SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Bij instellingen.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe kan ik age restriction op Youtube omzeilen zonder mijn VPN op USA te moeten zetten?
Ben je 16 dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe kan ik age restriction op Youtube omzeilen zonder mijn VPN op USA te moeten zetten?
Ze willen tegenwoordig een age verification vanuit de EU door een CC nummer of een kopie van je ID.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze willen tegenwoordig een age verification vanuit de EU door een CC nummer of een kopie van je ID.
en wie zijn "ze"?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze willen tegenwoordig een age verification vanuit de EU door een CC nummer of een kopie van je ID.
Youtube.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Youtube.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon alles via een VPN doen anders pakken ze je vroeg of laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja waardeloos. Ik ben toch ingelogd met m'n betaalde Google account, ze weten alles al.quote:
Ja maar die staat niet standaard op USA.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alles via een VPN doen anders pakken ze je vroeg of laat
YouTube premium tegenwoordig dus ik betaal ze zelfs iedere maand om alles van me te weten.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja waardeloos. Ik ben toch ingelogd met m'n betaalde Google account, ze weten alles al.
Raar dat we zo gewend zijn dat we producten van een ander gratis kunnen gebruiken hč?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
YouTube premium tegenwoordig dus ik betaal ze zelfs iedere maand om alles van me te weten.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
zeer smurfbaar
https://www2.hm.com/nl_nl(...)wpojzbtR7rKYatMSf_d8
Ik vind mooi en prima toegankelijkquote:Op woensdag 29 september 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
zeer smurfbaar
https://www2.hm.com/nl_nl(...)wpojzbtR7rKYatMSf_d8
Dit gaat niet om "gratis"quote:Op woensdag 29 september 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat we zo gewend zijn dat we producten van een ander gratis kunnen gebruiken hč?
waarom niet?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker, maar toch niet op je pyjama.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Youtube.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nergens last van. En VPN gebruik ik ook niet. Alleen voor JPay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
toegankelijk als in makkelijk aan te trekken?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind mooi en prima toegankelijk
Guess againquote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toegankelijk als in makkelijk aan te trekken?
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nergens last van. En VPN gebruik ik ook niet. Alleen voor JPay.
Eehmquote:JPay is een particuliere informatietechnologie- en financiële dienstverlener die zich richt op het dienen van het Amerikaanse gevangenissysteem.
Truste Bosquote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga tanden poetsen en nog wat op bed lezen
Tot morgen ofzo
Als het makkelijk aan kan kan het ook makkelijk uitquote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toegankelijk als in makkelijk aan te trekken?
Ik heb jou net nog in mijn mond gehad, was lekkerquote:Op woensdag 29 september 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik ook![]()
jij ook, wij allemaal
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb jou net nog in mijn mond gehad, was lekker
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga tanden poetsen en nog wat op bed lezen
Tot morgen ofzo
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh toegangelijk voor zijn lange vingertjes
Ja snap ikquote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
klinkt vreemd uit jouw mond bos
Bitterbal valt uit haar bed nu.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het makkelijk aan kan kan het ook makkelijk uit
Hmm, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 29 september 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja fles heeft toch die vrouw waarmee hij schrijft en aan wie hij soms wat geld geeft?
Ik betaal al met m'n gegevens.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat we zo gewend zijn dat we producten van een ander gratis kunnen gebruiken hč?
Vastgezogen op het linoleum.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal valt uit haar bed nu.
Ja zo is het huidige verdienmodel.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal al met m'n gegevens.
En door reclames te kijken.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
pyjama voor
@:dud0r
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0769814029.html
quote:Productveiligheid - BUITEN BEREIK VAN VUUR HOUDEN
Beetje carnavalsmuziek dit hoorquote:
zoveel patat eet ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
pyjama voor
@:dud0r
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0769814029.html
Ja voor het vermoorden van haar eigen dochterquote:Op woensdag 29 september 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist dat uberhaupt niet. Ze zit dus gevangen?
Ik moest even op kraamvisite.quote:
Absoluut niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al rinkelende eierstokken teelballen?
ah, van je eigen werpsel?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moest even op kraamvisite.
[..]
Absoluut niet.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja voor het vermoorden van haar eigen dochter
Tering, is dit een Somalische piraat met Down of wat?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
@:Ama deze man wil wel met je karaoken
https://9gag.com/gag/axMxW6M
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu meer in zo'n stemming [ afbeelding ]
heb hem de uitnodiging voor het karaoke feestje gestuurdquote:Op woensdag 29 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, is dit een Somalische piraat met Down of wat?
Die gaat achter onze portemonnees en onze domme blondjes aan.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb hem de uitnodiging voor het karaoke feestje gestuurd
je geld thuislaten en hopen da je niet blond bentquote:Op woensdag 29 september 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaat achter onze portemonnees en onze domme blondjes aan.
@Zipportal en ik hebben je het is weer zoveel minuten eerder donker post gemist vandaag.quote:
ik ookquote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
@:zipportal en ik hebben je het is weer zoveel minuten eerder donker post gemist vandaag.
Jij is echt de slimste van ons allemaalquote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je geld thuislaten en hopen da je niet blond bent
Daar begint de dag meestal mee. Dus even teruglezen makkerquote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
@:zipportal en ik hebben je het is weer zoveel minuten eerder donker post gemist vandaag.
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij is echt de slimste van ons allemaal
En de slimme blondjes dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je geld thuislaten en hopen da je niet blond bent
die verven hun haarquote:Op woensdag 29 september 2021 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de slimme blondjes dan?
Die zijn nooit zo leuk.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de slimme blondjes dan?
quote:Op woensdag 29 september 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel makkelijke vorm om op een stokje te krijgen.
Grote stok hoor voor een anacondasateetjequote:Op woensdag 29 september 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"stokje"quote:Op woensdag 29 september 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |