abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 september 2021 @ 13:49:33 #1
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201564867
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 02:25 schreef DonDruiper het volgende: Dit topic even doorgebladerd.. nou weet ik weer waarom ik hier nooit kom. Knettahhgek 8)7 _O-
Kan je ook vertellen waarom ?

Denk ik trouwens ook wanneer ik het COR topic doorlees , zo naïef en volgzaam.
pi_201565006
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Kan je ook vertellen waarom ?

Denk ik trouwens ook wanneer ik het COR topic doorlees , zo naïef en volgzaam.
De ironie van je woorden... blijf maar lekker achter de charlatans aanlopen jongen... _O- _O-
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201565044
quote:
6s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
De ironie van je woorden... blijf maar lekker achter de charlatans aanlopen jongen... _O- _O-
Loop achter niemand aan
pi_201565109
Believe the Soyence!
pi_201565185
Ik wilde even een BigMac halen maar tot mijn verbazing is meenemen ook niet meer mogelijk zonder QR en werd geweigerd. Dus heb ik maar via thuisbezorgd besteld, het adres van de Mac opgegeven en buiten blijven wachten.
Op zich wel grappig dat er eerst iemand van Thuisbezorgd naar de Mac moest komen in de stromende regen om mijn BigMac 20 meter verder te bezorgen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201565444
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:33 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik wilde even een BigMac halen maar tot mijn verbazing is meenemen ook niet meer mogelijk zonder QR en werd geweigerd. Dus heb ik maar via thuisbezorgd besteld, het adres van de Mac opgegeven en buiten blijven wachten.
Op zich wel grappig dat er eerst iemand van Thuisbezorgd naar de Mac moest komen in de stromende regen om mijn BigMac 20 meter verder te bezorgen.
_O- _O-
  woensdag 29 september 2021 @ 14:55:05 #8
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201565465
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:33 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik wilde even een BigMac halen maar tot mijn verbazing is meenemen ook niet meer mogelijk zonder QR en werd geweigerd. Dus heb ik maar via thuisbezorgd besteld, het adres van de Mac opgegeven en buiten blijven wachten.
Op zich wel grappig dat er eerst iemand van Thuisbezorgd naar de Mac moest komen in de stromende regen om mijn BigMac 20 meter verder te bezorgen.
Today in things that didn't happened the most.

[ Bericht 0% gewijzigd door DonDruiper op 29-09-2021 15:07:27 ]
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201565581
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:33 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik wilde even een BigMac halen maar tot mijn verbazing is meenemen ook niet meer mogelijk zonder QR en werd geweigerd. Dus heb ik maar via thuisbezorgd besteld, het adres van de Mac opgegeven en buiten blijven wachten.
Op zich wel grappig dat er eerst iemand van Thuisbezorgd naar de Mac moest komen in de stromende regen om mijn BigMac 20 meter verder te bezorgen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201565753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Loop achter niemand aan
In het land der blinden.....

quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:33 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik wilde even een BigMac halen maar tot mijn verbazing is meenemen ook niet meer mogelijk zonder QR en werd geweigerd. Dus heb ik maar via thuisbezorgd besteld, het adres van de Mac opgegeven en buiten blijven wachten.
Op zich wel grappig dat er eerst iemand van Thuisbezorgd naar de Mac moest komen in de stromende regen om mijn BigMac 20 meter verder te bezorgen.
Dit is of niet gebeurd of die Mac doet het anders dan aangegeven. Voor ophalen/meenemen is de QR niet nodig namelijk..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201565915
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:20 schreef MatthijsDJ het volgende:

Dit is of niet gebeurd of die Mac doet het anders dan aangegeven. Voor ophalen/meenemen is de QR niet nodig namelijk..
Bij de Mac Herestraat Groningen dus wel, daar kom je niet in zonder QR. Als ik er één dezer dagen weer langs kom zal ik er wel even een foto van nemen. De ingang is afgesloten met een ketting en ze hebben er een balie neergezet met een medewerker die iedereen bij binnenkomst controleert op een QR, zonder QR kom je gewoon niet binnen, ook al wil je het alleen afhalen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201565938
Ik heb het ook al meegemaakt hoor. De Mac in Deventer waar ik zaterdag was liet niemand binnen zonder QR-code. Naast de ingang stond alleen een medewerker waar je buiten je bestelling kon doorgeven en betalen en dan kon je buiten op je bestelling wachten. Ik had uiteraard wel een QR-code.

En bij de Burger King kon je wel binnen je bestelling doen, maar moest je via een apart gedeelte op je bestelling wachten en via een aparte looproute naar buiten. Met QR-code kon je gewoon aan een tafeltje binnen wachten op je bestelling.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201565965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb het ook al meegemaakt hoor. De Mac in Deventer waar ik zaterdag was liet niemand binnen zonder QR-code. Naast de ingang stond alleen een medewerker waar je buiten je bestelling kon doorgeven en betalen en dan kon je buiten op je bestelling wachten. Ik had uiteraard wel een QR-code.

En bij de Burger King kon je wel binnen je bestelling doen, maar moest je via een apart gedeelte op je bestelling wachten en via een aparte looproute naar buiten. Met QR-code kon je gewoon aan een tafeltje binnen wachten op je bestelling.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:34 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Bij de Mac Herestraat Groningen dus wel, daar kom je niet in zonder QR. Als ik er één dezer dagen weer langs kom zal ik er wel even een foto van nemen. De ingang is afgesloten met een ketting en ze hebben er een balie neergezet met een medewerker die iedereen bij binnenkomst controleert op een QR, zonder QR kom je gewoon niet binnen, ook al wil je het alleen afhalen.
Oké apart, mijn schoonzus heeft een horeca zaak en die heeft nog nagevraagd bij de gemeente of het ophalen zonder QR code mocht en dat was geen probleem..

Of zal in de zaak bestellen en meenemen niet als ophalen gelden..

Dat is iets wat de Jonge en co echt wel beter moeten doen en dat is duidelijkheid geven over dit soort shit :-)
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201566042
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  woensdag 29 september 2021 @ 15:50:16 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201566053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:33 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik wilde even een BigMac halen maar tot mijn verbazing is meenemen ook niet meer mogelijk zonder QR en werd geweigerd. Dus heb ik maar via thuisbezorgd besteld, het adres van de Mac opgegeven en buiten blijven wachten.
Op zich wel grappig dat er eerst iemand van Thuisbezorgd naar de Mac moest komen in de stromende regen om mijn BigMac 20 meter verder te bezorgen.
Een gevaccineerde biggie is nu een goedgekeurde burger en mag zonder schroom een fattie tent binnen om nog meer fattie food te eten terwijl juist de obesitasjes een groot risico lopen op ernstige corona. De ic's liggen/lagen vol met die lui. |:(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 september 2021 @ 15:58:25 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_201566125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Een gevaccineerde biggie is nu een goedgekeurde burger en mag zonder schroom een fattie tent binnen om nog meer fattie food te eten terwijl juist de obesitasjes een groot risico lopen op ernstige corona. De ic's liggen/lagen vol met die lui. |:(
Met gevaccineerde biggies? Dacht het niet Job.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201566235
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Een gevaccineerde biggie is nu een goedgekeurde burger en mag zonder schroom een fattie tent binnen om nog meer fattie food te eten terwijl juist de obesitasjes een groot risico lopen op ernstige corona. De ic's liggen/lagen vol met die lui. |:(
Crypto is niet gevaccineerd hoor CAD. Was het maar zo. Gevaccineerde fatties komen namelijk ook niet in het ziekenhuis
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201566241
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:58 schreef speknek het volgende:

[..]
Met gevaccineerde biggies? Dacht het niet Job.
Dacht het wel, hier al weer een aantal mensen met Corona die volledig gevaccineerd zijn, maar inderdaad veel overgewicht hebben en met een saturatie van 83% te maken had.
  woensdag 29 september 2021 @ 16:12:44 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_201566279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 16:08 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Dacht het wel, hier al weer een aantal mensen met Corona die volledig gevaccineerd zijn, maar inderdaad veel overgewicht hebben en met een saturatie van 83% te maken had.
En liggen die op de IC of in de kliniek, en ligt de IC vol met een aantal mensen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201566290
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 16:08 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Dacht het wel, hier al weer een aantal mensen met Corona die volledig gevaccineerd zijn, maar inderdaad veel overgewicht hebben en met een saturatie van 83% te maken had.
Waar is "hier"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 29 september 2021 @ 16:16:14 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201566338
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 16:08 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Dacht het wel, hier al weer een aantal mensen met Corona die volledig gevaccineerd zijn, maar inderdaad veel overgewicht hebben en met een saturatie van 83% te maken had.
Klopt.

Grote nieuwe studie vanuit US Centers for Disease Control and Prevention uit 800 ziekenhuizen toont dat bij 540.667 opgenomen patiënten ernstig ziekte beloop en sterfte met name optreedt in patiënten met ernstige comorbiditeiten:
- minder dan 1% van de overledenen had geen enkele chronische aandoening
- 95% van de overledenen had meer dan één chronische aandoening
- de sterkste risicofactor voor overlijden was overgewicht RR 1.30
- 70% van de overledenen had 6 of meer chronische aandoeningen.


Van Maurice van den Bosch CEO OLVG.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201566356
quote:
Zelfs telegram doet mee aan deze onzin. Gisteren is een Duitse en Italiaanse anti vax kanaal , onder politieke druk, van het platform gehaald
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201566372
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Een gevaccineerde biggie is nu een goedgekeurde burger en mag zonder schroom een fattie tent binnen om nog meer fattie food te eten terwijl juist de obesitasjes een groot risico lopen op ernstige corona. De ic's liggen/lagen vol met die lui. |:(
Janken dat "wij" onszelf übermensch vinden en "jullie" maar untermensch vinden en dan zelf hetzelfde doen...

In before "Jij bent zelf een biggie zeker?" reacties dus omdat voor te zijn jup ik ben een biggie en ben dus zo wijs om het vaccin te nemen en eerder wat voorzichter te zijn met contacten.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 29 september 2021 @ 16:21:47 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201566389
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 16:19 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Janken dat "wij" onszelf übermensch vinden en "jullie" maar untermensch vinden en dan zelf hetzelfde doen...

In before "Jij bent zelf een biggie zeker?" reacties dus omdat voor te zijn jup ik ben een biggie en ben dus zo wijs om het vaccin te nemen en eerder wat voorzichter te zijn met contacten.
Tjezus wat een onvolwassen reactie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201566392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 16:08 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Dacht het wel, hier al weer een aantal mensen met Corona die volledig gevaccineerd zijn, maar inderdaad veel overgewicht hebben en met een saturatie van 83% te maken had.
Het blijkt dat slechte glucoseregulatie met hoge glucosewaarden het risico op een ernstiger beloop van Covid verhoogd is. Mensen met obesitas hebben daar vaak last van.
https://www.healtheuropa.(...)ere-covid-19/110218/
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')