Ze hadden wel houten elementen, maar die waren ook donkerder en meer sprekendquote:Op maandag 12 juni 2023 11:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik had een zwarte keuken verwacht..... staat er een houten

Die kerel is het prototype van een mislukte muzikant. Maar nog altijd wel het ego van de "grote" muzikant.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zo 1 die een groot gitarist had willen zijn. Daarin gefaald, maar nu moet alles alsnog wel artistiek en anders ofzo.
Ik snapte trouwens niet zoveel van het eindresultaat. Donkere muren en meubels stonden er op de moodboards. Niets daarvan in het eindresultaat. Ik vond het ook echt niet mooi.
Tenslotte ben ik persoonlijk al weer kwijt wie er zoal mee hebben gedaan dit jaar.

Juist.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die kerel is het prototype van een mislukte muzikant. Maar nog altijd wel het ego van de "grote" muzikant.

Ow ja ik zie het de ene had hout en de ander had zwartquote:Op maandag 12 juni 2023 14:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ze hadden wel houten elementen, maar die waren ook donkerder en meer sprekend

Is al officieel gezegd, er komt een nieuw seizoen.quote:Op maandag 12 juni 2023 23:28 schreef hilliebillie het volgende:
Ik vond dit seizoen het ‘neem naast je moodbord nog iets origineels mee om je eisen/wensen kenbaar te maken’ wel een beetje jammer.
Het concept is ondertussen een beetje uitgemolken, dus we proberen er op deze manier iets origineels in te brengen, maar vond dat weinig toevoegen.
Maar goed ondanks dat het veel van hetzelfde is, vond ik het toch nog steeds wel leuk om te kijken.
En ze verwijzen weer door naar het volgend seizoen dus verwacht dat ze nog door gaan.
Wellicht gaat het dan wel weer wat anders worden nu de huizenmarkt wat minder op scherp staat qua overbieden en zo.

Had ik nog niets over gelezen/gehoord. Maar maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is al officieel gezegd, er komt een nieuw seizoen.
Dit stel was leuk, wat een knappe vrouw, hij moest nog uit de kast komen misschien?
Wel raar, puzzeltocht met maar 3 huizen, nog nooit zo weinig geweest

Blind Gekocht vind ik altijd minder serieus van karakter, en veel meer gericht op sensatie. Dat wordt ook wel erg versterkt door die makelaar en die strakgetrokken presentator.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:55 schreef Astro_boy het volgende:
Ik snap niks van die Belgische variant. Of beter gezegd: Ik snap niks van die kandidaten. Die kunnen werkelijk waar nergens doorheen kijken en snappen niks van de opzet van het programma.

Zwolle is duur. Nog steeds, ook met de huidige rente. We hebben vorig jaar als starters een huis in Zwolle gekocht en het was niet gemakkelijk om er tussen te komen. En we hadden meer te besteden dan dit stel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:26 schreef Irri-tante het volgende:
Wat een leuk huis hebben ze kunnen kopen voor het laatste stel. Dat moet met hun budget ¤355000 wel een hele zoektocht geweest zijn.
Wat leuk stel en stiekem waren ze toch ook wel blij. Al verlieten ze Zwolle met pijn in hun hard.

Eens. Leukquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:26 schreef Irri-tante het volgende:
Wat een leuk huis hebben ze kunnen kopen voor het laatste stel. Dat moet met hun budget ¤355000 wel een hele zoektocht geweest zijn.
Wat leuk stel en stiekem waren ze toch ook wel blij. Al verlieten ze Zwolle met pijn in hun hard.
 ! En olst is ideaal. Hij naar Deventer elke dag en zij naar Zwolle. Beide kanten op is 15m met de trein.
 ! En olst is ideaal. Hij naar Deventer elke dag en zij naar Zwolle. Beide kanten op is 15m met de trein.

Ik vind de belgische versie echt 10000x leukerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:55 schreef Astro_boy het volgende:
Ik snap niks van die Belgische variant. Of beter gezegd: Ik snap niks van die kandidaten. Die kunnen werkelijk waar nergens doorheen kijken en snappen niks van de opzet van het programma.

Waarom doe je dan mee?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:55 schreef Astro_boy het volgende:

Usa en Australië zijn leuk, maar die van België is echt top. Ik zou je aanraden om die van België te kijken. het programma heet dan Blind Gekocht ipv Kopen zonder Kijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:15 schreef Daanno86 het volgende:
Ik zag in videoland dat er ook andere versies zijn. USA, Australië etc. Zijn die de moeite waard? (Ik heb niet terug gelezen, dus excuses als dat al besproken is)

Het is ook echt in het minste deel van die wijk (die ook nog eens enorm afgelegen ligt aan de andere kant van de snelweg). Elk jaar ME-inzet met oud en nieuwquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Aflevering 2, heerlijk stel, aardige mensen die je alles zou gunnen.
Alleen jammer dat er zo duur tussenhuis is gekocht met 0 procent uitstraling aan de buitenkant.
Ziet er niet uit, zonder tuin aan de voorkant.
Verder wel erg mooi ingericht vind ik. Maar die 500.000 of zelfs nog meer is zonde van dit huis

Die Deyar komt me zo bekend voorquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Aflevering 2, heerlijk stel, aardige mensen die je alles zou gunnen.
Alleen jammer dat er zo duur tussenhuis is gekocht met 0 procent uitstraling aan de buitenkant.
Ziet er niet uit, zonder tuin aan de voorkant.
Verder wel erg mooi ingericht vind ik. Maar die 500.000 of zelfs nog meer is zonde van dit huis
 Ik had nog gegoogled om te onderzoeken of ik nou naar een herhaling zat te kijken
 Ik had nog gegoogled om te onderzoeken of ik nou naar een herhaling zat te kijken

Die zat in de 7 duizend euro die van het budget af ging denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:36 schreef Lavenderlily het volgende:
Net aflevering 2 gekeken en….. waar is de grote krabpaal voor de kat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |