Niet gelezenquote:Op woensdag 29 september 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
Robbie’s mening
en 11 anderen vinden je antwoord leuk
Ik ga viraal
@:caland
Nee ..... ze beraden nog volgens mij .. duurt nog wel ffquote:Op donderdag 30 september 2021 01:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kuhmann reeds ontslagen?
Ik heb liever niet dat Sporting wint, die moeten thuis nog tegen Besiktas. Vrij goede kans dat ze dan op 6 punten staan. Beter beide een potje winnen of 2x gelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:00 schreef Tagliano het volgende:
Sporting met de goal
Vind ik dit leuk?
Ik denk dat ik voorstander ben van een gelijkspelquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat Sporting wint, die moeten thuis nog tegen Besiktas. Vrij goede kans dat ze dan op 6 punten staan. Beter beide een potje winnen of 2x gelijk.
Die hadden veel meer aan Kane dan aan Grealish gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:07 schreef LordVoldermort het volgende:
City heeft toch wel echt een probleem met goals maken gezien de investeringen. Elke x die nutteloze voorzetten.
1-1!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorstander ben van een gelijkspel
Klopt.Dat blijft ook een belachelijke aankoop.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die hadden veel meer aan Kane dan aan Grealish gehad.
Het draait vaak niet...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:07 schreef LordVoldermort het volgende:
City heeft toch wel echt een probleem met goals maken gezien de investeringen. Elke x die nutteloze voorzetten.
Valt ook wel mee. 1 schot op goal pas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het draait vaak niet...
Kansen genoeg
Scorebordjournalistiek. Aantal aanvallen afgekeurd op randje buitenspel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. 1 schot op goal pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |