Wat doe je met deze groep en wie gaat er achteraan rijden??quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Philipsen, Wright, Kung, Moscon, Doull, Rowe, Declerq, Siskevicius, Van Hooydonk, Affini, Roosen, Erviti, Van Avermaet, Carvalho, Walscheid, Eekhoff, Sweeny, Maitre, Grignard, Mozzato, Van Asbroeck, Haller, Oss, Bissegger, Durbridge
Niet in deze groep denk ik.quote:
Bora dus. Verder zal DQS ook niet heel blij zijn als deze mannen voorop blijven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat doe je met deze groep en wie gaat er achteraan rijden??
Reeds aangevuld en ik denk dat het nu compleet is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Philipsen, Wright, Kung, Moscon, Doull, Rowe, Declerq, Siskevicius, Van Hooydonk, Affini, Roosen, Erviti, Van Avermaet, Carvalho, Walscheid, Van der Sande, Eekhoff, Sweeny, Maitre, Grignard, Mozzato, Van Asbroeck, Haller, Oss, Bissegger, Durbridge, Vermeersch, Skujins, Stannard, Laengen, Jorgenson
Djumbo heeft ook niet direct iemand mee die in deze groep kan winnenquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bora dus. Verder zal DQS ook niet heel blij zijn als deze mannen voorop blijven.
In deze groep zal ook niet de winnaar zitten, maar wel renners die hierdoor langer mee kunnen om hun kopman te ondersteunenquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Djumbo heeft ook niet direct iemand mee die in deze groep kan winnen
niks mis met deze groepquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Reeds aangevuld en ik denk dat het nu compleet is.
Als je ze 10 minuten zou geven kan het leuk wordenquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:25 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In deze groep zal ook niet de winnaar zitten, maar wel renners die hierdoor langer mee kunnen om hun kopman te ondersteunen
Er zijn altijd ploegen die willen rijden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je ze 10 minuten zou geven kan het leuk worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |