SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerst dat kunstgebitje uitquote:Op donderdag 30 september 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Loopt ie eerst een half uur in zijn broekzak te grabbelen naar een blauw pilletje. Blijft ie slapen moet ie nog steeds om de 10 minuten plassen maar dat gaat zo lastig met een stijve, dus Lies geen nachtrust gehad en 's ochtends zit je hele badkamer onder de urinespetters
hoi koenquote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk bij bedenken dat die kunstklappers s' ochtends ook nog zoek waren
Urenlang met zo'n te zacht opgepompte fietsband.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Die ouwen willen uiteindelijk ook gewoon neuken.
En dat lies dan haar benen bij elkaar doet en je tanden op elkaar hoort klappen?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk bij bedenken dat die kunstklappers s' ochtends ook nog zoek waren
Ik had Ouwe fiets met spettersquote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Sorry Ygritte, ik dacht dat ik hem had
Dat in het ochtendlicht pas opvalt dat zijn grote witte onderbroek onder de vlekken en strepen zit.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is ons lot later ook he jongensquote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang met zo'n te zacht opgepompte fietsband.
Ik hoop toch echt dat dit me niet overkomt op mijn laatste dag.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn opa zat zichzelf af te sjorren op z'n sterfdag
hij was 'zoek' en na een half uur zagen ze pas t licht om eens op 't toilet te gaan kijken
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is ons lot later ook he jongens
Op de Schaal van UitStraling zal het niet veel meer dan een zwaarbevochten vijf-en-een-halfje worden nee.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is ons lot later ook he jongens
zat je op te wachtenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Mug dood. Alle muren afzoeken, zat dat kreng gewoon op m'n bed.
Huh, hij is al sjorrend gestorven?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
hij was 'zoek' en na een half uur zagen ze pas t licht om eens op 't toilet te gaan kijken
Fascinerende combi wel.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Dat is ook iets wat je liever niet had willen weten denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
neuh 12u later is ie in z'n stoel 'in slaap gevallen'quote:Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, hij is al sjorrend gestorven?
kan je wel zeggen dat hij tegelijk kwam en gingquote:Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je liever niet had willen weten denk ik.
¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je liever niet had willen weten denk ik.
kan jou ook overkomenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
De 'hartaanvallen tijdens de sex' lijkt mij als partner ook verschrikkelijk.
Liever tijdens een daad met een hartaanval dan.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dit me niet overkomt op mijn laatste dag.
gerald's gamequote:Op donderdag 30 september 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Mug dood. Alle muren afzoeken, zat dat kreng gewoon op m'n bed.
Ligt eraan voor wie dus.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb heel eventjes gehad rond mijn 18e dat ik zo graag in slaap vielquote:Op donderdag 30 september 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Als ik het zelf ben krijg ik er niet zo veel van meequote:
Ik zou echt nooit met jou op reis gaan. Wat jij allemaal aan trektquote:Op donderdag 30 september 2021 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Gister weer een straathond achter mijn kont aan, geen idee wat dat is deze keer. Maar was wel lief beestje verder. Zat denk ik onder de beestjes want ging om de zoveel tijd een paar minuutjes in de branding liggen en daarna door het zand rollen.
En dan kwam hij weer mij bewaken.
[ afbeelding ]
inb4 hue hue huequote:Op donderdag 30 september 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit met jou op reis gaan. Wat jij allemaal aan trekt![]()
![]()
ftfyquote:Op donderdag 30 september 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit met jou op reis gaan. Wat jij allemaal aftrekt![]()
![]()
Met een hartaanval?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb heel eventjes gehad rond mijn 18e dat ik zo graag in slaap viel
complotquote:Op donderdag 30 september 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom krijg ik deze ad.![]()
[ afbeelding ]
omdat we het daar vanochtend over gehad hebben?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Cyprus!quote:Op donderdag 30 september 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit met jou op reis gaan. Wat jij allemaal aan trekt![]()
![]()
zie 'm hier maar 1 keer staanquote:Op donderdag 30 september 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En sinds wanneer staat de Kuzu twee keer in het smiley-overzicht?![]()
Ik heb er niets mee gedaan toen.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat we het daar vanochtend over gehad hebben?
Waarom noem je je 'product' naar het geluid wat je maakt als je moet kotsen. Om te kotsen toch!quote:Op donderdag 30 september 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
1x toch?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
maar we hebben het er over gehad, google heeft dat gelezen op je telefoon of pc en tada reclamequote:Op donderdag 30 september 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee gedaan toen.
Nee dat zou raar zijn, gewoon nog in mijn meisje maar ja meisje vond dat een beetje onprettig en benauwd.quote:
Al een tijdjequote:Op donderdag 30 september 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben spesjul?quote:
Ook raar, van dat meisje.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat zou raar zijn, gewoon nog in mijn meisje maar ja meisje vond dat een beetje onprettig en benauwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie schuld dus.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar we hebben het er over gehad, google heeft dat gelezen op je telefoon of pc en tada reclame
Enige wat ik onthouden heb is nooit in bed reanimeren maar op de grond.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Had een keer een moeder die over zoiets vertelde, dat ze haar man moest reanimeren want tijdens de seks een hartaanval. Dan denk je, heel vervelend voor je, maar dat hoef ik niet per se te weten. En toen vertelde ze ook nog dat ze een sm pakje aanhad en dat dat een beetje genant was toen de ambulance kwam. Toen kon ik alleen nog maar schaapachtig lachen.
blijkbaar.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben spesjul?
[ afbeelding ]
Bij het NL vlaggetje.
ah gebruik dat overzicht mobiel nooitquote:Op donderdag 30 september 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee links en rechts vanop mobiel
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook raar, van dat meisje.Was maar eventjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uiteraardquote:
Oh dat wist ik niet. Maar hoe krijg ik iemand van 100 kilo van het bed naar de grond?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enige wat ik onthouden heb is nooit in bed reanimeren maar op de grond.
Die heb ik mijn partner ook maar ff op het hart gedrukt ICE
andere eind van 't matras optillen..quote:Op donderdag 30 september 2021 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Maar hoe krijg ik iemand van 100 kilo van het bed naar de grond?
In bed kun je nooit genoeg kracht zetten.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enige wat ik onthouden heb is nooit in bed reanimeren maar op de grond.
Die heb ik mijn partner ook maar ff op het hart gedrukt ICE
met dezelfde hijskraan waarmee hij in bed komtquote:Op donderdag 30 september 2021 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Maar hoe krijg ik iemand van 100 kilo van het bed naar de grond?
Gratis? Zwaartekracht?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ja... kan mij er iets bij voorstellenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat zou raar zijn, gewoon nog in mijn meisje maar ja meisje vond dat een beetje onprettig en benauwd.
Duwen?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja toen Yg het zei klonk het logisch, maar nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duwen?
En niet op bed is op zich logisch, meeveren is niet handig.
Grmblquote:Op donderdag 30 september 2021 22:23 schreef Koen66 het volgende:
lol, wie heeft bedacht dat die smilies Kuzu zijn
Adrenalinequote:Op donderdag 30 september 2021 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zelfde hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja toen Yg het zei klonk het logisch, maar nooit over nagedacht.
stuiteren in dat bedquote:Op donderdag 30 september 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duwen?
En niet op bed is op zich logisch, meeveren is niet handig.
En de buren maar denken...quote:
die zetten de muziek maar wat harderquote:
Soms komen ze bij EHBO/BHV nog wel met goede tipsquote:Op donderdag 30 september 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja toen Yg het zei klonk het logisch, maar nooit over nagedacht.
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
hebben we nog meer smilies met namen?
Ik moet eens zo'n cursus doenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soms komen ze bij EHBO/BHV nog wel met goede tips
moet de mijne ook weer opnieuw doen maar nog geen zin in gehad. ben toch amper op kantoorquote:
Als je pech hebt is ie verlopen en mag je hem helemaal weer opnieuw doen.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet de mijne ook weer opnieuw doen maar nog geen zin in gehad. ben toch amper op kantoor
Z'n denkgezicht.quote:
Ik heb het gelukkig in de praktijk nog nooit hoeven doen.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik vrij uniek ben wat reanimeren betreft
Och, ik merkte weinig verschil met "verlengen" en de eerste. Theorie thuis doen hielp al.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je pech hebt is ie verlopen en mag je hem helemaal weer opnieuw doen.
Heb ik ook wel eens gehad
ik weet dat die verlopen isquote:Op donderdag 30 september 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je pech hebt is ie verlopen en mag je hem helemaal weer opnieuw doen.
Heb ik ook wel eens gehad
Nooit iemand in de mond plassen, dat soort dingenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soms komen ze bij EHBO/BHV nog wel met goede tips
Het was niet geheel onverwachts, dat scheelt een hoop en ik had al een reanimatieteam opgepiept, dat scheelt wel veel, heb wel twee uur lang mijn tanden gepoetst daarna.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig in de praktijk nog nooit hoeven doen.
#zoekt stuk hout....
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit iemand in de mond plassen, dat soort dingen
Nee moet dat dan?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
heb je dat wel eens gedaan?
Ik mocht bij verlopen ook 'gewoon' de 2 hele dagen weer doen. Zit je een beetje voor jan piet snot erbij tussen de mensen voor wie alles nieuwe info is. Verlengen was vroegah altijd een avondje.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet dat die verlopen is
was tot april 2020 goed. maar ja toen kwam de corona en werd alles uitgesteld en uitgesteld.
en toen het weer kon vond ik het zelf nog niet echt nodig.
doe ik wel weer een dagje, de helft is toch online wat vragen invullen
Oh god ben je weer aan het snavelen?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Lol jongens, deze balkons van dit luchthaven hotel bieden niet zo heel veel privacy.
Wacht.
Ochtendje praktijk en zelf theorie online doen.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mocht bij verlopen ook 'gewoon' de 2 hele dagen weer doen. Zit je een beetje voor jan piet snot erbij tussen de mensen voor wie alles nieuwe info is. Verlengen was vroegah altijd een avondje.
Digitaal deden we toen nog niet aan
de eerste keer ging de eerste dag al digitaal bij me. was 2 uurtjes ofzo. krijg je wat tekst te lezen met uitleg en vervolgens moet je een quiz doen. En die moet je wel halen want anders mag je dag 2 niet doen.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mocht bij verlopen ook 'gewoon' de 2 hele dagen weer doen. Zit je een beetje voor jan piet snot erbij tussen de mensen voor wie alles nieuwe info is. Verlengen was vroegah altijd een avondje.
heb je alle 200 collega's opgegetenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:33 schreef Koen66 het volgende:
BBQ met een stuk of 200 collega's gehad vandaag, Corona lijkt echt een relict uit het verleden
Wel een hekel aan die avonden trouwens, hele dag gewerkt, lauwe Chinees. En dan komt er zo’n acteur van 78 zich enorm aanstellen.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezellie, gaan er bij jullie nog geen lijstjes rond wie er wel of niet ingeënt zijn?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:33 schreef Koen66 het volgende:
BBQ met een stuk of 200 collega's gehad vandaag, Corona lijkt echt een relict uit het verleden
That escalated quicklyquote:Op donderdag 30 september 2021 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je alle 200 collega's opgegeten
@Haags.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel een hekel aan die avonden trouwens, hele dag gewerkt, lauwe Chinees. En dan komt er zo’n acteur van 78 zich enorm aanstellen.
hij begint over 200 collega's op een barbecuequote:
Lekker warm vooral, die vuurtjes.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
de eerste keer ging de eerste dag al digitaal bij me. was 2 uurtjes ofzo. krijg je wat tekst te lezen met uitleg en vervolgens moet je een quiz doen. En die moet je wel halen want anders mag je dag 2 niet doen.
beetje reanimeren en vuurtjes blussen. vond het blussen altijd wel leuk
ja donder maar op hoor lekker wijfquote:Op donderdag 30 september 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
bedtijd vriendjes en vriendinnetjes.
tot morgen
kusje kusje kroel
Lol nee.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god ben je weer aan het snavelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan op zijn minst je vitrage dicht.![]()
![]()
Die dat niet zijn schreeuwen dat bij ons bij elke gelegenheid dus das niet nodig.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellie, gaan er bij jullie nog geen lijstjes rond wie er wel of niet ingeënt zijn?
Ik klik de theorie altijd gewoon door.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
de eerste keer ging de eerste dag al digitaal bij me. was 2 uurtjes ofzo. krijg je wat tekst te lezen met uitleg en vervolgens moet je een quiz doen. En die moet je wel halen want anders mag je dag 2 niet doen.
beetje reanimeren en vuurtjes blussen. vond het blussen altijd wel leuk
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee.Is dat die Canadees weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan op zijn minst je vitrage dicht.![]()
I like the way you think.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je alle 200 collega's opgegeten
Ik vraag me nu vooral af hoe lang ze er al staan.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:37 schreef dud0r het volgende:
Mobiel staan er inderdaad 2 kuzu draakje. Raar.
[..]
Lol nee.Nou ja hij doet niks raars toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan op zijn minst je vitrage dicht.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nog niet...quote:Op donderdag 30 september 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hij doet niks raars toch?
Hij wil je in z'n kamer?quote:
Wij moesten ook altijd van die belachelijke dingen doen. Kreeg je van die brillen op wat rook simuleerde en moest je met z'n allen blind het pand uit waar ze dan dingen expres mis lieten gaan of ineens mensen 'weg' waren. Ook wel eens met allemaal van die lotus figuren die dan allerlei vage wonden hadden en liepen te piepen of amper aanspeekbaar waren en dan stond er iemand met een score bordje in de buurt te koekeloeren of je het allemaal wel goed deed.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel een hekel aan die avonden trouwens, hele dag gewerkt, lauwe Chinees. En dan komt er zo’n acteur van 78 zich enorm aanstellen.
Nee, buurman in dit hotel. De Canadees was een stukje ouder.quote:
Nee maar ik sta hier gewoon midden op mijn balkon, ik bedoel is toch niet heel raar om dan je vitrage dicht te doen? Ik heb de mijne ook dicht en ik heb nog gewoon meer kleren aan.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hij doet niks raars toch?
[..]
Lol nee.en was je voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan op zijn minst je vitrage dicht.![]()
![]()
Jij zo vanquote:Op donderdag 30 september 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Een band is aan het hinten op een festival op niet al te bizarre afstand en ik ben hyped.
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij zo van
[ afbeelding ]
?
Nou ja als je er last van hebt, praat met hemquote:Op donderdag 30 september 2021 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, buurman in dit hotel. De Canadees was een stukje ouder.
[..]
Nee maar ik sta hier gewoon midden op mijn balkon, ik bedoel is toch niet heel raar om dan je vitrage dicht te doen? Ik heb de mijne ook dicht en ik heb nog gewoon meer kleren aan.
Ohja Lotus heet dat.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij moesten ook altijd van die belachelijke dingen doen. Kreeg je van die brillen op wat rook simuleerde en moest je met z'n allen blind het pand uit waar ze dan dingen expres mis lieten gaan of ineens mensen 'weg' waren. Ook wel eens met allemaal van die lotus figuren die dan allerlei vage wonden hadden en liepen te piepen of amper aanspeekbaar waren en dan stond er iemand met een score bordje in de buurt te koekeloeren of je het allemaal wel goed deed.
Nee geen 3x klikken en gehaald hier
Ik heb er geen last van, vond het gewoon opvallend. En nee hoef niet met hem te praten. Heb echt met zoveel mensen gepraat alweer. En ik neem zo nog een slokje maar echt genieten is er niet meer bij, is meer een beetje een weemoedig gevoel dat het er alweer op zit.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je er last van hebt, praat met hem![]()
Ik zou er het mijne over denken, nog een slokje nemen en genieten van de mediterrane nacht
Nou ja, ik heb vandaag genoten van mijn 100ste werkdag voor mijn nieuwe werkgever, en morgen begint er weer een maandje zonder alcohol. Heeft ook zo zijn voordelen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, vond het gewoon opvallend. En nee hoef niet met hem te praten. Heb echt met zoveel mensen gepraat alweer. En ik neem zo nog een slokje maar echt genieten is er niet meer bij, is meer een beetje een weemoedig gevoel dat het er alweer op zit.
Daar ben ik blij om dat je genoten hebt van je werkdag en nog steeds tevreden bent over je carriereswitch.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vandaag genoten van mijn 100ste werkdag voor mijn nieuwe werkgever, en morgen begint er weer een maandje zonder alcohol. Heeft ook zo zijn voordelen zullen we maar zeggen![]()
En in november gaan we gewoon weer op reis
Ja horquote:Op donderdag 30 september 2021 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om dat je genoten hebt van je werkdag en nog steeds tevreden bent over je carriereswitch.
Maar ik ben gewoon even meh, fantastische reis gehad weer, veel nieuwe mensen ontmoet en mensen die ik al kende gezien maar nu gewoon heel even meh. Mag toch?
Huh?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Indrukwekkend levensverhaal gelezen net, wat hebben sommige mensen toch een destructief nutteloos leventje.
hmmm die heb ik gemist nogquote:Op donderdag 30 september 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellie, gaan er bij jullie nog geen lijstjes rond wie er wel of niet ingeënt zijn?
Interessant zegquote:Op donderdag 30 september 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat wat te lezen, kan dat helaas niet delen.
Post anders nog ff al die foto's van die enorme schuit van die vriend van je.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat wat te lezen, kan dat helaas niet delen.
Gaat over een tweeling die afgelopen week samen op 48-jarige leeftijd euthanasie hebben laten plegen nadat ze in hun leven voor 1,7 miljoen aan drugs op hebben gemaakt.quote:
Ooooh dat, ja dat gebeurt soms.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat over een tweeling die afgelopen week samen op 48-jarige leeftijd euthanasie hebben laten plegen nadat ze in hun leven voor 1,7 miljoen aan drugs op hebben gemaakt.
geloofwadigheidsfactor -0,00017quote:Op donderdag 30 september 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat over een tweeling die afgelopen week samen op 48-jarige leeftijd euthanasie hebben laten plegen nadat ze in hun leven voor 1,7 miljoen aan drugs op hebben gemaakt.
Dat verhaal is anders en misschien nog wel meer megalomaan, dat was zijn eigen schip niet, dat worden woonboten om de woningnood te dempen, en centjes te verdienen uiteraard.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post anders nog ff al die foto's van die enorme schuit van die vriend van je.
Dat ligt toch echt aan jezelfquote:Op donderdag 30 september 2021 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geloofwadigheidsfactor -0,00017
Dude stop hiermee. Voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verhaal is anders en misschien nog wel meer megalomaan, dat was zijn eigen schip niet, dat worden woonboten om de woningnood te dempen, en centjes te verdienen uiteraard.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude stop hiermee. Voor je eigen bestwil.
Dune nu bij Darkraver.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja donder maar op hoor lekker wijf
quote:Op donderdag 30 september 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooooh dat, ja dat gebeurt soms.
Tjoeps.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude stop hiermee. Voor je eigen bestwil.
Omdat het de beste smiley isquote:Op donderdag 30 september 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
hebben we nog meer smilies met namen?
quote:Op donderdag 30 september 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Even lezen. En ineens is het bijna half twaalf.
rtquote:Op donderdag 30 september 2021 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook maar proberen te slapen ofzo
Het is een lapje tekst jaquote:Op donderdag 30 september 2021 23:35 schreef Ama het volgende:
Teeing dat ga ik echt niet allemaal lezen nu.
Moet jij ook oude mannen plasje doen?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 06:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij ook oude mannen plasje doen?
Dat kan ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 06:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. Gewoon een beetje onrustig geslapen. Denk teveel indrukken van mijn kantoordagje
Ik ben weer in bed geklommen met mijn ontbijtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 06:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan ook nog inderdaad.
Ik heb honger maar nog geen zin om bed uit te gaan
He vriendjequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 06:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan ook nog inderdaad.
Ik heb honger maar nog geen zin om bed uit te gaan
Jezus wat een kolos, prachtig ding wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 06:25 schreef Budapestenaar het volgende:
@:citizen.erased als je ooit langs de kust in Yorkshire gaat wandelen is dit wel leuk voor een nachtje. Moet je wel een van de betere kamers nemen want het is nogal vergane glorie
Van buiten wel. En de lobby en andere publieke ruimtes waren ook indrukwekkend. Maar de kamer die wij destijds hadden was wel shabby.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat een kolos, prachtig ding wel.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 06:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. Gewoon een beetje onrustig geslapen. Denk teveel indrukken van mijn kantoordagje
en dan het weekeindequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Uurtje eerder begonnen vandaag, dus om 16 uur nok ik af.
Het rook er zeker naar pis en vis?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van buiten wel. En de lobby en andere publieke ruimtes waren ook indrukwekkend. Maar de kamer die wij destijds hadden was wel shabby.![]()
En wij waren de enige gasten onder de 80
Ja, bizar is dat he? Het was een leuke dag en er is verder niks bijzonders gebeurd. Maar toch slaap ik dan onrustig omdat er blijkbaar nog wat adrenaline (quote:
Op kantoor moet je de hele tijd aan staan, dus ik snap dat welquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bizar is dat he? Het was een leuke dag en er is verder niks bijzonders gebeurd. Maar toch slaap ik dan onrustig omdat er blijkbaar nog wat adrenaline () in de weg zit of zo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ff een lekker bakje koffie pakkenen toffeltjes aandoen, want het is koud
Vis welquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het rook er zeker naar pis en vis?
Frisjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ff een lekker bakje koffie pakkenen toffeltjes aandoen, want het is koud
Doet me aan Cocoon denken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vis welIk vond het supertof. Allemaal van die oudjes in hun beste kleding van 30 jaar geleden die zich nog even jong waanden
Ja, dat merkte ik tijdens een meeting van anderhalf uur. Niet FOK!ken, niet uit het raam staren, niet even het nieuws checken. Vermoeiend hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op kantoor moet je de hele tijd aan staan, dus ik snap dat wel
Mijn QR-code is alleen in Hongarije bij vertrek heel vluchtig bekeken, maar verder is me nergens iets gevraagd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:39 schreef liesje1979 het volgende:
Op de luchthaven. Geen idee of ze in NL nog iets gaan checken, bij de incheck wierp ze een snelle blik op mijn formulier maar niets met we codes enzo. En toen bedacht ik me dat het me, als ik er over nadenk het me eerder zou verbazen als ze al wel de mogelijkheden hadden gehad voor het scannen van QR codes 😀
1. morgen naar huis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat wordt niet heel spannend verder
Hoeveel dagen heb jij nog?
😀 Denk dat ze daar ook nog niet zo zijn ingesteld op zulke dingen? Of dat het ook maar enige prioriteit heeft? Vlucht vol ongevaccineerde, ongeteste Albanezen incomming 😀quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn QR-code is alleen in Hongarije bij vertrek heel vluchtig bekeken, maar verder is me nergens iets gevraagd.
Oowww, het zit er alweer op, net als voor Liesje. Vliegt voorbij, zo'n vakantiequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1. morgen naar huis.
Ik ga zo met een ventilator de wolken wegblazen
Griekse koe de lucht inquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1. morgen naar huis.
Ik ga zo met een ventilator de wolken wegblazen
Welcome back Covid-19.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
😀 Denk dat ze daar ook nog niet zo zijn ingesteld op zulke dingen? Of dat het ook maar enige prioriteit heeft? Vlucht vol ongevaccineerde, ongeteste Albanezen incomming 😀
Ja, geen idee. Maar in Nederland werd niet eens gevraagd naar mijn mijn code. Alleen of ik gevaccineerd was en dat was voldoende.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
😀 Denk dat ze daar ook nog niet zo zijn ingesteld op zulke dingen? Of dat het ook maar enige prioriteit heeft? Vlucht vol ongevaccineerde, ongeteste Albanezen incomming 😀
ja nou ja is ook wel oke. weer wordt hier ook minder en veel zaken sluitenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oowww, het zit er alweer op, net als voor Liesje. Vliegt voorbij, zo'n vakantie
Hmm ja, dat was op Kreta ook toen ik daar was. Veel horeca-uitbaters waren toe aan vakantie, merkte je daarquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja is ook wel oke. weer wordt hier ook minder en veel zaken sluiten
Precies een oude maat/kennis van mij, super ouders maar totaal manipulatief en verslavingsgevoelig. Dood voor zijn 30stequote:Op donderdag 30 september 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Maar ook weer niet lang want hun leven stelde simpelweg niet meer voor.
Ik herken het van wat mensen van dichtbij, tragisch leventje, dan leven ze in grote weelde en met grootste feesten en dan denken ze het spannendste leven te leven ooit en dan komen ze er op het allerlaatst achter dat geluk in hele andere dingen zit, dat zelfs een dagje nuchter en vol pijn naar een kale muur staren meer geluk heeft te bieden, prima levenslesje voor mensen die hedonisme en geld nastreven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies een oude maat/kennis van mij, super ouders maar totaal manipulatief en verslavingsgevoelig. Dood voor zijn 30ste
Mooi staartje heb je.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
zo maar weer het buffet onveilig maken
[ afbeelding ]
Dat jetsetgedoe lijkt me inderdaad zo’n leeg en oppervlakkig leven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken het van wat mensen van dichtbij, tragisch leventje, dan leven ze in grote weelde en met grootste feesten en dan denken ze het spannendste leven te leven ooit en dan komen ze er op het allerlaatst achter dat geluk in hele andere dingen zit, dat zelfs een dagje nuchter en vol pijn naar een kale muur staren meer geluk heeft te bieden, prima levenslesje voor mensen die hedonisme en geld nastreven.
Hoiquote:
Dat was ook een optie geweestquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 06:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben weer in bed geklommen met mijn ontbijt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:57 schreef Karzai het volgende:
Herfst zet de stoofpeertjes maar op moeke
Lunchpakketje meequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
word morgen pas om 0900 gehaald dus kan k ook eerst naarhet buffet
Jetsetten kun je makkelijk combineren van het genieten van een boswandeling en een kopje koffie en een fluitend koolmeesje maar dan moet je daar wel het karakter voor hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat jetsetgedoe lijkt me inderdaad zo’n leeg en oppervlakkig leven.
Zeg ik niet, anders komt dat in het grote Fok SC boekquote:
Stoofperenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:57 schreef Karzai het volgende:
Herfst zet de stoofpeertjes maar op moeke
Nou ja, als ik geld zou hebben, zou ik vooral vrijheid willen kopen om dat soort dingen te doen, maar alle glitter en glamour konden me gestolen wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jetsetten kun je makkelijk combineren van het genieten van een boswandeling en een kopje koffie en een fluitend koolmeesje maar dan moet je daar wel het karakter voor hebben.
* sluit Excel weer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg ik niet, anders komt dat in het grote Fok SC boek
Gewoon je Panamera Turbo S parkeren aan de bosrand en op je Bommeltjes door het bos heen banjeren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, als ik geld zou hebben, zou ik vooral vrijheid willen kopen om dat soort dingen te doen, maar alle glitter en glamour konden me gestolen worden
Dat is voor als je vermist raakt. Kunnen we posters maken met je specsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
glitter en glamour is ook een ego dingquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, als ik geld zou hebben, zou ik vooral vrijheid willen kopen om dat soort dingen te doen, maar alle glitter en glamour konden me gestolen worden
In dat geval is het 37quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou een Landrover kopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je Panamera Turbo S parkeren aan de bosrand en op je Bommeltjes door het bos heen banjeren.
Dan zetten we de speurcavia’s in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is voor als je vermist raakt. Kunnen we posters maken met je specs
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is voor als je vermist raakt. Kunnen we posters maken met je specs
Jup. Mijn ego is niet zo grootquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
glitter en glamour is ook een ego ding
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezocht, kleine schuchtere Brabantse kabouter met schoenmaat 37, ruikt naar cavia.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezocht, kleine schuchtere Brabantse kabouter met schoenmaat 37, ruikt naar cavia.
met gezocht is het net alsof ze een crimineel is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
crimineel om het niet achterlaten van de maten, voor straf wordt je dan opgesloten op foqueville eilandquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met gezocht is het net alsof ze een crimineel is.
Heel af en toe snuffel ik aan die kant van het bestaan maar ik ben daar totaal niet vatbaar voor, enige valkuiltje die ik heb is dat ik graag avonturen beleef dus als er dan een bijna bloot mooi meisje het restaurantmenu hees en zachtjes voorzingt in mijn oor op de melodie van Like a Virgin dan geniet ik voor 100 procent maar verder hoeft dat helemaal niet te gaan, dat is al genoeg zeg maar, anderen gaan dan compleet los.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
glitter en glamour is ook een ego ding
Mag da wel van je wefke?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel af en toe snuffel ik aan die kant van het bestaan maar ik ben daar totaal niet vatbaar voor, enige valkuiltje die ik heb is dat ik graag avonturen beleef dus als er dan een bijna bloot mooi meisje het restaurantmenu hees en zachtjes voorzingt in mijn oor op de melodie van Like a Virgin dan geniet ik voor 100 procent maar verder hoeft dat helemaal niet te gaan, dat is al genoeg zeg maar, anderen gaan dan compleet los.
Afsluiten met "de vriendelijke toffels"quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil net een e-mailtje tikken met: hallo 4E
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afsluiten met "de vriendelijke toffels"
Die zit dan ergens aan tafel met totaal ongemakkelijk hoofd met een evenzo knappe jongeman die in haar oor hijgt.quote:
Lullig als ze dan terug reageren met "hier, een gerrie op je kop"quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]"En als je nu niet luistert dan overgiet ik je met caviapis of voer ik je broccoli met gehakt."
Is zij een beetje introvertjes ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit dan ergens aan tafel met totaal ongemakkelijk hoofd met een evenzo knappe jongeman die in haar oor hijgt.
Oke, dat gaat echt alle boekjes te buitenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lullig als ze dan terug reageren met "hier, een gerrie op je kop"
Spijtigquote:WAB heeft niet geleid tot meer vaste contracten
Degene die erbij was als Miss US was gewoon doodnormaal zodat je de leukste blikken ooit kunt uitwisselen, anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is zij een beetje introvertjes ?![]()
![]()
Wie vroeg het dan, de douane? En dan, wacht hier maar even, je kan maandag weer naar huis 😀quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Maar in Nederland werd niet eens gevraagd naar mijn mijn code. Alleen of ik gevaccineerd was en dat was voldoende.
"Hier heb je een kopje verwenkoffie en een spinaziekoekje"quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie vroeg het dan, de douane? En dan, wacht hier maar even, je kan maandag weer naar huis 😀
Koekjes van spinazie ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hier heb je een kopje verwenkoffie en een spinaziekoekje"
Jaaaaaa eindelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenVandaag is weer 4:00 korter dan gisteren. De oplettende lezer ziet het al: de waardes nemen weer af
De dagen worden steeds minder snel korter
De zomer komt eraan
![]()
![]()
Het tegenovergestelde van vacuüm is plenum
Huh, hoe werkt dit dan, door de afgeplatte vorm van de Aarde?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenVandaag is weer 4:00 korter dan gisteren. De oplettende lezer ziet het al: de waardes nemen weer af
De zomer komt eraan
![]()
![]()
@Zipportal dit kan niet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De zomer komt eraan
![]()
![]()
Was dat lekker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had gisteren groene spinaziesoep met groene olijven.
Nee, bij het inchecken. Toen ik mijn paspoort liet zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie vroeg het dan, de douane? En dan, wacht hier maar even, je kan maandag weer naar huis 😀
Nee dor de schuine stand van de aardas t.o.v. de baan van de aarde om de zon. We zijn door het equinox heen. https://www.timeanddate.com/sun/@2756987?month=10&year=2021quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, hoe werkt dit dan, door de afgeplatte vorm van de Aarde?
hallo vriendjequote:
Awwyiss, de juiste oorzaak in m'n hoofd. Mijn geheugen faalt niet compleet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dor de schuine stand van de aardas t.o.v. de baan van de aarde om de zon. We zijn door het equinox heen. https://www.timeanddate.com/sun/@:2756987?month=10&year=2021
Volgens mij kunnen ze dat inderdaad niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vroeg me gister opeens af, kunnen vliegtuigen niet achteruit rijden? Omdat ze altijd moeten worden weggeduwd? /Domme vraag
Lol oooh dacht toen je terugging.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, bij het inchecken. Toen ik mijn paspoort liet zien.
Denk dat ze het wel kunnen maar ze missen die achteruitkijkspiegel natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vroeg me gister opeens af, kunnen vliegtuigen niet achteruit rijden? Omdat ze altijd moeten worden weggeduwd? /Domme vraag
😀quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel kunnen maar ze missen die achteruitkijkspiegel natuurlijk
Taxien-wikiquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:38 schreef liesje1979 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Taxi%C3%ABnquote:Een vliegtuig is niet ontworpen om op eigen kracht achteruit te rijden (hoewel het in principe wel mogelijk is)
Bestelbusjes kunnen ook niet achteruitrijden. Ze doen het wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel kunnen maar ze missen die achteruitkijkspiegel natuurlijk
Ik heb een camera.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bestelbusjes kunnen ook niet achteruitrijden. Ze doen het wel.
Die hebben aan de buitenkant spiegelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zomer, sterfquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De zomer komt eraan
![]()
![]()
En dat. Ik zie meer in de spiegels van de bus dan in die van de Mercedes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hebben aan de buitenkant spiegels
dat kunnen ze wel:quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dat inderdaad niet.
quote:Het antwoord is ja! Sommige vliegtuigen kunnen een zogenaamde 'powerback' doen. De meeste vliegtuigen kunnen achteruit rijden door straalomkering te gebruiken. Dit is het omkeren van de uitlaat van een straalmotor zodat de stuwkracht naar voren wordt gericht in plaats van naar achteren
kunnenz e ook op een vliegtuig zettenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hebben aan de buitenkant spiegels
ho ho hoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom er maar in met die video.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ho ho hodat hangt van je skills af he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |