SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Bij instellingen.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe kan ik age restriction op Youtube omzeilen zonder mijn VPN op USA te moeten zetten?
Ben je 16 dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe kan ik age restriction op Youtube omzeilen zonder mijn VPN op USA te moeten zetten?
Ze willen tegenwoordig een age verification vanuit de EU door een CC nummer of een kopie van je ID.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze willen tegenwoordig een age verification vanuit de EU door een CC nummer of een kopie van je ID.
en wie zijn "ze"?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze willen tegenwoordig een age verification vanuit de EU door een CC nummer of een kopie van je ID.
Youtube.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Youtube.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon alles via een VPN doen anders pakken ze je vroeg of laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja waardeloos. Ik ben toch ingelogd met m'n betaalde Google account, ze weten alles al.quote:
Ja maar die staat niet standaard op USA.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alles via een VPN doen anders pakken ze je vroeg of laat
YouTube premium tegenwoordig dus ik betaal ze zelfs iedere maand om alles van me te weten.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja waardeloos. Ik ben toch ingelogd met m'n betaalde Google account, ze weten alles al.
Raar dat we zo gewend zijn dat we producten van een ander gratis kunnen gebruiken hč?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
YouTube premium tegenwoordig dus ik betaal ze zelfs iedere maand om alles van me te weten.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
zeer smurfbaar
https://www2.hm.com/nl_nl(...)wpojzbtR7rKYatMSf_d8
Ik vind mooi en prima toegankelijkquote:Op woensdag 29 september 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
zeer smurfbaar
https://www2.hm.com/nl_nl(...)wpojzbtR7rKYatMSf_d8
Dit gaat niet om "gratis"quote:Op woensdag 29 september 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat we zo gewend zijn dat we producten van een ander gratis kunnen gebruiken hč?
waarom niet?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker, maar toch niet op je pyjama.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Youtube.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nergens last van. En VPN gebruik ik ook niet. Alleen voor JPay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
toegankelijk als in makkelijk aan te trekken?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind mooi en prima toegankelijk
Guess againquote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toegankelijk als in makkelijk aan te trekken?
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nergens last van. En VPN gebruik ik ook niet. Alleen voor JPay.
Eehmquote:JPay is een particuliere informatietechnologie- en financiële dienstverlener die zich richt op het dienen van het Amerikaanse gevangenissysteem.
Truste Bosquote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga tanden poetsen en nog wat op bed lezen
Tot morgen ofzo
Als het makkelijk aan kan kan het ook makkelijk uitquote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toegankelijk als in makkelijk aan te trekken?
Ik heb jou net nog in mijn mond gehad, was lekkerquote:Op woensdag 29 september 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik ook![]()
jij ook, wij allemaal
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb jou net nog in mijn mond gehad, was lekker
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga tanden poetsen en nog wat op bed lezen
Tot morgen ofzo
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh toegangelijk voor zijn lange vingertjes
Ja snap ikquote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
klinkt vreemd uit jouw mond bos
Bitterbal valt uit haar bed nu.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het makkelijk aan kan kan het ook makkelijk uit
Hmm, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja fles heeft toch die vrouw waarmee hij schrijft en aan wie hij soms wat geld geeft?
Ik betaal al met m'n gegevens.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat we zo gewend zijn dat we producten van een ander gratis kunnen gebruiken hč?
Vastgezogen op het linoleum.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal valt uit haar bed nu.
Ja zo is het huidige verdienmodel.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal al met m'n gegevens.
En door reclames te kijken.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
pyjama voor
@:dud0r
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0769814029.html
quote:Productveiligheid - BUITEN BEREIK VAN VUUR HOUDEN
Beetje carnavalsmuziek dit hoorquote:
zoveel patat eet ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
pyjama voor
@:dud0r
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0769814029.html
Ja voor het vermoorden van haar eigen dochterquote:Op woensdag 29 september 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist dat uberhaupt niet. Ze zit dus gevangen?
Ik moest even op kraamvisite.quote:
Absoluut niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al rinkelende eierstokken teelballen?
ah, van je eigen werpsel?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moest even op kraamvisite.
[..]
Absoluut niet.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja voor het vermoorden van haar eigen dochter
Tering, is dit een Somalische piraat met Down of wat?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
@:Ama deze man wil wel met je karaoken
https://9gag.com/gag/axMxW6M
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu meer in zo'n stemming [ afbeelding ]
heb hem de uitnodiging voor het karaoke feestje gestuurdquote:Op woensdag 29 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, is dit een Somalische piraat met Down of wat?
Die gaat achter onze portemonnees en onze domme blondjes aan.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb hem de uitnodiging voor het karaoke feestje gestuurd
je geld thuislaten en hopen da je niet blond bentquote:Op woensdag 29 september 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaat achter onze portemonnees en onze domme blondjes aan.
@Zipportal en ik hebben je het is weer zoveel minuten eerder donker post gemist vandaag.quote:
ik ookquote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
@:zipportal en ik hebben je het is weer zoveel minuten eerder donker post gemist vandaag.
Jij is echt de slimste van ons allemaalquote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je geld thuislaten en hopen da je niet blond bent
Daar begint de dag meestal mee. Dus even teruglezen makkerquote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
@:zipportal en ik hebben je het is weer zoveel minuten eerder donker post gemist vandaag.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij is echt de slimste van ons allemaal
En de slimme blondjes dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je geld thuislaten en hopen da je niet blond bent
die verven hun haarquote:Op woensdag 29 september 2021 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de slimme blondjes dan?
Die zijn nooit zo leuk.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de slimme blondjes dan?
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel makkelijke vorm om op een stokje te krijgen.
Grote stok hoor voor een anacondasateetjequote:Op woensdag 29 september 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"stokje"quote:Op woensdag 29 september 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel wegquote:
Is dat de link naar de onlyfans van Thierry?quote:
Nee de OnlyFans van de Lavendelprins is alleen op uitnodiging.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat de link naar de onlyfans van Thierry?
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
Hihi
Gingen jullie scannen?
Niet gesmolten vandaag.quote:
Ik zit mobiel.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
Hihi
Gingen jullie scannen?
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee de OnlyFans van de Lavendelprins is alleen op uitnodiging.
Ik zit bankquote:
Dat is best laat.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon gaat morgen op om 07.39
De horror
Dat zie ik wel voor me.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik hang in een bureaustoel van kalfsleer.
Caviamelk?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* slurpt van haar gouden melk
primaquote:Op woensdag 29 september 2021 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon gaat morgen op om 07.39
De horror
"Golden milk"quote:
sinds elk wezen zich jongen mag/kan gaan noemen?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
sinds wanneer is Sanne een jongensnaam?
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Golden milk"
Introverten hebben altijd van die vreemde hobby's, kijk naar de Japanse samenleving, lijken allemaal beschaafde kantoormedewerkers maar als de avond valt likken ze aan de gaatjes van octopussen in een lichtgevende onderbroek ingesmeerd met walvis-paté.
deze is wel geboren en getogen met een stokje en twee balletjesquote:Op woensdag 29 september 2021 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds elk wezen zich jongen mag/kan gaan noemen?![]()
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
Heb er geloof ik helemaal niks van op vinyl of cdquote:Op woensdag 29 september 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag nog 2 LP's van gekregen
Toch vind ik Japanse vrouwen wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 29 september 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Golden milk"
Introverten hebben altijd van die vreemde hobby's, kijk naar de Japanse samenleving, lijken allemaal beschaafde kantoormedewerkers maar als de avond valt likken ze aan de gaatjes van octopussen in een lichtgevende onderbroek ingesmeerd met walvis-paté.
Maar ze zijn wel raarquote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch vind ik Japanse vrouwen wel aantrekkelijk
Eens, alhoewel niet perse Japans maar gewoon aziatisch in algemeen.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Sanne is een Nederlandse voornaam, vooral in gebruik als meisjesnaam. De naam Sanne heeft vanaf 1998 enige jaren op nummer 1 gestaan in de lijstjes van meest gegeven voornamen.[1]
Over de oorsprong van de naam zijn verschillende theorieën. Zo zou het een vrouwelijke vorm van de Friese naam Sane kunnen zijn. Een waarschijnlijker verklaring is echter dat het een verkorte versie van de naam Susanna is. De naam Susanna of Susanne komt van Σουσαννα (Sousanna), de Griekse vorm van de Hebreeuwse naam Shoshannah of Sjoesjanah. Dit kwam van het Hebreeuwse woord shoshan, wat "lelie" betekent. In het moderne Hebreeuws betekent dit ook "roos".
In een deutero-canoniek boek van het Oude Testament staat het verhaal van Susanna. Zij wordt badend in de tuin door hoge heren uitgenodigd tot ontoelaatbaar seksueel gedrag. Als zij daar niet aan toe geeft wordt zij vals beschuldigd maar uiteindelijk loopt het goed met haar af. Ze kreeg de bijnaam 'kuise Susanna'.
De naam Sanne komt ook voor als jongensnaam, maar dit is vrij zeldzaam.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sanne_(naam)
Ja maar Japanse vrouwen zijn extra raar.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn raar. Je punt is?
Autobahnquote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er geloof ik helemaal niks van op vinyl of cd
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil Die Mensch-Machine nog wel hebben, maar het wordt weer eens tijd voor een repress want die prijzen gaan nergens over momenteelquote:Op woensdag 29 september 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Autobahn
Trans Europa Express
Die Mensch-Machine
Tour de France
Die heb ik hier liggen
Mij heeft het nooit echt kunnen rakenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
Poeh Kraftwerk is wel iets waar ik in de stemming voor moet wezen
Welnee, mannen zijn simpel. Werken, hobbyen, slapen. Niks vreemds aan.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar Japanse vrouwen zijn extra raar.
De mannen ook trouwens
Dat komt omdat Japanse piemels van die rare blokjes hebbenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gaan altijd huilen als je je piemel in ze steekt
Bij jou ook al? Ik dacht altijd dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gaan altijd huilen als je je piemel in ze steekt
Die heb ik wel op vinyl liggenquote:
Ik wil nog altijd Selected Ambient Works II van Aphex Twin hebben; maar geen zin om er honderden euro's voor neer te leggen. Als ik het echt een keer wil hebben vrees ik dat ik het toch ga doenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil Die Mensch-Machine nog wel hebben, maar het wordt weer eens tijd voor een repress want die prijzen gaan nergens over momenteel
En die nekjes voelen aan als een harige hamster met chemo.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat komt omdat Japanse piemels van die rare blokjes hebben
Ik heb hier werkelijk nul ervaring meequote:Op woensdag 29 september 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die nekjes voelen aan als een harige hamster met chemo.
Deze ookquote:
Now you knowquote:Op woensdag 29 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb hier werkelijk nul ervaring mee
Wacht maar tot ik weer een rare megamix klaar hebquote:Op woensdag 29 september 2021 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
En ja mijn playlist gaat echt zo van het ene uiteinde naar het andere
Als ik al mijn liedjes op schuffle zet kan ik van Norah Jones naar Marylin Manson gaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
En ja mijn playlist gaat echt zo van het ene uiteinde naar het andere
Volgens mij luistert er niemand in deze SC naar morcostraathiphop met autotune dus wat dat betreft zitten we wel goed.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Muziekwansmaak.Ik heb de moves.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij luistert er niemand in deze SC naar morcostraathiphop met autotune dus wat dat betreft zitten we wel goed.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Muziekwansmaak.Ik heb de moves.
Bizzey mag toch wel of niet?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij luistert er niemand in deze SC naar morcostraathiphop met autotune dus wat dat betreft zitten we wel goed.
quote:
Oh, maar ik heb wel serieus wansmaak hoor.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb wel serieus wansmaak hoor.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is alweer bijna kerst @:haags @:dud0r
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bizzey mag toch wel of niet?
denk dat jij je kinderen beter de pot, de ketel, verwijt en zwart zien kan noemenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Pommelien![]()
Ik ga mijn kinderen later Drakenfruit en Cactusbloem noemen
Vier kinderen?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat jij je kinderen beter de pot, de ketel, verwijt en zwart zien kan noemen
Mja d'r gaat niemand meer zwanger van mij worden hoorquote:Op woensdag 29 september 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag of je zegeltjes kan sparen bij de vaderschapstesten
quote:
Niet meer? Is al gebeurd dus?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja d'r gaat niemand meer zwanger van mij worden hoor
Chineesjes kun je oplaaien per dozijn, Japanse vrouwen vinden je al snel ongewenst, ruw, onbeschaafd, te luidruchtig en ze vinden je gruwelijk stinkenquote:
Nee ook nietquote:Op woensdag 29 september 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet meer? Is al gebeurd dus?
Die stinken zelf enorm uit hun giechel.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chineesjes kun je oplaaien per dozijn, Japanse vrouwen vinden je al snel ongewenst, ruw, onbeschaafd, te luidruchtig en ze vinden je gruwelijk stinken
Nee Japanse vrouwen ruiken naar een lege kartonnen verhuisdoos waar nog nooit iets in gezeten heeft, Chinezen laten vaak boeren en scheten tijdens de daad, die zijn wat minder fijnbesnaard.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die stinken zelf enorm uit hun giechel.
Naast een Chinees eten is ook genieten.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee Japanse vrouwen ruiken naar een lege kartonnen verhuisdoos waar nog nooit iets in gezeten heeft, Chinezen laten vaak boeren en scheten tijdens de daad, die zijn wat minder fijnbesnaard.
Nou die ik ontmoette stonk uit haar giechel.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee Japanse vrouwen ruiken naar een lege kartonnen verhuisdoos waar nog nooit iets in gezeten heeft, Chinezen laten vaak boeren en scheten tijdens de daad, die zijn wat minder fijnbesnaard.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naast een Chinees eten is ook genieten.
Keer de nachttrein van Peking naar Xi'An gepakt, gewoon duizenden Chinezen in de ochtend die scheten laten tijdens het tandenpoetsen en luid rochelen terwijl ze hun noodles slurpen, denk dat 9-11 minder indruk op me maaktequote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, lekker smakken, slurpen en boeren.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja, lekker smakken, slurpen en boeren.
En dan nog voor 3 dagen eten over hebbenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja, lekker smakken, slurpen en boeren.
Minder knoeien op je toetsenbord. Je r toets zit vast.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jezus ik geloof dit, was ooit met 20 slurpende en vloer spugende Chinezen in een ruimte.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer de nachttrein van Peking naar Xi'An gepakt, gewoon duizenden Chinezen in de ochtend die scheten laten tijdens het tandenpoetsen en luid rochelen terwijl ze hun noodles slurpen, denk dat 9-11 minder indruk op me maakte
Daar zit vast kaas tussen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minder knoeien op je toetsenbord. Je r toets zit vast.
Stond een keer voor de lift te wachten, wil ik mijn sigaret doven in zo'n hoge afvalbak spuugt er een op mijn handen en die bak was al helemaal vol met speeksel, sputum en rochels, toen kreeg ik wel even een rode waas voor mijn ogen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus ik geloof dit, was ooit met 20 slurpende en vloer spugende Chinezen in een ruimte.
Grootste verschil tussen Japan en China is dat Chinezen je schaamteloos aanstaren, je aanraken en je achterna lopen en een Japanner kijkt je alleen zijdelings aan zonder dat je het opmerkt, behalve als ze dronken zijn dan willen ze op schoot zitten en met je friemelen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
Chinesen zijn zulk asociaal volk![]()
Komt door de jaren '50 revolutie waarna je zonder "ikke ikke ikke en de rest kan stikken" mentaliteit simpelweg niet kon overleven.
Soort Vulcans eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chineesjes kun je oplaaien per dozijn, Japanse vrouwen vinden je al snel ongewenst, ruw, onbeschaafd, te luidruchtig en ze vinden je gruwelijk stinken
Misschien als je Westers bent. Japan heeft een groot aanrandingsprobleem in oa. het openbaar vervoer.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grootste verschil tussen Japan en China is dat Chinezen je schaamteloos aanstaren, je aanraken en je achterna lopen en een Japanner kijkt je alleen zijdelings aan zonder dat je het opmerkt, behalve als ze dronken zijn dan willen ze op schoot zitten en met je friemelen.
En ze HATEN elkaar
Valt wel mee, je kijkt teveel porno en leest teveel totale onzin.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien als je Westers bent. Japan heeft een groot aanrandingsprobleem in oa. het openbaar vervoer.
Zelfbeheersing, rationaliteit, gevoelig voor luchtjes en die Japanners hebben zelfs een rode bol op hun vlagquote:Op woensdag 29 september 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet eens zo'n gekke vergelijking.
Artikelen gelezen. Ervaringen gehoord. Het is een serieus probleem in Japan en dat is dan ook de reden dat ze net als Dubai, Qatar, Saudi Arabië Women Only treincompartimenten en taxi's hebben.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee, je kijkt teveel porno en leest teveel totale onzin.
Je maakt van iets heel kleins iets groots, Japan kent zo'n extreme schaamtecultuur dat dit echt marginaal is, ja de sjappies van de samenleving maar die vallen daar zo snel door de mand dat ze buiten de maatschappij vallen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Artikelen gelezen. Ervaringen gehoord. Het is een serieus probleem in Japan en dat is dan ook de reden dat ze net als Dubai, Qatar, Saudi Arabië Women Only treincompartimenten en taxi's hebben.
Naar wat ik gehoord heb is de schaamcultuur dusdanig groot dat vrouwen en niets van durven te zeggen of om hulp te roepen.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je maakt van iets heel kleins iets groots, Japan kent zo'n extreme schaamtecultuur dat dit echt marginaal is, ja de sjappies van de samenleving maar die vallen daar zo snel door de mand dat ze buiten de maatschappij vallen.
Stap maar eens een keer rond 17:00 uur in de subway op Shibuya Station en je snapt precies wat ik bedoel.
Ja er zijn ook allerlei forse problemen daar door de schaamtecultuur, wat je opnoemt is er ook een van maar het is een raar soort cherry picking wat je maakt met vrouwen lastig vallen, dat komt hier zoveel vaker voor dan daar, er zit echt duizendzuidenduizendmaal meer respect voor vrouwen in de samenleving daar op ongewenst seksueel wangedrag gebied, zoals ik al zei, koop maar eens een treinkaartje daar.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar wat ik gehoord heb is de schaamcultuur dusdanig groot dat vrouwen en niets van durven te zeggen of om hulp te roepen.
Misschien toch maar stoppen met verveelwijnen en een baantje zoeken anders?quote:Op woensdag 29 september 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Die @:dud0r kan ook niks hč
Ik heb vandaag gewerktquote:Op woensdag 29 september 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch maar stoppen met verveelwijnen en een baantje zoeken anders?
Nja er moet ook geld verdiend worden enzo. Maar echt. Ik, wil. niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
blijf je daar toch gewoon #yolo?
Je wilt geen geld verdienen? Dat kan zo geregeld worden.quote:Op donderdag 30 september 2021 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja er moet ook geld verdiend worden enzo. Maar echt. Ik, wil. niet.
Er zijn hier landgenoten die een Nederlandse kinderopvang en naschoolse opvang begonnen zijn, zodat de kinderen van Nederlanders waar thuis bijvoorbeeld vooral Duits of Engels gesproken wordt de taal beter leren. Is best populair. Idee om in Albanië te beginnen zodat je er kunt blijven?quote:
In Nederland is dat een goed verdienmodel, in Albanië ook?quote:Op donderdag 30 september 2021 04:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn hier landgenoten die een Nederlandse kinderopvang en naschoolse opvang begonnen zijn, zodat de kinderen van Nederlanders waar thuis bijvoorbeeld vooral Duits of Engels gesproken wordt de taal beter leren. Is best populair. Idee om in Albanië te beginnen zodat je er kunt blijven?
Met "hier" bedoelde ik Zwitserland.quote:Op donderdag 30 september 2021 05:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In Nederland is dat een goed verdienmodel, in Albanië ook?
heb je Albanië ooit bekeken als 'bewoner' (dwz, zou je 24/7 kunnen wonen en werken tussen locals terwijl je niet meer in de vakantiestand zit?) Zoja, is emigreren geen optie waar je gelukkig van wordt?quote:
Daar kon ik ook niet tegen, dus toen maar naar Zwitserland gegaan waar het het andere uiterste isquote:Op donderdag 30 september 2021 06:18 schreef Koen66 het volgende:
ik ben altijd bang dat ik me ga ergeren aan de Zuideuropese maņana mentaliteit
oeh zou graag ruilen met m'n bak Griekse yoghurt met aardbeien en koolhydraatarme muesliquote:Op donderdag 30 september 2021 06:18 schreef kwiwi het volgende:
*Slaat op de grote gong op het dorpsplein*
Opstaan luitjes, ontbijt staat klaar!
[ afbeelding ]
vrienden van mij zijn 3/4 van de tijd in Griekenland (en geheid ooit 100%) , uitbater van een appartementencomplex.quote:Op donderdag 30 september 2021 06:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar kon ik ook niet tegen, dus toen maar naar Zwitserland gegaan waar het het andere uiterste is
quote:Op donderdag 30 september 2021 06:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrienden van mij zijn 3/4 van de tijd in Griekenland (en geheid ooit 100%) , uitbater van een appartementencomplex.
Die hebben in NL ook die uitstel en matig plannen mentaliteit dus die passen daar naadloos tussen
ik ben ook niet van het alles vastplannen (dat zullen de % Caraibische genen van me zijn), maar dat nooit iets kunnen plannen gedrag en dingen niet op tijd afmaken gaat zelfs mij op de zenuwen werken op gegeven momentquote:
Gewoon trui aantrekkenquote:Op donderdag 30 september 2021 06:32 schreef Koen66 het volgende:
Hmzzz 14 graden vandaag. Gelukkig wel droog volgens BR. Niet echt BBQ weer toch
Vanmiddag BBQ op werk dus
alhoewel ik redelijk voor grondwettelijke vrijheden ben vind ik dat een werkgever dat best mag eisen eigenlijkquote:Op donderdag 30 september 2021 06:43 schreef mschol het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/economi(...)tiebewijs-eisen.html
jahoor, grondwetswijziging willen bekijken vanwege een virusje![]()
ik begrijp dat ze het willen vragen maar er zal in zo'n wijziging nooit worden opgenomen dat er om een "corona vaccinatiebewijs" mag worden gevraagd, dit zal ruimer zijn (want grondwet) waardoor vragen naar elke aandoening een optie wordt met alle consequenties van dien voor werknemersquote:Op donderdag 30 september 2021 06:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel ik redelijk voor grondwettelijke vrijheden ben vind ik dat een werkgever dat best mag eisen eigenlijk
Aparte metrostellen voor vrouwenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee, je kijkt teveel porno en leest teveel totale onzin.
Zo meteen mag je ook vragen of een werknemer zwanger is of zwanger wil wordenquote:Op donderdag 30 september 2021 06:43 schreef mschol het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/economi(...)tiebewijs-eisen.html
jahoor, grondwetswijziging willen bekijken vanwege een virusje![]()
Dacht pas na 5 jaar?quote:Op donderdag 30 september 2021 07:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)ezen-van-kanker.html
Ik wist niet dat ze "genezen" gebruikten bij kanker?
En wauw.
En als ze zwanger wil worden mag je aanbieden haar zwanger te maken?quote:Op donderdag 30 september 2021 07:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo meteen mag je ook vragen of een werknemer zwanger is of zwanger wil wordenen dan neem je haar niet aan
Die kant gaat het dan op.
quote:Op donderdag 30 september 2021 06:18 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
na 5 jaar schoon te zijn iddquote:Op donderdag 30 september 2021 07:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)ezen-van-kanker.html
Ik wist niet dat ze "genezen" gebruikten bij kanker?
En wauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nou. Dat is ook weer wat overdreven.quote:
En toch ga ik vanmiddag naar het strandquote:Op donderdag 30 september 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:
oke nu ziet het er echt niet uit als strandweer
leukquote:Op donderdag 30 september 2021 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
En toch ga ik vanmiddag naar het strand
Je kunt nog altijd wat leuks bezoeken daar dan.quote:Op donderdag 30 september 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:
De hele dag makerelen vretenquote:Op donderdag 30 september 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:
ja denk andere kant op lopenquote:Op donderdag 30 september 2021 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd wat leuks bezoeken daar dan.
Hmmmm dat is ook weer zo jaquote:Op donderdag 30 september 2021 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begrijp dat ze het willen vragen maar er zal in zo'n wijziging nooit worden opgenomen dat er om een "corona vaccinatiebewijs" mag worden gevraagd, dit zal ruimer zijn (want grondwet) waardoor vragen naar elke aandoening een optie wordt met alle consequenties van dien voor werknemers
misschien koffie halen bij zn meisjequote:
Ga ik wel vanuit dat er eten is.quote:
De verwarming was hier zelfs aan geslagen vannachtquote:Op donderdag 30 september 2021 07:56 schreef CherryLips het volgende:
Het is acht graden.
Het is in huis onder de 20 graden.
doet die dat zelf?quote:Op donderdag 30 september 2021 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit dat er eten is.
[..]
De verwarming was hier zelfs aan geslagen vannacht
Ik had het gisteravond ook zo allejezus koud, kwam met knikkende knietjes onder de douche vandaanquote:Op donderdag 30 september 2021 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit dat er eten is.
[..]
De verwarming was hier zelfs aan geslagen vannacht
Ik weet van een hele hoop mensen of ze niet of wel gevaccineerd zijn en ik merk ook dat mensen dat onderling wel regelen en aangeven, beetje overregulering vanuit de politiek ook wel weer en aan grondwetten moet je nooit tornen anders geef je een heel vreemd signaal en een vrijbrief aan je samenleving.quote:
Niet meer koud douchen dan.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond ook zo allejezus koud, kwam met knikkende knietjes onder de douche vandaan
lekkerquote:Op donderdag 30 september 2021 07:56 schreef CherryLips het volgende:
Het is acht graden.
Het is in huis onder de 20 graden.
Als de temperatuur onder de ingestelde temperatuur komt wel ja. Dat is hoe een thermostaat werkt balliequote:
Weet je zeker dat het niet kwam omdat je met de douchekop had lopen spelenquote:Op donderdag 30 september 2021 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond ook zo allejezus koud, kwam met knikkende knietjes onder de douche vandaan
Zo koud was het hier nou weer niet. Zomerdekbed en een boxer was genoegquote:Op donderdag 30 september 2021 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Lag ook weer met een pyjama in bed, vorige week nog hempje en kort broekje
oh wacht ja. nevermindquote:Op donderdag 30 september 2021 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als de temperatuur onder de ingestelde temperatuur komt wel ja. Dat is hoe een thermostaat werkt ballie
[..]
Weet je zeker dat het niet kwam omdat je met de douchekop had lopen spelen
[..]
Zo koud was het hier nou weer niet. Zomerdekbed en een boxer was genoeg
wat versta je onder pyjama?quote:Op donderdag 30 september 2021 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Dan is er iets mis met mij dat ik al in pyjama lig
Ik heb het gewoon niet snel koud. Dus met mij vergelijken is geen goede maatstafquote:Op donderdag 30 september 2021 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Dan is er iets mis met mij dat ik al in pyjama lig
quote:
Niet snel koud, wel snel warm iddquote:Op donderdag 30 september 2021 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet snel koud. Dus met mij vergelijken is geen goede maatstaf
Dit inderdaad. In tegenstelling tot @bitterbal die denkt dat de Siberische winter begonnen is als het onder de 10 graden zaktquote:Op donderdag 30 september 2021 08:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet snel koud, wel snel warm idd
prima korte broekenweerquote:Op donderdag 30 september 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In tegenstelling tot @:bitterbal die denkt dat de Siberische winter begonnen is als het onder de 10 graden zakt
Dat is nu ook weer een beetje overdrevenquote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 06:18 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit klaar staat is opstaan niet zo'n probleem @dud0rquote:Op donderdag 30 september 2021 06:18 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |