Dat kunnen de Italianen ook zelf bedenkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Breng de Italianen niet op het idee voor volgend jaar!
Volgens mij zag ik daarstraks ORF in beeld staan en dat is de Oostenrijkse publieke omroepquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Is de commentator van Duitsland trouwens? Of Oostenrijk?
En hij heeft het over de laatste plaats voor Oostenrijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:33 schreef Sableheart het volgende:
Ik meen het logo van ORF gezien te hebben, dus Oostenrijk
Die sturen alleen maar van die saaie ballads in, dus dat zal wel goedkomen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:35 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te hopen dat ze vaker gaan winnen als dit de gevolgen zijn
Die kleurencamera's zijn als het goed is een eenmalige investering, die ze de volgende keer niet opnieuw moeten doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:35 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te hopen dat ze vaker gaan winnen als dit de gevolgen zijn
Vraag maar aan de Belgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Die kleurencamera's zijn als het goed is een eenmalige investering, die ze de volgende keer niet opnieuw moeten doen.
Ik wist dat het ESF duur was, maar wow.
Voor de F1 hebben ze niet eens een aparte baan, maar gebruiken ze gewoon de reguliere autowegquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Monaco is zeker (ook) failliet gegaan, want die doen nu helemaal niet meer mee.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Voor de F1 hebben ze niet eens een aparte baan, maar gebruiken ze gewoon de reguliere autoweg
Monaco heeft de organisatie nooit aangedurfd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Monaco is zeker (ook) failliet gegaan, want die doen nu helemaal niet meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |