Daar had ik geen zin in. Te vermoeiendquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:18 schreef usagi414 het volgende:
Nu krijgen we een vrij ingewikkelde puntentelling.
@:NailQueen probeert steeds de originele puntentelling aan te houden. Dus succes
Dit is een onmogelijk systeem inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:19 schreef Sableheart het volgende:
De twee juryleden die achter elkaar zitten komen uit hetzelfde land. Ieder jurylid moet minimaal 1, maximaal 5 punten aan ieder ander land geven. Dit gaat lastig volgen worden.
Inderdaad. Ieder land stuurt 2 juryleden, ieder jurylid geeft ieder ander land tussen 1 en 5 punten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het nou steeds drie landen die stemmen met twee personen?
Ik denk juist dat het sneller zou gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:23 schreef sportfreak het volgende:
Met dit systeem zou vandaag de dag de puntentelling tot de volgende ochtend duren ofzo
Is er iets waar ik kan proberen nog meer verheldering over te geven? Ik dacht dat mijn uitleg wel redelijk was?quote:
Als je alle anderen weinig geeft, maak je zelf meer kans. Logisch, maar was vast niet de bedoeling van de bedenkers van het systeem.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Luxemburg gaf voor het gemak alle landen een onvoldoende.
Het maximale wat de jury's kunnen geven zijn 10 punten maar de punten die worden gegeven zijn hoger?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Is er iets waar ik kan proberen nog meer verheldering over te geven? Ik dacht dat mijn uitleg wel redelijk was?
Riverdancequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Van de beste intervalacts geldt inderdaad dat ze nergens anders gemaakt hadden kunnen worden.
En ze doen de resultaten van drie landen tegelijkquote:
quote:Men stapte over op een nieuwe manier van punten toekennen: bij het festival waren twee juryleden van elk land aanwezig. Elk van hen geeft punten van 1 tot en met 5 voor elk liedje, behalve de eigen inzending. Elk land gaf dus minimaal twee en maximaal 10 punten per inzending. Eén jurylid moest jonger dan 25 jaar zijn, het andere jurylid moest ouder zijn.[2]
Nee, gelukkig wonnen Spanje en Luxemburg niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als je alle anderen weinig geeft, maak je zelf meer kans. Logisch, maar was vast niet de bedoeling van de bedenkers van het systeem.
Er worden telkens 3 juries tegelijk om de punten gevraagd (zie de namen van de landen onder de juryleden). Dus max 10 punten per jury, max 30 per aankondiging.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het maximale wat de jury's kunnen geven zijn 10 punten maar de punten die worden gegeven zijn hoger?
Breng de Italianen niet op het idee voor volgend jaar!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:23 schreef sportfreak het volgende:
Met dit systeem zou vandaag de dag de puntentelling tot de volgende ochtend duren ofzo
Dat had ik dus niet in de gaten. De namen van de landen vond ik al verwarrend.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Er worden telkens 3 juries tegelijk om de punten gevraagd (zie de namen van de landen onder de juryleden). Dus max 10 punten per jury, max 30 per aankondiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |