SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
tt is idd wat dubieusquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in dat pak dan hè.
Ja slechte TT
Jetlagquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
oh god. kan mijn ogen niet meer open houden
Nu alquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
nog even uurtje of 3 volhouden, zit je gelijk in goed ritmequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda eens als schipkenner communiceren
Vind die woonkamers op binnenvaartschepen er altijd knus uitzienquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je foto's laten zien van binnenvaartschepen en duwstellen die groter zijn dan het gemiddelde wat de Noordzee over gaat.
En toch zit het gros van de hutten op die schepen onder of pal op de waterlijn.
mocht het zo nog even droog zijn doe ik nog klein wandelingetjequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, zo maar eens afronden. Toch keurig boven de 15k geëindigd vandaag, ik reken het goed
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, heerlijk met een bedje op de bank, kaarsjes aan, lekker knus hier naar de regen kijken
maar totaal niet zeewaardigquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind die woonkamers op binnenvaartschepen er altijd knus uitzien
Die hebben toch altijd van die mooie gehaakte gordijntjes?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind die woonkamers op binnenvaartschepen er altijd knus uitzien
Nee, niet meer hoor. Ik zie nu ruime woonkamers met strakke keukens en alles erop en eraan voorbij komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben toch altijd van die mooie gehaakte gordijntjes?
Ah, oké, ik zie niet zoveel binnenvaartschepen hier in Twente.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet meer hoor. Ik zie nu ruime woonkamers met strakke keukens en alles erop en eraan voorbij komen.
Moet ze eerst naar bed gaanquote:
Met uitzicht op beiden Wattenschijvenquote:
Volgens mij moet iemand ze vertellen dat binnenvaart niet zoveel met Star Trek te maken heeft.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb hier meer mee danze hebben wel wat snufjes die je op zeeschepen niet ziet.. Stuur automaat die op rate of turn stuurt ipv een roerstand.. Dat kan best geniaal werken.
Nooit meer op vakantie durven,quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:36 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)pan-op-mallorca.html
jezus. zal je kind maar zijn
Je bent zelf een TTquote:
Freak accidentquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:36 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)pan-op-mallorca.html
jezus. zal je kind maar zijn
Heb geen Audiquote:
En waarom lukt dat niet?quote:
wees blij dat je een melding krijgtquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Wat krijg ik nou weer voor melding op m'n telefoon dat m'n ww betrokken is bij een datalek?
Wij ook.quote:
De gemiddelde borst weegt ongeveer een halve kilo, maar dat gewicht kan verdubbelen in de late zwangerschap.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
Vanmiddag de 3 appels die in de boom hingen er uit gehaald, de grootste is 320 gram![]()
Ben je nu appels met tieten aan het vergelijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gemiddelde borst weegt ongeveer een halve kilo, maar dat gewicht kan verdubbelen in de late zwangerschap.
Onderzoek heeft aangetoond dat borsten een serieuze achteruitgang kunnen uitlokken in de hersenwerking van de man. Zo werd getest hoe groot de impact van afbeeldingen met goedgevormde boezems kan zijn op heren die cognitieve testen moeten afleggen. Ze bleken zodanig afgeleid te zijn door het beeldmateriaal dat ze zich niet meer konden focussen op de opdrachten.
Allebei onder een dekentje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met uitzicht op beiden Wattenschijven
Had je dan lekker terras mogen lopenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik morgen niet hoef te werken
Planken!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook andere Auti's hebben koplampen.
nee das nu alleen nog open van donderdag tot en met zaterdagquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je dan lekker terras mogen lopen
Nee, willen ze nietquote:
WHIIIEEEP WHIEEEEPquote:
hij vergelijkt alles met tieten...quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu appels met tieten aan het vergelijken
Eeeeuhmquote:
Heb net een bergje hooi in het hok gesmetenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Knabbelen ze wel tevreden aan een peentje?
*Strooit wat groenvoer in het hokquote:
Goed voor de airmiles ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Dinsdag eerst naar Arnhem. En dan naar Assen.
Zijn nou ook niet echt plaatsen die bovenaan mijn lijst staan, maar is het zo erg?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee tevreden wattenschijven nu?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb net een bergje hooi in het hok gesmeten
Ga je alle plaatsen in alfabetische volgorde af?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Autorijdersquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Benzine is ¤2,- de liter
Jankennnnn
Hoop kilometers. En dan nog een heel avondprogramma.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn nou ook niet echt plaatsen die bovenaan mijn lijst staan, maar is het zo erg?
Bedrijf betaalt gelukkigquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Benzine is ¤2,- de liter
Jankennnnn
Op zich een leuke challenge.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je alle plaatsen in alfabetische volgorde af?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee tevreden wattenschijven nu?
En dan wel alle plaatsen in Nederland, ook elk kutgehucht en buurtschapquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich een leuke challenge.
Ik heb wel een kaart, maar geen idee wat ik ermee kanquote:
Autorijdenquote:
Straks nog even verder kijken, denk dat ik morgen ergens wel klaar ben.quote:
Hip vlot mooi knap aantrekkelijk leuk meisje op de kop tikken voor na het avondprogramma.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop kilometers. En dan nog een heel avondprogramma.
Niet veel, volgens mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een kaart, maar geen idee wat ik ermee kan
Er gaan wat dames mee van de klantenservice.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hip vlot mooi knap aantrekkelijk leuk meisje op de kop tikken voor na het avondprogramma.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Benzine is ¤2,- de liter
Jankennnnn
Vroegah kon ik nog wat inwisselen bij bolquote:
Compleet naar de filet American douwen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er gaan wat dames mee van de klantenservice.
De Dwuster?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb Diesel, maar dat is hier juist duurder dan benzine
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb Diesel, maar dat is hier juist duurder dan benzine
Lekkere?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er gaan wat dames mee van de klantenservice.
Ik schat dat dat ongeveer een miljoen kilometer rijden is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan wel alle plaatsen in Nederland, ook elk kutgehucht en buurtschap
Als ik met de trein naar werk ga, heb ik 3 uur reistijd op een dag.quote:
Dagje shoppenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ja, misschien kan ik eens de grens over om te tanken, maar dan moet ik sowieso een half uurtje rijden, dus dat schiet ook miet echt op
Tenzij ik het combineer
Met de auto is slechter voor het milieu.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik met de trein naar werk ga, heb ik 3 uur reistijd op een dag.
Met de auto, ruim de helft minder
Ik iets van 4 uur in het gunstigste gevalquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar België, vreten und schlafenquote:
Een chagrijnige 4E is slecht voor iedereen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de auto is slechter voor het milieu.
Verstandig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dus ik probeer altijd in Duitsland of Oostenrijk te tanken..
Ik had gewoon geen zin om met mondkapje in de trein te zittenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |