Met de huidige levertijden is er sowieso geen sprake van zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:59 schreef Underdoggy het volgende:
“Zo snel mogelijk” is niet aan de orde, maar het dubbel glas is nu lek. Ik heb ook een “lek” raam en daarmee wacht ik totdat ik het enkelglas elders in m’n huis laat vervangen door dubbel glas.
Volgens mij alleen wanneer je raam niet ouder is dan tien jaar; tenminste zoiets las ik bij onze verzekeraar op de website. Waar dan de productiedatum of code van dubbelglas moet staan is mij dan weer onduidelijk.quote:
In de spouw zie ik jaar en maand staan. 90 1 is dat bij mij. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om te vragen of het gedekt is. Nu die breuk er al een jaar of vijf zit ga ik dat ook niet meer vragen. Misschien dat ik op een rijk moment alle glas wel laat vervangen door een iets modernere versie. Dan durf ik de ramen ook weer echt te openen.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Volgens mij alleen wanneer je raam niet ouder is dan tien jaar; tenminste zoiets las ik bij onze verzekeraar op de website. Waar dan de productiedatum of code van dubbelglas moet staan is mij dan weer onduidelijk.
Ik heb het hele glas al eens rond geloerd; maar ik zie in de sponning nergens iets staan qua letters.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:36 schreef qajariaq het volgende:
[..]
In de spouw zie ik jaar en maand staan. 90 1 is dat bij mij. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om te vragen of het gedekt is. Nu die breuk er al een jaar of vijf zit ga ik dat ook niet meer vragen. Misschien dat ik op een rijk moment alle glas wel laat vervangen door een iets modernere versie. Dan durf ik de ramen ook weer echt te openen.
Ik ben nu gerustgesteld, haha!quote:Op woensdag 29 september 2021 17:14 schreef Gieliovd het volgende:
Geen paniek. Het isoleert nu minder goed en zal tzt wat condens in vormen. Verder niks aan de hand.
Je ruit moet vervangen worden, maar schimmel en zaken loopt wel los hoor. Rustig aan.
Klopt veel ouder glas heeft dat niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb het hele glas al eens rond geloerd; maar ik zie in de sponning nergens iets staan qua letters.
Dan zou dat betekenen dat mijn glas ouder is dan 1990 ?quote:Op donderdag 30 september 2021 09:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt veel ouder glas heeft dat niet.
Hoe kom je aan dat jaartal?quote:Op donderdag 30 september 2021 09:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dan zou dat betekenen dat mijn glas ouder is dan 1990 ?
Omdat bij qajariaq zijn post in dit topic nog gesproken word dat in zijn glas die datum staat.quote:Op donderdag 30 september 2021 10:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat jaartal?
Ah maar volgens mij is er ook nog glas zonder print na 1990 verkocht.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Omdat bij qajariaq zijn post in dit topic nog gesproken word dat in zijn glas die datum staat.
Dan ga ik er bijna vanuit dat het glas van mij in ieder geval voor die datum is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |