abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:05:35 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201591512
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
Jij kan er wel klaar mee zijn, maar die mensen zijn er nog niet klaar mee.
Klopt, het wordt enkel maar erger :X
pi_201591515
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sowieso het niet accepteren dat een ander een andere mening is toegedaan. Dat het dan maar geoorloofd is om iemand uit te schelden en te bedreigen.
Mensen die boos zijn op gevaccineerden mogen sowieso de tyfus krijgen. Stel teringwappies.


(Dit is mijn slechtste grap van de dag)
pi_201591528
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Klopt, het wordt enkel maar erger :X
Klopt inderdaad. En het zal ook niet meer veranderen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:07:01 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201591533
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:05 schreef dick_laurent het volgende:

De bron van dit probleem is meer dat mensen nu eenmaal veel teveel toegang tot sociale media en andere vormen van publieke mediakanalen hebben met al hun smartphones/tablets etc.

Het feit dat je een bericht kán typen naar iemand op twitter of whatever met je stupide mening betekent ook niet dat je dat moet doen.

Daar gaat het vooral vaak mis ;)
Eens!

En uberhaupt de media die ook OVERAL tig keer aandacht aan besteed. Ja dan kom je vanzelf wel een keer in he nieuws en nog een keertje en daar nog een talkshow en de dag daarna. En dan nog een keer over de reacties en dan daar weer de reacties op.
Zo ben je een week verder met 1 uitspraak van iemand :X
en iedereen wil en moet zijn plasje er blijkbaar over doen ook weer online.

(ja ik nu weer over hen :+ )
pi_201591571
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Eens!

En uberhaupt de media die ook OVERAL tig keer aandacht aan besteed. Ja dan kom je vanzelf wel een keer in he nieuws en nog een keertje en daar nog een talkshow en de dag daarna. En dan nog een keer over de reacties en dan daar weer de reacties op.
Zo ben je een week verder met 1 uitspraak van iemand :X
en iedereen wil en moet zijn plasje er blijkbaar over doen ook weer online.

(ja ik nu weer over hen :+ )
Ik geniet daar geregeld echt wel van.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201591600
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Eens!

En uberhaupt de media die ook OVERAL tig keer aandacht aan besteed. Ja dan kom je vanzelf wel een keer in he nieuws en nog een keertje en daar nog een talkshow en de dag daarna. En dan nog een keer over de reacties en dan daar weer de reacties op.
Zo ben je een week verder met 1 uitspraak van iemand :X
en iedereen wil en moet zijn plasje er blijkbaar over doen ook weer online.

(ja ik nu weer over hen :+ )
Ik denk dat iedereen die op de tv iets over corona zegt, op dit moment wel een lading stront over zich heen krijgt. Heftige situatie + domme mensen = heftige domme reacties.

Ik heb niet meegekregen wat het betoog van Sanne precies was, behalve dat ze vindt dat het CTB het mogelijk maakt voor de cultuursector om verantwoord open te gaan, en dat iedereen daarom maar mee moet doen?

Ik was meer verbaasd door die andere dame die boos werd op Raisa Blommesteijn omdat ze achter de coulissen haar de hand wilde schudden. Heel principieel op tv lopen doen dat je nooit handen schudt, en het aanbieden van een hand een soort klap in het gezicht is. :') Zal ze vast ook gezellige reacties op hebben gehad.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:13:39 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201591626
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:11 schreef Vasilevski het volgende:
Ik heb niet meegekregen wat het betoog van Sanne precies was, behalve dat ze vindt dat het CTB het mogelijk maakt voor de cultuursector om verantwoord open te gaan, en dat iedereen daarom maar mee moet doen?

Ik weet niet of ze het dikgedrukte ook heeft gezegd, maar wel het eerste.
Moet je nagaa,n zeg je gewoon dat je iets wel een goed idee vindt en boem je bent een bitch eerste klas en moet dood.
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:15:47 #283
5428 crew  miss_sly
pi_201591649
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Mensen die boos zijn op gevaccineerden mogen sowieso de tyfus krijgen. Stel teringwappies.

(Dit is mijn slechtste grap van de dag)
Ik ben blij dat je enige zelfkennis bezit O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:16:02 #284
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201591651
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:11 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Ik denk dat iedereen die op de tv iets over corona zegt, op dit moment wel een lading stront over zich heen krijgt. Heftige situatie + domme mensen = heftige domme reacties.

Ik heb niet meegekregen wat het betoog van Sanne precies was, behalve dat ze vindt dat het CTB het mogelijk maakt voor de cultuursector om verantwoord open te gaan, en dat iedereen daarom maar mee moet doen?

Ik was meer verbaasd door die andere dame die boos werd op Raisa Blommesteijn omdat ze achter de coulissen haar de hand wilde schudden. Heel principieel op tv lopen doen dat je nooit handen schudt, en het aanbieden van een hand een soort klap in het gezicht is. :') Zal ze vast ook gezellige reacties op hebben gehad.
Dat wel/niet handen schudden is ineens ook een soort symbool geworden of niet? Vermoeiend.
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:21:45 #285
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201591718
Lol over dat handen schudden had ik onlangs een gesprek met mn vrouw...

Ik had zoiets van, ik doe dat wel weer als de situatie er naar is.
Ik initieer het zelf niet, maar indien bij een ontmoeting iemand mij de hand reikt ga ik niet principieel die weigeren ofzo.

Zij had wél zoiets van, ik ben daar klaar mee, ik hoef geen handen meer te schudden eigenlijk.

Oke, naja prima wat mij betreft.
Was ik een paar dagen later bij haar sportschool (ik haalde haar daar op) was er schijnbaar een nieuwe instructrice die zich aan haar kwam voorstellen. Dus die steekt haar hand uit, en ja hoor ze schudt haar de hand :')

Toen zei ik later in de auto van, hey ik dacht dat jij "klaar" met handen schudden was?
"Ja, ik deed het uit automatisme" zei ze. Bedacht me pas van oohwja oeps, toen het al gebeurd was...

Moraal van t verhaal... Denk dat het in veel situaties zo zal gaan, dat mensen er geen erg in hebben omdat het zo lang zulk een 'ingebakken' ding is geweest om in sociale situaties iemand de hand te schudden.
Ik denk dat het binnen no time overal vrijwel weer gewoon gebeurd.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:23:51 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201591740
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:21 schreef dick_laurent het volgende:
Lol over dat handen schudden had ik onlangs een gesprek met mn vrouw...

Ik had zoiets van, ik doe dat wel weer als de situatie er naar is.
Ik initieer het zelf niet, maar indien bij een ontmoeting iemand mij de hand reikt ga ik niet principieel die weigeren ofzo.

Zij had wél zoiets van, ik ben daar klaar mee, ik hoef geen handen meer te schudden eigenlijk.

Oke, naja prima wat mij betreft.
Was ik een paar dagen later bij haar sportschool (ik haalde haar daar op) was er schijnbaar een nieuwe instructrice die zich aan haar kwam voorstellen. Dus die steekt haar hand uit, en ja hoor ze schudt haar de hand :')

Toen zei ik later in de auto van, hey ik dacht dat jij "klaar" met handen schudden was?
"Ja, ik deed het uit automatisme" zei ze. Bedacht me pas van oohwja oeps, toen het al gebeurd was...

Moraal van t verhaal... Denk dat het in veel situaties zo zal gaan, dat mensen er geen erg in hebben omdat het zo lang zulk een 'ingebakken' ding is geweest om in sociale situaties iemand de hand te schudden.
Ik denk dat het binnen no time overal vrijwel weer gewoon gebeurd.
Ik begrijp ook niet waarom je het niet meer zou doen, tenzij je het sowieso al nooit deed.

Mensen geen hand geven maar vervolgens wel met z'n allen aan de deur van de vrieskast zitten in de supermarkt.
pi_201591766
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:21 schreef dick_laurent het volgende:
Lol over dat handen schudden had ik onlangs een gesprek met mn vrouw...

Ik had zoiets van, ik doe dat wel weer als de situatie er naar is.
Ik initieer het zelf niet, maar indien bij een ontmoeting iemand mij de hand reikt ga ik niet principieel die weigeren ofzo.

Zij had wél zoiets van, ik ben daar klaar mee, ik hoef geen handen meer te schudden eigenlijk.

Oke, naja prima wat mij betreft.
Was ik een paar dagen later bij haar sportschool (ik haalde haar daar op) was er schijnbaar een nieuwe instructrice die zich aan haar kwam voorstellen. Dus die steekt haar hand uit, en ja hoor ze schudt haar de hand :')

Toen zei ik later in de auto van, hey ik dacht dat jij "klaar" met handen schudden was?
"Ja, ik deed het uit automatisme" zei ze. Bedacht me pas van oohwja oeps, toen het al gebeurd was...

Moraal van t verhaal... Denk dat het in veel situaties zo zal gaan, dat mensen er geen erg in hebben omdat het zo lang zulk een 'ingebakken' ding is geweest om in sociale situaties iemand de hand te schudden.
Ik denk dat het binnen no time overal vrijwel weer gewoon gebeurd.
Herkenbaar. Zo ging het bij mij de eerste keer ook, was eind mei, had net mijn eerste vaccinatie. Kreeg een uitgestoken hand, dacht oké, vooruit dan maar. Sindsdien denk ik er eigenlijk niet meer over na en schudt handen, kus en knuffel bij het leven. Apart dat zoveel mensen er blijkbaar nog over nadenken of mee bezig zijn.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:29:14 #288
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201591785
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:31 schreef _serial_ het volgende:
Evenementenbranche verliest kort geding

Uiteraard.

https://www.rechtspraak.n(...)-niet-opgeheven.aspx
The untouchables.
Teflon markie en hugo.

Ongelofelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:29:30 #289
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201591787
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ik weet niet of ze het dikgedrukte ook heeft gezegd, maar wel het eerste.
Moet je nagaa,n zeg je gewoon dat je iets wel een goed idee vindt en boem je bent een bitch eerste klas en moet dood.
Heb het net even teruggeluisterd. Haar stelling is meer dat als je niet optreed je eigenlijk de zalen en industrie raakt. De rekening principes van de artiest komt eigenlijk te liggen bij een industrie die op de rand van de afgrond staat.

En eerlijk gezegd doet de boycot van Douwe Bob en Jandino Hugo ook geen enkele pijn, maar al die zaaltjes en personeel die anderhalf jaar hebben moeten lijden betalen dit gelach. Het is niet voor niks dat de band van Douwe Bob(?) is opgestapt, kun je wel lekker principieel doen, maar hun hebben ook de huur te betalen.

Trouwens, SWdV werd vorig jaar oktober op een voetstuk geplaatst door haar kritiek op het beleid bij Op1
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:29:58 #290
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201591793
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 11:09 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Niet te hard twitteren, straks stelt van Nieuwenhuizen nog voor om de geldigheid van alle rijbewijzen te verkorten naar 6 maanden om verkeershufters aan te pakken (en alle buitenlandse chauffeurs een examen af te laten leggen bij de grens.) :{
En QR code scan voordat je de straat op mag...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:31:01 #291
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201591804
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet waarom je het niet meer zou doen, tenzij je het sowieso al nooit deed.

Mensen geen hand geven maar vervolgens wel met z'n allen aan de deur van de vrieskast zitten in de supermarkt.
Ik was er geen fan van om het 'continu' te doen to be honest. Pre corona op mijn werk (in mijn vorige functie) had ik bijv heel vaak mensen die aan mijn bureau kwamen om iets te bespreken, ook vaak van andere afdelingen. Negen vd tien keer gaven ze me dan als ze bij m'n bureau aanschoven een hand.
Maar op drukkere dagen had ik dan soms wel 5/6 keer op een dag dat ik op die manier random npc's een hand moest geven :P

Hoeft niet van mij, je kan ook gewoon zakelijk iets bespreken zónder steeds die hand vooraf.
Bij vrienden/kennissen oid vind ik het minder erg, die zie ik ook niet dagelijks zeg maar.
pi_201591805
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
The untouchables.
Teflon markie en hugo.

Ongelofelijk.
Wat ook ongelooflijk is, is dat na een half jaar soebatten, het ontslaan van een kabinet, het ontslaan van ministers die al demissionair waren, we dadelijk gewoon weer hetzelfde kabinet krijgen..
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:31:13 #293
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201591808
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 11:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het zou opzich helemaal geen slecht idee zijn om mensen ieder jaar (2-3 jaar) afhankelijk van leeftijd opnieuw op te laten gaan.
Laten we ook iedere 2-3 jaar onze basisschooldiploma's opnieuw halen.
En veterdiploma.
En zwemdiploma.

Gewoon...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201591812
Ja, dat handen schudden is nu wel awkward. Zit nu middenin sollicitaties en iedereen kijkt echt een beetje naar elkaar: zullen we, wel, niet? Ongemakkelijk lachen. Maar het zit er zo weer in inderdaad en gelukkig maar, raar gedoe.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:31:41 #295
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201591815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wat ook ongelooflijk is, is dat na een half jaar soebatten, het ontslaan van een kabinet, het ontslaan van ministers die al demissionair waren, we dadelijk gewoon weer hetzelfde kabinet krijgen..
:X }:|
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:31:55 #296
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_201591818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En QR code scan voordat je de straat op mag...
Niet te vergeten ook een alcoholslot natuurlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:33:59 #297
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201591847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Niet te vergeten ook een alcoholslot natuurlijk.
In combi met je alcoholslot. Voor iedere keer dat je start QR code scannen. Gekoppeld aan je blackbox zodat je co2 compensatiebelasting ook gaat lopen plus je social credits ook nog eens ingeleverd worden naar gelang hoe hard je rijdt en wat je uitstoot is.

Ik kan het bedenken in 2 minuten, laat staan een complete kantoortoren die met FTE'ers die de hele week over dit soort shit zitten te brainstormen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:35:01 #298
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201591858
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Herkenbaar. Zo ging het bij mij de eerste keer ook, was eind mei, had net mijn eerste vaccinatie. Kreeg een uitgestoken hand, dacht oké, vooruit dan maar. Sindsdien denk ik er eigenlijk niet meer over na en schudt handen, kus en knuffel bij het leven. Apart dat zoveel mensen er blijkbaar nog over nadenken of mee bezig zijn.
Knuffel en schud allang al weer door het leven als gebruikelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:35:27 #299
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201591862
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Niet te vergeten ook een alcoholslot natuurlijk.
Ik denk dat een taaltoets ook geen overbodige is ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:37:01 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201591874
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:02 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)kaars-nek-te-hoesten

Dit begint toch ook wel een bijzonder verhaal te worden hoor. Als het de overheid uitkomt dan kun je kennelijk wel een loopje nemen met coronaregels. Lekker beeld ook. :')
Hij zegt het verkeerd.
Het is 'elkaar in de nek aerosolen'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')