SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep,best wel weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodsbedreiging plus ontregelen democratie = 80 uur dus.
misschien wel blanke?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
Laatst een boek gelezen over macht en rijkdom en wat dat met de pysche doet maar ben de titel eventjes kwijt, kwam er op neer dat hoe langer iemand echte macht heeft des te gekker en slechter ze worden, bijna zonder uitzondering.
Nu zie ik Rutte niet snel kleine zwarte baby's de open haard in tiefen maar toch.
herr rutte?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
Laatst een boek gelezen over macht en rijkdom en wat dat met de pysche doet maar ben de titel eventjes kwijt, kwam er op neer dat hoe langer iemand echte macht heeft des te gekker en slechter ze worden, bijna zonder uitzondering.
Nu zie ik Rutte niet snel kleine zwarte baby's de open haard in tiefen maar toch.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Maffe manager meldt zich [ afbeelding ]
Zoveel macht heeft die nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden na 10 minuten ook zwart.
Daarom is hij ook niet zo gek als een Trump of een Stalin of een Dolfje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel macht heeft die nou ook weer niet.
ja voor het grote omvolkingsplan tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden na 10 minuten ook zwart.
Over 200 jaar zien we er allemaal uit als koffie met een beetje melk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor het grote omvolkingsplan toch
Dat schiet mooi op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Waarschijnlijk op 1 november verhuizen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 200 jaar zien we er allemaal uit als koffie met een beetje melk.
gaat snelquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Waarschijnlijk op 1 november verhuizen
Ja, dus nog maar 1 keer met de fiets naar PSV en vanaf dan te voetquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dus nog maar 1 keer met de fiets naar PSV en vanaf dan te voet
Moet je wel een bleekscheet op de kop tikken anders schiet het weer door naar koffie zonder melkquote:
Oh, ik dacht hoogstens als veenlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat proces is al begonnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht hoogstens als veenlijk.
Bahquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
mja dat denk ik welquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal wat gaat het je vies tegenvallen als je morgen weer in NL bent
is toch niks mis meequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je wel een bleekscheet op de kop tikken anders schiet het weer door naar koffie zonder melk
Je wordt jaloersquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
mooi dat ik morgen weg ga. komt net gezin met kleine kinderen aan
dat weet ik niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar we willen toch allemaal hetzelfde kleurtje krijgen?
Over 2 weken wel weer hoor, want dan ga ik die kant op, alleen stop ik iets noordelijker..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh het is ook helemaal geen strandweer meer
Waarom woon je niet hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:32 schreef Ama het volgende:
Ik heb 2 gevulde koeken, wie komt ze halen.
hoop voor je dat je mooi weer hebt danquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 2 weken wel weer hoor, want dan ga ik die kant op, alleen stop ik iets noordelijker..
Ik merk het vanzelf wel. Ik ben wel wat regen gewend hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop voor je dat je mooi weer hebt dan
waarzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:32 schreef Ama het volgende:
ik ben nog aan het lunchen en daarna moet ik m'n kind halen, koken, kind op bed trappen en magic spelen. Dus stuur ze maar opquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:32 schreef Ama het volgende:
Is bij ons op het werk altijd op vrijdag heel erg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben echt melig vandaag, ik weet niet waar het vandaan komt, zelfs op het werk had ik er last van![]()
![]()
Bij jullie is het toch sowieso altijd wel Meel-ig??quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Is bij ons op het werk altijd op vrijdag heel erg.
Hahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij jullie is het toch sowieso altijd wel Meel-ig??
Doe normaal met je lunchen. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben nog aan het lunchen en daarna moet ik m'n kind halen, koken, kind op bed trappen en magic spelen. Dus stuur ze maar op
ja had geen tijd ervoor rond 12.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe normaal met je lunchen. @:wereldgozer
Daar dienen capuchons voor! Een capuchon is erg handig. Door mijn capuchon obsessie zie ik dingen wat je kan doen met een capuchon wat de anderen niet ziet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet, maar als ik zeg dat ik voor de grap iemands netflix aan het "verneuken" ben dan lig ik hier gewoon te gniffelen in mijn bed, ik zou namelijk zelf ook raar kijken dan. Maar ik bedoelde ook meer in het algemeen.
[..]
Ja nu wordt het een beetje geforceerd verhaal terwijl ik het gister graag had willen vertellen maar toen dacht van laat ook maar. Kwam erop neer dat ik in de stadsbus naar Plepa zat, en dat er toen een Roma gezinnetje, man, vrouw en (lief) kindje in de kinderwagen me wenkten toen er een plek bij hun vrij kwam om te zitten. Eigenlijk stond ik prima maar goed, ze bedoelden het goed, dus die vrouw in het Albanees vragen waar ik vandaan kwam, oooooh Nederland, geeft haar man een stomp en schreeuwt dat hij in Duitsland gewerkt heeft. Maar echt schreeuwen zoals alleen zij dat kunnen. Dus wij moeten MET ELKAAR PRATEN!! Maar voordat ik uberhaupt echt een woord met hem had kunnen wisselen, ik was inmiddels al vol plezier 2x hard op mijn been gestompt door haar maar wel op een vriendelijke meneer kwam de kaartjes verkoper even poolshoogte nemen. Hij zag natuurlijk ook gewoon een toerist die opeens met een hysterisch wijf (echt) opgescheept zat. Dus hij informeerde vriendelijk in het Albanees of alles wel goed ging. Nou toen was het hek van de dam hoor, want dat vond mevrouw DISCRIMINATIE!!! Een hoop geschreeuw, de hele bus in rep en roer en ik kon wel door de grond zakken. En ergens had ze ook wel gelijk natuurlijk, hij vroeg dat alleen vanwege het type dat ze waren, maar ik begreep hem heel goed. Ze vloog hem nog net niet aan. En ondertussen naar mij schreeuwen dat we toch vrienden waren? Ik euh ja. handschudden en alles. De kaartjesverkoper was wel goed in sussen en dan was het even weer goed en dan keek ze weer naar hem en dan begon het hele gedoe opnieuw. Ik heb op een gegeven moment letterlijk mijn hele capuchon over mijn hele hoofd getrokken zo van hier hoor ik niet bij, ik ben hier niet, iedereen in de bus lachen maar ik was heel blij toen ze uitstapten. En heb toen gelijk, omdat ik hem niet kon verbranden mijn hand 4x ontsmet.
Naja dat soort dingen maar ergens hoop ik nu dat jullie dit negeren want ik voel me net een Whiskers met een IK ZEI HOI!!
Bij jullie is het meestal ook wel Mail-igquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij jullie is het toch sowieso altijd wel Meel-ig??
Ook jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jullie is het meestal ook wel Mail-ig
Weten we dat wel zekerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh Koen is meer iets voor zijn vrouw, hoewel Koen natuurlijk geen Koen heet
Ja, ik heb Koen al een paar keer IRL ontmoet en hem op Faceboekquote:
En dan ga jij hier zomaar even het geheim verklappen dat hij geen Koen heet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb Koen al een paar keer IRL ontmoet en hem op Faceboek
Iedereen in mijn familie heet Koen, behalve Jan want die heet Henk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ga jij hier zomaar even het geheim verklappen dat hij geen Koen heet!
Dit klinkt best wel heel erg logisch.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Iedereen in mijn familie heet Koen, behalve Jan want die heet Henk.
Magic spelen vind je wel normaal?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe normaal met je lunchen. @:wereldgozer
Dquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Magic spelen vind je wel normaal?
Nee, maar dat klinkt wel magischquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Magic spelen vind je wel normaal?
is geen geheim. zegt hijzelf ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ga jij hier zomaar even het geheim verklappen dat hij geen Koen heet!
Wat een schattig bordje chips zo haha.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:03 schreef Karzai het volgende:
borreltijd, ik open het weekend mensen
[ afbeelding ]
elke avond met mij is magischquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:02 schreef Haags het volgende:
[..]
D
[..]
Nee, maar dat klinkt wel magisch
ik heb dit nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
is geen geheim. zegt hijzelf ook
dit is de cheapversie van de Dirk kaasknabbelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
bah chipitos echt ranzige zooi![]()
Zo ff een zakje halen bij de overkant
van Nederland?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
heb even naar het weerbericht gekeken
En toen besloot je nooit meer naar NL terug te komen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Nee begin maartquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk wel deprimerend dat dit zo tot mei ofzo blijft
nou ja hier wordt het in de winter ook 8 graden ofzo hoorde ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
En toen besloot je nooit meer naar NL terug te komen?
Hebben we wel tegoed hequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee begin maartuiterlijk. Volgend jaar weer WEL een zomer.
een HALF JAAR ama. HALF JAARquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:11 schreef Ama het volgende:
Half jaartje even bikkelen en dan weer lekker weer hopelijk.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar vanaf nu kun je weer aftellen.Zo zie ik het maar.
Dacht begin van de zomer nog omg ik moet vet veel zomerkleding erbij kopen. Nou ben blij dat ik dat toch niet heb gedaan.quote:
drie kraaien wat er maandag eindelijk geleverd wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Of het daar nou wel of geen strandweer is, 3 stappen in Nederland en je wilt weer terug. Geloof me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
Het zijn 2 mannen. Daarom maken z zoveel lawaai
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
drie kraaien wat er maandag eindelijk geleverd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh vet fleselectrische?
WIJ MANNEN ZIJN HEEL ERG LUID JAquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
de duitsers zijn naar buiten. Het zijn 2 mannen. Daarom maken z zoveel lawaai
oke dan blijf ik wel hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of het daar nou wel of geen strandweer is, 3 stappen in Nederland en je wilt weer terug. Geloof me.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
drie kraaien wat er maandag eindelijk geleverd wordt.Heel goed postief blijven denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Ik laat je in 2041 wel zien hoe het eruit ziet als ik hem eindelijk eens nodig hebquote:
kijk er naar uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ik laat je in 2041 wel zien hoe het eruit ziet als ik hem eindelijk eens nodig heb
ANDERS WEET JE NIET DAT IK EEN MAN BENquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je hoeft niet zo te schreeuwen
Echt hoor Bal.quote:
ja het waait te hard. zon schijnt welquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt hoor Bal.Nee snap wel dat dat ook niet kan. Ben wel verbaasd trouwens dat het bij jou geen strandweer meer is bij mij gister en eergister nog wel. En ik zat toch een stuk noordelijker. Misschien gewoon een pechdagje? Maar serieus wat is het hier koud en nat.
dat wilde ik net zeggenquote:
En geen windluwe plekjes te vinden? Heb je nu natuurlijk niets meer aan maar misschien had je een parasol kunnen kopen om neer te leggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het waait te hard. zon schijnt wel
Pindaflippiesquote:
Lekker zijn diequote:
Blijft alleen wel altijd aan alle kanten aan je tanden hangenquote:
Ik ben niet zo van de dipjes bij chips, dat spul is al ongezond genoeg van zichzelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je wat extra lekker is? Als je er een sambaldipje bij maakt.
Proost.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:03 schreef Karzai het volgende:
borreltijd, ik open het weekend mensen
[ afbeelding ]
Nee want het flinke windkracht. maar maakt niet uit :pquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En geen windluwe plekjes te vinden? Heb je nu natuurlijk niets meer aan maar misschien had je een parasol kunnen kopen om neer te leggen.
Dat gaat wel lukken,jij ook.quote:
hmm dat is wel een idee!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je wat extra lekker is? Als je er een sambaldipje bij maakt.
Oeh lekker.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, huilende collega aan de lijn.
Waarom maak je haar dan aan het huilenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar dat je een loopneus krijgt zodra je ergens naar binnen looptDuurt tot mei.
Ik kijk altijd fillmpjes van The Dodo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:29 schreef bitterbal het volgende:
Zag filmpje op insta van een hond die 2 weken was zat in een tunnel. Zodra die er uit werd gehaald begon die gelijk te kwispelen
Alleen niet covidpositief.quote:
Of seropositiefquote:
Ook, maar als monogaam wezen loop ik daar flink minder kans op.quote:
Ik dacht dat we het over algemene dingen hadden. Niet specifiek op jou gerichtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook, maar als monogaam wezen loop ik daar flink minder kans op.
De inhoud van 6 of misschien wel 12 boosters innistrad midnight huntquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De inhoud van 6 of misschien wel 12 boosters innistrad midnight hunt
Draft?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De inhoud van 6 of misschien wel 12 boosters innistrad midnight hunt
je moet ze ook niet aanlijnen... :/quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben nu bij aflevering 3 maar wat stom.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Wat was het laatste seizoen van Lucifer kut zeg
Ohh. Je hebt dat vandaag gedaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Wat was het laatste seizoen van Lucifer kut zeg
Sealedquote:
Thuis of binnen het bedrijfquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan. Maar ze had net te horen gekregen dat ze waarschijnlijk op straat staat
Jij krijgt haar werk erbij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan. Maar ze had net te horen gekregen dat ze waarschijnlijk op straat staat
Net doen alsof je een leven hebt naast fok.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Net de laatste aflevering gezien.
Noem je dat een leven?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net doen alsof je een leven hebt naast fok.
Gekkie
Oh das kut. Waarom?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liefquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, even een luisterend oor geboden.
Wattos ballos gevrettosquote:
Squid gamequote:
Omdat ze het gelijk verslindtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste varken van Griekenland?
Jij post nooit piccies van je maaltijden
Eigenlijk zit ze gewoon thuis al die tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken je de user?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:02 schreef CherryLips het volgende:
OUD / Rust zacht lieve Moussy, ouwe reldoos! ;)
Die makrelen waren gewoon palingbeestjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ze gewoon thuis al die tijd.
Nee geen tijd voor hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker waar,ben er al een aantal verloren waar ik goed contact mee had.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Altijd naar als een fokker overlijdt
Hagelquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:09 schreef mschol het volgende:
hmm moet/wil nog naar buiten maar regen
vind volgens mij voor de rest alle neerslag wel ok, maar regen.. nope
Oh das naarquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker waar,ben er al een aantal verloren waar ik goed contact mee had.
Sneeuw vind ik echt bagger om doorheen te moeten. Regen en hagel is nog wel te doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:09 schreef mschol het volgende:
hmm moet/wil nog naar buiten maar regen
vind volgens mij voor de rest alle neerslag wel ok, maar regen.. nope
Loop jij niet in je korte broek de sneeuw?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sneeuw vind ik echt bagger om doorheen te moeten. Regen en hagel is nog wel te doen.
Sneeuw krijg je het zo koud van
Super, ik zou constant moeten pissen denk ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in de tuin zon waterfontijn. Die zetten ze alleen savonds aan tot 2200 helaas want vind dat zo fijn klinken
Dat had ik met die watervalquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in de tuin zon waterfontijn. Die zetten ze alleen savonds aan tot 2200 helaas want vind dat zo fijn klinken
nee daar heb ik dus gelukkig geen last van. Vind het echt super rustgevendquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Super, ik zou constant moeten pissen denk ik.
Hij is scherp vandaagquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
eindelijk weer eens raakWat een snelheid ook van die man
Dit gaat weer gedonder opleveren in de kamer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Verschillende in Afghanistan achtergebleven tolken die voor Nederland hebben gewerkt, hebben brieven gekregen van de Taliban waarin ze opdracht krijgen om voor de rechter te verschijnen. De NOS heeft foto's van die brieven in handen.
https://nos.nl/artikel/23(...)ook-familie-bedreigd
Nee dan krijg ik van de koude ballen als ze door de sneeuw slepen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Loop jij niet in je korte broek de sneeuw?
is toch doodeng.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit gaat weer gedonder opleveren in de kamer.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik van de koude ballen als ze door de sneeuw slepen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
niemand die ballie er even op wijst dat het een fontein is en niet een fontijn
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat ze een eerlijk proces krijgen.
je bljetjes sorteren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even de oogjes dicht gedaan. Nu lasagne. Wat zal ik morgen eens gaan doen?
Het is toch ook niet konein, maar konijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
ja dudor heeft gelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is toch ook niet konein, maar konijn
Het is toch ook rijgerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
alleen als het een kruising is tussen een tijger en een ratquote:
ik snap dit welquote:
Ik moet nog wel een beetje wat opbergen en scannen ja.quote:
en als het okey weer is je stappen verdubbelen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet nog wel een beetje wat opbergen en scannen ja.
het is ook wel begrijpelijkquote:
Ja maar dat is het dus niet. Nou ja, we zien wel ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als het okey weer is je stappen verdubbelen?
dubbele hamersquote:
SHO / Rijgersquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als het een kruising is tussen een tijger en een rat
kunnen we je met iets vrolijker maken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik voel me een beetje raar.
[ afbeelding ]
Komt wel vaker voor en kom ik wel over heen..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom staat dat topic in SHOquote:
Even uitzitten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik heb al mijn favoriete tegenwoordige band opgezet dus komt wel goed. Misschien straks wat op NetFlix kijken ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we je met iets vrolijker maken?
okequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb al mijn favoriete tegenwoordige band opgezet dus komt wel goed. Misschien straks wat op NetFlix kijken ofzo
Kennen jullie die grap over Bos die op vakantie zou gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kennen jullie die grap over Bos die op vakantie zou gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig maar![]()
het is me niet geheel duidelijk maar ik heb niet verder gelezen dan 3 postsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net af te vragen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kennen jullie die grap over Bos die op vakantie zou gaan?
Ik schrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had ook falafel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, falafel met pindasaus klonk als een beter idee dan het daadwerkelijk was
CE gaat eerstquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar denk wel dat jij de volgende bent of gaat CE nog eerst?
Ja normaal mik ik dat door zo'n zak wokgroenten heen, maar die waren over de datum schijnbaar, van die wit uitgeslagen wortel en prutterige courgettequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had ook falafel.
komt wel dichtbij zo
nee dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja normaal mik ik dat door zo'n zak wokgroenten heen, maar die waren over de datum schijnbaar, van die wit uitgeslagen wortel en prutterige courgetteDus dan maar gewoon worteltjes gekookt en de falafel erbij met pindasaus maar die smaken matchen niet echt.
Geen idee wat dit is maar klinkt lekker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broodje Bifteki van de Griek was weer dikke prima
Een bifteki is een soort Griekse hamburgerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee wat dit is maar klinkt lekker.
Dat klinkt beter dan bij mij, de falafel bleef ook zo droog, dat was ook wel jammerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat kan ik me voorstellen.
ik had pita met falafel, zelfgemaakte tatziki, komkommer, paprika en tomaat
Genoeg knoflook in m'n adem nu om een halve straat lam te leggen
Gevuld met fetaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bifteki is een soort Griekse hamburger
Die zijn normaal toch zonder feta, dus alleen vlees?quote:
johquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, falafel met pindasaus klonk als een beter idee dan het daadwerkelijk was
Zou kunnen, maar deze was dus wel gevuld met Feta en ik zie ze vaker gevuld met Feta dan zonder. iig hier..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn normaal toch zonder feta, dus alleen vlees?
Ga jij weer lekker bijdehand lopen doenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij weer lekker bijdehand lopen doen
Ja ok, meestal noemen ze hier de 'kale' variant souzouki inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar deze was dus wel gevuld met Feta en ik zie ze vaker gevuld met Feta dan zonder. iig hier..
dat vind ik al snel het nadeel bij falafel. het blijft vaak droog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan bij mij, de falafel bleef ook zo droog, dat was ook wel jammer
Heb je je koffer al ingepakt?quote:
Ja daarom dat ik het meestal kapotmaak voor ik het door de groente doe, zodat het meer een soort gehakt wordt. Dan heb je niet van die grote droge hompenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat vind ik al snel het nadeel bij falafel. het blijft vaak droog.
Over 12 uur moet je al weg zijn he, en daarvoor moet je nog heel het buffet leegetenquote:
dat is eigenlijk wel een goede. ik had ze nu wel doormidden gesneden om op de pita te doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom dat ik het meestal kapotmaak voor ik het door de groente doe, zodat het meer een soort gehakt wordt. Dan heb je niet van die grote droge hompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |