SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat erbij dat het de allerlaatste is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:38 schreef bitterbal het volgende:
K ga de laatste makreel in Griekenland eten
Dat was het punt.quote:
Nee maar UitStraling zei datquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat erbij dat het de allerlaatste is?
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons hadden ze gisteren bloemkoolsoep. Heb ik ook maar overgeslagen
Dat klinkt al logischer dan een beetje (zwarte) peper in een kommetje heet water.quote:
Lekker man, twintig rode paprika's blakeren in de oven, pellen pellen pellen, pureren met een tomaat, slagoom, wat zoete witte wijn, snufje peper en zout, dubbelgetrokken bouillon en het sap van een halve sinaasappelquote:
je mag selectief zijn in naar wie je luistertquote:
Makreeloogquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kent hij wel iemand van de overkoepelende makreelvissers bond
ik zat aan opgeklopte slagroom te denkenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zat aan opgeklopte slagroom te denken
K sta open voor iedereenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
je mag selectief zijn in naar wie je luistert
oke buk maar danquote:
ja maar op je soep lijkt me dat wat apart.quote:
Welnee, kan best.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar op je soep lijkt me dat wat apart.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Van sommige mensen is het volkomen logisch dat die met een vies oog rondlopen
ik ga het eens proberenquote:
dus als we nu op je buik duwen is het ballos boerosquote:
Moet denk k zo een gerrie doen dus beter als we dit niet uit proberenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus als we nu op je buik duwen is het ballos boeros
O O gerroquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet denk k zo een gerrie doen dus beter als we dit niet uit proberen
Tilapia in je grote broek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet denk k zo een gerrie doen dus beter als we dit niet uit proberen
Ik moest lachen.quote:
Ik ookquote:
Schoolpleinquote:
Zo'n plek waar ik nooit structureel ga komen.quote:
Weer terug naar de gerries dan maar?quote:
Dat de fatsoenspolitie hier graag wat meer inhoudelijkheid alschmede eruditie wil zienquote:
Broodje chocopasta hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Vreetzakken. Zit hier met m'n broodje hagelslag.
Hebben ze niet eens hier gevulde koeken gehaald tss.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn ouders zijn net even op bezoek geweest. Waren onderweg terug vanuit een huisje in Drenthe naar huis. EN ze hadden gebakjes mee voor bij de koffie
Ik heb ook veel te veel voer gekocht netquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Vreetzakken. Zit hier met m'n broodje hagelslag.
nee ze hadden dus al gebakjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze niet eens hier gevulde koeken gehaald tss.
Ik ga denk ik mini snacks halen voor vanavond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:47 schreef Karzai het volgende:
Moet nog even boodschappen doen onderweg naar huis, wat te snacken en bier
Ja geen gevuldekoekpizza met een swirl van kaas-uienbrood?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga denk ik mini snacks halen voor vanavond.
vandaag geen bierquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik ga pizza bestellen trouwens![]()
voor bij geen bier
Dit klinkt echt smerig en met vanavond bedoel ik tijdens de film ofzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen gevuldekoekpizza met een swirl van kaas-uienbrood?
nee maar jij hebt altijd het vrijdagmiddaglevensgenietersbuffet tochquote:
Wat is mis met jou.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
Aah gaf net een kindje een koekje, zie ik hem buiten weer zegt hij dat is die mevrouw van het koekje.
Oke soms zijn kinderen wel schattig.
Ehhhquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
Aah gaf net een kindje een koekje, zie ik hem buiten weer zegt hij dat is die mevrouw van het koekje.
Dat wel maar ik heb deze keer geen bestelling geplaatst bij de picnic. Kan niet aan de 35 euro.dus deze keer iets minder uitbundigquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maar jij hebt altijd het vrijdagmiddaglevensgenietersbuffet toch
Je hebt toch wel naalden en stukjes glas in dat koekje gestopt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
Ik ook niet, het ergste is dat ik voor 1 uurtje kantoor naar kantoor moet..quote:
Supportcaafs.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, het ergste is dat ik voor 1 uurtje kantoor naar kantoor moet..
Zal ik een mandje met cavia's meenemen ?
Klinkt alsof je gaat uitdelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, het ergste is dat ik voor 1 uurtje kantoor naar kantoor moet..
Zal ik een mandje met cavia's meenemen ?
Vind ik een egoīstische reden om kinderen te nemen en je weet nooit of je kinderen je nog bezoeken als je oud en grijs bent.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Nadat ik die vriend van mij en z'n vriendin bezig zag met hun zoontjke van 2 ben ik wederom bevestigd dat ik kinderloos zijn geen straf vind![]()
Verandert misschien nog als ik straks eenzaam en bejaard mijn luier zit vol te poepen
Gewoon een stel verzorgers in het polenhotel stoppen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Nadat ik die vriend van mij en z'n vriendin bezig zag met hun zoontjke van 2 ben ik wederom bevestigd dat ik kinderloos zijn geen straf vind![]()
Verandert misschien nog als ik straks eenzaam en bejaard mijn luier zit vol te poepen
Ja kut is dat, die 25 euro van eerst was beterquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat wel maar ik heb deze keer geen bestelling geplaatst bij de picnic. Kan niet aan de 35 euro.dus deze keer iets minder uitbundig
Kind voeren = blij kind = ouder die koekjes gaat kopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Kind voeren = blij kind = geen gejank. Ik zeg win.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je gaat uitdelen
Maar ja, neem Marshmellow en Wattenschijfje gewoon mee. Zeg dat het een snuffelstage is
Huwelijksreis? Die zijn kleine dolfjes aan het maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb in het hotel duitsers naast mij. Die zijn de kamer nog helemaal niet af geweest?
Ook dat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Kind voeren = blij kind = ouder die koekjes gaat kopen.
Kinderen zijn kutquote:
Misschien gaan ze voor een hotelkamer vakantie ipv strand haha.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb in het hotel duitsers naast mij. Die zijn de kamer nog helemaal niet af geweest?
nee zijn al oudquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huwelijksreis? Die zijn kleine dolfjes aan het maken.
Dat kan je toch alleen weten als je zelf continu op je kamer zit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Is het ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik een egoīstische reden om kinderen te nemen en je weet nooit of je kinderen je nog bezoeken als je oud en grijs bent.
Dan zit er maar één ding op hequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:01 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nee elke keer als ik de kamer in kom zijn zij er ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan je toch alleen weten als je zelf continu op je kamer zit?
Met zo'n prikkertje met een vlaggetje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Haha, ja hoi.. ik ben jarig, wie wil er een Wattenschijfje ?
Hehquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee elke keer als ik de kamer in kom zijn zij er ook
caviapjequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo'n prikkertje met een vlaggetje.
Andermans kinderen willen tegen minimumloon ook wel je kontje afvegen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Nadat ik die vriend van mij en z'n vriendin bezig zag met hun zoontje van 2 ben ik wederom bevestigd dat ik kinderloos zijn geen straf vind![]()
Ja maar je zit zelf toch niet continu op je kamer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arm Wattenschijfjequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo'n prikkertje met een vlaggetje.
nee maar omdat ze er elke keer zijn als ik terug kom denk ik dat ze niet weg gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar je zit zelf toch niet continu op je kamer?
Misschien komen ze dan ook net steeds terug. Denk niet dat ze daar de hele dag zitten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar omdat ze er elke keer zijn als ik terug kom denk ik dat ze niet weg gaan
Mja, maar het gaat me natuurlijk om de liefde en genegenheid. Niet dat ik dat nu hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andermans kinderen willen tegen minimumloon ook wel je kontje afvegen.
Geef je 100 euro extra voor liefde en genegenheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar het gaat me natuurlijk om de liefde en genegenheid. Niet dat ik dat nu heb
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond inhaalgerrie wel een kandidaat vanmorgen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je 100 euro extra voor liefde en genegenheid
Misschien denken ze dat ook over jouquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want mij zien ze buiten lopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat ook over jou
Ik denk niet dat ze zo op je letten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want mij zien ze buiten lopen
Hoezo zie je überhaupt of er mensen op hun kamer zitten, ik snap het niet. Ik kon dat nooit zien in een hotel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want mij zien ze buiten lopen
Ik eet momenteel geen brood meer en het scheelt wel veel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:09 schreef Ama het volgende:
Laatste tijd vaak buikpijn als ik brood ofzo heb gehad.
ik hoor ze. kan ze niet zien 👀quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo zie je überhaupt of er mensen op hun kamer zitten, ik snap het niet. Ik kon dat nooit zien in een hotel.
Horen, denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo zie je überhaupt of er mensen op hun kamer zitten, ik snap het niet. Ik kon dat nooit zien in een hotel.
Heb je je spionnetje niet mee?quote:
Heb je vaak hetzelfde soort brood?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:09 schreef Ama het volgende:
Laatste tijd vaak buikpijn als ik brood ofzo heb gehad.
Uhm wel vaak wit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je vaak hetzelfde soort brood?
Vind dat ook niet zo spannend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Hotelburen let ik eigenlijk nooit op. Ja, als ze me wakker maken/houden, maar verder.
Het kán zijn dat ze de samenstelling veranderd hebben en dat je daar niet lekker op gaat.quote:
Heb idee dat ik niet zo goed meer tegen brood kan ofzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kán zijn dat ze de samenstelling veranderd hebben en dat je daar niet lekker op gaat.
Fun fact: in supermarktbrood zit vaak erwtenmeel.
Als we heel hard BAL roepen hoort ze dat misschien wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met jouw oren hoor je het hele hotel, en dat ernaast
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met jouw oren hoor je het hele hotel, en dat ernaast
Kan hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb idee dat ik niet zo goed meer tegen brood kan ofzo.
Roep eens?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als we heel hard BAL roepen hoort ze dat misschien wel.
Zitten vast in quarantaine. Kijk maar uit dat je niet de vliegende buitenpesttering oploopt of zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zien ze je ook niet aankomen.quote:
oh god. Daar heb ik helemaal niet aan gedachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten vast in quarantaine. Kijk maar uit dat je niet de vliegende buitenpesttering oploopt of zo
zie dat nu voor mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle Ballen uit Noorwegen komen aangerend.
Hopelijk heeft ze een warme jas en een trui bij zich.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig naar het warme en zonnige nederland
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig naar het warme en zonnige nederland
yesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze een warme jas en een trui bij zich.
nee joh, kan gewoon in dr tshirtje en hotpants hierheen komenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze een warme jas en een trui bij zich.
ja als ze op de bus wachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gasten op die trap staan ook echt van pompiepdompiedom.
Omdat het vrijdagmiddag is en dan werkt nooit iets lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Gristussssss, waarom gaat echt alles ALLES fout met deze mailing.
weet jij of die ui die je voor mij hebt gemaakt minder als 100 kb is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het vrijdagmiddag is en dan werkt nooit iets lekker
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij of die ui die je voor mij hebt gemaakt minder als 100 kb is?
quote:
Ging gisteren al niet lekker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het vrijdagmiddag is en dan werkt nooit iets lekker
wat is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Betrouwbare Bronnen is een toffe podcast
* zet op lijstquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Betrouwbare Bronnen is een toffe podcast
* haalt van lijstquote:
Nou ja, misschien eerst proberen, misschien is het wel interessantquote:
Ken je De Volksjury?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, misschien eerst proberen, misschien is het wel interessant
Ik ben door al mijn crime -podcasts heen
Ze moeten maar gauw weer nieuwe bloedige moorden plegen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Doen ze al in Afghanistanquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze moeten maar gauw weer nieuwe bloedige moorden plegen.
Ja, sorryquote:
Deze is geloof ik minder dan 100quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij of die ui die je voor mij hebt gemaakt minder als 100 kb is?
MI van criminele kippen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ook helemaal uit
Evenals:
- Moordcast
- Waargebeurde misdaden verteld
- Al sla je me dood
- Duister de Podcast
- Misdaad Meiden
- Moordzaken de Podcast
- Als de dood
- Crime Tok
- De Politie Podcast
Ach ik las ook 'Duitser de podcast'quote:
Het moet wel een beetje amusant zijn.quote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die tellen niet mee als leuk om te kijken/luisteren.
Lekker met de meidenquote:
Komen uit Barneveld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Daders,quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ook helemaal uit
Evenals:
- Moordcast
- Waargebeurde misdaden verteld
- Al sla je me dood
- Duister de Podcast
- Misdaad Meiden
- Moordzaken de Podcast
- Als de dood
- Crime Tok
- De Politie Podcast
Kwaad bloed is trouwens erg goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daders,
De Deventer moordzaak,
De Showbizmoord.
Kwaad bloed
Ik vond 'Hunting Ghislaine with John Sweeney' enorm goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zhe heurreurquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben kapot, nog 2u meetings waarin ik steeds moet presenteren
Vreselijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Ben kapot, nog 2u meetings waarin ik steeds moet presenteren
Eerst even een hightea en dan de mocro mafia opdoekenquote:
heb je hem gebroken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n nek kraakte zo hard dat het lichtelijk echode.
ja, maak het maar weer belachelijk hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Misdaad Meiden "Mijn vriend zei niets van mijn nieuwe kapsel en toen hij lag te slapen heb ik mijn lelijkste lippenstift op een voor hem zeer ongemakkelijk plekje verstopt"
gewoon, lekker doorfietsenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
Jeetje ging met een collega fietsen die hier ook in de straat woont. Tering die fietst echt op standje turbo. Ben kapot nu.
oke. Heb abbo nodig om te switchen naar zonder mondkapjequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is geloof ik minder dan 100
[ afbeelding ]
Nah, kan 'ie hebben.quote:
O, krijgen we je tongetje weer te zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Heb abbo nodig om te switchen naar zonder mondkapje
kan weer denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, krijgen we je tongetje weer te zien
40426 Christmas Wreath 2-in-1quote:
Das best veelquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
40426 Christmas Wreath 2-in-1
40499 Santa's Sleigh
10267 Gingerbread House
40469 Tuk Tuk
maar ik heb voor minstens 1k aan modellen gezien die ik wel wil hebben
154 (das incl 30 euro korting)quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das best veel![]()
Hoeveel was je nu kwijt?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
154 (das incl 30 euro korting)
ik heb mij echt enorm ingehouden
Heb jij die een?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:40 schreef bitterbal het volgende:
en dan overpaar maanden weer de kerstmuts
wel direct naar huis, maar of ik ook gelijk ga bouwen weet ik nog niet..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ga je nu naar huis om en het ook gelijk in elkaar zetten?
ja in mijn uiquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje, een kerstmuts? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
als ze dan klaar zijn zet je ze dan in een vitrinekast ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
wel direct naar huis, maar of ik ook gelijk ga bouwen weet ik nog niet..
ergens jeukt het wel weer, maar elk model dat ik inelkaar zet is weer een extra model te verhuizen. en dozen verhuizen veel makkelijker
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme.jezus. wat is dat voor persoon dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godsamme.onderaan de stapelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kerstsets wil ik volledige display van maken, incl de treinquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze dan klaar zijn zet je ze dan in een vitrinekast ofzo?
Godsamme.Soms is fouten toegeven echt heel moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Eentje die maar één manier kent, de zijne. Ik heb 'm gebeld dat 'ie het zelf maar regelt en dat ik geen behoefte heb aan dit soort "lessen".quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus. wat is dat voor persoon dan?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eentje die maar één manier kent, de zijne. Ik heb 'm gebeld dat 'ie het zelf maar regelt en dat ik geen behoefte heb aan dit soort "lessen".
En wat zei die?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eentje die maar één manier kent, de zijne. Ik heb 'm gebeld dat 'ie het zelf maar regelt en dat ik geen behoefte heb aan dit soort "lessen".
Godsamme.Gelijk een factuur sturen voor tijdsverspilling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
zat die nou ook vast?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou zit ik weer naar die podcast over Ghislaine Maxwell te luisteren
Hij gaat het nu zelf regelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat zei die?
wat ene kneus hoor
de clintons treffen vast hun voorbereidingsplannenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En heeft nog geen ‘zelfmoord’ gepleegd.
Van de week toch bijna? had ze zichzelf ergens opgesloten, in een eetzaaltje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En heeft nog geen ‘zelfmoord’ gepleegd.
Komt Dimmy dadelijk weer kakelpiepen hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de clintons treffen vast hun voorbereidingsplannen
Clintons zijn wel creepsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de clintons treffen vast hun voorbereidingsplannen
quote:
Ja, raar verhaal was dat. In een vergaderzaaltje, geloof ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de week toch bijna? had ze zichzelf ergens opgesloten, in een eetzaaltje.
Oh dat heb ik even gemist.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, raar verhaal was dat. In een vergaderzaaltje, geloof ik.
Geen scherpe dingen gevonden dan blijkbaar want die wil echt wel graag stoppen met ademen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, raar verhaal was dat. In een vergaderzaaltje, geloof ik.
Bryan Roy in onderzeese tunnels om kleine kinderen te smokkelen van Europa naar de VS en vice versa.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 van mijn collega's bij sofas geloof echt in de pizzagate
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt Dimmy dadelijk weer kakelpiepen hier.
Ik geloof niet in pizzagate. Wel dat er op dat eiland van Epstein heel wat onfrisse dingen zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 van mijn collega's bij sofas geloof echt in de pizzagate
oh dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet in pizzagate. Wel dat er op dat eiland van Epstein heel wat onfrisse dingen zijn gebeurd.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat sowieso ja.
mensen met macht doen rare dingen soms
Heb je wel een filedekentje voor Wattenschijfje meegenomen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staat nu al een file naar kantoor
Ahhwwww, dan kan ze een tukje op de achterbank doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wel een filedekentje voor Wattenschijfje meegenomen?
Waarom staan mensen nu in de file om naar kantoor te gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staat nu al een file naar kantoor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhwwww, dan kan ze een tukje op de achterbank doen![]()
Bryan mag 80 uur gaan schoffelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bryan Roy in onderzeese tunnels om kleine kinderen te smokkelen van Europa naar de VS en vice versa.
Raar is dat hč, ik herken het zelfs in mijn naaste omgeving, niet dat die slechte dingen doen, extreem veel goed zelfs maar ze schatten zichzelf duizendmaal hoger/slimmer/beter in qua moraal en handelen in dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat sowieso ja.
mensen met macht doen rare dingen soms
nou ja denk dat het menselijk gedrag is. Blijkt maar weer dat de mens van nature niet 'goed' is en als men er mee weg kan komen dat men zich er ook naar gaat gedragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar is dat hč, ik herken het zelfs in mijn naaste omgeving, niet dat die slechte dingen doen, extreem veel goed zelfs maar ze schatten zichzelf duizendmaal hoger/slimmer/beter in qua moraal en handelen in dan ze daadwerkelijk zijn.
Omdat ik vandaag thuis werkte en er om 17.00 uur iets te doen isquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom staan mensen nu in de file om naar kantoor te gaan
Zit mij weer ergens te mentionnen met zijn getroll over die hoerekerst. Naarling.quote:
Ik zag gisteren tijdens de lunch aan tafel met één van onze directeuren. Op zich een prima kerel. Maar hij denkt dat hij altijd gelijk heeft, puur op basis van zijn functie. Kan ik slecht tegenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar is dat hč, ik herken het zelfs in mijn naaste omgeving, niet dat die slechte dingen doen, extreem veel goed zelfs maar ze schatten zichzelf duizendmaal hoger/slimmer/beter in qua moraal en handelen in dan ze daadwerkelijk zijn.
Doodsbedreiging plus ontregelen democratie = 80 uur dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bryan mag 80 uur gaan schoffelen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit mij weer ergens te mentionnen met zijn getroll over die hoerekerst. Naarling.
Mijn vorige leidinggevende ook, slimme vent, maar als het komt op basis van sociale vaardigheden echt een nulquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag gisteren tijdens de lunch aan tafel met één van onze directeuren. Op zich een prima kerel. Maar hij denkt dat hij altijd gelijk heeft, puur op basis van zijn functies. Kan ik slecht tegen
O nee, vorige.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vorige leidinggevende ook, slimme vent, maar als het komt op basis van sociale vaardigheden echt een nulEn dat dit geld kost, heeft ie nog niet uitgevonden
Stomquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag thuis werkte en er om 17.00 uur iets te doen is
Managersquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vorige leidinggevende ook, slimme vent, maar als het komt op basis van sociale vaardigheden echt een nulEn dat dit geld kost, heeft ie nog niet uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |