SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep,best wel weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodsbedreiging plus ontregelen democratie = 80 uur dus.
misschien wel blanke?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
Laatst een boek gelezen over macht en rijkdom en wat dat met de pysche doet maar ben de titel eventjes kwijt, kwam er op neer dat hoe langer iemand echte macht heeft des te gekker en slechter ze worden, bijna zonder uitzondering.
Nu zie ik Rutte niet snel kleine zwarte baby's de open haard in tiefen maar toch.
herr rutte?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
Laatst een boek gelezen over macht en rijkdom en wat dat met de pysche doet maar ben de titel eventjes kwijt, kwam er op neer dat hoe langer iemand echte macht heeft des te gekker en slechter ze worden, bijna zonder uitzondering.
Nu zie ik Rutte niet snel kleine zwarte baby's de open haard in tiefen maar toch.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Maffe manager meldt zich [ afbeelding ]
Zoveel macht heeft die nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden na 10 minuten ook zwart.
Daarom is hij ook niet zo gek als een Trump of een Stalin of een Dolfje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel macht heeft die nou ook weer niet.
ja voor het grote omvolkingsplan tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden na 10 minuten ook zwart.
Over 200 jaar zien we er allemaal uit als koffie met een beetje melk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor het grote omvolkingsplan toch
Dat schiet mooi op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Waarschijnlijk op 1 november verhuizen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 200 jaar zien we er allemaal uit als koffie met een beetje melk.
gaat snelquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Waarschijnlijk op 1 november verhuizen
Ja, dus nog maar 1 keer met de fiets naar PSV en vanaf dan te voetquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dus nog maar 1 keer met de fiets naar PSV en vanaf dan te voet
Moet je wel een bleekscheet op de kop tikken anders schiet het weer door naar koffie zonder melkquote:
Oh, ik dacht hoogstens als veenlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat proces is al begonnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht hoogstens als veenlijk.
Bahquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
mja dat denk ik welquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal wat gaat het je vies tegenvallen als je morgen weer in NL bent
is toch niks mis meequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je wel een bleekscheet op de kop tikken anders schiet het weer door naar koffie zonder melk
Je wordt jaloersquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
mooi dat ik morgen weg ga. komt net gezin met kleine kinderen aan
dat weet ik niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar we willen toch allemaal hetzelfde kleurtje krijgen?
Over 2 weken wel weer hoor, want dan ga ik die kant op, alleen stop ik iets noordelijker..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh het is ook helemaal geen strandweer meer
Waarom woon je niet hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:32 schreef Ama het volgende:
Ik heb 2 gevulde koeken, wie komt ze halen.
hoop voor je dat je mooi weer hebt danquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 2 weken wel weer hoor, want dan ga ik die kant op, alleen stop ik iets noordelijker..
Ik merk het vanzelf wel. Ik ben wel wat regen gewend hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop voor je dat je mooi weer hebt dan
waarzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:32 schreef Ama het volgende:
ik ben nog aan het lunchen en daarna moet ik m'n kind halen, koken, kind op bed trappen en magic spelen. Dus stuur ze maar opquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:32 schreef Ama het volgende:
Is bij ons op het werk altijd op vrijdag heel erg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben echt melig vandaag, ik weet niet waar het vandaan komt, zelfs op het werk had ik er last van![]()
![]()
Bij jullie is het toch sowieso altijd wel Meel-ig??quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Is bij ons op het werk altijd op vrijdag heel erg.
Hahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij jullie is het toch sowieso altijd wel Meel-ig??
Doe normaal met je lunchen. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben nog aan het lunchen en daarna moet ik m'n kind halen, koken, kind op bed trappen en magic spelen. Dus stuur ze maar op
ja had geen tijd ervoor rond 12.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe normaal met je lunchen. @:wereldgozer
Daar dienen capuchons voor! Een capuchon is erg handig. Door mijn capuchon obsessie zie ik dingen wat je kan doen met een capuchon wat de anderen niet ziet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet, maar als ik zeg dat ik voor de grap iemands netflix aan het "verneuken" ben dan lig ik hier gewoon te gniffelen in mijn bed, ik zou namelijk zelf ook raar kijken dan. Maar ik bedoelde ook meer in het algemeen.
[..]
Ja nu wordt het een beetje geforceerd verhaal terwijl ik het gister graag had willen vertellen maar toen dacht van laat ook maar. Kwam erop neer dat ik in de stadsbus naar Plepa zat, en dat er toen een Roma gezinnetje, man, vrouw en (lief) kindje in de kinderwagen me wenkten toen er een plek bij hun vrij kwam om te zitten. Eigenlijk stond ik prima maar goed, ze bedoelden het goed, dus die vrouw in het Albanees vragen waar ik vandaan kwam, oooooh Nederland, geeft haar man een stomp en schreeuwt dat hij in Duitsland gewerkt heeft. Maar echt schreeuwen zoals alleen zij dat kunnen. Dus wij moeten MET ELKAAR PRATEN!! Maar voordat ik uberhaupt echt een woord met hem had kunnen wisselen, ik was inmiddels al vol plezier 2x hard op mijn been gestompt door haar maar wel op een vriendelijke meneer kwam de kaartjes verkoper even poolshoogte nemen. Hij zag natuurlijk ook gewoon een toerist die opeens met een hysterisch wijf (echt) opgescheept zat. Dus hij informeerde vriendelijk in het Albanees of alles wel goed ging. Nou toen was het hek van de dam hoor, want dat vond mevrouw DISCRIMINATIE!!! Een hoop geschreeuw, de hele bus in rep en roer en ik kon wel door de grond zakken. En ergens had ze ook wel gelijk natuurlijk, hij vroeg dat alleen vanwege het type dat ze waren, maar ik begreep hem heel goed. Ze vloog hem nog net niet aan. En ondertussen naar mij schreeuwen dat we toch vrienden waren? Ik euh ja. handschudden en alles. De kaartjesverkoper was wel goed in sussen en dan was het even weer goed en dan keek ze weer naar hem en dan begon het hele gedoe opnieuw. Ik heb op een gegeven moment letterlijk mijn hele capuchon over mijn hele hoofd getrokken zo van hier hoor ik niet bij, ik ben hier niet, iedereen in de bus lachen maar ik was heel blij toen ze uitstapten. En heb toen gelijk, omdat ik hem niet kon verbranden mijn hand 4x ontsmet.
Naja dat soort dingen maar ergens hoop ik nu dat jullie dit negeren want ik voel me net een Whiskers met een IK ZEI HOI!!
Bij jullie is het meestal ook wel Mail-igquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij jullie is het toch sowieso altijd wel Meel-ig??
Ook jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jullie is het meestal ook wel Mail-ig
Weten we dat wel zekerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh Koen is meer iets voor zijn vrouw, hoewel Koen natuurlijk geen Koen heet
Ja, ik heb Koen al een paar keer IRL ontmoet en hem op Faceboekquote:
En dan ga jij hier zomaar even het geheim verklappen dat hij geen Koen heet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb Koen al een paar keer IRL ontmoet en hem op Faceboek
Iedereen in mijn familie heet Koen, behalve Jan want die heet Henk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ga jij hier zomaar even het geheim verklappen dat hij geen Koen heet!
Dit klinkt best wel heel erg logisch.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Iedereen in mijn familie heet Koen, behalve Jan want die heet Henk.
Magic spelen vind je wel normaal?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe normaal met je lunchen. @:wereldgozer
Dquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Magic spelen vind je wel normaal?
Nee, maar dat klinkt wel magischquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Magic spelen vind je wel normaal?
is geen geheim. zegt hijzelf ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ga jij hier zomaar even het geheim verklappen dat hij geen Koen heet!
Wat een schattig bordje chips zo haha.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:03 schreef Karzai het volgende:
borreltijd, ik open het weekend mensen
[ afbeelding ]
elke avond met mij is magischquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:02 schreef Haags het volgende:
[..]
D
[..]
Nee, maar dat klinkt wel magisch
ik heb dit nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
is geen geheim. zegt hijzelf ook
dit is de cheapversie van de Dirk kaasknabbelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
bah chipitos echt ranzige zooi![]()
Zo ff een zakje halen bij de overkant
van Nederland?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
heb even naar het weerbericht gekeken
En toen besloot je nooit meer naar NL terug te komen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
heb even naar het weerbericht gekeken
Nee begin maartquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk wel deprimerend dat dit zo tot mei ofzo blijft
nou ja hier wordt het in de winter ook 8 graden ofzo hoorde ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
En toen besloot je nooit meer naar NL terug te komen?
Hebben we wel tegoed hequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee begin maartuiterlijk. Volgend jaar weer WEL een zomer.
een HALF JAAR ama. HALF JAARquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:11 schreef Ama het volgende:
Half jaartje even bikkelen en dan weer lekker weer hopelijk.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar vanaf nu kun je weer aftellen.Zo zie ik het maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |