Welke die santosh?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:06 schreef Dazalbest1 het volgende:
Laatste aflevering nu op Videoland, wat een leuk mooi stel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dit.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:38 schreef Firuze60 het volgende:
Die van deze week vind ik eigenlijk nog interessanter, een jaren '60 huis tussenwoning in de stad Groningen voor meer dan een half miljoen in een takkestraat tegenover flats en absoluut niet in een kindvriendelijke straat. Ze waren blij met de zuurstokinrichting, OMG, ik hoop oprecht dat ze de bovenverdieping met enkel glas ook hebben vervangen.
Ik zei hier poppenhuisinrichting met al die gekleurde stoelen. Maar inderdaad een kinderopvang lijkt het nog meerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die inrichting... roze wc bril.
En die tafelstoelen leek wel een kinderopvang van binnen.
Vreselijk....
Zou er echt van balen, je totale budget verkwanselt aan dit soort onzinquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zei hier poppenhuisinrichting met al die gekleurde stoelen. Maar inderdaad een kinderopvang lijkt het nog meer
En de vraag wat ze hebben gedaan aan isolering. Ik snapte de fout van de achterpui niet helemaal, zag geen verschil.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou er echt van balen, je totale budget verkwanselt aan dit soort onzin
350 euro per stoelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zei hier poppenhuisinrichting met al die gekleurde stoelen. Maar inderdaad een kinderopvang lijkt het nog meer
Volgens mij was links te laag.... tijdens de oplevering hadden ze dat tijdelijk opgelost maar op het einde zag je dat de correcte erin zat.....quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En de vraag wat ze hebben gedaan aan isolering. Ik snapte de fout van de achterpui niet helemaal, zag geen verschil.
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:38 schreef Firuze60 het volgende:
Hoekwoning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje verderop een groenstrook
Op zich een goede wijk hoor, Coendersborg.
- in 2010 geheel voorzien van dubbele beglazing, tevens dakisolatie; | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Doodzonde.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:48 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Volgens mij was links te laag.... tijdens de oplevering hadden ze dat tijdelijk opgelost maar op het einde zag je dat de correcte erin zat.....
Ze hadden Roos de vrije hand gegeven qua inrichting..... tja dan krijg je dus zoiets, ik zou het nooit doen...
Waar ik het stel wel slim in vond is dat ze zeiden, voor het aanleggen van vloerverwarming maken we ¤5000 extra budget vrij. Dan weet je ook zeker dat het daaraan wordt besteed. En als je het als wens opgeeft en er is ergens een tegenvaller, of Bob vind een nieuwe voordeur belangrijker, dat dan je vloerverwarming misschien wel komt te vervallen, op deze manier hebben ze dat risico nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En de vraag wat ze hebben gedaan aan isolering. Ik snapte de fout van de achterpui niet helemaal, zag geen verschil.
Lelijke straat hoor... voor dat geld kan je beter krijgenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:39 schreef Rene het volgende:
[..]
Hoekwoning.
Stukje verderop een groenstrook
Op zich een goede wijk hoor, Coendersborg.
- in 2010 geheel voorzien van dubbele beglazing, tevens dakisolatie;
Als je dat vraagt krijg je het ook. Logischquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:27 schreef lily het volgende:
Net gekeken: op het einde; Martijn: ‘en zo kan het gezin een fijn en kleurrijk leven opbouwen’.
Roze roze roze en mint.
Roos carte blanche geven
Wat is er mis met roze en mint?quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:27 schreef lily het volgende:
Net gekeken: op het einde; Martijn: ‘en zo kan het gezin een fijn en kleurrijk leven opbouwen’.
Roze roze roze en mint.
Roos carte blanche geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |