nou, de mensen die ze hebben leren kennen in geloof 3 dagen, zijn er toch een aantal verdwenen/dood aangetroffen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:33 schreef Bananenbennie het volgende:
Op zich een interessante zaak maar ik denk niet dat er sprake is van een misdrijf. Alles wijst toch wel op een noodlottig ongeval.
Ik heb zelf een keer een lange hike in mijn eentje door de bergen in Spanje gemaakt en dat was ook kantje boord. Je bent als mens enorm kwetsbaar in de wilde natuur, helemaal als je daar geen ervaring mee hebt.
Die gang die hun vermoord zou hebben, tja.. is daar echt goeie info over? Dan hoor ik het graag.
Ja zover was ik ook. Maarja shit happens. Elke dag verdwijnen er criminelen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, de mensen die ze hebben leren kennen in geloof 3 dagen, zijn er toch een aantal verdwenen/dood aangetroffen.
Waarom in een grot? en dan? allemaal afleiding..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:58 schreef bijstandboy678 het volgende:
Zou toch bizar zijn als die meiden nog leven en ergens in een grot vastgehouden worden.
die hebben het allang afgesloten voor hun eigen gezondheid.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:25 schreef Haushofer het volgende:
Leuk ook voor de nabestaanden, al die speculaties.
Zeker bizar zonder de gevonden botten. Maar nog niet zo bizar als deze eindeloze reeks speculaas.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:58 schreef bijstandboy678 het volgende:
Zou toch bizar zijn als die meiden nog leven en ergens in een grot vastgehouden worden.
nogmaals, de originele bron in het engels.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:41 schreef SuperHartje het volgende:
Wie is die vrouw in de podcasts?
Ze klinkt overtuigend, maar ik zie niet dat ze duidelijke bronnen aanhaalt.
Mis ik iets van een artikel of link naar de bronvermeldingingen?
En over Rich Davis kan ik verder ook niet veel vinden. Ik vind wel dat dat ff snel uitgezocht moet worden. Want zoveel speculatie gebaseerd op onzekere of onbetrouwbare bronvermeldingen, willen we hier niet hebben.
Dan kunnen we het beter weghalen.
Dank u. Even inlezen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nogmaals, de originele bron in het engels.
https://www.playpodcast.net/podcast/lost-in-panama/
Het achterhoofd van Kris. Met onderaan in het midden een stukje geblurd. Ik denk een hoofdwond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben weer ns in deze zaak gedoken.
Wat zien jullie in deze foto? Ik heb er heel lang naar gestaard sommigen menen een gezicht te zien maar ik zie niks
Denk je dat ze nog leefde op deze foto?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het achterhoofd van Kris. Met onderaan in het midden een stukje geblurd. Ik denk een hoofdwond.
Uit de oude topicreeks:
[ afbeelding ]
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk je dat ze nog leefde op deze foto?
quote:April 2014. Twee Nederlandse studentes, Kris Kremers en Lisanne Froon, vertrekken voor een wandeling in de jungle van Panama en keren nooit meer terug. Wat begon als een avontuurlijke reis, eindigde in een mysterie dat tot op de dag van vandaag vragen oproept. Wat is er gebeurd in de dichte bossen rond Boquete?
Hiervoor spreekt Carrie met oud-rechercheur Wim Perlot. Bij het onderzoek naar de twee vermiste jonge vrouwen adviseerde hij de Openbaar Ministeries in Panama en Nederland en was hij de operationele schakel binnen de opsporingsteams in beide landen. In deze aflevering vertelt Perlot vanuit zijn perspectief hoe hij de zaak heeft beleefd en wat er volgens hem is gebeurd.
Over Wim Perlot Perlot maakte naam bij de politie als gedreven rechercheur en onderzoeksleider. In 2009 richtte hij een van de eerste coldcaseteams van Nederland op, waar hij twintig jaar leiding aan gaf.
Het lijken wel een soort floaters in het haar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben weer ns in deze zaak gedoken.
Wat zien jullie in deze foto? Ik heb er heel lang naar gestaard sommigen menen een gezicht te zien maar ik zie niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |