Dat is goedquote:Op maandag 3 januari 2022 13:12 schreef Starflyer het volgende:
Ik zou zeggen LadyHawke met Rutger Hauer en Michelle Pfeiffer. Verder kom ik nog niet
Dat is ook goed. De grijsaard heet Leo McKern, erg goede toneelacteur die in de jaren 70 veel tv series deed als schnabbel. Dit was een van zijn laatste rollenquote:
Correct. Richard Donner was op kastelenjacht in de Abruzzen (regio rond l'Aquila) en luisterde in de auto zoveel Alan Parsons Project dat hij het niet meer los kon zien van zijn film. Dus belde hij Alan Parsons en Andrew Powell op voor ondersteuning.quote:
Daar valt weinig tegen in te brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef pipster het volgende:
Fightclub, Rocky Horror Picture Show en Waynes World.
1 ding: u vroeg als acteur...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar valt weinig tegen in te brengen.
Ariane Grandequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:15 schreef pipster het volgende:
Beste wensen medetrivianten!
[ afbeelding ]
Wie zien we hier in welke film + noem nog drie acteurs?
Dan kop ik hem even in want de vraag was voor totaal 4 namenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:31 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ariane Grande
Leonardo DiCaprio
Jennifer Lawrence
Don't Look Up
Gelijk heb je, dat was inderdaad de vraag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dan kop ik hem even in want de vraag was voor totaal 4 namenJonah Hill
Klopt!quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:07 schreef pipster het volgende:
Casey Affleck ik denk Gone Baby Gone dan ook Morgan Freeman en Ben Affleck?
Nog een hintje en ik weet 'emquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:09 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film en noem drie acteurs?
Yesquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:24 schreef Starflyer het volgende:
Weird Science
Anthony Michael Hall
Robert Downey jr
Kelly LeBrock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |