SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerst dat kunstgebitje uitquote:Op donderdag 30 september 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Loopt ie eerst een half uur in zijn broekzak te grabbelen naar een blauw pilletje. Blijft ie slapen moet ie nog steeds om de 10 minuten plassen maar dat gaat zo lastig met een stijve, dus Lies geen nachtrust gehad en 's ochtends zit je hele badkamer onder de urinespetters
hoi koenquote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk bij bedenken dat die kunstklappers s' ochtends ook nog zoek waren
Urenlang met zo'n te zacht opgepompte fietsband.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Die ouwen willen uiteindelijk ook gewoon neuken.
En dat lies dan haar benen bij elkaar doet en je tanden op elkaar hoort klappen?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk bij bedenken dat die kunstklappers s' ochtends ook nog zoek waren
Ik had Ouwe fiets met spettersquote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Sorry Ygritte, ik dacht dat ik hem had
Dat in het ochtendlicht pas opvalt dat zijn grote witte onderbroek onder de vlekken en strepen zit.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is ons lot later ook he jongensquote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang met zo'n te zacht opgepompte fietsband.
Ik hoop toch echt dat dit me niet overkomt op mijn laatste dag.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn opa zat zichzelf af te sjorren op z'n sterfdag
hij was 'zoek' en na een half uur zagen ze pas t licht om eens op 't toilet te gaan kijken
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is ons lot later ook he jongens
Op de Schaal van UitStraling zal het niet veel meer dan een zwaarbevochten vijf-en-een-halfje worden nee.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is ons lot later ook he jongens
zat je op te wachtenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Mug dood. Alle muren afzoeken, zat dat kreng gewoon op m'n bed.
Huh, hij is al sjorrend gestorven?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
hij was 'zoek' en na een half uur zagen ze pas t licht om eens op 't toilet te gaan kijken
Fascinerende combi wel.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Dat is ook iets wat je liever niet had willen weten denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
neuh 12u later is ie in z'n stoel 'in slaap gevallen'quote:Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, hij is al sjorrend gestorven?
kan je wel zeggen dat hij tegelijk kwam en gingquote:Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je liever niet had willen weten denk ik.
¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je liever niet had willen weten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |