Ik schrok me de tyfus van dat hoofd van die kerel man.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
Arrestanten ophalen: https://fb.watch/8kuQb_nGRN/
Het waren er honderden volgens kwalbert, misschien wel duizenden.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:43 schreef NoCigar het volgende:
Grimmig blijkbaar, leek mee te vallen (?) https://rtvutrecht.nl/nie(...)EL5J9u5dslWM53rKrOcU
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:45 schreef spoilert het volgende:
Ondertussen bij het cellencomplex Houten:
[ link | afbeelding ]
Soodeteringquote:Op woensdag 29 september 2021 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik schrok me de tyfus van dat hoofd van die kerel man.
YESS!!!! Beter dan die junkquote:
1. Met geweld viel het wel mee, geloof ik;quote:Op woensdag 29 september 2021 21:45 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je zou denken dat het voor die uitkeringstrekkers overdag is. Die rollen toch pas ergens in de middag hun bed uit?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen die snachts gaan rijden, chickie zegt het is kwart voor 10
Denk het dus die kunnen gewoon rijden, alhoewel, ze hebben een auto, hoe doen ze dat dan met een uitkering? Tenzij ze werk hebben maar dat lijkt me ook weer niet als je s'avonds kan rijden to in de nacht, komen we toch weer uit bij dat niet alle wappies uitkeringstrekkers zijn he.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je zou denken dat het voor die uitkeringstrekkers overdag is. Die rollen toch pas ergens in de middag hun bed uit?
Wat een dictatuur!1!1!quote:Op woensdag 29 september 2021 21:49 schreef Starhopper het volgende:
Ze mogen roken en ze krijgen koffie?
Lekker zwart bij beunen....quote:Op woensdag 29 september 2021 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het dus die kunnen gewoon rijden, alhoewel, ze hebben een auto, hoe doen ze dat dan met een uitkering? Tenzij ze werk hebben maar dat lijkt me ook weer niet als je s'avonds kan rijden to in de nacht, komen we toch weer uit bij dat niet alle wappies uitkeringstrekkers zijn he.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:45 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zou toch echt niet in een bus vol wappies willen zitten hoorquote:Op woensdag 29 september 2021 21:52 schreef Shotty het volgende:
een ding geef ik za na: gezelliger dan enige bus waar ik ooit ingezeten heb.
Het was soms wel grimmig.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:43 schreef NoCigar het volgende:
Grimmig blijkbaar, leek mee te vallen (?) https://rtvutrecht.nl/nie(...)EL5J9u5dslWM53rKrOcU
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:52 schreef Shotty het volgende:
een ding geef ik za na: gezelliger dan enige bus waar ik ooit ingezeten heb.
heb je een punt mee ja. desondanks kan ik wel lachen om die muzikantenquote:Op woensdag 29 september 2021 21:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zou toch echt niet in een bus vol wappies willen zitten hoor
Gaan ze daar verder demonstreren?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:55 schreef spoilert het volgende:
Niet live, maar het wordt al druk bij het cellencomplex
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/229815595865190
Je weet dat ze daar opgehaald worden?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaan ze daar verder demonstreren?
Ja ze gaan de boel bestormen om hun mede strijders te ontzettenquote:Op woensdag 29 september 2021 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaan ze daar verder demonstreren?
Is politie vervoer geen OV vervoer nu.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef JohnBercow het volgende:
Moeten ze geen mondkapje op in het OV trouwens
Arrestantenbus is geen OV.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef JohnBercow het volgende:
Moeten ze geen mondkapje op in het OV trouwens
Ja tikte het al maar zag dat spandoek en dacht waarom dan nog, maar voor hun volgers natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je weet dat ze daar opgehaald worden?
Ja. Daarom typte ik het ookquote:Op woensdag 29 september 2021 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja tikte het al maar zag dat spandoek en dacht waarom dan nog, maar voor hun volgers natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:57 schreef Ireth het volgende:
Gaan ze nou straks ook onder de banken liggen als ze er bijna zijn?
Dat zouden pas leuke streams zijn maar zijn denk ik niet zulke helden ook al proberen ze wel zo over te komen.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ja ze gaan de boel bestormen om hun mede strijders te ontzetten
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:57 schreef Ireth het volgende:
Gaan ze nou straks ook onder de banken liggen als ze er bijna zijn?
quote:
Vrees van wel, nergens genoeg cellen voor al die wappies.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:59 schreef NoCigar het volgende:
Worden ze dan na registratie meteen losgelaten? Niet één nachtje, paar uurtjes?
Gaat de avond ook sneller voor de agenten, lekker doorwerken.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:01 schreef spoilert het volgende:
Wordt zo meteen lopendebandwerk daar op het cellencomplex, voorgeleiden, advocaat ja of nee, verklaring afleggen ja of nee en hoppakee weer een schop onder de reet en naar buiten.
Arme agenten die dat moeten doen. Al die artikelen en mensenrechten waar ze mee gaan komen daarquote:Op woensdag 29 september 2021 22:01 schreef spoilert het volgende:
Wordt zo meteen lopendebandwerk daar op het cellencomplex, voorgeleiden, advocaat ja of nee, verklaring afleggen ja of nee en hoppakee weer een schop onder de reet en naar buiten.
Dit zijn niet de meest leuke "klanten" inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Arme agenten die dat moeten doen. Al die artikelen en mensenrechten waar ze mee gaan komen daar
Deze moet je hebben: https://www.facebook.com/053enschede/videos/3165599560369435quote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
Ik dacht gaat kwalbert nu weer zeiken over shagie, is het een herhaling en geen live wat ik zit te kijken.
Hij is weer gestoptquote:Op woensdag 29 september 2021 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
Is kwalbert nog ergens live, kheb geen streams meer, hellupieeeee
Hij is net offline. "tot straks" zei hij.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
Is kwalbert nog ergens live, kheb geen streams meer, hellupieeeee
Als ie maar geen shagie mag roken. Dat gun ik hem niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij is net offline. "tot straks" zei hij.
Wss mag ie plassen
Oh hijquote:Op woensdag 29 september 2021 22:04 schreef spoilert het volgende:
Alleen die junk is nog live
https://www.facebook.com/watch/LNNMEDIANL/
Netjes, rond 19:00 aangehouden en nu al weer buitenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:06 schreef NoCigar het volgende:
Engel zit al weer te Twitteren en is op weg naar huis, helaas.
Keuzesquote:Op woensdag 29 september 2021 22:04 schreef spoilert het volgende:
Alleen die junk is nog live
https://www.facebook.com/watch/LNNMEDIANL/
Oh, was ie toch echt aangehouden? Het bleef watonduidelijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:06 schreef spoilert het volgende:
[..]
Netjes, rond 19:00 aangehouden en nu al weer buiten
Verticaal filmen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
Jahaaaaaaaaaaa hij is goed, zucht.
Jammer dat hij VVS is begonnen daardoor is het beeld nu zo smalquote:Op woensdag 29 september 2021 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
Jahaaaaaaaaaaa hij is goed, zucht.
Is nu goed.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verticaal filmen.![]()
Weer even wachten op Albert dan maar.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:06 schreef NoCigar het volgende:
Engel zit al weer te Twitteren en is op weg naar huis, helaas.
Op de LNN-stream net zeiden ze dat hij bij Waku Waku naar binnen is gegaan en via de achterdeur ontkomen aan arrestatie.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh, was ie toch echt aangehouden? Het bleef watonduidelijk.
Oh is dat het, ik dacht al, waarom de 1 breed beeld en waarom sommige smal. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:08 schreef spoilert het volgende:
[..]
Jammer dat hij VVS is begonnen daardoor is het beeld nu zo smal
De politie stond ook bij de achterdeur. Dat heb ik zelf gezien.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Op de LNN-stream net zeiden ze dat hij bij Waku Waku naar binnen is gegaan en via de achterdeur ontkomen aan arrestatie.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De politie stond ook bij de achterdeur. Dat heb ik zelf gezien.
Heldquote:Op woensdag 29 september 2021 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan ben ik in fakenews van LNN getrapt. Shit.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb wel poetsdoeken nodig....quote:Op woensdag 29 september 2021 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
Een gratis tshirt mensen, wie wil dat nou niet, ff de vraag beantwoorden en je hebt hem.![]()
![]()
Via het ondergrondse tunnelstelsel denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Op de LNN-stream net zeiden ze dat hij bij Waku Waku naar binnen is gegaan en via de achterdeur ontkomen aan arrestatie.
Daar zitten de kinderen van de pedo-sadisten toch al??quote:Op woensdag 29 september 2021 22:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Via het ondergrondse tunnelstelsel denk ik.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Daar zitten de kinderen van de pedo-sadisten toch al??
Die zijn al opgegeten door de sado pedo veganisten.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Daar zitten de kinderen van de pedo-sadisten toch al??
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/409614504166103/quote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Streams weer uit![]()
Misschien maar goed ook voor mij, word er een beetje fanatiek van.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die zijn al opgegeten door de sado pedo veganisten.
Dat is waar. Iemand moet tegengeluid geven huhuhu.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef spoilert het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/409614504166103/
Komop ook wij moeten strijden..
Niveautje kleuterschoolquote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk joh en er dan doorheen huppelen.![]()
Mafklappers.
Deze chick is niet zo gezellig, groot verschil met de busstream.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie schenden de mensenrechten zegt ze.![]()
lol...quote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Ik snap het sowieso niet meer. Veganisme is toch onderdeel van de depopulatiestrategie van Agenda 21 en de NWO enzo? Je zou denken dat onze strijders daar wel afstand van zouden nemen. Ze willen ons ons vlees afpakken enzo.
[ afbeelding ]
Dus de politie maakt zich schuldig aan valsheid in geschriften?quote:Tweede Boek. Misdrijven
Titel XII. Valsheid met geschriften, gegevens en biometrische kenmerken
Artikel 225 1. Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie. 2. Met dezelfde straf wordt gestraft hij die opzettelijk gebruik maakt van het valse of vervalste geschrift als ware het echt en onvervalst dan wel opzettelijk zodanig geschrift aflevert of voorhanden heeft, terwijl hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat dit geschrift bestemd is voor zodanig gebruik. 3. Indien een feit, omschreven in het eerste of tweede lid, wordt gepleegd met het oogmerk om een terroristisch misdrijf voor te bereiden of gemakkelijk te maken, wordt de op het feit gestelde gevangenisstraf met een derde verhoogd.
Dat zijn ze toch ook, hoor nu een vrouw van alles roepen, te grappig.quote:
Hoor die schreeuwerd nu dan over internationale rechten van de mensquote:Op woensdag 29 september 2021 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook, hoor nu een vrouw van alles roepen, te grappig.Echt hoor.
![]()
Maak gewoon Facebook account aan met nepnaam en geniet mee.
Klopt, niet gezellig maar wel hilarisch vind ik.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze chick is niet zo gezellig, groot verschil met de busstream.
Ik zag nog net een glimp van die toffe agent die met een big smile inmiddels de gitaar/ukelele van Wijnand vast had.quote:
Controlled oppositionquote:Op woensdag 29 september 2021 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Ik snap het sowieso niet meer. Veganisme is toch onderdeel van de depopulatiestrategie van Agenda 21 en de NWO enzo? Je zou denken dat onze strijders daar wel afstand van zouden nemen. Ze willen ons ons vlees afpakken enzo.
[ afbeelding ]
Het is gewoon kansloos, er gaan ook "juridische" papieren ronde waarin staat dat agenten strafbaar zijn als ze geweld gebruiken en di internet advocaatjes geloven er heilig in dat het waar isquote:Op woensdag 29 september 2021 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, niet gezellig maar wel hilarisch vind ik.Met haar geroeptoeter tegen die agenten.
Hebbie het gedaan of zit je via een ander kanaal? En ja maf wijf. Net of een agent daar naar gaat luisteren.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoor die schreeuwerd nu dan over internationale rechten van de mens
quote:
Dat is een betere dan net. Nom nom nom.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zag nog net een glimp van die toffe agent die met een big smile inmiddels de gitaar/ukelele van Wijnand vast had.
edit:
[ afbeelding ]
Ik hepput niet gedaan, ik ben onschuldigquote:Op woensdag 29 september 2021 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebbie het gedaan of zit je via een ander kanaal? En ja maf wijf. Net of een agent daar naar gaat luisteren.
Komen wappies naar buiten nu, ze zijn vrij gelaten.
Mafklappers.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:21 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos, er gaan ook "juridische" papieren ronde waarin staat dat agenten strafbaar zijn als ze geweld gebruiken en di internet advocaatjes geloven er heilig in dat het waar is
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is een betere dan net. Nom nom nom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |