True, het geld zal van de familie of van haar vent gekomen zijn. Niet van haar belmiep baantje.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:08 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Die meid was wel 28, leek alsof ze een callcenterbaan had. Maar denk dat ouders ook wat hebben geholpen.

Leuk huis, alleen die woonkamer is gelijk vol met die bank.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een leuke, dankbare mensen waren dit zeg. Eens niet zo’n verwend yuppenstel en de tweede fijne uitzondering dit seizoen, na die Grunningers.

Zit je wel in het goede topic? Moet je niet in het gewone topic zitten ipv in het spoilertopic?quote:

Ja, my badquote:Op maandag 6 juni 2022 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je wel in het goede topic? Moet je niet in het gewone topic zitten ipv in het spoilertopic?

Warmtepomp, verduurzaming, asbest, nieuwe badkamer, keuken.. maar ik had zelf ook een beetje een onbevredigend gevoelquote:Op maandag 6 juni 2022 20:06 schreef Dazalbest het volgende:
Huh, de videoland uitzending van vandaag..... waar is al dat geld heen????
Keuken is niks groter en de bijkeuken waar ze juist blij mee waren hebben ze nu bij de tuin betrokken??

Ik had op z'n minst een uitbouw verwacht.
Boven wel mooi maar ik zie niet waar al het bouwbudget in zit....

Ja he, zeker omdat er steeds meer budget bij kwam.....quote:Op maandag 6 juni 2022 21:08 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Warmtepomp, verduurzaming, asbest, nieuwe badkamer, keuken.. maar ik had zelf ook een beetje een onbevredigend gevoel

Nou, dacht precies hetzelfde, 140K, geen ruime ``leefkeuken`` met een bar, wat makkelijk had gekunt met een uitbouw en voor dat geld niks aan je tuin te hebben gedaan, man man man, zoveel reclame en sponsoring in het programma en dan nog niet uitkomen met het budget, wat een toneelspel, ik denk dat Bob en crew ook wat geld hieraan verdienen.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:06 schreef Dazalbest het volgende:
Huh, de videoland uitzending van vandaag..... waar is al dat geld heen????
Keuken is niks groter en de bijkeuken waar ze juist blij mee waren hebben ze nu bij de tuin betrokken??

Ik had op z'n minst een uitbouw verwacht.
Boven wel mooi maar ik zie niet waar al het bouwbudget in zit....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |