Als we door iedere misstap iemand moeten cancelen, houdt het leven op.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij mogen af en toe ook wel iets door de vingers zien.
Dan hadden we hier geen users meer gehad.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als we door iedere misstap iemand moeten cancelen, houdt het leven op.
Wie heeft Showtimer gecanceld?quote:Op woensdag 29 september 2021 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hadden we hier geen users meer gehad.
Dan zou @Mani89 een enkeltje naar Satan hebben gekregen.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hadden we hier geen users meer gehad.
Canceleend.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie heeft Showtimer gecanceld?
Dat zou wel terecht zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zou @:Mani89 een enkeltje naar Satan hebben gekregen.
Wie moet er dan voor zijn cavia's zorgen of mogen die mee?quote:Op woensdag 29 september 2021 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou wel terecht zijn.
Die beesten zijn beter af in het hiernamaals.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor zijn cavia's zorgen of mogen die mee?
Ik geef tenminste nog een beetje jeu aan dit subforum met mijn weldoordachte rechtse invalshoeken.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zou @:Mani89 een enkeltje naar Satan hebben gekregen.
Dat doet Wim al.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog een beetje jeu aan dit subforum met mijn weldoordachte rechtse invalshoeken.
Weet je wie ook een beetje jeu gaf aan het een en ander met zijn weldoordachte rechtse invalshoeken?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog een beetje jeu aan dit subforum met mijn weldoordachte rechtse invalshoeken.
VERZIN EENS WAT NIEUWSSSquote:Op woensdag 29 september 2021 21:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook een beetje jeu gaf aan het een en ander met zijn weldoordachte rechtse invalshoeken?
Ik hoop dat Kaag pootje gelicht wordt door de eigen fractie.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:58 schreef Szura het volgende:
Zeven maanden formeren en dan bij dezelfde coalitie uitkomen, gaaf land
Maak jij nou grappen over de rug van 6 miljoen slachtoffers?quote:
Ik sta al bijna op het punt lid te worden en het D66 congres te bezoeken om Kaag af te zetten.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kaag pootje gelicht wordt door de eigen fractie.
Ik begin er steeds meer in te geloven dat Koeman zichzelf bewust gesaboteerd heeft. Alles voor het geld.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Luuk de Jong.
De Koe verdient een levenslange schorsing.
Een Monaatje?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer in te geloven dat Koeman zichzelf bewust gesaboteerd heeft. Alles voor het geld.
Ik ben het met je eens Bob.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer in te geloven dat Koeman zichzelf bewust gesaboteerd heeft. Alles voor het geld.
Fasten your seatbelts! Dwars door het glazen plafond met Kaag, Knol en Bijleveld. Wir schaffen das, im Holland!quote:Op donderdag 30 september 2021 01:00 schreef eentwee het volgende:
Heerlijk voor al die opportunistische kosmopolieten die dachten dat ze met de vrouwelijke messias die het als haar roeping zag naar het dolende Nederland weder te keren een minister uit het kabinet Rutte III iets nieuws zouden krijgen.
@sanderschimmelpenninckquote:Op woensdag 29 september 2021 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wim en ik gaan fietsen met Pol Martens.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Met wie willen jullie fietsen? Ik kies voor Rick Flens.
[ twitter ]
Ik ga met Thomas gravelen in Kenia danquote:Op donderdag 30 september 2021 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Karsten maakt alles goed. Lekker diertjes spotten op de Veluwequote:Op donderdag 30 september 2021 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een walgelijk rijtje wel. Fietsen met Tjallingii, hoe levensmoe ben je dan?
En Inequote:Op donderdag 30 september 2021 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een walgelijk rijtje wel. Fietsen met Tjallingii, hoe levensmoe ben je dan?
Die heeft de inhoud van een bak garnalen.quote:
Fysieke inhoud of geestelijke?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heeft de inhoud van een bak garnalen.
Dat is dus vooral voor als je zo min mogelijk wilt fietsen.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Karsten maakt alles goed. Lekker diertjes spotten op de Veluwe
Die zou niet finishen.quote:
Autootje rijden heeft nu meer rondjes in het Midden-Oosten dan de UCI. Tijd voor de GP van Yemen.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:00 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
@:deebee je kan de komende jaren lekker naar autootje rijden kijken
Geestelijk, uiteraard.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fysieke inhoud of geestelijke?
Hopen op een masterplan om de CU weg te laten lopen en de PvdA/GL variant weer ter tafel te laten komenquote:
CDA glibbert weer overal doorheen. En Rutte.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopen op een masterplan om de CU weg te laten lopen en de PvdA/GL variant weer ter tafel te laten komen
Stabiele partij. Gaaf land.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
CDA glibbert weer overal doorheen.
Petjesvolkalarm!quote:Op donderdag 30 september 2021 12:00 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
@:deebee je kan de komende jaren lekker naar autootje rijden kijken
Reken er maar niet op, dat verneukte Pechtold in 2017 ook al door eerst twee keer met GL te onderhandelen ipv tussendoor de CU als ‘moetje’ te kunnen afschietenquote:Op donderdag 30 september 2021 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopen op een masterplan om de CU weg te laten lopen en de PvdA/GL variant weer ter tafel te laten komen
Kunnen we geld inzamelen voor een rit van @Mani89 met Stijn Vandenbergh?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Is het vreemd dat ik nog nooit van Belle De Gast gehoord heb?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ik had liever nieuwe verkiezingen gehad dan dit, maar kan me ook voorstellen dat ze daar bij D66 anders over denken. Wel jammer, ik gun CDA heel hard 5 zetels of minder.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou niet weten wat Kaag anders had moeten doen. Misschien ook meer druk zetten op PvdA en GL om te splitsen?
Alsof er geen andere opties waren dan dit of nieuwe verkiezingen.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had liever nieuwe verkiezingen gehad dan dit, maar kan me ook voorstellen dat ze daar bij D66 anders over denken. Wel jammer, ik gun CDA heel hard 5 zetels of minder.
Dit was de kans geweest om het CDA definitief richting de vergetelheid te duwen, nu krijgen ze de kans weer om te herstellen.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had liever nieuwe verkiezingen gehad dan dit, maar kan me ook voorstellen dat ze daar bij D66 anders over denken. Wel jammer, ik gun CDA heel hard 5 zetels of minder.
Ik ben niet van stichting Doe Een Wens he.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kunnen we geld inzamelen voor een rit van @:Mani89 met Stijn Vandenbergh?
Met drones, sponsered by USA.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Autootje rijden heeft nu meer rondjes in het Midden-Oosten dan de UCI. Tijd voor de GP van Yemen.
Met de huidige peilingen moet je na de verkiezingen gaan nadenken over een 6 of 7-partijen kabinet, het wordt er waarschijnlijk niet makkelijker op.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke dan? Aan alle opties kleven serieuze nadelen / zijn onmogelijk door de altijd rigide CDA/VVDquote:Op donderdag 30 september 2021 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof er geen andere opties waren dan dit of nieuwe verkiezingen.
De rol van CDA en VVD wordt natuurlijk weer vergeten ja. Toch geniaal.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Welke dan? Aan alle opties kleven serieuze nadelen / zijn onmogelijk door de altijd rigide CDA/VVD
Alles afschieten of blokkeren en krampachtig aan elkaar vasthouden, maar bijna niemand die er wat van zegt. Ook een kunst.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De rol van CDA en VVD wordt natuurlijk weer vergeten ja. Toch geniaal.
Die nieuwe verkiezingen zouden waarschijnlijk in mei 2022 zijn. Had nog veel kunnen veranderen.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met de huidige peilingen moet je na de verkiezingen gaan nadenken over een 6 of 7-partijen kabinet, het wordt er waarschijnlijk niet makkelijker op.
Je kan heel veel over Rutte zeggen maar, gepokt en gemazeld door de jaren heen, lijkt hij de diplomatieke kunde toch beter onder de knie te hebben dan opperdiplomaat Kaag.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Prachtig geregeld door Mark, gewoon de poot stijf houden totdat Kaag zwicht voor de macht en als overwinnaar uit de onderhandelingsstrijd komen. VVD +13 zetels.
quote:Op donderdag 30 september 2021 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Kaag heeft een politiek spel verloren van Wopke Hoekstra of all places. Dan zou ik mijn partijleiderschap opgeven.
Haagse Insider? Eerder D66se Insider haha.quote:
En emigreren naar Nigèrquote:Op donderdag 30 september 2021 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Kaag heeft een politiek spel verloren van Wopke Hoekstra of all places. Dan zou ik mijn partijleiderschap opgeven.
Het blijft toch lastig, neutraal duiden wat er allemaal gebeurt. Zelfs voor kwaliteitskranten.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-toetrekken-a4058741quote:Kaag kan de formatie nu naar zich toetrekken
Formatie
Een ‘moreel herrezen’ Kaag is voor D66 nu een belangrijke troef. Voor de VVD zijn nieuwe verkiezingen nu minder aantrekkelijk.
Als de Haagse Outsider iets zegt ben ik geneigd het tegenovergestelde als waarheid aan te nemen. Wij feliciteren Mark en Wopke met hun eclatante overwinning, derhalve.quote:
Makkelijk scoren Mani. Alles voor de likes.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Prachtig geregeld door Mark, gewoon de poot stijf houden totdat Kaag zwicht voor de macht en als overwinnaar uit de onderhandelingsstrijd komen. VVD +13 zetels.
Waarom heb je me nog niet geliked dan?quote:Op donderdag 30 september 2021 13:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Makkelijk scoren Mani. Alles voor de likes.
Het is juist een CDA’erquote:Op donderdag 30 september 2021 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haagse Insider? Eerder D66se Insider haha.
Sywierd en PG Kroeger zijn meermaals geopperd jaquote:Op donderdag 30 september 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sywierd werd ooit eens geopperd toch? Al geloof ik dat niet.
Maar wat vind Frenkie er nou van!quote:Op donderdag 30 september 2021 14:25 schreef Szura het volgende:
Barcelona International gaat ook weer helemaal los op iedere snipper Koeman-‘nieuws’ he
Jouw probleem.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het nieuwste boek van Sally Rooney gekocht jongens.
Ik ook!quote:Op donderdag 30 september 2021 18:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het nieuwste boek van Sally Rooney gekocht jongens.
Ja. Cult.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
Kan dit? @:mani89 @:wimderon
[ twitter ]
Laat staan wat een boek is.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb geen idee wie Sally Rooney is.
https://www.goodreads.com/author/show/15860970.Sally_Rooneyquote:Op donderdag 30 september 2021 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Wat een druk moet Sally Rooney (1991) hebben gevoeld bij het schrijven van haar derde roman. Het boek was al een sensatie nog voor hij in de winkel lag. Ongecorrigeerde drukproeven werden online voor honderden dollars verhandeld. Op de dag van verschijnen, afgelopen dinsdag, stonden fans in rijen voor de boekhandel, alsof het om een nieuw deel in de Harry Potter-reeks ging. Van Rooneys vorige roman, Normale mensen, werden een verbluffende miljoen exemplaren verkocht. Hoe kan zij dat nog evenaren?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-millennial-a4057759
Ik had al een NRC recensie/artikel gevonden. Maar ik hou niet zo van dit soort romans.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.goodreads.com/author/show/15860970.Sally_Rooney
[..]
Nog nooit van gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
Deze man verpest dit was het nieuws, ik vind hem echt totaal niet grappig. (en nogal dom)quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:20 schreef Steven184 het volgende:
Als Rotterdammer moet je scheldwoorden kunnen gebruiken:
[ twitter ]
Heb het weer eens geprobeerd maar trek het niet langer dan 10 minuten. Jaap is zo irritant.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:00 schreef Koffieplanter het volgende:
De nieuwe Zelfspodcast is weer fenomenaal.
Schimmelgod.
Heeft hij niet met Kim Kutter?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:16 schreef Mani89 het volgende:
Jaap is zo iemand die in elkaar wordt geslagen door zijn eigen vrouw.
Maar Ferd is helemaal niet van de VVD!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:29 schreef DeeBee het volgende:
Alweer geen actieve herinnering bij de altijd incompetente VVD, +3 zetels.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar Ferd is helemaal niet van de VVD!
Fred komt overal mee weg. Desondanks, CDA -1.quote:
Voor mijn eigen gemoedstoestand lees ik niet alles over de politiek van nu en zéker niet over dat addergebroedquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-aannemen-a4060149
Hebben we de nieuwe grafrede over Daniël Koerhuis al gelezen?
Dit verwacht ook helemaal niemand hè. Wat een totale kluns. Van Toorenburg ook trouwensquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Er was destijds al een hoop gedoe over die wet, is nog besproken in Op1 of Pauw/Jinek oid. Volgens mij vooral vanuit Amsterdam/Halsema. En dan gewoon toch doorzettenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit verwacht ook helemaal niemand hè. Wat een totale kluns. Van Toorenburg ook trouwens.
Senator Annabel Nanninga (fractie- Nanninga) erkent dat ze grote gebreken en slordigheden in de wet heeft gezien. Dat haar fractie toch voorstemde, ligt aan het feit dat ze het eens is met de „moraal” van de wet. „Voor mij zijn praktische bezwaren geen reden zo’n voorstel as such af te keuren.”quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Dit soort mensen horen toch in de gevangenis?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 05:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Senator Annabel Nanninga (fractie- Nanninga) erkent dat ze grote gebreken en slordigheden in de wet heeft gezien. Dat haar fractie toch voorstemde, ligt aan het feit dat ze het eens is met de „moraal” van de wet. „Voor mij zijn praktische bezwaren geen reden zo’n voorstel as such af te keuren.”
Dat mensen uit de kraakwereld „heel nijdig” reageerden, was extra reden voor de wet te stemmen. Is justitie daarmee geholpen? „Ik heb gezegd dat er meer geld naartoe moet, daar gaan we ons de komende jaren hard voor maken.”![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 02:18 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Was jij het @:dale__cooper ? Ik niet.
Van de geloofwaardigheid van een ikje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 02:18 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Het inclusiviteitsgedram krijgt het deksel op de neus, erg mooi.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE hebben bijna alles gewonnen. Was ook een ontzettend dom idee.
Ik dacht dat Sally Rooney de vrouw van Wayne was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 02:18 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Die van mij zijn ook steevast 'ziek' tijdens de belangrijkste wielerkoersen van het jaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:44 schreef franklop het volgende:
Toch wel handig , zo'n dochter die ziek wordt in het weekend van Parijs Roubaix, waardoor we alle plannen moeten afzeggen en ik dus (vooralsnog) toch kan kijken
Nu al een wielerhart
Ik had dit topic net aangeklikt om te zeggen dat ik het interview met Knol echt stuitend vond in het AD.quote:
9 volle weken ziek lijkt me ook niet heel gezondquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook steevast 'ziek' tijdens de belangrijkste wielerkoersen van het jaar
'Ziek'quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:16 schreef franklop het volgende:
[..]
9 volle weken ziek lijkt me ook niet heel gezond
Bij Ankie hebben ze lang geleden als een braindrain gedaanquote:
https://www.ad.nl/show/kr(...)ep-schamen~a9ce5f3d/quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE hebben bijna alles gewonnen. Was ook een ontzettend dom idee.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/kr(...)ep-schamen~a9ce5f3d/
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/kr(...)ep-schamen~a9ce5f3d/
[ afbeelding ]
Fantastisch, vrouwen en meisjes 20 jaar laten zien hoe je een Neelie Kroes kan worden, om ze na een opleiding in een burka achter het fornuis te laten staan. Je zal als vader maar voor de ambassade gewerkt hebben en thuis zitten met je vrouw en drie dochters. Vijf universitaire diploma's in de bureaula, wat een geluk voor de Taliban! Ze zouden die brains maar kwijt zijn aan BV.Nl, zeg...quote:
Iedereen die iets anders dan de sharia heilstaat had verwacht is extreem naïef. Dat het kabinet haar goede bedoelingen aan een deel van het volk verkocht krijgt is echt dieptriest.quote:
Rae is een wereldgozert.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:17 schreef Slobeend het volgende:
Leuke aflevering van Cor Potcast met RaeGod. @:maxi-mus
MaAr GelUk$ZoEkErS!!!1!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen die iets anders dan de sharia heilstaat had verwacht is extreem naïef. Dat het kabinet haar goede bedoelingen aan een deel van het volk verkocht krijgt is echt dieptriest.
Zou Barcelona niet een type Ted van Leeuwen kunnen gebruiken?quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
We aanbidden Lemaradona.
[ afbeelding ]
Me at first: hoeraquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat we Wopke ook niet meer terugzien in Rutte IV?
Geen idee wat Hoekstra hier verkeerd heeft gedaan. Blijkbaar is men nog steeds teleurgesteld dat er geen links kabinet komt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Me at first: hoera
Daarna: maar elke CDA'er is een corrupte klootzak.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat we Wopke ook niet meer terugzien in Rutte IV?
Ja, nee, oké.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee wat Hoekstra hier verkeerd heeft gedaan. Blijkbaar is men nog steeds teleurgesteld dat er geen links kabinet komt.
Oh, Jean-Paul vloog weer eens uit de bocht.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee wat Hoekstra hier verkeerd heeft gedaan. Blijkbaar is men nog steeds teleurgesteld dat er geen links kabinet komt.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:27 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Sywierd heeft het van geen vreemde met z’n kankerstichting
Ach, Flopke.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wanneer mogen we Wopke uitzwaaien?
quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:27 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Sywierd heeft het van geen vreemde met z’n kankerstichting
12 jaar geleden 26k investeren en 4k rendement aan een goed doel doneren is m.i. geen oplichting.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:05 schreef DeeBee het volgende:
En dit soort beroepsoplichters gaan gewoon weer het land leiden, bananenrepubliekgenot.
Waarom doe je hier zo licht over als we met een overheid te maken hebben die heel hard voor de burger is bij één, soms onbedoeld misstapje? Iedere letter, komma of punt in de wet heeft gevolgen voor mensen. Maar laten we er inderdaad lekker licht over doen als Wopke Hoekstra investeert in een brievenbusfirma op de Maagdeneilanden en doet alsof hij niet van de hoed rand weet van het bedrijf waarin hij investeert.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
12 jaar geleden 26k investeren en 4k rendement aan een goed doel doneren is m.i. geen oplichting.
Wopke had die 26k beter op de spaarrekening kunnen zetten. Dat had meer opgeleverd.
Investeren in een dergelijke firma is niet strafbaar. Het ging om zo'n laag bedrag dat ik niet geloof dat hij alles tot de laatste komma heeft uitgezocht; ik denk dat het gewoon een soort hobby-project was. Bovendien heeft Hoekstra toen hij minister werd deze aandelen van de hand gedaan en het rendement aan het goede doel gedoneerd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom doe je hier zo licht over als we met een overheid te maken hebben die heel hard voor de burger is bij één, soms onbedoeld misstapje? Iedere letter, komma of punt in de wet heeft gevolgen voor mensen. Maar laten we er inderdaad lekker licht over doen als Wopke Hoekstra investeert in een brievenbusfirma op de Maagdeneilanden en doet alsof hij niet van de hoed rand weet van het bedrijf waarin hij investeert.
Hij heeft die winst (amper 4000 euro) vier jaar geleden aan het goede doel overgemaakt toen hij minister werd. Geen idee wat hier schimmig aan is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:27 schreef DeeBee het volgende:
Waarom zou je in godsnaam via een schimmig vehikel op de BVI investeren als 'hobby' en om de dividen over te maken aan een 'goed doel'? Waarom stuur je dat geld dan niet direct aan een goed doel?
Hoekstra is betrapt en verzint nu een verhaaltje. Laat staan over de ethische bezwaren over zo handelen... Ministers die dingen niet uitzoeken voordat ze er geld insteken, nee ok, dat schept vertrouwen...
Het alleen verklaren wanneer je minister wordt en niet al eerder ermee stoppen? Op zo'n manier investeren is een voorbeeld voor anderen? Belastingontduiking oogluikend aanmoedigen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft die winst (amper 4000 euro) vier jaar geleden aan het goede doel overgemaakt toen hij minister werd. Geen idee wat hier schimmig aan is.
Ik wil het niet persoonlijk maken. Ik heb daarom de post verwijderd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond je het toch niet zo'n sterke vergelijking?
Ik moest er wel om lachen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wil het niet persoonlijk maken. Ik heb daarom de post verwijderd.
Hij doet een schietgebedje voordat hij iemand belazerd?quote:
Iets met Kataar?quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen.
Sowieso.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een zandbakbash is altijd terecht.
Ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat ik dit ooit gezien heb als kindquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik had ook nachtmerries door deze vuile klootzak
Ja, die was doodeng ja.quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit keken we in de klas genotquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit is eng.quote:
Vooral toen hij half mens was en sprekend op Willibrord Frequin leek. Angstaanjagend.quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:05 schreef Slobeend het volgende:
Schitterend.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:37 schreef Szura het volgende:
Wat een prachtig artikel weer met dito quotes van Henk Grol @:rellende_rotscholier
https://nos.nl/artikel/24(...)-van-het-pijn-lijden
Henk is wel de grootste Nederlandse sporter zonder ooit iets relevants te hebben gewonnenquote:Op maandag 4 oktober 2021 12:37 schreef Szura het volgende:
Wat een prachtig artikel weer met dito quotes van Henk Grol @:rellende_rotscholier
In ieder geval niet kleurloos.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:37 schreef Szura het volgende:
Zijn daar beelden van?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral toen hij half mens was en sprekend op Willibrord Frequin leek. Angstaanjagend.
Martin Verkerk is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Henk is wel de grootste Nederlandse sporter zonder ooit iets relevants te hebben gewonnen
Amersfoort gewonnen he. Dat doen alleen de hele grote.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Martin Verkerk is het hier niet mee eens.
Je bedoelt die Rolland Garros fluke?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Martin Verkerk is het hier niet mee eens.
Zwaar overspannen zijn maar wel een manifest van 100 pagina’s samenstellen over wat er allemaal mis is in de partij. Pietergod.quote:
‘Vooraf is een aantal cameraploegen en journalisten, waaronder ik dus, al door hem op de hoogte gesteld van het tijdstip dat hij zal arriveren. Gewoon via een telefoontje. Dat verklaart ook de grote drukte buiten. Het had meer weg van een door hemzelf georganiseerde persconferentie, dan van een onopvallende terugkeer in de politieke arena. Des te vreemder dat hij zich later op Twitter beklaagt over de overdreven persaandacht. Dat had hij letterlijk over zichzelf afgeroepen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
En de misser. De misser van @:maxi-mus.
Maxi-mus gaat verder waar de fluistercampagne stopt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
‘Vooraf is een aantal cameraploegen en journalisten, waaronder ik dus, al door hem op de hoogte gesteld van het tijdstip dat hij zal arriveren. Gewoon via een telefoontje. Dat verklaart ook de grote drukte buiten. Het had meer weg van een door hemzelf georganiseerde persconferentie, dan van een onopvallende terugkeer in de politieke arena. Des te vreemder dat hij zich later op Twitter beklaagt over de overdreven persaandacht. Dat had hij letterlijk over zichzelf afgeroepen.
Echt heel chanant, naast dat hij die week ook nog allerlei optredens had bij onder meer Nieuwsuur.
Hij stelde alleen de pers op de hoogte, die een verzoek hadden gedaan om hem die dag te volgen. Juist om te voorkomen dat hij de hele dag achtervolgd zou worden. Dat begreep ik vandaag van hem.
Wacht. Om te voorkomen dat hij de heel dag achtervolgd zou worden stelt hij de pers op de hoogte die een verzoek hadden gedaan om hem die dag te volgen?![]()
En je bent -vast per ongeluk- het laatste tweetje vergeten te posten:
[ twitter ]
Ik roep mezelf uit tot glorieuze winnaar en de Pieter pijpers staan in hun hemd.
Als VoMy het met je eens is weet je in principe al dat je aan de kant van het ongelijk staat. Onze Pieter heerst.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Een opgejaagde overspannen volksheld op deze manier proberen pootje te lichten, hebben jullie geen enkele schaamte of geweten?
Dit vind jij vast leuk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Een opgejaagde overspannen volksheld op deze manier proberen pootje te lichten, hebben jullie geen enkele schaamte of geweten?
Pieter en Remco nemen samen de wereld over.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als VoMy het met je eens is weet je in principe al dat je aan de kant van het ongelijk staat. Onze Pieter heerst.
Je hebt nog tijd om je “Please.” post te verwijderen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pieter en Remco nemen samen de wereld over.
Waar is Jason?quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om je “Please.” post te verwijderen.
Die heeft de aanval ingeleid. Bemerk ik hier zweetdruppeltjes?quote:
Nee, ik zie nu in dat elke post van jou over Hem gerechtvaardigd is.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die heeft de aanval ingeleid. Bemerk ik hier zweetdruppeltjes?
Jammer dat we geen weddenschap hadden afgesloten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, ik zie nu in dat elke post van jou over Hem gerechtvaardigd is.
Een vette worst wel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus Johnny probeert ons met een worst te lokken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)nny-de-mol~a24e7696/
Meh.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Het gaat gebeuren jongens, hou je vast.
[ twitter ]
Adele = ResidentSleeper.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Het gaat gebeuren jongens, hou je vast.
[ twitter ]
quote:
Mislukte machtsgreep van Sywert.quote:
Lekker blijven wrijven in de vlek.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
Sywierd heeft vrijwel alles alweer weggehaald. Wat een intens vervelende man.
Hey hoe is het?quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij onze FOK!-vrienden nog
Goed, in de trein zitten en weten dat je niet hoeft te koken bij thuiskomst is altijd een fijne gedachte.quote:
Ja prima, net gefietst.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed, in de trein zitten en weten dat je niet hoeft te koken bij thuiskomst is altijd een fijne gedachte.
Met jou?
Dansjumáquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
Louis wordt ook moe van de Schoolkrantjournalist.
https://nos.nl/video/2400(...)nde-keer-niet-bij-is
quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat nog wel even duren denk ik.
@Danny > Mark Z.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat Fok het langer volhoudt dan Facebook had ik niet verwacht
Facebook trackers?quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:Markz
Overigens begint Fok inmiddels ook al weer traag te worden
Mijn Italiaans is niet zo goed, heb je een korte samenvatting?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hebben we gewoon de verkeerde Italiaanse renner altijd Mussolini genoemd.
Ik spot het woord Il Duce, vlakbij immigratie. Dat belooft wat.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn Italiaans is niet zo goed, heb je een korte samenvatting?
Hij gedraagt zich als een dictator haal ik eruit maar ik begrijp er weinig van. Maar dat verklaart wel zijn motivatie gister.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Sonny vindt dat de Duce nodig is om alle niet blanken het land uit te tyfen.
Dit was al een keer eerder langs gekomen, toch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Volgens Sonny zijn immigranten een groot probleem en hebben we Mussolini nodig om dat probleem op te lossen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn Italiaans is niet zo goed, heb je een korte samenvatting?
Wtf.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens Sonny zijn immigranten een groot probleem en hebben we Mussolini nodig om dat probleem op te lossen.
Maar hij zag later in dat dit ongelukkige uitspraken waren en hij bedoelde het zeker niet racistisch.
Vriendelijke waarschuwing voor iedereen die al maanden meedoet aan deze laster: het is een keer genoeg. Doe je mee aan deze onzin, dan loop je het risico een keer aangesproken te worden. Elk mens heeft z'n grens. Die van mij is bereikt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Het zijn wel oude uitspraken, maar ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren of het eerder de revue is gepasseerd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit was al een keer eerder langs gekomen, toch?
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens Sonny zijn immigranten een groot probleem en hebben we Mussolini nodig om dat probleem op te lossen.
Maar hij zag later in dat dit ongelukkige uitspraken waren en hij bedoelde het zeker niet racistisch.
Niet onder jouw ogen want zoiets vergeet jij niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zijn wel oude uitspraken, maar ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren of het eerder de revue is gepasseerd.
Vanaf nu vergeet niemand het meer, de altijd fascistische Colbrelli gaat onder de ctrl+v.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet onder jouw ogen want zoiets vergeet jij niet.
Niet gelogen: ik HAAT honden. Alle honden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie ook een man met visie was?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |