St. Willebrord zie ik. Dat ghbdorp kwam toen bij Tygo veelvuldig voor in zijn programma.

Sowieso die hoek van Rucphen (waar St. Willebrord onder valt) , Oudenbosch en Sprundel... Een deprimerend drugshol.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sunshine1982 op 15-10-2021 10:07:38 ]
pi_201761392
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:53 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Nou ik kan het wel volgen, en mijn hart wordt er ijskoud van.
Volgens mij schrijft ze dat ze wegens een kater de afspraak om haar uit huis geplaatste kinderen te ontmoeten, laat schieten :'( :'( :'(
In plaats van kadootjes voor ze kopen en ontmoeten werd het in slaap vallen en videobellen. Met een haha tussendoor :r
Triest hé :'(
pi_201761918
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze woont in St. Willebrord zie ik. Dat ghbdorp kwam toen bij Tygo veelvuldig voor in zijn programma.

Sowieso die hoek van Rucphen (waar St. Willebrord onder valt) , Oudenbosch en Sprundel... Een deprimerend drugshol.
:o Echt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201761962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
:o Echt?
Ja hoor. Mijn zus heeft daar een aantal jaar gewoond. Ogenschijnlijk een aardig dorp, maar er gebeurde daar genoeg. En als de nieuwsberichten van dit jaar zo lees gebeurt daar nog steeds genoeg.
pi_201763515
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja hoor. Mijn zus heeft daar een aantal jaar gewoond. Ogenschijnlijk een aardig dorp, maar er gebeurde daar genoeg. En als de nieuwsberichten van dit jaar zo lees gebeurt daar nog steeds genoeg.
Ik ben daar opgegroeid en woon inmiddels daar alweer een tijdje.
Nergens last van. In de zomer lekker toeristisch. Het is denk ik maar net waar je mee omgaat :)

Oudenbosch met St. Willibrord vergelijken is sowieso niet echt oké hoor :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201764054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ben daar opgegroeid en woon inmiddels daar alweer een tijdje.
Nergens last van. In de zomer lekker toeristisch. Het is denk ik maar net waar je mee omgaat :)

Oudenbosch met St. Willibrord vergelijken is sowieso niet echt oké hoor :D
Misschien woonde mijn zus wel in een wat mindere straat van Oudenbosch, dat kan ook.
pi_201764062
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ben daar opgegroeid en woon inmiddels daar alweer een tijdje.
Nergens last van. In de zomer lekker toeristisch. Het is denk ik maar net waar je mee omgaat :)

Oudenbosch met St. Willibrord vergelijken is sowieso niet echt oké hoor :D
Misschien woonde mijn zus wel in een wat mindere gedeelte van Oudenbosch, dat kan ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')