Dan heb je ook iets opgebouwd; lust.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:39 schreef Senn88 het volgende:
Omdat je dan al iets hebt opgebouwd. Agendaseks is gewoon doelmatig bijelkaar komen om te neuken.
Met een Fok!kerquote:Op woensdag 29 september 2021 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]De kans is er wel maar de date komt er nog niet echt van
Ik snap dat wel hoor, zocht gewoon de juicequote:Op woensdag 29 september 2021 14:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met iemand. Kan toch ook happn tinder oid zijn. Er is meer dan alleen fok.
Precies, als je van dat soort zaken een issue maakt, dan snap ik wel waarom er nog zoveel vrijgezelle mensen zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter geplande seks dan geen seks, dus ehhh.
Echt plannen is het hier ook niet, maar het is wel gewoon 'toevallig' altijd op dezelfde ochtend en avond, want op andere momenten zijn we te moe van werk of hebben we/heeft één van ons iets gepland.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:42 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit seks gepland in een relatie, gewoon altijd als er tijd en gelegenheid voor is ervoor gaan.
Dit ja.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt plannen is het hier ook niet, maar het is wel gewoon 'toevallig' altijd op dezelfde ochtend en avond, want op andere momenten zijn we te moe van werk of hebben we/heeft één van ons iets gepland.
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:39 schreef Senn88 het volgende:
Omdat je dan al iets hebt opgebouwd. Agendaseks is gewoon doelmatig bijelkaar komen om te neuken.
Ja mee eens. Ik denk dat ik onbewust altijd wel 1-op-1-tijd vrijhield omdat ik dat heel erg belangrijk vindt.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter geplande seks dan geen seks, dus ehhh.
Er is geen juicequote:Op woensdag 29 september 2021 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor, zocht gewoon de juice.
Onder de codenaam 'tante Ineke' anders is het zo awkward als je familie het leest op de kalender.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Al komt letterlijk in de agenda zetten ook wel eens voor.
Haha, echt?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Al komt letterlijk in de agenda zetten ook wel eens voor.
Met een aubergine toch?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt?Hoe zet je dat erin dan?
Op de verjaardagskalender.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder de codenaam 'tante Ineke' anders is het zo awkward als je familie het leest op de kalender.
Ik noteer het alvast voor de felicitatie. Is dat jouw verjaardag of die van hem?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Op de verjaardagskalender.Altijd seks op 28 november en verder niet.
In praktijk is het meer zorgen dat we genoeg tijd beschikbaar hebben hoor, niet perse een letterlijke agenda.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt?Hoe zet je dat erin dan?
Geen van beide, moet wel een béétje spanning in blijven!quote:Op woensdag 29 september 2021 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik noteer het alvast voor de felicitatie. Is dat jouw verjaardag of die van hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |